Ja Jesse ook en dat doet ie in bed ook vaak met als gevolg dat hij dan helemaal bovenaan het bedje ligt zonder dekens... Ik hoop dat de krampen snel minder worden ze zeggen dat het met 6 weken het ergst is en dan langzaam afneemt.. nou een week nog dus
Ik maakte Emi meestal wakker rond 23 uur voor haar laatste voeding maar blijkbaar hoeft dat dus niet want dan komt ze ook rond 4 uur voor een voeding. Net CB aan de lijn mbt haar mogelijke allergie. Moet nu 3 keer per dag de cinababy geven, blijven smeren voor haar eczeem en bijhouden wanneer welke klacht zich voordoet en dan dinsdag langkomen. Ze heeft dan ruim 2 weken deze voeding en je moet 2 weken wachten vandaar. Berna rot he die krampen, dan ben je ineens blij met zo'n megapoepluier Ga Emi vanavond maar wat later in bad doen, komt nu uit op half 8. Kijken of ze dan later komt morgenochtend.
Hier begon het pas toen ze 2 maanden was. Heb ook gehoord dat het tpt 3 of 4 maanden duurt, tis maar net waar je leest
Roxy: fijn dat het beter gaat! Linda: het gaat hier super met de honden. Ze liggen vaak naast me als ik de fles geef en vannochtend stonden ze op de overloop te gluren (trap in de woonkamer) toen ik met Timo bezig was. De 1e keer hebben ze goed geroken aan zijn handjes, gaven allebei een lik over zijn handje en gingen rustig naast ons liggen. Als Timo lekker slaapt laat ik ze 5 min hier bij de sloot wat doen en daarna met de wagen op pad en lopen we een lang stuk. leuk hoor een hond erbij! Ik slaap meestal van 23.30 tot ongveer 6.30. Dan om 7.00 de fles erin en ik slaap dan tot 8.00 weer. Ik probeer tussen de middag te slapen als Timo stil is. Lukt dat niet dan ga ik van 19.00 tot 21.00 plat. Manlief is juist overbezorgd. Ik mag niet teveel doen op een dag. Hij vindt het belangrijker dat ik lekker met Timo bezig ben en het huishouden boeit m niet zo. Ik ga zo dweilen en de ramen doen. Timo krijgt nog steeds 100 per keer per 3 uur.
Timo slaapt 's nachts dus ook door, San? Net werd ik gebeld door het ziekenhuis, blijkbaar werden wij nu verwacht voor een controle bij de kinderarts, maar dat wist ik helemaal niet! Nu moeten we morgenmiddag... Morgen hebben we trouwens ook een reünie met de yoga-mama's + babies. Heeft iemand van jullie dat ook al gehad? Lijkt me erg leuk, 't is alleen om 10:00 uur en dat is een beetje een lastige tijd denk ik. Eerst kreeg ie namelijk rond 10:00 uur zn flesje, nu rond 11:00 uur. Maar ik heb hem net ook al om 10:30 uur zn flesje gegeven, omdat ie zo aan het huilen was. Ben benieuwd hoe dat morgen gaat...
Merk dat Stef trouwens een stuk onrustiger is. Gisteren na 19:00 uur wilde hij echt niet slapen. Om 23:00 uur is hij als een blok in slaap gevallen om tot 6:30 uur door te slapen. Maar sindsdien slaapt hij niet echt. Zou dat kunnen komen doordat we van 6 naar 5 voedingen zijn gegaan? Hij heeft net een flesje gehad en wil niet slapen... Als het aan te weinig voeding zou liggen, zou hij nu wel in slaap vallen, maar gewoon weer te vroeg wakker worden lijkt me... Nou ja, we wachten het ff af...
