Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klein wonder

    klein wonder Actief lid

    29 dec 2006
    131
    0
    0
    Ook ik kan me gelukkig melden.
    Wat een heerlijk gevoel is dat.


    Iris heeft ook maat je 44 aan in de rest verzuipt ze.
     
  2. MissFrodo

    MissFrodo VIP lid

    30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Klein Wonder denk dat Iris er ook wel snel uit is. ;)

    Was vanmorgen op het cb en Emi weegt intussen al 3,5 kilo :confused: had wel verwacht dat ze rond de 3 kilo zou zijn maar 3,5....
     
  3. Niet meer actief

    Wow missfrodo, ze groeit dus hartstikke goed! mooi zo
     
  4. Present

    Present Actief lid

    12 nov 2007
    110
    0
    0
    USA
    lekker dat ze zo goed groeit Missfrodo!
    Maatje 44 is echt klein! :eek:
    Hier hebben we niet echt maten met cijfers, gaat op maanden, dus 1 tot 3 maand, 3 tot 6 maand, 9 tot 12 maand ect. en dan daarvoor hebben ze ook maatje "prematuur" Wordt me wel erg makkelijk gemaakt zo! :)
     
  5. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Hebben we al een lijst o.i.d met namen en datums?
    Ben benieuwd wat de tussenstand is tussen de jongens en de meiden..

    Hoop dat ik hier over een niet al te lange tijd ook mee mag schrijven, ben het nu alwel behoorlijk zat..
     
  6. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.342
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Kalush die staat onder MariekePieke haar banner. WIj posten nog steeds bij de Bevallingslijst voor de januarie mama's. Het wordt op dezelfde lijst bijgehouden als de lijst met uitgerekende data ed.

    De tussenstand is als ik me niet vergis 8 jongens en 6 meiden.
     
  7. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Oke, heb het even gelezen..
    Het zijn bijna allemaal jongens..
    Dacht ik een keertje orgineel te zijn ;)
     
  8. MissFrodo

    MissFrodo VIP lid

    30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Verwachtte dat het hier inmiddels wel een stuk drukker zou zijn maar nee hoor. Zitten alle beebs nog veilig binnen?
     
  9. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.342
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Nou nee, zijn dr inmiddels al weer een aantal geboren, maar de dames zijn nog niet erg actief weer geweest op het forum. Vast te druk met genieten en kraambezoek ;)
     
  10. Niet meer actief

    hoi,

    Ik breek even in. Ik heb van Meliske een berichtje gehad en ze kan helaas niet op de pagina komen. Ze snapt er helemaal niets van maar ze blijft proberen om erop te komen.
    Ze is erg benieuwd hoe het allemaal met jullie gaat. En ze mist het om ervaringen te delen.
    Kunnen jullie een kleine samenvatting maken, dan mail ik die haar.

    Groetjes van een aprilmama
     
  11. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.342
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ik heb bij de bevallingslijst even een samenvatting gepost.
     
  12. Niet meer actief

    Onder mijn naam staat de lijst! :D
     
  13. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ik sta ook op de lijst zie ik wel.. Ja ben niet actief bij de bevallingslijst van januari 2008..
    Kan het allemaal niet volgen.. :)

    Ben trouwens zwanger van een klein manneke.. Die erg eigenwijs is en lekker blijft zitten waar die zit..
     
  14. MissFrodo

    MissFrodo VIP lid

    30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    He kreeg helemaal geen emails meer met melding dat er hier mensen actief waren.
    Nouja gelukkig hoef ik niet zoveel bij te lezen hier.

    Hopelijk heeft de rest van de nieuwe mama's binnenkort wat tijd om hier te posten.
    In ieder geval allemaal gefeliciteerd!
    Enne leuke namen Rodin en Hazel vooral.

    Marieke, Emi is geboren na 34,1 weken.
     
  15. Juni

    Juni Fanatiek lid

    11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    MissFrodo, leuk dat je Hazel een leuke naam vindt! Ik vind Emi ook een heel mooie naam.

    Ik hoop dat ik binnenkort meer tijd zal hebben om actief te zijn op het forum, maar zo'n kleintje vergt zoveel tijd en energie he.
     
  16. AnneLiesje

    AnneLiesje Fanatiek lid

    4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Ik kom me hier ook eens melden! Vind het ook moeilijk om tijd te vinden om hier te komen.
    Lig nu lekker in bed met mijn laptop en Amber ligt lekker te slapen in haar wiegje vlakbij!

    Hebben jullie kleintjes ook zo'n droge huid? Ze scheurt echt uit dr velletje lijkt het wel, ik wil er eigenlijk niet te veel aan doen, maar ziet er zo zielig uit.

    Juni, hoe zijn jullie op de naam gekomen? Ik moest even wennen, maar vind het een hele mooie naam.
     
  17. busybusy

    busybusy Fanatiek lid

    17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Missfrodo: wat leuk dat je de naam Rodin leuk vindt. We hebben al veel reacties gekregen dat het zo'n aparte naam is. Ik vind Emi ook een geweldige naam, zeker door jullie schrijfwijze (meestal zie je Amy)

    Anneliesje: Hier heeft Rodin ook een erg droge huid, vooral zijn buikje, zijn voetjes en handjes. We smeren het regelmatig even in met wat vaseline. Het wordt nu al iets beter!
     
  18. AnneLiesje

    AnneLiesje Fanatiek lid

    4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    De kraam zei dat we het het beste zoveel mogelijk met rust konden laten, ik doe haar nu in badje met badolie van neutral dat is echt heerlijk spul.

    Voor de bv mama's vinden jullie het ook moeilijk om de honger signalen te herkennen? Amber kreunt en gromt heel erg in dr slaap, maar of dat honger is?
     
  19. busybusy

    busybusy Fanatiek lid

    17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Hier worden knuistjes driftig in de mond gestoken als hij honger heeft. Dat gesabbel hoor je al van ver. Dit is hier het teken dat hij aangelegd moet worden. Kreunen doet Rodin ook in zijn slaap, maar dat is hier dromen en het verwerken van prikkels. Aan de verschillende "huiltjes" begin ik nu ook te horen wat mennertje nu eigenlijk wil (boertje laten, vieze luier, honger of gewoon opgepakt willen worden)
     
  20. liefje

    liefje Actief lid

    12 okt 2005
    404
    0
    0
    verpleegkundige
    willebroek
    AnneLiesje: ons zoontje had ook een heel droge huid en toen hebben we vanalles geprobeerd, nu wassen we hem in badolie van Balneum speciaal voor baby's is hier te verkrijgen in het kruidvat en apotheek, we wassen hem maar om de twee dagen dat is beter tegen verdere uitdroging, en we smeren hem tweemaal daags in met stellatopie huidcreme tegen extreem droge huid, sinds we die twee gebruiken heeft hij een huidje zo zacht als een babyhuidje zou moeten zijn.
     

Deel Deze Pagina