Ik gebruik de difrax flessen, avent vind ik niet fijn. Ik heb ook een Bfree fles, maar daar spuugt ze helemaal super veel mee! Ymke heeft al een paar dagen snotogen en net had ze ook een rood oog. Voelde me opeens zo klein en onzeker. Heb de HA meteen maar gebeld, moet morgen terugbellen of ik langs moet komen. Het zal wel niets iets superernstigs zijn, maar ben toch wel bezorgd hoor...
Zo meiden wat slapen er hier al een hoop beebjes door! Wat goed zeg! Luna zit op 1 voeding per nacht, wij mogen ook niet klagen slapen alle nachten hier! Berna wat een schatje zeg! Wij gebruiken hier de Avent flessen en die bevallen heel erg goed, luna heeft zelden last van krampjes. Guppie vervelend dat Ymke dat heeft, ik zou ook voor de zekerheid de ha gebeld hebben. Nou ik ga zo even eten vanavond met de andere kleine naar school ze hebben een afsluiting van een project en ze is er zo enthousast over dus mama moet echt even komen kijken
Hallo daar zijn we weer. Weet niet of ik het hier al gemeld had maar we moeten 3 x per dag Cinebaby geven en goed bijhouden wat er voor verschijnselen zijn en wanneer, dus krampen en benauwd en of haar eten beter verteerd eruit gaat komen (sorry vies verhaal). Dinsdag moeten we langskomen bij de arts en dan gaan ze bekijken of het koemelkallergie is. Vandaag lekker gewandeld al was het niet echt mooi weer, de regenkap moest er zelfs aan te pas komen. Emi heeft 2 keer onder de blauwe lamp gelegen omdat ze geel was. Ze ond het heerlijk en lag erbij alsof ze op het strand lag met dat brilletje. Heb nu even geen tijd om een foto ervan te posten maar die houden jullie tegoed. Berna wat een kanjer zeg en super wat een schatje.
nou, die gastouder was niks! Vies huis, vieze kleden overal en een vieze slecht onderhouden hond! Zelf zag ze er ook niet al te fris uit.....
Oh das balen roxy, had je nou nog een afspraak met een 2e gastouder? Hier ook de avent flessen, ik vind ze ideaal, geen krampjes hier!
Guppie wat sneu van de oogjes zeg. BEterschap ermee Missfrodo hoe reageer ze op de Cinababy? Ik heb het idee dat het bij Jesse wel iets helpt... Roxy wat vervelend zeg dat het niks was... verder zoeken dus...
heb net een ander bureau gemaild, die zullen ws morgen wel bellen. Had ook nog iemand anders, dat klopt maar zij is Marokkaanse en dat wil Mike niet. Ze zal best heel lief zijn enzo, maar hij heeft er geen goed gevoel bij. Tja, en wie ben ik om daar tegenin te gaan, we moeten het er samen over eens zijn toch?
Getsie rox! balen...hopelijk hoor je morgen weer iets dan.. Ik wil net mijn camera opladen, kan ik toch wel nergens mijn oplader vinden! ben hem echt kwijt, heb overal gezocht, en zo'n groot huis heb ik niet dus verder weg kan ie niet zijn! grr, het is niet mijn camera en volgens mij heb ik hem al een x opgeladen...nog ff zoeken, anders morgen een oplader halen, moet hem toch ook weer terug geven, grr #$^&^%&*&# hahaha wilde ook net nog wat leuke foto's maken! Zo ga die kleine smurf eens wakker maken voor zijn bad, kan ie daarna lekker eten en zijn bedje in!
Berna, ik kan er nog niet zoveel over zeggen wat betreft de werking van de cinababy. Ik gaf het haar meestal bij hevige kramp en geef nu dus een onderhoudsdosis 3 keer per dag. Vandaag ging het allemaal best lekker, na de fles van 12 uur met de wagen op pad boodschappen en naar opa en oma. Thuis lekker in de wagen laten liggen, ze lag zo lekker te slapen. Om half 7 in bad en toen de fles en naar bed. Slapen doet ze nog niet maar ze huilt ook niet dus met een beetje geluk... Missme vraag hulp aan Sint Antonius, Sint Amtonius beste vrind zorg dat ik mijn oplader vind, vaak werkt het Roxy jammer dat het niks was, hopelijk vind je snel een goede gastouder. Guppie, arm kleintje. Emi heeft ook een traan/snot oogje, alhoewel inmiddels bijna weg. Ik maak het schoon met tot lauw afgekoeld gekookt water en een wattenschijfje. Hier overigens ook Avent flessen en spenen, vind deze het fijnst. Oh heb ook een Etos en een Bibi fles maar das zo'n beetje hetzelfde.
hihi missfrodo, heb het geprobeerd, maar helaas.....hij weet het ook niet! kan hem echt niet vinden, geen flauw idee wat er mee is gebeurd..morgen maar kijken of ik aan een ander kan komen.... En slaapt ze al? Hier Romano net eten gegeven en zijn gel! zal blij zijn als dat over is...nu is ie weer moe, dus net lekker in bedje gelegd...en hij slaapt ook al... Ik heb hem net weer een flesje van 120 gegeven zodat hij misschien straks die 150 leeg drinkt...maar dat kan toch wel he? heb dan 120+4 gegeven en straks geef ik dan 150+5, dat kan geen kwaad dat afwisselen toch?