Esther, dat gaat lekker dan met de tijd tussen de voeding. Anita, zou mooi zijn als Lisa goed haar best doet nu en snel zindelijk is. Vannacht was weer goed gegaan lees ik. Linda, hier doet ons hondje (maltezer) het ook goed hoor, hij is heel lief en als Enzo ligt te huilen dan wil hij hem echt troosten met een kusje, zo schattig! Hij likt ook af en toe aan zijn handje, maar omdat Enzo nog een beetje verkouden is mag Guus niet teveel bij zijn gezichtje komen. Dus toch 2 honden straks, zal wel druk zijn met ook nog een puppy erbij, maar wel gezellig. Nou hier ging het gisteravond wel lekker, 21.15 flesje gehad en toen pas om 1.30. Ik heb Enzo toen 95 cc gegeven om te kijken of ie wat langer bleef slapen maar om 5.00 kwam hij alweer, toen 80 cc gegeven en om 8.30 kwam hij alweer. Nou heeft ie net echt een bruluurtje gehad van 10-11 aan 1 stuk door gehuild, ik heb alles geprobeerd, speentje, lekker bij mama liggen, beetje in slaap proberen te wiegen, hij had een schone luier, niets hielp. Dus ik heb hem gewoon in zijn bedje gelegd en nu is ie stil. Nu kan ik wel zijn volgende flesje wat later geven i.p.v. 11.30. Hier alweer problemen met de gemeente, ze zitten bij ons altijd te kloten met het legen van de container, nu hadden ze hem gisteren maar voor de helft geleegd! terwijl we 7 per container betalen, maar dan moeten ze hem wel volledig legen! Dus ik een email gestuurd, kreeg ik er 1 terug met de verwachte smoes, dat het afval te vast zou zitten in de container, nou Marco heeft gekeken en alles ligt los, zijn gewoon een paar dichtgeknoopte zakken die er zo uit kunnen vallen! grr.... Maar wat doe je eraan he! toevallig belde mijn moeder net, dus ik vertel haar dit, zegt ze "geef me het tel. nummer maar, dan bel ik wel even om ze de waarheid te vertellen", hahaha, dat helpt toch niet.
nou van dat flesje gaat ook niet op! meneer zette het om 11.30 op een brullen, dus ik geef hem nu toch maar weer een flesje.
Nou meneer is weer rustig! Ik had hier nog een goeie, wil ik vanochtend mijn tanden poetsen, dus ik pak met veel enthousiasme de tandpasta, vliegt ie met een noodgang de toiletpot in! Oeps! ik lach helemaal in een deuk, het was zo grappig.
Linda: ja hij slaapt de nacht door. Waarom moet je met Stef naar de kinderarts eigenlijk? Zo de wcs zijn gedaan en beneden gedweild. Timo poept normaal 1x pr dag en nu al 2x een klein beetje. En hij heeft weer eens over mama geplast, ik leer het ook nooit, was echt een voltreffer haha.
He allemaal, het was echt heerlijk gisteravond. Lekker met z'n tweetjes uit eten en naar Eric van Sauers (cabaretier). Ik ken de hem niet, maar hij was echt steengoed! Het was in apeldoorn in theater Orpheus (weet niet meer wie het vroeg). Oh heerlijk, echt voor herhaling vatbaar. Sten heefthet ook super gedaan bij mijn ouders. Wilde alleen zijn laatste fles van 12uur niet. Hebben hem maar in bed gelegd, en toen kwam ie dus maar een keer om 2 uur vannacht. Nou ja, heeft hij geen schuld aan. Hij was gister ook een beetje uit zijn doen qua drinken en slapen. Vandaag dus maar even weer lekker thuis. Wij gaan bijna elke dag wel even weg hoor. Zit bijna geen dag helemaal thuis. Geniet er gewoon van, nu kan het nog, straks MOET er weer van alles als je verlof voorbij is. Valerie, ik heb dat boek "Mam en pap vertellen over jou" bij de wehkamp besteld. Roxy, wat fijn dat het de goede kant weer op gaat. Esther, met Emi gaat het ook beter lees ik? Nu hopelijk zo verder he? Anita, wat knap van Lisa dat ze droog is gebleven! Ga even eten nu, kom straks wel een keer weer om weer bij te kletsen.... X Marije
Fijn dat je zo'n leuke avond hebt gehad Marije! Roy en ik gaan binnenkort lekker een dagje naar de Sanadome in Nijmegen, hebben we verdiend vind ik ! San: Stef moet naar de kinderarts omdat hij in het ziekenhuis onder de blauwe lamp heeft gelegen. Blijkbaar willen ze hem nog een keer zien, maar dat hebben ze helemaal niet tegen mij gezegd toen we ontslagen werden uit het ziekenhuis! Fijn dat Timo ook doorslaapt 's nachts zeg! Wat hebben we het toch getroffen met onze mannen!
