Ik vertelde toch dat de auto niet startte vanochtend, nou Marco komt net thuis en die ging even bij de auto kijken. En wat denk je, hij startte nu wel gewoon . Heb ik weer.... Ik had het vanochtend wel een paar x geprobeerd en hij deed het echt niet. Nu doet ie het wel weer gelukkig! Volgens mij kan het geen kwaad om met zo'n kleintje te gaan rijden hoor, als ze maar niet langer dan 2 uur achter elkaar in de maxi cosi zitten.
haha lekker Anita, en jij wil morgen weer weg bv en dan doet hij het niet... enne 3 uur mogen ze toch in de maxi cosi zitten?
Berna lastig! Ymke heeft al wel bij de hele familie op schoot gezeten, maar ze maakt daar niet zoveel van. Toch vind ik het niet helemaal super hoor. Meestal laat ik haar in de zitzak zitten als er visite komt, dan kijken ze maar gewoon. anita, eigenlijk is het 2 uur per dag, maar 1 dagje 3 uur lijkt me niet zo'n ramp. pacific wij zijn na een week al met de auto weggeweest, ging prima hoor! Anitadejong, wat vervelend dat het gaat stinken! Wij gooien de zak niet eens elke dag weg en het stinkt niet hoor. Kan het ook aan de luiers liggen die je gebruikt? Linda, hoe is het bij jou gegaan met 4 uur tussen de voedingen? Hier een voldaner meisje dan elke 3 uur, nu krijgt ze natuurlijk ook meer. Hoeveel krijgt Stef nu in zijn flesje? Hier nu weer hetzelfde als vanmiddag, de hele tijd niet slapen en nu ze over een uurtje de fles moet valt ze in slaap. En ik wilde haar nog wel in bad doen voor de fles. Nou ja, doe ik dat morgenochtend wel... Heb net een klein beetje ruzie gemaakt met Rinaldo. Hij denkt volgens mij dat ik een huisvrouw ben tegenwoordig, terwijl ik hartstikke spierpijn van het lopen had. Ik zou ook wel willen dat ik alweer hartstikke fit was, maar zo snel gaat dat helaas niet... Nou ja, ik geloof dat mijn hormonen het wel duidelijk gemaakt hebben!
jee 300 kaarten! Wij plakken ze in. Het zijn er denk ik 90. Timo gaat bij bezoek geregeld op schoot, maar dan combineer ik het met de fles en daarna hup het bed weer in. Vandaag was ie erg huilerig en wakker. Ben er dus 2x met de wagen opuit geweest, slaapt ie tenminste! Roxy: fijn dat het beter gaat! Wij hebben een luieremmer en die leeg ik elke dag. Als de deksel er goed opligt ruik je niks. Ik kom er net achter dat ik de laatste dag voor de meivakantie moet beginnen. Moet ik voor 1 dag naar school. Ik hoop dat mijn baas zegt ach meid kom daarna maar..... Ik zal er maar niet teveel op hopen, maar het zou wel erg lekker zijn hahaha!
Zo mama heeft even tijd voor zichzelf Pacific Luna is al 3x met de auto mee geweest, even de andere kleine naar school gebracht. Kan geen kwaad hoor en ook Luna lag lekker te knorren Anita vanaf wanneer moet er 4 uur tussen de voedingen zitten dan? Luna slaapt s'nachts 4 of 5 uur zonder voeding maar overdag niet. Luna zal het nog wel niet moeten maar vanaf welke tijd dan wel? Hier gaat veder alles echt super mag echt niet klagen, ben niet gescheurd en of geknipt tijdens de bevalling, Luna doet het super moet eigelijk zeggen dat ik me heel goed voel! De grote zus ik ontzettend lief voor haar valt me alles 100% mee. Vanmorgen is geprobeerd een eigen broek van voor de zwangerschap aan te trekken, hhmm ik schat nog zo'n 7 cm eraf en dan gaat ie wel weer dicht slik..... hahaha Ik probeer er in ieder geval weer op te letten wat ik eet even niet snoepen e.d. Nou ik ga even veder neuzen!
