Heb even wat foto's op het aangeboden topic geplaatst met de kleertjes en wil hier even pronken met mijn dochter Doucheexperiment zonder straal maar met washandje in de douche over haar uitknijpen ging redelijk. Volgens mij was het in de badkamer een beetje kil en mevrouw had honger. Volgende keer wil ik toch de douchestraal voorzichtig proberen.
bianca bij die jongen is het doutsen. de cv is gemaakt. de monteur is ruim 1 uur bezeig geweest. 1 onderdeel wat ie nodig had koste al 500,-/lang leve de huurbaas duik lekker mijn bedje al in.micko slaapt lekker dus ff realexen. micko begint echt een mama's kindje te worden.kunnen jullie dat ook al merken bij jullie kleintjes?
pfff, nu mag ik na gaan denken... kristy fijn dat de cv weer klaar is. esther, mooi meisje hoor. Rox, je kan indd ff de ha bellen. Maar heeft ie nog gespuugt...? Anita, ik gebruik de pampers van het merk kruidvat, nummer1 new born en ik ben er wel over te spreken. ook de grote maat wel die hheb ik gebruikt voor Lisa.... nou ik moet er weer vandoor Tycho heeft honger... komt morgen weer volop mee kletsen hoor... Wil morgen wel ff achterhuis de rotzooi opruimen...maar lisa is nog niet thuis dus kan ook wel ff kletsen hier..
Hoi Meiden, Hier ben ik ook weer eens. Ik heb niet alles terug gelezen want na een hele heftige week en vooral vrijdag hebben we dit weekend even lekker uitgewaaid aan het strand. Zie er wel tegenop om morgen alleen thuis te zijn, Luc moet weer gaan werken en ik zag mijn moeder elke dag wel even.... Ik heb toestemming gevraagt om lid te worden van de jan hyves, mijn echte naam is Peggy. Tim doet het wel geweldig, alleen heeft hij na de voeding zo'n huilbuien, heb het idee dat hij honger heeft, sabbelen op zijn handjes, veel speeksel....maar als ik hem meer geef huilt hij alleen maar wat korter. Ik ben ong 2 weken geleden naar het cb geweest omdat hij zo aan het huilen was op advies van hun zou ik overstappen op friso extra om te kijken of het dan minder zou worden maar ook nu nog huilt hij na de voedingen. De laatste dagen komt er een tijdje na de voeding ook wat terug, dan is het geen melk maar doorzichtig, slijmerig met witte puntjes erin. Ik moet dinsdag weer naar het cb zal het daar nogeens aankaarten en anders ga ik met hem naar de ha.
Zo, even rondgeneusd op hyves, leuk hoor! Marije: nogmaals super bedankt voor je tip, moest ik ook nogmaals namens manlief zeggen! Timo slaapt nu zo lekker door en daardoor ben ik ook niet zo moe meer. Gisteren had ie krampjes. Een uur lang was ie overstuur en na veel buikmasage en troosten viel ie in slaap. Wel sneu om te zien dat mijn mannetje zo'n buikpijn had! Hij begint nu al aan mijn haren te trekken, dus bind ik het meteen maar vast. Wat een kracht in die kleine vuistjes!
haha citroentje, wat een gave foto! missfrodo, emi is al groot zeg! Jeetje wat gaat dat snel dan! Kristy, das geen leuk geintje zeg van die CV! Die van ons heeft ook kuren, ben heel bang dat ie stuk gaat. (en wij huren niet...) Wilde op nog iemand reageren, maar weet het niet meer, Sorry!
Inmiddels staan de kleertjes op Marktplaats. http://link.marktplaats.nl/149158331 En dan alle advertenties.
Citroentje leuke foto! Sterkte deze week je zal het wel even moeilijk krijgen morgen.. hoop dat je beetje afleiding kunt vinden... Ben straks met JEsse in bad geweest .. heeerlijk alleen kon hij niet helemaal onder water als hij op mij lag dus heeft Mark hem warm gehouden met bekertjes water over hem heen de hele tijd.. hij was echt aan het genieten daarna flesje gegeven en meneer was vetrokken en slaapt nu nog steeds.. bijna zielig om hem wakker te maken.. Maar ja ik wil zo lekker naar bed dus ga het toch maar doen. Mark moet morgen ook weer werken.
shit, had ene heel lang bericht getypt, maar kwam daarna een foutmelding op de pagina..... heb geen zin om het nog een keer te typen... sorry! morgen ben ik er weer! roxy, ik denk wel dat jouw ukkie reflux heeft. ik zou zeker naar de huisarts gaan! san, fijn dat je kleintje lekker slaapt nu! heerlijk om tips te horen, zodat je kunt kijken of het voor jouw kindje ook werkt he? vind ik zelf wel erg fijn! meiden, slaap lekker! tot morgen!
Kan iemand mij eventjes vertellen wat de hyves van de Januari mama's is, dan kan ik ook toestemming vragen Heb alles teruggelezen maar kan het niet vinden..
www.jan08mamas.hyves.nl Gister naar de HA-post geweest. Joey was ontroostbaar en de assistente zei dat we maar langs moesten komen. Komen we daar aan ligt meneer heerlijk te slapen met zijn speentje in de Maxi Cosi. Wat een verschut! Aan de telefoon schreeuwde hij nog moord en brand. Het is geen reflux en ik mag JBPM gaan halen. Voor de nacht moesten we 10 cc minder geven met zijn normale aantal schepjes omdat er op zondag avond niks open is waar je die JBPM kan halen. Zometeen boodschappen doen en gelijk meenemen!
Wat leuk die januari 2008 mama's-hyves! Ik heb me ook aangemeld... nu maar afwachten of ik word geaccepteerd
morgen meiden! Pff we waren een beetje verwend met het doorslapen van Jesse haha vannacht kwam hij om half 4 en dat was ff zwaar hihi. Daarna om 8 uur en nu ligt hij nog in zijn bedje. OM half 12 moeten we bij CB zijn ik ben benieuwd... o Roxy zul je altijd zien he! ik hoop dat het gaat helpen hou het in de gaten het kan ook een verborgen reflux zijn