ik rek ook wel eens hoor als hij eerder komt en dat gebeurd overdag nog wel eens.. ik laat hem eerst ff 10 min jengelen dan maak ik van het verschonen een ritueel en rek dat wat langer en dan lekker knuffelen en dan zijn we zo een drie kwartier verder
kan haar natuurlijk ook eerst lekker in bad doen ofzo... Ik probeer het gewoon. Ik hoorde net dat mijn bezoek niet komt vanmiddag, heb ik opeens de hele middag voor mezelf, want de planning is dat Ymke tot 16:30 gaat slapen. Wat moet ik nou met al die tijd? Ymke slaapt alleen nog niet, al is ze wel moe hoor. Ze geeft zich er moeilijk aan over als ik haar wakker in bed leg. Ze is wel stil, dus mij hoor je niet klagen
Lekker zeg Guppie mijn bezoek komt om half 3 dus ga maar eens opruimen hier.. Jesse ligt ook een tijdje stil altijd in bed.. dan rusten ze iig denk ik maar.. nu is hij begonnen met jengelen dus zal hij binnen 10 minuten wel slapen
Ze is nog steeds wakker! Ben echt verbaasd, dat een baby zo lang wakker in bed kan liggen zonder te huilen of wat dan ook. Zal ze wel van mij hebben, ik kan ook uren wakker in bed liggen en daarvan genieten (maar het zou wel fijn zijn als ze ging slapen, dat horen babies immers te doen)
He hallo kletskousen! Ben ik ook nog even tussen de bedrijven door. Ik houd het boek "pap en ma vertellen over jou" bij. Erg leuk, maar ook wel heel uitgebreid moet ik zeggen. Verder weet ik ook nog niet zo goed hoe ik het fotoalbum wil hebben. Ben ook met een digitaal boek bezig, maar wil ook graag een scrapbook oid maken. Ze zitten nu dus nog even in zo'n simpel insteekmapje, heb ik ze in ieder geval vast op volgorde. De kaarten die we gekregen hebben wilde ik ook inplakken, maar zijn er onderhand bijna 300 dus dat ga ik niet doen. Heb nu een heel leuke doos/ bak gekocht. Daar doe ik ze allemaal in. Kunnen ook nog wat andere spulletjes bij. Heb een krant bewaard van zijn geboortedag etc. Oh Rox wat vervelend dat het met Joey niet zo lekker gaat. Hoop dat er snel vooruitgang in zit. Esther ook nog niet fijn met Emi lees ik, ik hoop voor jou ook op een snelle oplossing. Ik ga snel nog even wat opruimen. Krijg zo nog bezoek en we gaan vanavond met z'n tweetjes op stap naar het theater in Apeldoorn, eerst lekker uit eten. Hebben we gekregen van Edwin zijn voetbalteam (hij is trainer). Heb er wel zin in hoor. Sten gaat lekker naar mijn ouders (kan ik hem wel met een fijn gevoel achter laten, heerlijk genieten dus vanavond). Ik spreek jullie morgen wel weer verder! Knuf Marije
Marije: Lekker hoor een avondje weg! waar ga je naar toe in het theater? En idd gerust he bij je ouders? Waar heb je dat boek gehaald? lijkt me ook leuk zo'n boek. Romano heeft hier die gel voor de spruw! en wat een drama zeg, dat moet je met een spuitje op zijn tong doen, mag niet voor het eten dus heb een uurtje gewacht net na het eten, maar hij spuugt nog als ik die gel er in doe! hij vind het echt niet leuk! hoop dat het snel over is en da tze niet eens iets anders kunnen verzinnen voor die kleintjes! maar goed het moet maar...
ik vond 100 kaarten al veel LOL Maar ik doe ze ook in een leuke doos heb destijds de trouwkaarten ingeplakt maar dat werd zo'n dik boek toen dus doe het nu wel in een doos. Sten ook alweer een maand! Gaat snel he! Veel plezier vanavond Marije. Mark en ik hadden het er gisteren over om snel weer eens uit eten te gaan. Laatste maand/maanden van mijn zwangerschap kon dat ook niet vanwege mijn rug en nu heb ik er echt weer zin in. En dan gaat Jesse ook maar naar mijn ouders heb ik nu nog het fijnste gevoel bij...
300! ik ben blij als wij de 30 halen hahahaha nou zijn wij ook niet van die mensen die kaartjes sturen dus daar zal het wel aan liggen wijzijn niet zo attent hihi
Pffft Emi slaapt nu eindelijk, af en toe nog een krampje maar de ergste onrust lijken we weer gehad te hebben. Hopelijk gaat het snel beter/weet ik snel wat het nou is. Goed idee die doos, had hier al een doos met kleertjes die ik wil bewaren en navelklemmetje en snoertjes van de monitor enzo. Kan ik de kaarten ook bij doen. Moet ik wel een grotere doos regelen geloof ik Marije dat boek houden wij ook bij, is inderdaad erg uitgebreid maar wel erg leuk. Binnenkort maar weer eens tijd voor maken. MissMe gaat die gel niet makkelijker vanaf een lepeltje?
nee er zat wel een lepeltje bij maar omdat ie het niet leuk vind weigert ie echt zijn mond open te doen, dan kan ik een spuitje er beter in krijgen... hebben er hier nog meer kindjes spruw gehad?
Tim heeft ook spruw gehad en ik deed het met een kleiner lepeltje op zijn onderlipje, dan ging hij het er vanzelf afsabbelen. Ik kreeg niet de hele hoeveelheid in zijn mondje die hij moest hebben maar het is wel weer weg gegaan dus het heeft wel zijn werk gedaan.
Ja heb het nu idd ook met zijn speentje geprobeerd, maar het is best veel wat ie moet krijgen, en vind het zo *** dat ie dan weer spuugt, zijn eten komt er mee uit, maar ja
Oke want ik krijg dus ook niet alles erin wat ie moet. Hoe lang heeft dat ongeveer geduurd voordat het weg was?
jemig 300 kaarten... Vond al dat wij er veel hadden, haha! Ik heb alle andere dingetjes in het babyboek geplakt, we hebben er 1 met fotobladen aan het einde. Daar heb ik ook veel "eerste keer" foto's ingedaan. De rest van de foto's in een gewoon album. Ik verveel me kapot, bleh! Als ik van te voren had geweten dat ik de hele middag tijd zou hebben had ik dan wel het huis gesopt. Ga maar de was opvouwen. Het zonnetje komt hier lekker door! Als het zo blijft ga ik straks met de kinderwagen lopen naar het kruidvat, lekker!
hier schijnt de hele dag de zon al heerlijk, heb na de wandeling de openslaande deuren open gezet kussen van de hond naar buiten waar ze heerlijk op ligt, Jesse slaapt en ik ga nu ff de vivamama lezen voor het bezoek er is.