Zo leuk ik heb vanavond met Emi onder de douche gestaan en ze vond het heerlijk! Kan ik toch iets positiefs melden over vandaag Even denken wat was er allemaal; Auto, Emi is toen ze naar huis ging voor het eerst met de auto geweest, ze was toen nog zo klein dat ze echt verdronk in de MC. Maar ze vond het geen probleem. Voedingen; aangezien ik Emi steeds voor de fles van 23 uur wakker moet maken en ze toch steevast rond 4 a 5 uur weer komt heb ik besloten om haar vandaag maar gewoon te laten liggen en te kijken hoe dat gaat. Tenminste als ze een beetje krampvrij de nacht doorkomt uberhaupt. Ik heb haar net vsm druppels gegeven in de hoop dat het werkt. Wil ook 180+6 in de flessen gaan doen want ik heb het idee dat ze meer wil en als ze dan 5 flessen drinkt heeft ze evenveel als die 6 flessen van 150+5 die ze nu naar binnen werkt. Luieremmer; wij gebruiken gewoon plastic zakjes die we dichtknopen en ik leeg de emmer elke dag. Doe de deksel er zelfs niet op want gaat zo moeilijk open met 1 hand. Luierzakjes heb ik ook wel gehad maar vond die parfum niet echt fijn. Vanmiddag nog even met Emi naar buiten geweest, ze was wel de hele tijd wakker maar niet aan het gillen of huilen. Jasje voor haar gekocht, ze blijft uit haar jasjes groeien en een truitje.
Daar ben ik ook weer een keertje, ik lees wel alles maar zie gewoon de kans niet om te reageren. Ik lees iedereen over 3 tot 4 uur tussen de voeding, hoe is dat met de bv mama's. Amber komt vaak nog om de 2.5 uur. Ze slaapt wel iedere avond om 19.00, we doen nu standaard om 18.30 badje dan nog borst en daarna slapen. Dat gaat super! Overdag maakt ze er een potje van, soms slaapt ze bijna niet, maar ze huilt niet en is zeer tevreden. Ook hier heel veel last van krampjes vooral na de 2e voeding 's nachts rond 6uur, het lijkt wel of haar spijsvertering stil ligt 's nachts en dan opeens weer gaat werken. Herkenbaar? Vandaag voor het eerst op pad geweest met de auto, ging hartstikke goed en ik voelde me ook weer een beetje mens! Overdag alleen thuis met Amber voel ik me de laatste tijd niet echt gelukkig, ik zie alleen maar alles wat ik nog thuis moet doen en kan niet echt genieten eigenlijk, ben ook al een paar keer uitgevallen tegen Mark, dat heb ik nog nooit gedaan. Zo ik heb mijn verhaal gedaan! Ik blijf jullie volgen ook al schrijf ik zelf niet zoveel! Liefs
Zo voor het eerst in bijna 6 weken verveel ik me ff! Heb ook geen zin om thuis iets te doen en mijn vriend heeft middag dienst tot 2300 uur en Romano is in bad geweest en lekker gegeten en ligt nu lekker te snurken En er is niks op tv! dus mama gaat maar ff hier vervelen! hihi misschien ff shoppen ofzo op internet Anneliesje kan me voorstellen dat je af en toe nog niet echt kan genieten hoor! het is ook ontzettend druk en een verandering in 1 x he. Ik probeer zoveel mogelijk (als het mooi weer is) om naar buiten te gaan lekker wandelen, al is het maar ff een blokje om, bij iemand om een bakje koffie of ff naar de winkel, ook al ligt er thuis nog 3 stapels was en moet ik stofzuigen, dat laat ik dan echt liggen en probeer ff te genieten! Voor mij persoonlijk weet ik echt dat ik dat moet doen anders word ik gek, dus dat doe ik dan ook...pech als mijn huis ff niet zo netjes is, komt later wel weer en de huishouding is niet het belangrijkste! Dus ik hoop dat je snel een beetje kan gaan genieten van alles! Ik geef nu geen bv meer, maar toen ik het nog gaf, wilde Romano ook vaker drinken, je hebt minder ritme met bv als met de fles merk ik ook. Lekker dat Amber het 's avonds goed doet! alleen wat minder van die 2e nachtvoeding, misschien heb jij dan meer voeding in je borsten en gaat het sneller en heeft ze daar last van? Ik kreeg toen de tip om 's ochtends als mijn borsten vol zaten eerst ff de druk eraf moest kolven, zodat het niet te hard ging en Romano niet teveel lucht hapte, want daar kreeg hij ook krampjes van...misschien is dat het ook bij Amber? Anders zou ik het niet weten hoe dat zit met die spijsvertering..
