Gewoon proberen Missme. Op het pak staat ook een richtlijn en Emi mocht toen ze nog geen 5 kilo was ook 5 x 150 hebben.
nuvaring vind ik ook niet echt wat. Gedoe met zo'n ring, maar implanon, nog niet aan gedacht eigenlijk, zal me eens inlezen... zijn er hier meiden met spiraal ervaring?
GIL! Plaatsen zal weinig pijn doen lijkt me, maar hoe is je ongi en heb je er last van qua hormonen? Ik wil zo min mogelijk hormonen in m'n lijf....
Auw mijn oren Je treft het wilde net afsluiten Implanon bevat weinig hormonen. Plaatsen doet geen pijn, je krijgt een plaatselijke verdoving. Mijn ongesteldheid was peanuts met Implanon. Kon het eigenlijk bijna altijd met een inlegkruisje af. Nadeel kan wel zijn dat je menstruatie niet regelmatig kan zijn met Implanon. Hoe dan ook, ik had geen bijwerkingen en voelde mij veel prettiger dan in de tijd dat ik de pil nog slikte. Ook het feit dat er een laag hormoon gehalte in zit vind ik positief. En je hoeft 3 jaar lang nergens aan te denken verder
Hm, klinkt goed! Ga je 'm weer laten plaatsen nu? Ik denk wel dat ik die afspraak voor plaatsing Mirena af ga bellen morgen.... Ga toch eerst maar eens met m'n ha babbelen, wat hij vindt.
Marieke, haar oog zelf is niet rood hoor, de huid eromheen. En ook niet fel rood. Het is alweer afgezwakt, denk dat het van het schoonmaken kwam. Ik maak idd schoon met afgekoeld gekookt water en een gaasje. Deed de kraamhulp ook, ze heeft het al eerder gehad. Naast het neusje masseren ga ik proberen! Voor meiden die van boeken houden; ik heb net "weg van Lila" gelezen. Heel heftig, maar indrukwekkend en mooi! Gaat over een papa die zijn kindje na 3 jaar naar Zweden moet zien verhuizen. Stond ook in de Viva van afgelopen week. Aanrader!
Volgens mij zijn er maar heel weinig mamma's hier die borstvoeding geven, klopt dat? Ik zie zoveel berichten over hoeveelheden poeder en flesjes enzo. Ik geef zelf wel BV en dit gaat best goed gelukkig!
missfrodo, dan krijgen wij tegenstrijdige adviezen! Ymke weegt 4,2 kilo en kreeg 800 ml bij 8 voedingen, dat kreeg ik als advies van het CB. Nu met 5 voedingen kom ik daar niet meer aan, maar probeer zeker niet te laag uit te komen.
Hmm Marieke ik heb ook Implanon gehad drama 1 week ongesteld en dan nog 2 weken licht bloedverlies erna ik liep dus altijd met tampons en inlegkruizen verschrikkelijk.. toen ik hem eruit wilde laten halen was ie onvindbaar dus uiteindelijk met een echo in ziekenhuis gelokaliseerd en hebben ze hem eruit gesneden.. dus mijn voorkeur gaat uit naar nuvaring. Spiraaltje niks voor mij maar schijnt dat als je al een keer bevallen bent het minder pijn doet omdat je baarmoeder al iets openstaat.. Jesse om 1900 in bad gedaan toen de fles.. toen naar bed, hij gaf 2 jengels en was vertrokken ach gos hij was echt moe. Hij heeft zo'n dag-nacht ritme overdag hazeslaapjes en 's avonds meteen vertrokken. Nou ja prima hoor zo..
hmmm guppie dus zij mocht 800? Romano zit ook aan de 4.2 kilo nu, ik probeer het gewoon hoor! hij drinkt toch meestal zoveel hij zelf wilt, als ie niet meer wilt houd ie zijn lippen om elkaar! Ik ga char kijken! fijne avond nog
Marlous, ik heb bijna 2 weken volledige BV gegeven maar omdat het zo'n pijn deed en bloedende kloven gaan kolven en deels FV gaan geven toen borstontsteking waardoor produktie helemaal terugliep en ook nog spruw en toen was ik er helemaal klaar mee!
Jesse weegt 4,5 kilo en krijgt ook zo'n 800 ml per dag.. zolang je maar niet meer geeft dan een liter
Hoi! Linda: lijkt me erg zielig ja dat kleine mannetje onder de blauwe lamp. Vandaag had Timo een beetje last van zijn ontlasting. 2x maar een beetje, normaal om 9.30 een flinke luier vol. Om 16.00 gaf ie na de fles opeens over. Gelukkig pas om 18.30 kwam toch de poepluier, ik stond erbij te juichen. om 19.00 heeft ie gelukkig niet overgegeven en nu slaapt ie heerlijk. Guppie: klinkt goed dat boek. Ik heb van de week een boek van renate dorrestein gelezen, heb op een gegeven moment zitten huilen. Het ging over een moeder die doordraaide na de bevalling van haar 5e kind. Als je dan leest wat ze haar kindjes aandeed, afschuwelijk. Ik heb het boek maar weggelegd...... Guppie: ik geef overdag 6 voedingen van 100 ml elke 3 uur en soms als ie wil s nachts eentje van 100 ml. Daar doet ie het prima op.
Ja daarom, maar ja dan zegt Mark hmm als ik thuis ben slaapt ie meteen euh ja.. maar ik ben er écht druk mee geweest hoor vandaag
San fijn dat ie slaapt nu! lopen jullie kids ook zo rood aan met poepen.. Jesse poept eigenlijk altijd tijdens een fles ( meestal die rond 1500) hij wordt heel rood kreunt en zet me toch een kracht en dan hoor je het eruit komen het borrelt en doet.. zo zielig. Zijn ontlasting isniet hard dus zou je zeggen dat ie niet zo hard hoeft te drukken toch? ik vind het altijd een beetje zielig, zou het met de krampen te maken hebben?
Berna, toevallig had Ymke dat rond 18:00 ook. Ik hoor het altijd wel aan haar kreuntjes als ze aan het poepen is, maar vandaag ook helemaal een rood koppie. Ze had heel iets krampjes denk ik, ze huilde er niet bij maar kon zien dat het niet prettig voelde.
Nee Jesse huilt ook niet maar het kan gewoon niet fijn voelen.. net voor het eerst trouwens de b free fles gebruikt.. en ipv 4 grote boeren hoefde hij maar 1 normale boer te laten dus hij heeft iig minder lucht binnen. Ben benieuwd hoe het met zijn krampjes zal gaan.. hij kon er trouwens goed uit drinken
ja qua lucht is die fles fijn en de melk loopt ook goed uit de speen, maar spugen dat ze hier deed daarna. Het leek wel alsof alles eruit kwam. Die fles gaat bij mij de prullenbak in! Ik ga kolven, de fles geven en slapen! Morgen gaan we naar de stad, ben heel benieuwd hoe dat gaat met Ymke. En of mijn moeder en zusje haar een beetje laten slapen in de kinderwagen, haha!