de fles van 11 uur kotste hij in totaal weer uit! Daarna was hij kapot en heb hem lekker maar in zijn wagenbak gelegd. Wilde zijn bedje maar niet proberen, vond het zo zielig! Nu ligt hij weer lekker te slapen en ik maak hem om 2 uur wakker en dan kijk ik wel hoeveel hij wil drinken.
Zo weer bijgelezen. Even kijken; Voeding wij gebruiken dus Nutrilon Omneo en dat slaat goed aan, heb alleen wel moeite met de stuwing die ik nu heb. Kolf als het niet meer gaat de boel goed leeg en hoop dat het snel over is met de aanmaak. Hier ook nog een assortie met luiers die niet meer passen, geen hele pakken maar gewoon wat los spul. Mocht ik iemand kunnen verblijden, voor de verzendkosten mag je ze hebben. Voorkeurshouding, probeerde als ze sliep en weer dezelfde kant op keek haar hoofdje voorzichtig te draaien. Vaak werkte dat wel. Dat naar het licht kijken maakte hier geen verschil. Tegenwoordig wisselt ze zelf goed af of ik roep haar even aan de andere kant en dan draait ze de goede kant op. Ik heb net de warmhoudfles van Fisher Price besteld, lijkt me een superhandig ding. Iemand er ervaring mee? Besef nu pas dat hier ook een op de markt topic is, als ik tijd vind zal ik daar binnenkort mijn overdosis aan kleertjes zetten. Wel eerst alles op de foto zetten natuurlijk das het meeste werk Gisterenavond hadden we vrienden te eten, erg gezellig en vanmiddag komt er nog een tante op kraamvisite. Oh en ik ga inderdaad maar proberen de speentjes te ruilen bij Etos in dit geval. Heb geen bon meer maar proberen kan altijd natuurlijk, thanks voor de tip. Oh ik heb ook hyves en wil ook meedoen met de januari mama hyves, moet ik van de week ook even naar kijken hoe dat zit. Of iemand moet mij uitnodigen? Weet alleen mijn Hyvesadres niet uit mijn hoofd.
Misschien kun je in overleg met cb nutriton proberen? Wij hadden het probleem ook dat er ladingen voeding uitkwamen. Toen eerst Nutriton en uiteindelijk over gestapt op omneo en nu gaat het heel goed. Komt hooguit wat terug bij het boertje.
Ik had vanmorgen nog iets stoms; ik ging het water voor de fles opwarmen, maar het bakpapier lag nog in de magnetron. Ik wilde even snel, dus niet bij nagedacht en de fles er gewoon ingezet. Vervolgens vloog het bakpapier in de fik! Ik schrok me kapot. Ik riep meteen Rinaldo (die in bad zat) en ben met Ymke naar buiten gegaan. Ik dacht echt dat de magnetron zou ontploffen. Gelukkig was dat niet zo, moet alleen even flink schoongemaakt worden, bluh!
roxy is goed hoor. ik zit meer op hyves dan hier. ben een beetje verslaafd eraan joyce balen meid van je stuitje. meesa van harte meid roxy balen meid van dat spugen. johannes broodpitmeel is ook goed voor kindjes die veel spugen.misschien een idee. jemig guppie dat is schrikken. hier is de cv ketel kapot. geen verwarming,gelukkig is het mooi weer. geen warm water wat wel balen is. de monteur komt kijken voor een noodoplossing maar maken dat lukt vandaag niet. ff afwachten dus. gelukkig hebben we in de keuken een boiler dus kattenwasjes worden het dan en bij de buurtjes douchen.
tjee balen kristy! Denk dat ik gewoon Jbpm ga kopen morgen, maar moet ik dan ook niet een grotere speen? Joey krijgt nu de S speen van Difrax, heb ook M hier liggen.
nou, om 2 uur wakker gemaakt, flesje ging helemaal leeg! Joey viel voldaan op mijn buik in slaap dus ik leg hem in zijn bedje. 5 min later was het mannetje overstuur en had weer gespuugd. Dat is toch reflux? want op internet kom je zoveel dingen tegen dat ik het niet meer weet.