Als de deksel op de luieremmer zit, dan ruik je ook niks, maar zodra je hem eraf haalt, pffff.... (vanochtend ging ik echt bijna over mijn nek) Qua luiers gebruik ik nu ook weer pampers, die zitten nu wel weer goed en ik had nog een paar pakken staan, dus daar ligt het ook niet aan. ik zal wel een mega gevoelige neus hebben Ik zal morgen eens kijken voor die luierzakjes bij de kruidvat.
Hoi hoi! Ik heb een nappy wrapper van Tommee Tippee, cadeau gekregen en ideaal! Geen luchtjes nix! Voedingen, Marit krijgt nu zo'n 4 voedingen van 120cc, voor de nacht 130cc en 's nachts 90cc. Maar er zijn ook dagen dan kom ik op 7 voedingen. Vandaag ben ik naar het centrum geweest met de bus, ideaal die lagevloerbussen! Even het ondersteek teruggebracht en daarna verder met de bus naar m'n ouders. Die waren helemaal in de gloria om spontaan hun kleindochter te zien Ik erger me mateloos aan de buschauffeurs hier, zo aso, ik loop nog door de bus of ze trekken al op! Ik knalde tegen de zijkant aan. Ik heb me ingehouden, had vandaag geen zin om te rellen Marit wilde niet slapen na het wandelen, nu slaapt ze eindelijk.... Ik denk dat ik het ook maar ga doen zo, ben zo ontzettend moe. Ben trouwens ongi geworden (of had ik dat al verteld?) echt zo heftig! Niet normaal En dinsdag wordt het spiraaltje geplaatst. Getsie, vind het wel een beetje spannend (en dat terwijl ik bevallen ben )
Hmmm getsie marieke balen dat je ongi bent geworden! heb je er veel last van? Ik heb nog steeds niks hier, ook niet het gevoel dat ik het ga worden, maar goed, Wie is er ook al ongesteld geworden?
Tycho gaat hier geregeld mee in de auto, maar langer dan eenhalf uur rijden hebben we nog niet gedaan. over die voedingen, vanaf wanneer er 4 uur tussen mag zitten ligt aan je kindje...maar snachts mag er zo wie zo wel langer tussen zitten hoor...ook wel 6 uur ik heb mijn huishouden hier lekker op regel, geen was liggen alles ligt opgevouwen in de kast, ook heb ik nog lekker tijd voor me zelf en voor lisa....en nog blokjes omlopen kan ook nog, het gaat prima hier!
haha zag net een link staan hier onder en dacht ff kijken...en zie ik dit erbij staan... Er is een thuiswerkvacature beschikbaar voor het inpakken van condooms. De werkzaamheden bestaan uit het inpakken van een condoom / zakje glijmiddel in een papieren zakje. De zakjes worden met een plakbandje dichtgemaakt. Verdiensten per stuk 0,06 Aantal per uur circa 240 Verdiensten per uur circa 14,40 Garantiebedrag 120,00 Opdracht-items 1000 Thuisbezorging ja Verloopt op 7 maart 2008 ja het moet ook ingepakt worden, maar roland ziet me aankomen...
wahahaha leuke bijverdienste toch anta?hihi lekker condoompjes inpakken En zolang je nog niet aan de anticonceptie zit kan je er dan miss af en toe eentje van tussen vissen!?
ik ga later reageren maar las dat Marieke al ongesteld is geworden? Ik heb zo'n buikpijn nu ben er ook bang voor GRRRR
hier nog geen ongesteldheid, maar Marieke, als het spiraaltje geplaatst word moet je tochongi zijn, omdat de baarmoedermond dan iets open staat...? ik wil het namelij ook gaan doen, zie er trouwens ook best wel tegenop. Doet de huisarts dat trouwens gewoon. enne ja condooms....denk niet dat ik ze zal gebruiken, roland heeft nog liever geen sex, dan sex met condoom, haha volgens mij was het Linda die het vroeg van de tummy, en jij houd Marit weer anders vast dan mij...ik heb mijn ringvinger en pink onder de oksels (ik zei zo straks mijn middelvinger, maar die heb ik samen met mijn wijsvinger achter het hoofdje) Hoe haal jij marit er weeruit dan...?