Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anita1975

anita1975 Niet meer actief

hey Rox, goed nieuws....hier ook geen last van krampjes hoor na de fles en de AVENT bevalt me prima...
    wat ik ook nog wel een had met een andere fles, is dat ze lekken, ik heb de speen namellijk niet te strak en dan willen ze wel gaan lekken en de AVENT niet.

2. anita1975

oke kan het eens proberen, ik moet mijn knieen stil houden dan he ....

3. anita1975

ik ga een bakje thee drinken, bah vies weer ook....!

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ja vies he!

Gister expres de boodschappen voor vandaag gehaald. lekker niet naar buiten vandaag

5. anita1975

nee doe ik liever ook niet maar Lisa moet naar de peuter vandaag...
    ach volgende week lekker vakantie...

6. Niet meer actief

Ja die tip werkt hier ook echt super! Romano boert veel beter sindsdien

Het zou toch nog opklaren vanmiddag? wou ff naar de stad wandelen eigenlijk :(

7. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ik moet er straks wel uit met de hond bah.. maar het is nog droog hier maar wel erg grijs
    vanmiddag naar schoonouders...

8. anita1975

ja het was ook droog toen ik lisa naar school bracht maar het regende al lekker toen ik weer thuis was....en onderweg natuurlijk.

nu nog steeds....bah bah

vind de hond lekker zo in de regen haha

9. Samama

Samama Niet meer actief

Dan ligt het denk ik daaraan...
    Maarja, je hebt nu in ieder geval wel een goeie fles gevonden waar Joey geen krampjes van krijgt, gelukkig!

10. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Hier voor het eerst vandaag krampjes vrij! Hoop dat het doorzet want ze heeft er zoveel last van. Echt krijsen van de pijn erbij...

Maken jullie je kleintje wakker om 23.00 voor de fles/ borst?
    Ik niet, ze slaapt iedere avond om 19.00 dan komt ze rond 2.30 weer. Als ik haar wakker maak drinkt ze zo slecht.

Heb net besloten om voorlopig 2 dagen te gaan werken ipv 3 heb nog 250 vakantie uren openstaan!
    (Ik weet het niemand wil aan werken denken, maar het komt wel dichterbij :cry: )

Ga zo mijn borsten maar weer een keer helemaal leeg kolven, ze staan op klappen. Heb dat 1 keer in de week, ach heb ik weer een voorraadje in de vriezer!

11. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Goh dat jullie zo te spreken zijn over de AVENTflesjes! Dus doe mij de difrax maar.
    Wat bedoelen jullie preies met het "aanzuigen" vd difraxfles? Demi heeft nl nog wel veel last van krampjes.

12. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Wat fijn Anneliesje! Ze zeggen ook dat het na een week of 6 minder gaat worden he? Wij hebben nog een week te gaan dan.. maar de cinababy doet zijn werk ook wel
    Ik maak Jesse wel wakker omdat hij vaak doorsliep dan tot 6 uur maar laatste tijd dus niet meer.. Jesse drinkt ook niet supergoed om 2300 en het is ook lastig wakker maken dus moet er ook maar eens over na gaan denken...

13. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ik ben ook meer tevreden over de difrax dan Avent hoor en die belletjes moeten juist helemaal niet dat komt allemaal in de darmen.
    De b free beviel goed gisteren normaal 3 of 4 grote boeren en nu hoefde hij er maar eentje dus wel minder lucht.. maar heb het idee dat Jesse uit de difrax sneller drinkt ik was met de b free fles steeds een half uur bezig voor 135 cc best lang of niet?

14. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    das lang ja berna. Ymke dronk juist sneller uit die fles!

De nutriton doet hier zijn werk (yes!) ze spuugt nog maar heel ieniemienie beetjes en niet eens bij elke voeding. Ze krijgt nu 2 schepjes dus daar blijf ik ook bij. Ze heeft wel wat meer krampjes, maar dat kan ook wennen zijn dus ik zet nog even door. Ze hoeft niet te huilen ofzo van de krampjes, wordt er wel wakker van.

Hier is het geen vies weer, maar voor de zekerheid neem ik de regenhoes maar mee dan, als jullie het er wel allemaal over hebben.

Ik heb haar trouwens alleen in bad gedaan, ben best een beetje trots nu!

15. 12309

12309 Niet meer actief

Hoi!

Ik ben ook superblij met de difraxfles.
    Linda: hoe was de yoga bijeenkomst?
    Annelies: ik maak Timo wakker om 23.00 en dan drinkt ie ook goed. Ik leg m soms even in zijn blote billen als ie echt duf is.
    Het is hier ook rotweer.
    Timo heeft een groter blaasje op zijn bovenlip en een paar kleinere. De huisarts is net met vakantie. Ik heb het Cb al gebeld, kan zijn dat ie te hard zuigt. Ik ga maandag daar naar het inloopspreekuur. Wil graag weten hoe zwaar ie nu is.
    Ik zing altijd voor Timo. Hij heeft een hekel aan aankleden (te koud denk ik). Ik was door mijn voorraad kinderliedjes heen, dus zong ik dokter Bernard van Bonnie st Claire. Dat is nu zijn favoriet hahaha. Hij begon te lachen en werd stil, meestal vindt ie Kortjakje het leukst!

16. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    haha hier is het nu elke ochtend klap eens in je handjes haha

Nou kweet niet wat meneer wil.. dan hoor ik hem en dan wil ik er naartoe gaan en dan is hij weer stil hihi nou ja wacht nog eventjes tot 12 uur en dan ga ik hem echt zijn slaapzak en pyama uitdoen lekker wassen en leuke kleren aandoen

17. 12309

12309 Niet meer actief

berna: dat is ook een leuke. Lijkt me best genant als ik bv bij het cb ben en ik zing dokter bernard haha. Timo wil ook niet slapen.

18. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Nou Jesse slaapt nu een beetje te lang juist dus ga hem echt wakker maken nu!

Heb je in de maneschijn al gedaan?

19. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Joey krijgt steeds flessen van 100 ml. 7 a 8 maal per dag en daar zit de nachtvoeding ook bij. Kan ik hem niet om 2300 120+ 4 geven zodat hij wat langer slaapt? hij komt nu steeds om 3.00 en dan weer om 6.30

20. Niet meer actief

Roxy, dat heb ik dus ook met Enzo, dus ik de fles van 23.30 wat voller gedaan, maar meneer komt gewoon nog om 3.00 uur! hier werkt het dus niet, maar ik hoor veel goede andere verhalen hier ;)

Deel Deze Pagina