Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Hier ook nog geen ongesteldheid.

Van de week wel dat ik dacht dat het zover was, maar was maar heel weinig en leek meer op een restje...

Spiraaltje trekt mij niet echt aan. Tot ik klaar ben voor nummer 2 gebruiken we condooms en daarna wil ik weer een implanon.

2. pacific

pacific Actief lid

22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    Anneliesje hier komt Martine meestal overdag om de 3 uur voor de bv. Maar ook wel een half uur eerder en soms een half uur later. 's nachts zit er 4/4,5 uur tussen.

Nou dan gaan we zondag gewoon naar de verjaardag met de auto, nemen de wandelwagen wel mee voor daar dat ze in kan liggen.

3. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Wij nemen in dat geval meestal alleen de bak van de kinderwagen mee en die zetten we dan op tafel ofzo.

4. Writer

Writer Niet meer actief

hoi hoiii
    ik heb echt zoo druk gehad afgelopen dagen ,je wil niet weten , soms had ook geen tijd om te eten ,met 2 kids is soms echt gekkenhuis hoor :x

maar goed ga niet lopen klachen het is ook erg leuk ;)

ik wil graag ongesteld worden niet dat ik zo graag mis ,maar ik wil weer met pil beginnen , we vinden condoom ook maar niks dus wacht nu op mij ongesteld ,heb paar dagen af en toe wat rommel in me buik maar nog niks :rolleyes:

5. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Net even boven gaan kijken of ze toevallig nog steeds wakker is zodat ik haar dan toch maar de late avondfles ga geven.
    Kom boven ligt ze heerlijk te slapen.
    Prima ik laat haar lekker liggen en merk het wel als ze wil eten.

6. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    aah lekker hoor missfrodo
    Ik ga Jesse toch wakker maken zo hij ligt er vanaf 8 uur in en wil hem voor de nacht nog wel een fles geven.
    Wij gaan ook even geen anticonceptie gebruiken tot nummer 2 behalve condooms of ik moet erg last hebben van mijn menstruatie dan ga ik weer aan de nuvaring..

BEn moe joh ( goh gek als jonge mama) vroeg me net af hoe dat komt omdat ik toch wel zo'n 7 a 8 uur pak op een nacht/ochtend, maar Mark zei al je bent de hele dag bezig met die kleine, zelfs als ie slaapt ben je nog alert enzo dat vermoeid ook. Daar zit wel wat in natuurlijk. Om half 9 9 uur heb ik het echt gehad, moe en koud brr hebben jullie dat ook? Ik krijg het niet warm

7. Niet meer actief

Berna, ik ben ook wel moe hoor, en koud inderdaad, hier staat de verwarming aan, ik heb mijn normale kleren aan, badjas er over heen en ik tril nog als een rietje.

8. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Dat gaat over hoor ladies, had ik in het begin ook dat kou en moe enzo.

Best raar om Emi te laten slapen, laatste voeding van om 18 uur maar toch gewoon maar even proberen, ze wordt vanzelf wel wakker om te eten.

9. anita1975

anita1975 Niet meer actief

ik kon er toen ik zwanger was niet tegen dat de kachel aan stond en nu vind ik het hier in huis steeds koud...anders nooit. zelf heb ik het niet koud maar doe de kachel wel aan voor de kleine.....
    moe, ben ik niet echt maar als ik om 8 uur op bed zou gaan, kan ik ook wel slapen.

Emi word vast wel wakker om nog wat te eten....
    Tycho slaapt ook alweer even, ik laat hem ook nog wel ff liggen, Roland is ook nog niet thuis dus ik ben ook nog niet op bed.

Trouwens Lisa is vanavond zonder pamper op bed gegaan, heb er zo'n kraam matras onder gedaan.
    Ze doet het de laatste 2,5 week zo goed dus wie weet gaat dit ook goed.
    Ben blij dat het nu beter gaat met haar zindelijkheid, haar vader (zijn vriendin meer) had er een potje van gemaakt en deed steeds een pamper om. En nu met de komst van Tycho had ik verwacht dat het minder zou worden of eerst blijven. maar het tegendeel ze is flink.
    Ze heeft vanmidag ook een cadeautje van me gekregen omdat ze flink was :)

10. anita1975

goedemorgen,

vandaag ben ik niet veel aanwezig, een vriendin haalt me straks op want ze is jarig, dan haal ik onze eigen auto op en vanmiddag moet ik met de kids weg.
    Vanavond ben ik weer alleen thuis (3e avond al) en dan zal ik er wel weer zijn. begin de middag ook nog wel ff denk ik.

Roxy, hoe gaat het met Joey nu?

11. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hij gaat nog steeds redelijk hier anita, maar beter zo als huilen!

Zondag verjaardag van een neefje en nichtje (tweeling) zie er zo tegenop! Voor het eerst met Joey de drukte in....

Hier ook constant koud en moe, maar vind het ook zo sneu voor Mike om al om 8 uur naar bed te gaan.

Hier was ik op dag 10 na de bevalling weer aan de pil begonnen, nog 1 weekje en dan is mijn stopweek....ben benieuwd!

12. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Goeiemorgen!

Emi had gisterenavond om 18 uur haar fles gehad en kwam toen pas weer om 3.30 uur!

Nu nog proberen dat allemaal een beetje te schuiven zodat we 'snachts doorslapen ipv 'savonds, maar dit is best uniek volgens mij.

13. ProudMum

Zo Esther, dat heeft ze goed gedaan!

14. Niet meer actief

Anitadejong: wij hebben zo'n luieremmer waar je wel van die navulcasettes voor nodig hebt, weet ff niet meer hoe die heet. De Nappy Wrapper, ik lees dat Marieke hem ook heeft, zo heet ie dus ;) Idd ideaal hoor!

Pacific: Stef is al een paar keer met de auto meegeweest. Hij slaapt lekker in de maxicosi!

Guppie: het is best goed gegaan, alleen na 19:00 uur wilde ie absoluut niet slapen. Gisterenavond heeft ie rond 22:30 uur zn laatste flesje gehad en vanmorgen was het weer 6:30 uur! Ik doe nu 120 cc in zn flesje, alleen de laatste en de eerste voeding 140 cc.

Die mannen denk idd dat we alles weer aankunnen, maar begrijpen geloof ik niet altijd dat we ook nog een beetje moeten herstellen!

AnneLiesje: knap dat je nog steeds bv geeft, volgens mij ben je echt één van de weinigen hier! Ik moet zeggen dat ik me sinds ik niet meer hoef te kolven, veel beter voel. Heb iets meer tijd om ook eens lekker te gaan zitten, zeker als Stef de voedingen om de 4 uur goed doet. Jij zult dat denk ik ook merken, als dat straks bij jou ook is. Om de 2,5 uur is veel, kan me voorstellen dat je dan geen tijd hebt om even lekker te gaan zitten! En ik vond bv geven echt hartstikke vermoeiend, dus ik vind het echt superknap van je!

Marieke: ben benieuwd wat je van dat spiraaltje vindt. Moet mezelf er nog op gaan oriënteren.

Anita1975: condooms inpakken :D Tja, moet natuurlijk ook gebeuren ja!
    Hoe is het met Lisa gegaan vannacht zonder pamper? Fijn om te horen dat het zo goed gaat!

Berna: ik krijg meestal ook 's avonds een dip qua moeheid. Als ik's morgens opsta, denk ik nog van: goh ik voel me goed, ben helemaal niet zo moe meer (raar hè als je net de hele nacht hebt liggen slapen ;))! Maar de dip komt 's avonds.

Hoe doen de honden het eigenlijk bij de meiden die een hond hebben? De onze doet het echt fantastisch! Hij is heel voorzichtig, staat wel iedere keer te kwispelen als ik met Stef beneden kom. Geeft voorzichtig kusjes, heel lief :)

Oh ja, hond nr. 2 gaat er toch komen... Roy heeft me over weten te halen... Heb gezegd dat het voor mij niet hoeft, dat ik het goed vind zo, maar als Roy heel graag wil, dat we het doen... Roy heeft altijd al gezegd dat ie die hond wil als hun puppies zouden krijgen. We krijgen er een teefje bij dus, pas over een week of 8 hoor. Ben benieuwd!

15. Niet meer actief

Esther: dat heeft ze idd goed gedaan!

16. ProudMum

Toch wel Linda? Ach, het heeft ook wel iets gezelligs en Stef heeft er een speelkameraadje bij!

Wat fijn dat hij zo lekker doorslaapt!

17. anita1975

esther, dat heeft ze indd goed gedaan, nu maar ff verschuiven dus...

en linda toch een hond....zal vast ook wel goed komen...
    Lisa heeft het goed gedaan, ik heb haar gister nog ff laten plassen om half 11 en vanmorgen was ze droog...helemaal trots...haha

mpu meiden ik ben weg....

18. ProudMum

Goed van Lisa!
    Veel plezier Anita!

19. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Esther dat is knap zo'n ruk!
    Pff hier niet hoor 23.30 laatste fles en meneer kwam al om 4 uur.. speentje in gedaan maar dat wilde niet echt. Hij had enorme krampen zo zielig hij was aan het drukken en persen maar er kwam niks.. heb ik maar flesje gemaakt een halve en toen werd ie rustig uteindelijk sliep hij pas om 5 uur en werd om 8 uur weer wakker weer krampen heb hem toen een hele fles gegeven en toen kwam het los.. hele luier vol..
    Nu slaapt hij nog sinds 8 uur maar ik hoor hem wel vaak hij slaapt niet echt vast..
    Nou ja die nachten/ochtenden zullen wel vaker komen natuurlijk maar ik was het nog niet gewend dat ik hem niet meteen na de fles kon terugleggen en dat ie dan sliep...

Haha Linda toch een hond.. nou je zal er vast wel plezier aan hebben het zijn grappige lompe honden hihi

HIer ook een blije hond als Jesse beneden komt, echt lief!

20. ProudMum

zielig he berna, als ze proberen te poepen en het lukt niet. joey zet zich dan helemaal tegen mijn onderarm af met zijn voetjes

Deel Deze Pagina