dikke pffff hier! Volgens mij slaapt mevrouw nu. Ze is echt heel lang wakker geweest, vanaf 14:00 ongeveer. Vanaf 18:00 werd ze ook jengelig, zo zielig. Mijn hart is wel 20 keer gebroken, maar wel goed dat Rinaldo ook de zorg op zich neemt. Ik mag natuurlijk niet klagen als ik sommige van jullie verhalen lees, maar ik vond het wel even heftig. Nu even relaxen! Mevrouw moet om 22:30 weer een fles, ben benieuwd of ik nog wakker kan blijven!
Anita dat kind en gezondheidboekje hebben wij ook gekocht van die hostess. De boekjesseries vonden wij veels te duur. En niet om bemoeizuchtig te zijn maar uit ervaring, krijgt Enzo niet teveel prikkels dat hij niet kan slapen overdag? Ben van plan om de laatste fles 180+6 te doen, kijken of ze dan doorslaapt. Ze is vandaag nogal hongerig en loopt dus inmiddels een uurtje voor op schema. Nouja ook wel lekker kan ik rond 22 uur de laatste fles geven, mits ze niet eerder komt natuurlijk
Missfrodo, niet bemoeizuchtig hoor, tips zijn altijd welkom . Teveel prikkels, ja had ik nog niet over nagedacht. Ik doe het eigenlijk zo, luier, flesje, ong. half uurtje bij mama zitten en dan leg ik hem in de wieg, of domoo seat. In de domoo seat kan ie wel veel om zich heen kijken inderdaad, misschien moet ik hem maar altijd in zijn wiegje leggen of misschien zelfs boven in zijn bedje. Ik zal eens kijken of het werkt. Na zijn flesje van 19.00 heb ik hem in zijn eigen bedje gelegd, en ik hem hem nog niet weer gehoord, dus hij ging direct slapen.
Ik heb de sesamstraat serie nog besteld bij felicitas! die vond ik zo ontzettend leuk en je kreeg elmo erbij hihi Romano hier ook veel wakker geweest, wil ook niet slapen, heb hem net in bad gedaan en eten gegeven en nu ligt hij in bed, hij lig nog te jammeren, maar goed laat hem lekker ff liggen! denk dat ie zo in slaap valt...' Weet iemand nu romano sinds zaterdag geen bv meer krijg of hij wel nog zijn vitamine K+D moet krijgen? vergeten te vragen bij het cb vanmiddag, volgens mij namelijk niet, pfff moet echt alles eens opschrijven de volgende keer! anders moet ik morgen ff bellen... AnitadeJ slaapt enzo al? Guppie: valt idd mee dat bedrag voor die ketel! meestal is dat echt een rib uit je lijf die dingen...
Ik leg Ymke eigenlijk alleen in haar doomoo als ze echt niet kan/wil slapen. Ze heeft altijd wel een uurtje dat ze wakker is. Ik denk dat de bui van vandaag echt door mijn stress kwam, dat pakken babies heel makkelijk op toch?
Missme, wij hebben enzo ook in badje gedaan en daarna flesje gegeven, nu slaapt ie als een roosje, in zijn eigen bedje!
guppie, ja apart is dat he, als je jezelf niet goed voelt, voelt je kindje dat ook aan inderdaad, met stress etc., hopen dat het nu over is.
Lekker he anita! Romano is ook lekker in slaap gevallen hier! heerlijk Guppie: oke thanx dan stop ik daar mee! Heb ook gel gehad voor zijn spruw, dat moet ik met een spuitje in brengen! zal ik morgen mee beginnen hij slaapt nu net lekker, zal ie wel niet zo leuk vinden denk ik! hoop dat ze er een lekker smaakje aan hebben gemaakt! hihi
Oh en ik heb ook net de kaartjes weg gehaald! wel saai zo hoor, vond het wel gezellig die kaartjes ze hingen boven de tv aan touwtjes..hele kale plek nu! heb ze ook nog eens allemaal gelezen, want vaak lees je ze en weet je al niet meer wat erin stond, was wel leuk om het te lezen..
Hee Rox, kop op meid! Wat lastig zeg! Een osteopaat is een goed plan, misschien toch last van het KISS-syndroom, dat is dat bijv. een werveltje niet goed zit en dat geeft pijn en daardoor huilt je kindje veel. Ik hoop dat het snel beter gaat, dat huilen trek je slecht he als mama! Waarom is er bij jullie zo'n Felicitas dame geweest? Niet dat ik erop zit te wachten, maar wil ook korting voor centerparcs Vandaag zijn we voor het eerst bij het cb geweest! Nou, hihi, ons meisje is nu 53,6 cm. (was 48 cm.) en ze weegt nu 4585 gr. (ze was 3225 gr.) Maar was helemaal goed verder! Oogjes, hartje, longen, heupjes, naveltje, alles was ok Papa en mama blij! Ze vond het wel interessant allemaal, lag gezellig om zich heen te kijken. Begin maart krijgt ze haar eerste inentingen Marit krijgt 6 voedingen op een dag, soms 7. Uiteindelijk gaan we naar 5 toewerken. Maar eens zien hoe dat gaat! In m'n album zet ik een foto van Marit in haar jurkje, klein tuttebelletje! Owja, Guppie, Ymke in dat spijkerjurkje, om op te vreten, lief!
Zooo Marieke wat is Marit lekker gegroeid zeg! goed hoor! leuk is dat he naar het cb? hihi ik vond het ook geweldig! En die felicitas dame is geweest omdat ik de zwangerschaps kadodoos (of zoiets was het) heb aangevraagd toen bij de etos kon je die ophalen en nu krijg je de babydoos en die komen ze persoonlijk brengen en proberen ze gelijk vanalles te verkopen aan je..
marieke wat is gegroeid zeg, heerlijk enne leuke foto hoor. missme, kaal dan zo ineens he zonder kaartjes, hier hangen ze boven de kinderwagn op een bord wat ik heb gemaakt, die hangen we straks op de babykamer.
nou heb ik ff wat raars, kreeg ik vanmiddag een brief van UPC, dat mijn internet, tv en telefoon gewoon alles wat ik van hun heb is op gezegd. er staat in hierbij bevestigen wij uw opzegging van uw abonnementen...per 15-02-2008 wat ik dus wel vernomen had is dat ik sinds vrijdag geen digitale tv meer heb geen telefoon en ik krijg geen mailmeer binnen, ik kan nog gebeld worden en kan op internet komen... Zal er morgen toch maar ff achteraan, kon niet bellen, omdat mijn foon het niet meer doet erg lastig...maar ook lekker vaag allemaal want ik heb niks opgezegd......!
Oh Anita1975 dat is wel een heel leuk idee zeg! Gaan jullie verder de kaartjes ook nog bewaren voor later zeg maar!?
Marieke, wat wordt marit groot zeg, schattig urkje ook! missme, wij halen van het weekend de kaartjes weg, ik zou niet eens weten van wie ze allemaal meer zijn inderdaad, leuk om alles weer te lezen.
ik ga ze wel bewaren, heb ze van lisa ook nog en van de andere 2 kids weet ik zo niet. door alle verhuizingen kan dat ook wel weg zijn :s
Anita, dat is vreemd zeg van de UPC! ben benieuwd wat ze zeggen morgen. missme, ik bewaar de kaartjes wel hoor, plak ze in een boek voor Enzo.
ja ik vind het ook zo lekker vaag....het enige wat ik nog kan is internetten (ook belangrijk )....en ze kunnen mij bellen... Ik dacht dat je zoiets altijd schriftelijk moest opzeggen met handtekening enzo...maar schijnbaar kan iedereen het doen.