Nou jullie hebben het zeker getroffen, wij ook wel hoor vorige week sliep hij ook telkens tot 6 uur door alleen deze week is het elke keer 4 uur half 5 .. wie weet over een paar dagen dat ie wel weer wat langer slaapt. Kan best door zijn verkoudheid of krampjes komen. Zo ik ben net op tijd gaan wandelen geloof ik het wordt erg donker hier
Gisteren goed gegaan met 6 voedingen, maar als ik vandaag 4 uur aanhoud kom ik op 5 en dan drinkt ze vrij weinig. Beetje versoepelen dan maar... De nutriton sinds gisteren gaan gebruiken, ik doe 1 schepje per dag, dus nu krijgt ze nog maar 1 schepje. Het helpt nog niks, want ze spuugt nog steeds. De spuug is alleen wat dikker haha! Vanavond ga ik naar 2 schepjes. Ik hoop dat ze kramploos blijft, al had ze vanmorgen wat krampjes maar dat heeft ze sowieso af en toe wel. Marieke, wat leuk met de bus! Hoe doe je dat met stempelen? Ik vraag me dat al een tijdje af. Laat je dan de kinderwagen in het midden staan? Ik zie dan meteen voor me dat iemand met de kinderwagen de bus uit rent, baah! Berna, gaan jullie al snel voor nr 2 dan? Wel leuk hoor, maar moet er even niet aan denken. Ik wil eigenlijk ook geen hormonen, maar ook zeker het komende jaar niet zwanger worden. Lastig vind ik het! Linda, onze hond is ook super lief, al wil ze Ymke wel graag aflebberen. Ik laat het soms toe bij haar handje. Ze reageerde wel heel raar op de BV, nu nog wel als ik kolf. Wat lief van je dat jullie toch dat pupje in huis nemen, spannend hoor! Ymke is trouwens ook "wakkerder" sinds ze minder voedingen krijgt. Weet niet of het een verband heeft met elkaar. Hebben jullie ook spierpijn na het lopen? Ik loop nog niet echt ver ofzo, maar heb daarna echt spierpijn zeg! Heb de laatste 3 maanden natuurlijk zeer weinig gedaan, dus het zal daar wel door komen, maar het weerhoudt me wel een beetje om vandaag weer te gaan lopen.
nee komende anderhalf jaar komt er hier nog geen tweede hoor! Dat kan mijn lichaam niet aan en eerst van JEsse genieten! Geen spierpijn na lopen wel bekkenpijn maar probeer wel elke dag te wandelen om het op te bouwen...
Guppie: ik ben meteen begonnen met 2 schepjes en hier hielp het meteen! Als ik trouwens 4 uur tussen de voedingen laat zitten, kom ik ook maar op 5 voedingen hoor! Maar dat was ook de bedoeling. Alleen als ie 's nachts komt, krijgt ie dus 6 voedingen. Hier geen spierpijn tijdens het wandelen trouwens...
Pffff dat jullie beebjes allemaal al zo lekker doorslapen! ik wil ook ! hahaha ben vanaf gisteren begonnen met een grotere fles te geven dus 150 erin, maar hij laat telkens 20 of 30 erin zitten dus precies zo'n klein flesje drinkt ie! haha maar geeft niet in het begin liet hij ook wat in de kleine flesjes zitten dus ja...maar vannacht dus nog niet doorgeslapen hoor! hopelijk gaat ie het snel doen, het gaat wel steeds beter,hij had rond 23.45 de laatste fles en kwam om 04.30 dus elke keer schuift het een half uurtje op Guppie: fijn dat het goed gegaan is! en hier ook geen spierpijn na het lopen, wel vermoeid! maar ja Marije: Leuk dat je zo'n gezellige avond hebt gehad! idd ook nog nooit van gehoord van de cabaratier. En ik wist niet dat ze die boeken hadden bij de wehkamp! ga gelijk ff kijken San: timo ook al doorslapen! lekker hoor! AnitadeJ: hahaha hoe heb je hem eruit gevist?