oh guppie dat is ech schrikken dan he ,,ik had een keer met gekookte ei wou hem opwarmen ,ineens hoor boem , ik rennen met dochter naar buiten dacht ook dat huis ging ontploffen hahah dankjewel allemaal ,mij dinnetjes komen zo aan en blijven gezellig eten ik ga zeker niet meer zo dom zonder pil.of condoom vrijen ,al dacht ik zelf dat eerste week niks zou kunnen gebeuren en pil veilig zou zijn tot mij eerste ongesteld maar je weet maar nooit he :x ik ga nog snel koffie enzo klaar zetten
roxy, ik zou toch maar even langs een arts gaan, stel dat het wel reflux is. Is niet heel ernstig, maar je kan volgens mij beter weten wat het is dan eerst van alles proberen. Niet rot bedoeld hoor! We hebben net lekker gewandeld, maar ben echt moe daarna! Merk wel dat ik lange tijd weinig gedaan heb. Gelukkig KAN ik gewoon weer wandelen, dus ik mag zeker niet klagen!
Ik bel morgen eerst de HA, want als ik het CB bel, bellen zij mij pas tussen 13.00 en 16.00 terug. Straks stop ik Joey vol met dingen die eigenlijk niet geschikt zijn ofzo.
zou ik ook zo doen hoor! De HA is ook nog een arts en bij het CB krijg je niet zomaar een arts te spreken. dat pitmeel is misschien wel helemaal niet geschikt als hij reflux heeft, daar zijn volgens mij medicijnen voor.
ja ik las iets over Zantac of Gaviscon, dus ga morgen even bellen. Hij heeft om 16.45 de fles gehad en hij huilt nu nog steeds van het maagzuur. echt zielig!
Verstandig Roxy, altijd eerst even zeker weten dat t niets anders is. Hier kun je trouwens in de ochtend het cb bellen voor allerlei vragen en dan ook met de arts. Hopelijk is het bij je mannetje geen reflux en heb je straks door nutriton of andere voeding de oplossing. Ik weet inmiddels hoe fijn het is als dat gespuug over is. Kan hij ook zo in boogjes spugen? Emi spoog zo vanuit haar wieg op het nachtkastje of in mijn bed. Emi gaat straks voor het eerst in de douche, tenminste ik wil haar bij mij op schoot wassen en eerst eens kijken hoe dat gaat voordat ik de douchekop op haar zet. Vind het best een beetje eng... Oh en ik heb de hele lading kleding die ze niet meer past of die ik niet meer zo leuk vind op de foto gezet. Mochten jullie interesse hebben pb mij dan even je emailadres dan stuur ik de foto's. Zal het van de week ook in het op de markt topic plaatsen maar jullie hebben dan even eerste keus
Pff ik heb me net ook ongans zitten lezen over verschillende comfort voedingen, nutriton en omneo. Ik weet het echt even niet meer hoor... Ergens vind ik het wel prima zo, het spugen is alleen lastig omdat ik veel moet wassen. Ik lees nl overal dat ze van die voedingen darmkrampen kunnen krijgen en ik vind het juist zo heerlijk dat Ymke daar weinig last van heeft! Ik denk dat ik het nog maar even aanzie, over iets meer dan een week gaan we naar het CB, dan nog maar eens overleggen en ook zien of ze weer goed is aangekomen! Vanmiddag is Ymke met Rinaldo in het grote bad geweest. Dat vond ze nog lekkerder dan het kleine badje, omdat ze helemaal lekker onder water kon en bewegen dat ze deed!
