Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hallo allemaal,

ik heb weer een aantal mensen toestemming gegeven op de hyve.

missme, de foto's kun je er zelf opzetten hoor

anita, fijn dat tycho weer aangekomen is dit weekend

Hier heeft Enzo zijn hele fles van 10.00 uitgespuugd, zo zielig, het was voor het eerst dat ie alles uitspuugde.
    Hij is nu al heel lang onrustig en aan het huilen, ik denk dat ik hem maar een beetje voeding geef 40 cc ofzo, kijken of ie dat binnen houdt.

2. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    zo we zijn weer terug van het CB
    JEsse weegt nu 4500 gram dus dat is heel netjes precies op de curve qua lengte iets eronder hij was nu 54 en bij geboorte 52 al staat in de ziekenhuispapieren weer 50 cm dus helemaal zeker weten we het niet...

verder alles goed maar ze kon wel zien dat hij veel naar links keek maar we zijn er op tijd bij dus we moeten wel wat met die voorkeurshouding gaan doen..

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

wie weet er goede gastouderbureau's in Utrecht? De paniek begint nu langzaam aan toe te slaan hier, heb nog maar 7 weken

4. anita1975

anita1975 Niet meer actief

Anita, hier spuugde tycho vanmorgen ook ineens veel, zijn hele haar zat er onder, hij lag in de box....die ziel...
    soms lijkt het ook meer dan het is...maar hoe is het nu met Enzo...
    Trouwens de wv zei vanmorgen dat kindjes wel een dag konden hebben dat ze meer spuugden..

5. ProudMum

Heb aardig wat erkende gastouders gevonden op Marktplaats...... Gek idee he?

6. anita1975

hihi nou ja als het goed klikt waarom niet rox...

7. ProudMum

nu maar wachten op reacties...... duimen jullie mee voor mij? want ik zie het echt niet zitten om anders weer te gaan werken

8. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    tuurlijk duimen we!

9. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    roxy ik zal voor je duimen.

ik had mezelf vorige week ook aangemeld als oppasmoeder en dat bureau had ik ook vie marktplaats.hun bureau zit in amersfoort. hun site is www.100procentthuis.nl. misschien heb je er wat aan .ik had binnen 1 week een aanvraag en als die goed verloopt pas ik vanaf 1 maart al op.

micko is op het CB geweest.
    hij weegt nu 5.095kg en is 56.3cm.
    hij doet het dus goed.

10. ProudMum

kristy, daar heb ik ook een mama bij gevonden!

Heb al 2 reacties, en allebei per direct plek! Dus ga even gesprekjes aan en orienteren....

11. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Roxy, gelukkig maar dat het geen reflux is! Hoop dat de JBPM gaat helpen! Laat je mij even weten of hij er meer krampjes van krijgt? Ik ben nog in dubio namelijk...
    Ik duim ook voor je hoor!

Berna, ga jij alle kleren bewaren? Ik niet hoor, ga de "gewone, goedkopere" kleertjes weggeven aan een kledinginzameling. De mooie, bijzondere kleertjes bewaren we wel.
    Jesse ook goed gegroeid zie ik, super!

Anita, hij groeit goed zeg! Fijn hoor...

Wij gaan zo lekker shoppen met onze dame. We hebben aardig wat geld gekregen en dat gaan we eens goed besteden! (aan Ymke dus ;))

12. anita1975

shopse guppie! lekker dan weer he om wat geld uit te geven aan de kleine....

berna, Jesse is goed gegroeid...heerlijk he..?'

kristy, micko doet het ook goed zeg, enne had jij anders geen werk? oppassen lijkt mij ook wel leuk om te doen.

rox, fijn dat je al 2 reacties hebt zeg...nou ik ga duimen hoor

Nou mijn huisje (beneden) is weer schoon, morgen doen we boven wel.
    Ga zo Tycho de fles geven en dan ff naar de bakker lopen...
    Heb achterhuis ook nog niet gedaan maar dat kan morgen evt ook nog wel.

13. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Zo wij zijn weer terug van een gesprek met de Woningbouw over de verbouwing :rolleyes:

Ik werk zelf als nanny via Needananny en ik ben ingeschreven bij MrNosey voor wie nog een gastouder zoekt, je kunt daar dus ook kijken.

Emi heeft een onstoken oogje, althans er komt wat prut uit, maak het nu maar steeds schoon met lauw gekookt water.
    Ze is ook verkouden dus heb Jan maar even heengestuurd voor LUUF druppels.

Net ook even flink Pampers ingeslagen, 3 pakken halen 2 betalen en Pamper Sensitive doekjes voor 9,99 ipv 17,94.
    We kunnen dus weer even voort.

Zo nog even op de bakfiets naar Albert Heijn en dan zijn we vandaag weer klaar.

14. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    waar zijn de pampers in de aanbieding?

15. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Bij Etos en Vomar is de actie van de Pampers!

16. ProudMum

YES< donderdag om 15.30 hebben we een afspraak met een gastouder, nog geen 5 min van huis vandaan!

17. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    oke mooi!

18. anita1975

das lekker handig rox...

19. ProudMum

verder juig ik nog niet te hard, straks is het helemaal niks...

Waar moet ik op letten en wat zijn handige dingen om te vragen zodat ik een beetje een indruk van die dame krijg?

20. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63

Deel Deze Pagina