Bij Tim was het ineens heel snel weg, denk dat ik totaal zo'n 5 dagen besig geweest ben waarvan dus 2 dagen toen het al helemaal weg was.
nou hoop dat het zo blijft roxy... hier trouwens ook geen zon, ben zo straks wel ff weg geweest... Over Upc, diegene die alles voor me regelen zijn alle twee ziek... afwachten dus ff...nou ik kan nog internetten....vind ik ook wel belangrijk...
wat goed Roxy, geniet er maar lekker van! Ymke slaapt nog steeds, het ziet er naar uit dat ik half 5 wel ga redden dus met de fles. Daarna haasten, want ik wil wel voor 6 uur bij het kruidvat zijn
Hier ook alles best goed. Heel de dag is Eva best rustig, leg haar af en toe in bed te slapen en af en toe in de box, dan slaapt ze goed in. Maar 's avonds is echt een drama, heel de tijd huilen, willen drinken en niet in willen slapen. Pas rond 0.00 slaapt ze en dan wel heel de nacht door, ze is denk ik dan doodmoe van de avond. Hoe breng ik hier nou verandering in? Ik vind het ook niet zo leuk voor mijn vriend, die is alleen maar 's avonds thuis, dus een hele avond gehuil voor hem.
Lekker hoor Guppie hier heeft Jesse om 3 uur de fles gehad en net viel hij op mijn arm in slaap.. dus meteen maar in bedje gelegd.. visite is ook weer weg hoe gaan jullie om met visite die hem continu wil vast houden? ik merk dat Jesse soms wel onrustig er van wordt maar ik vind het bij sommige mensen ook lastig om te zeggen dat ik niet wil dat hij van de een na de ander elke keer gaat...
Marlous misschien toch meer regelmaat? dus slapen-verschonen-voeden- even spelen en knuffelen en na half uurtje/ 45 minuten weer slapen
gewoon zeggen dat hij er onrustig van word en dat als ze weg zijn jij met de gebakken peren zit. Hier geef ik hem ook niet af aan een ander, alleen aan mijn moeder. Maar die is zelf ook rustig en zit ook niet steeds aan hem
Hey meiden! Heb niet veel bijgelezen; wat schrijven jullie veel zeg! Ben bezig met papierwerk...... Hopelijk morgen meer reactie van mij wen dan probeer ik vanaf hier bij te lezen....
Roxy: wat fijn dat het vandaag beter gaat! Guppie: ik probeer vandaag dan voor het eerst 4 uur tussen de voedingen uit. Tot nu toe gaat het goed, maar als hij eerder komt, probeer ik het ook nog te rekken hoor! Of het moet zijn dat ie echt schreeuwend huilt. Marije: 300 kaarten Vanmiddag even bij opa op verjaardag geweest. Heeft oma hem ook weer een keer gezien, gaat niet zo goed met oma, dus hierheen op bezoek komen is wat lastig voor haar. Stef deed het allemaal goed gelukkig, had hem om 13:00 uur uit zn bedje gehaald om naar opa te gaan, en hij kreeg pas om 14:30 uur zn flesje, maar om 14:30 uur heb ik hem weer wakker moet maken hoor! Daarna nog even naar de winkel en hij ligt nu lekker in zn eigen bedje. Trouwens over dat vasthouden. Als er bezoek is, geef ik hem weleens aan één iemand, maar ik laat hem niet van hand tot hand gaan. De kinderen van Roy zn broer wilden hem ook heel graag vasthouden, die zijn 3 en 5 jaar oud. Maar dat zag ik echt nog niet zitten, dus ik heb gezegd dat ik hem daar nog echt te jong voor vind. Geloof dat ze wel wat teleurgesteld waren (de broer en schoonzus van Roy ook), maar dat is pech gehad hoor.
Hier heeft alleen mijn moeder, marco's moeder, mijn vader en mijn oma Enzo vast gehad, voor de rest helemaal niemand. De mannen vinden het helemaal niks zo'n baby, en omdat Enzo ook nog zo klein is vinden veel mensen het echt een beetje eng, en ik niet erg . Vandaag heb ik al 2 x, 4 uur tussen de voedingen zitten, Enzo slaapt lekker!
Voor de mama's met een tummy: ik ga hem vanavond voor het eerst zelf in de tummy doen (sinds de kraamzorg weg is). Kan iemand van jullie mij nog eens de houding uitleggen zoals je hem in de tummy doet, maar vooral hoe je hem eruit haalt?
ik heb verschillende foto's gezien hier al van hoe mama's haar kindje in de tummy hebben. ik pak tycho onder de armpjes op en doe hem in de tummy, als je hem/haar laat zakken doe je je duimen, die onder zijn/haar armpjes zitten boven de de armpjes onder zijn/haar kin, en je middelvinger doe je dan onder de oksels, met je wijsvinger hou je het hoofdje aan de achterkant tegen. Als je je kindje er weer uit wil halen doe het anders om, dus duimen en vingers weer terug en je kan je kindje weer op tillen. hoop dat het zo wat duidelijk is.
Heb net ff de foto's zitten kijken op hyves, maar wat een schatjes allemaal zeg onze kindjes! Ze zijn echt allemaal mooi!
heeft 1 van jullie een luieremmer zoals de diaper champ? zit er over na te denken om die aan te schaffen, want de emmer die we nu hebben, jeetje, die stinkt nu al, en we legen hem elke dag. Enzo heeft ook maar een heel klein kamertje en je ruikt het toch al een beetje, zo zielig! waar we hem ook neerzetten overal hebben we hetzelfde probleem. De diaper champ kun je namelijk met gewone vuilniszakken gebruiken en geen dure navulcassetes, alleen de aanschaf is wat duurder.
geen diaperchamp, hier doe ik om elke pamper een luierzakje en dan dichtknopen. deze zijn geparfumeerd en bij kruidvat te krijgen. ze liggen bij de billendoekjes. Hier dus geen stank, alleen het luchtje van de zakjes
Even een vraagje. Wanneer zijn jullie voor het eerst met de auto weggeweest? Dus met de kleine in de maxi cosi. Wij hebben een verjaardag dit weekend maar ik weet niet of dit al te snel is in de auto. Alvast bedankt.
Romano was anderhalve week toen hij voor het eerst de auto in ging, volgens mij kan dat makkelijk hoor pacific! Hij had het niet eens door, lag lekker te slapen