Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Zulke tijden zou ik ook wel willen missfrodo maar JEsse houdt nog erg zijn eigen schema aan wat elke dag anders is vandaag zit ik dus op 6.30-10-13 en dan hoop ik -16.30-20.00 -23.30
    wilde ook proberen 5 flessen vandaag maar hij redde het vanmorgen gewoon niet om er 4 uur tussen te houden dus dan nog maar 6 en dat mag hij voorlopig ook wel..
    zou je om 5 uur niet kunnen rekken met speentje of knuffel ofzo?

2. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Nou hier vandaag weer een dagje met de 2 kids alleen thuis... En ze liggen nu allebei te slapen! :D Heerlijk hoor. Begin zowaar het gevoel te krijgen dat ik het wel aankan allemaal (moet ik natuurlijk niet te hard roepen, haha!) Vanochtend was ik voor mijn gevoel volcontinu luiers aan het verschonen, eerst Anna, toen haar grote broer, en toen hoorde ik Anna ineens weer haar luier volpoepen... Ik bleef poetsen! Ach hoort erbij.
    Jullie zijn dus ook zo aan het puzzelen met die voedingstijden...? Ik probeer ook 7-11-15-19-23 maar Anna heeft daar toch wel haar eigen ideeen over. En overdag in haar eigen bedje slapen is ook nog niet zo'n succes. Maar we gaan een inbakerdoek kopen vandaag! Ben zo benieuwd of het werkt.
    Ik las ook nog allemaal dames die naar Centerparcs gaan, leuk die korting van Felicitas! Wij gaan van 3-7 maart een midweekje naar Landal, ook lekker. Ben benieuwd hoe het zal zijn met 2 kids, maar als je je eigen huisje hebt is het allemaal toch wel relaxed en hoef je niet zo te stressen als ze gaan huilen enzo.
    Ik ga nog even gauw proberen zelf mijn ogen dicht te doen voor mijn 2 brulaapjes weer wakker worden...! :)

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

zo ben weer terug.

zijn flessen zijn teruggegaan naar 60+2 en dan 1 schepje JBPM.en dan voeden om de 2.5 uur waarschijnlijk kreeg hij gewoon teveel in 1 keer binnen.... moet dit een week aankijken en dan weer terug komen....

Joey is ook nog gewogen, 4230 gram, vorige week woensdag was dat nog maar 3900 gram!

4. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    oo roxy dan is hij wel heel goed gegroeid zeg!

missfrodo als je 5 flessen geeft hoeveel zit er dan in? en hoeveel weegt Emi nu?

5. ProudMum

heb het gevoel dat Joey nu echt te weinig krijgt

6. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ( slaapzakje is binnen dank je!!)

7. anita1975

anita1975 Niet meer actief

jeee rox dan krijgt hij wat minder, maar over een dag bekeken weer niet zeker?
    om de 2,5 uur meid hoop dat je dat volhoud een week lang. Snachts hoeft het niet he, hoefde ik niet tenminste het weekend toen ik om de 3 uur moest voeden.
    nou hoop dat het gaat werken

8. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Ik vind het ook vrij weinig Roxy.. zou toch eerder aan 80 cc ofzo denken maar goed...

9. anita1975

hoeveel kreeg joey anders per fles dan...?

10. ProudMum

90+3 kreeg hij normaal....

11. anita1975

dat is 100 voeding, maar om de 3 of 4 uur
    nu krijgt hij om de 2.5 uur dus per dag komt het misschien op hetzelfde neer. probeer het ff een dag en huilt hij steeds van de honger bel dan het cb op

12. ProudMum

oh gelukkig, maar het lijkt zo weinig.

Zit er echt even doorheen, hij is vanaf vanmorgen 7.00 non stop aan het krijsen en jammeren. hij heeft alleen geslapen in de wagenbak van en naar het CB

13. anita1975

niks aan zo he, je wilt weten waar het aan ligt...
    sterkte meid

14. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Jeetje Rox kan me voorstellen dat je het even zat bent zeg.. ik kan je geen advies geven helaas... is hij echt ontroostbaar?

15. ProudMum

hij wil helemaal niks, speen gooit hij eruit en hij valt bijna niet in mijn armen in slaap, als hij wel in mijn armen slaapt is het steeds maar 2 minuutjes.

voel me nu zo slecht, ik begrijp mijn eigen kind nieteens

16. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Ach meid hij is pas 3 weken natuurlijk ken je hem nog niet helemaal..
    ja als ik in jouw situatie zat had ik hem wel wat gegeven maar aan de andere kant is dat tegen het advies van de deskundige in.. maar volg wel je moedergevoel hierin.. als jij vindt dat hij eten moet dan moet je dat geven

17. ProudMum

of ik hem nou 100 ml geef of ik geef er 65, hij reageert hetzelfde.

18. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Hoor hier vaak dingen over een osteopaat.. misschien daar eens op zoeken en kijken of die wat kan doen voor je?

19. ProudMum

ik ga even kijken met google

20. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Had broek bij de wehkamp besteld omdat ik de positiekleding zo zat was.. maat 44 baaaah! hier baal ik echt van ik had altijd maat 40 maar goed hij past wel alleen de pijpen zijn een beetje erg lang..
    i

Deel Deze Pagina