Missme, weinig last van de ongi, geen buikpijn, alleen mega bloedverlies! Gebruik superplus tampons trouwens wel raar om die weer te gebruiken.... Anita, ik dacht ook dat je er ongi voor moest zijn, maar dat is dus niet persé zo. Ik ga naar het zks, mijn ha doet het niet. Vind ik niet erg, heb liever dat een arts ass. het doet die voor gyn leert. Die doen dat vaker. Ik ben alleen een beetje bang geworden door de brief met de afspraak waar in staat uitgelegd dat je pijnstillers kan nemen de avond ervoor en de dag zelf Kziewel, wil echt niet meer aan de pil. Maar, laat wel weten hoe het gegaan was. Over de tummy, ik zorg dat ik m'n handen weer onder haar okseltjes krijg en dan haal ik haar er weer uit, maar is soms best een geklungel hoor.... Berna, herkenbaar, gisteravond lag ik er dus om half tien in! Ik trok het echt niet meer.... En dan zeggen ze dat fulltime mama geen baan is! Nou pfff, ben nu vermoeider hoor! Mooi mannetje Berna! Wow Esther, wat heerlijk! Het blijft proberen en schuiven he.... Linda, wat super dat ie doorslaapt, ik wil ooohoookk! Wij hebben 13 maart de terugkomavond van Samen Bevallen, met alle kleintjes. Foto's op de bank, hihi! Zo leuk! 8) Marije, mooi theater he! Hihi! Heb je ook in Apeldoorn gegeten? Guppie, als ik voor instap dan koop ik kaartje (in apeldoorn voor 1 euro retour) en parkeer de wagen. Doet ie de middendeur open parkeer ik de wagen en koop ik dan m'n kaartje. Maar hou haar goed in de gaten! Gaat prima, als het geen *&%)%& van een chauffeur is tenminste! Hier geen spierpijn na het lopen. Goh, nu al over een tweede kindje lezen.... Hier houden we het bij een, maar zeg nooit nooit natuurlijk Joyce, leuke foto joh! Ik ben ook overgestapt van Avent naar Difrax, de s-fles. San, totaalruptuur, minder zeg! En hoe gaat het nu met je? Balen Roxy, getsie, klinkt echt goor! Guppie, Marit heeft ook een prutteloogje, schoonmaken met leidingwater en een gaasje, van buiten naar binnen vegen. Je kunt de zijkant van het neusje masseren, net naast de ooghoek, het traanbuisje zal iets verstopt zijn en dit masseert het wat open. Doe ik ook steeds. Als het rood wordt idd je huisarts bellen. Nou, ik ben weer bijgeslapen, na haar voeding van 8:30 uur ben ik er rond 9 weer ingekropen tot 10:45 uur. Heerlijk! Had het echt nodig. Vandaag weer een lekker keuteldagje met m'n dochter gehad. We hebben het zo leuk samen, lekker babbelen, wandelen en knuffen samen! 8)
Volgens mij kan dat geen kwaad hoor, gewoon even je totaal per etmaal in de gaten houden. Jammer dat Sint Antonius je niet kon helpen. Volgens mij slaapt ze nog niet maar ze is wel rustig en kan ook weinig gekramp ontdekken. Zit naast de babyfoon, wil niet steeds gaan kijken want dan wordt ze geheid wakker als ze nog net niet slaapt natuurlijk.
Wat ik begrepen heb mogen die kleintjes 150ml per kilo lichaamsgewicht. Dus als je kindje bijvoorbeeld 5 kilo weegt mag je 750ml voeding geven.
BTW dit is een richtlijn. Als er tegen jou gezegd is dat je bijvoorbeeld 6 keer 120 ml mag geven kun je daar zelf natuurlijk een beetje mee afwisselen. Dan kun je ook 4 x 120, 1 x 100 en 1 x 140 doen, kom je op hetzelfde uit.
Ik heb in een boekje staan dat ze 150-170 ml. per kg. lichaamsgewicht mogen per 24 uur. Ik ben wat meer aan het lezen over plaatsen van een Mirena, en lees zoveel pijn/hel-verhalen Ik twijfel of ik dit ga doorzetten, heb geen zin in veel pijn daar, dat heb ik net gehad
Ik gaf idd 6 x 120, maar wil proberen er 5 x 150 van te maken, maar hij weegt nog geen 5 kilo! zit nu aan de 4200, maar die 6 x 120 dronk hij wel altijd op...ik probeer anders gewoon alleen die laatste fles 150 en de rest nog 120...kijken wat ie doet