Roxy wat eng joh. Ja ik denk ook reflux. Ik hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt zodat er wat aan gedaan kan worden. Het arme ventje... Wat voeding betreft; Demi krijgt ook de hypo allergene van Kruidvat. Scheelt verdorie 6 euro met die van Nutrilon! Aso vind ik dat eigenlijk. Heb ook een handigheid ontwikkeld zodat ik snachts niet naar beneden hoef voor de voedingen. Ik doe een thermosflesje vol gekookt water, een reserve flesje met koud water. Dan de poedertoren mee met poeder voor 3 voedingen (vaak 2 genoeg). Dan nog het drinkflesje erbij en ik ben klaar voor de nacht HEt is wel een onderneming, maar wel handig. De eerste keer dat ze komt, is het gekookte water nog heet en de tweede keer wat minder. Dus de eerste keer doe ik er koud water bij en de 2e keer wat minder. Ik heb nog wel moeite om aan 7 voedingen per dag te komen met haar. Vaak komt ze tussendoor ook nog weleens en drinkt ze dan bv een half flesje. WEl kom ik gemiddeld aan de 600cc die ze hebben mag, dus dat is wel goed. We proberen haar nu een beetje naar het ritme te dwingen door het wat te rekken her en der. Demi draagt nog steeds maatje 50/56. SOms is 56 zelfs nog te groot, net hoe het valt, dat verschilt ook nogal per winkel heb ik gemerkt... MissFrodo; jij bent los denk ik he met de slaapzakjes Heb zojuist het geld overgemaakt dus ik zie ze wel verschijnen Gezellig met zn allen op de janmama's-hyve! Guppie (dacht ik dat het was) eng brand in je magnetron, gelukkig ontplofte ie niet! Fijne avond dames!
Ja Lexie ben inderdaad qua slaapzakjes los Heb nog wel aardige lading kleding op foto gezet, mocht jij of iemand anders interesse hebben dan zie ik wel een pb verschijnen met emailadres zodat ik de foto's kan sturen. Heb nog even geen tijd om ze op marktplaats ofzo te zetten dus jullie hebben eerste keus. Guppie wij gebruiken de Omneo dus tegen de krampjes en spugen en moeilijk poepen. Tegen alleen spugen is Nutrilon AR met johannesbroodpitmeel wat je ook los kunt kopen en bijvoorbeeld door een Kruidvat voeding kan doen.
missfrodo, ik heb het gelezen van de AR. Omneo is niet wat voor ons denk ik. Er is ook nog Friso comfort tegen spugen, maar kan ook gewoon nutriton door de voeding doen. Ik lees wel veel dat ze daar meer krampen van krijgen en laat haar dan maar lekker spugen. Ze heeft er zelf niet echt last van, dus ach... Ik neem aan dat de kleertjes van Emi een klein maatje zijn? Ymke is al uit maat 56 aan het groeien, dus ik denk niet dat het wat wordt dan Ik heb mooi foto's gemaakt net, ga ze even op de hyve zetten!
Gelijk heb je hoor Guppie, als er verder geen problemen zijn zou ik ook niet teveel gaan klooien met de voeding. Enne op dit moment heeft Emi met Omneo ook krampjes, zucht, ga er maar vanuit dathet een wenfase is. Inderdaad zijn de meeste kleertjes maatje 56 sommige 62 andere 50.
in maatje 62 kunnen we een kleding winkel beginnen Zo jammer dat we daar zoveel van gekregen hebben, kan haast niks meer shoppen voor haar nu...
@ kristy1405: geeft niet. Heette die jongen Doutzen? Vast Dooitsen, of niet? @ Missfrodo: bedankt voor je reactie Ik heb eerst 8 dagen met mijn dochter in het ziekenhuis gelegen en op dag 9 en 10 hadden we kraamzorg en was mijn moeder er deels. In het weekend, wat erop volgde (vorig weekend), was mijn man thuis en de afgelopen week had hij nog kraamverlof (5 dagen - gaat officieel in als de baby thuis is, maar heeft hij dus iets later in laten gaan). Morgen gaat mijn man weer aan het werk en ben ik voor het eerst voor langere tijd alleen thuis met mijn dochter. Heel apart! Heeft hij morgenavond ook nog een vergadering, dus hij is een uurtje thuis om te eten en verder van 7.30 tot 23.00 weg.....Gelukkig heeft hij volgende week vakantie! (we werken beide op een middelbare school) Douchen met de kleine lijkt mij trouwens heel eng. Zo'n straal op zo'n teer popje.....Hoe bevalt dat jullie?