Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anita1975

anita1975 Niet meer actief

wat een leuke foto van Marit zeg....

enne rox, zul je altijd zien he dan zijn ze stil...maar hoe is het nu met Joey? Moet dat trouwens door elke voeding heen? het is voor het eerst dat ik jullie hier erover hoor...heb het zelf nog nooit gebruikt ofzo...
    er zijn al een paar mama's die dat nu gebruiken he...?

oh berna hier was hij om kwart voor 3 wakker...ach ff er uit en hij slaapt weer...
    komt vast wel goed met Jesse...hihi

2. anita1975

oh het CB komt Tycho zo weer wegen, zal mij benieuwen.

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ik houd het zowiezo in de gaten meiden, ga het ook aan het CB melden. Nu hij minder water in zijn voeding heeft gekregen heeft hij moeite met poepen, het een maakt het andere weer erger.... zo maareens kijken of dat spul werkt!

Ik ga joey badderen en flesje geven, daarna boodschapjes doen!

Moonie, heb je geaccepteerd!

4. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Roxy hopelijk werkt de JHBM voor je.

Marit is echt een wijs meisje, enne dat leuke vestje had Emi ook ;)

Ga ook even aanmelden bij Hyves en straks doe ik de slaapzakjes op de bus.

5. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Ik wacht op toestemming van de almachtige beheerder ;)

6. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Ook ik wacht op toestemming van de beheerder... Leuk die Hyves!

Ben even een paar dagen niet geweest hier. Anna is echt best een onrustige huilerige baby. Lastig dus, ook omdat we ons zoontje ook niet tekort willen doen. Door alles ben ik zelf ook behoorlijk vermoeid en labiel af en toe. Gaat hopelijk snel beter!
    Nu gaan we vandaag met haar naar een chiropractor. Die kunnen kijken of er iets aan haar nekwerveltjes scheef zit. Hebben veel baby's nl last van en daar worden ze huilerig en gespannen van. Ik ben benieuwd of ze haar kunnen helpen!
    Verder wil ik ook inbakeren gaan proberen, heeft iemand daar ervaring mee?
    En babymassage, zijn er meiden die dat doen/gedaan hebben? Lijkt mij nl ook wel wat.
    Ik zal hopelijk snel weer bijlezen en meer reageren, ga ik echt mijn best voor doen! (Maar ja, jullie hebben dat zeker ook wel, de dagen vliegen echt voorbij tegenwoordig!)

7. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Oh Miss Frodo, wat lees ik nou over slaapzakjes? Verkoop jij die ofzo? Kan ik ze ook ergens zien? Ben benieuwd!

8. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Mamasu wij doen babymassage, afgelopen woensdag de eerste les gehad.
    Tis best leuk maar het zijn ook weer heel veel prikkels en als je kindje al onrustig is dan wordt het in de eerste instantie alleen maar erger.
    Het masseren zelf vind Emi wel heel fijn, deden we thuis ook al veel, en ze vind het erg interessant om te zien wat er allemaal gebeurt daar.
    Denk op dit moment wel dat ik het beter wat later had kunnen doen maar pas 1 les gehad dus wie weet.

9. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Ik had er 3 over van Emi en die zijn allemaal verkocht.
    Heb wel veel kleertjes te koop staan http://link.marktplaats.nl/149158331 en dan alle advertenties van adverteerder ;)

10. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    bewaar je de kleertjes niet voor evt een volgende?

11. Niet meer actief

Mooie foto van Marit! mooie oogjes heeft ze ook en citroentje ook super leuk die foto haha net echt al!

Ff op de hyves gekeken, das echt leuk! ga hem straks nog ff invullen de agenda...wie zet er de foto's op?

hier een goeie nacht gehad, laatste flesje om 22.00 toen om 02.00 en toen om 07.00 dus vond ik best lekker! Romano krijgt nu helemaal de fles en ik kolf nog 2 a 3 x per dag, zo gaat het afbouwen best goed en hij heeft 1 soort voeding dus wat meer ritme! het gaat steeds beter...:)

12. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Nee heb er wel aan zitten denken en er komt waarschijnlijk ook echt wel een volgende maar dan begin ik gewoon weer opnieuw.
    Denk trouwens dat de volgende een mannetje wordt enne de leukste kleertjes bewaar ik lekker wel ;)

13. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Dat gaat goed zo.
    Wij zijn nu ook helemaal over op de fles en sinds ik gisteren 1 keer mijn borsten helemaal leeg gekolfd heb gaat het met stuwing ook veel beter.
    Misschien dat ik dat vanavond nog een keer moet doen maar wie weet hoeft het dan niet meer.
    Fijn he dat er dan een ritme in komt.

14. anita1975

mamasu, ik hoop dat ze Anna kunnen helpen...en het snel beter gaat met haar.
    Ik baker Tycho in in een omslagdoek...
    ik leg deze neer en dan de punt die onder zijn hoofdje ligt naar beneden onder zijn rugje, dan zijn armpjes bij zijn lijfje naar beneden en de ene punt onder zijn rugje en de ander er weer over heen zodat hij lekker "ingepkat zit".....

oh CB is geweest en hij weegt nu 4290 dus in het weekend 130 gegroeid!!

15. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ja heb je ook gelijk in misschien doe ik dat straks ook wel
    en onze volgende wordt een meid :)

16. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Anita super! wat zal je opgelucht zijn

17. anita1975

zeker weten!

drinken gaat goed en sinds vrijdag poept hj ook elke dag...gewoon een heerlijkheid, haha

volgende week maandag moet ik naar het cb toe, dus zal mij benieuwen....

18. geraldine1986

geraldine1986 Actief lid

16 aug 2006
    439
    0
    0
    Hof van twente
    Heey meiden ik heb me toegevoegd bij de januari mama's op hyves.. Willen jullie me ff accepteren ;)
    Liefs, Geraldine

19. 12309

12309 Niet meer actief

Hoi!

Allemaal mooie foto's gezien, wat zijn ze lief he! Vannacht was ik beroerd, buikpijn, misselijk en duizelig en vannochtend verhoging. Ik voel me nu wel weer de oude. Misschien wordt ik ongesteld? In het prepiltijdperk was ik echt ziek als ik ongesteld werd, dus had ik al heel vroeg de pil.
    Ik heb vandaag een baaldagje. Ik heb geen zin in visite (of het moet een echt leuk iemand zijn) maar anders laat ik de deur lekker dicht. Vanaf de geboorte tot nu toe heb ik elke dag 1 en soms wel 2 bezoekmomenten gehad. Erg gezelllig, maar ik ben het nu beu. Hoe plannen jullie dat in? Dat is een teken dat ik ongesteld moet worden, ik ben dan niet te genieten hahaha. Behalve als manlief en Timo natuurlijk in de buurt zijn!
    Tijd voor een goed boek!

20. geraldine1986

geraldine1986 Actief lid

16 aug 2006
    439
    0
    0
    Hof van twente
    ja ik ben het al 3 dagen half om half ook zo onsettend vervelend... het wil maar niet door zetten...
    Ik had er ook heel veel last van toen ik het moest worden.. Hoofdpijn overgeven en hele erge krampen..
    En nu wil het niet doorzetten :(

Deel Deze Pagina