Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Nou wat we hier nu weer hebben,
    Overdag is Tim heeeel onrustig dus gisteren na zijn fles van 17 uur even getut, rond 19 uur in bad daarna weer even getut en rond 20 uur naar bed....Ik vond het zo sneu om het wakker te maken om 23 uur omdat hij zo onrustig was geweest....slaapt hij door tot 4.30! hij heeft dus gisteren maar 4 flessen gehad en vannacht zo'n 12 uur zonder voeding.

flesjes:
    ik ben overgestapt van avent naar difrax omdat Tim de avent binnen 5 min leeg had, nu staat de difrax zo strak dat hij de speen vacuum zuigt,dan doet hij er zo'n 15 min over, krachtig zuigertje dus!

osteopaat:
    wij gaan as maandag naar de osteopaat ivm het huilen van Tim, hoop dat er wat uitkomt.

2. anita1975

anita1975 Niet meer actief

succes maandag citroentje

enne het kan een keer voorkomen dat ze minder drinken dan anders...
    Maar is het wel goed dat de speen vacuum zuigt, oke anders is zijn fles zomaar leeg, maar kan je dat met die van AVENT niet doen dan?

3. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Avent zuigt hier ook vacuum hoor.

*snapt er nu niets meer van met die flessen*

4. anita1975

ja dat zal hij hier ook wel doen maar ik draai de dop dus niet zo strak...dat moet juist ook niet.
    Dat is mij altijd geleerd hoor....
    ik draai de dop vast en ga schudden en dan draai ik hem los en doe hem lichtjes vast.
    En het is zo als je de dop te straks hebt, moeten de baby's meer zuigen, dus doen ze langer over de fles.

5. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0

Anita: volgens mij lijkt dit op het vliegtuig maar dan dus het hoofdje iets hoger, je kunt hem zo ook tegen je aan houden.

ik kreeg het met de avent niet voor elkaar om Tim langzamer te laten drinken (ja steeds het flesje uit zijn trekken en even wachten, vond ik zo zielig steeds)

6. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Dus dop net aan vastdraaien? Dat doe ik al anders komt de voeding er niet uit ;)

7. anita1975

oke dat ziet er wel zo uit ja...

enne gek he Tycho kreeg haast geen drup uit de AVENT met speen nummer 1...

Ja, en hier zuigt hij niet vacuum, welke speen heb jij erop, en hoe drinkt Emi, snel...?
    ik gebruik de 123 speen erop omdat Tycho anders niet kan drinken, ook niet bij de difrax trouwens....

het is altijd wat met die flessen, ik zat bij mijn oudste (nu 11) ook altijd te klooien met flessen, op laatst had ik de DODIE flessen, maar die kromme flessen schijnen ook goed te zijn.

8. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Ik heb de Avent fles met speen 2.
    Zuigt denk ik niet altijd vacuum, wel meestal bubbeltjes.
    Emi doet gemiddeld 15 minuten over een fles.

9. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    he hallo,
    wilde vanmorgen even komen poggen over mijn kanjer. Hij heeft doorgeslapen tot half 8! Goed he? Maar hij heeft vandaag zijn dag niet geloof ik. Tjee (sorry ik mag helemaal niet klagen, want hij huilt nooit) wat moet ik toch met hem. Hij huilt nu dus de hele dag al. Als ik hem even bij me heb dan wordt ie wel rustig, maar in bed gilt hij dus de hele buurt bij elkaar. Heb al wat extra druppels cynababy gedaan, maar helpt niets..... Ik weet het even niet meer.....

10. Niet meer actief

Owjee, Marije, hopelijk aat het nu beter!

Esther, die condooms kun je idd gewoon bestellen via Jippy, kijk ff op Agisweb, daar staat hoe en wat precies.

Donderdag heb ik een afspraak bij de ha over de anticonceptie en zks is afgebeld, heerlijk :oops:

Gister heeft Marit om 23:30 haar laaste fles gehad, met iets meer voeding, 140 ipv de 120 die ze overdag krijgt en ze kwam pas om 5 uur weer! Mama is zo trots op haar :D 8)

11. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Tjonge die flessen willen wat hier hahaha :)

Marije wat goed dat doorslapen! Kan me voorstellen dat je het even niet meer weet, misschien heeft hij een sprongetje.

Vandaag zijn mijn ouders langs geweest, heb een tomtom van ze gehad. Wilde het al zolang hebben en surprise surprise heb er 1 ben er zo blij mee! :whistle: Want je wilt echt niet weten hoe vaak ik verkeerd rij :rolleyes:

12. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Marieke terrecht dat je trots bent! :D

13. Samama

Samama Niet meer actief

Missfrodo ik heb nu eerst balneum gekocht om uit te proberen, stond ook eerst nog te twijfelen bij de bepanthen. Mocht balneum ook niet werken probeer ik de bepanthen alsnog. Ik wacht alleen eerst even totdat haar huid wat rustiger is, voordat ik die balneum erop smeer.

14. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ben ik weer, heerlijk geshopt en de regenhoes uitgeprobeerd ;)
    Heb weer mooie kleertjes in de kast hangen, blije ik :D

Roxy, ik doe de laatste fles ook wat voller, ze slaapt dan 6 uur maar dit is nog maar de laatste 3 nachten zo hoor!

Wat zijn jullie allemaal zingerig! Ik ging laatst ook zingen, en als juf ken ik natuurlijk veel kinderliedjes ;)
    Uiteindelijk vond ze "from this moment" het mooiste, maar ik ontroerde mezelf ermee, emomuts die ik ben!

Marieke, jij was toch ook eerst bij Avero? Ben je ook overgestapt? haha ze doen goeie zaken daar :rolleyes:

Heb voor Ymke nu ook een bakerzak gekocht (blijf bezig met kopen) en ze slaapt er lekker in.
    Ik hoop dat ze nu overdag ook makkelijker in slaap kan vallen, al sliep ze in de stad in de kinderwagen alleen maar (en ik nog tegen mijn moeder "ze doet overdag alleen maar hazenslaapjes"... )

15. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Samama Balneum gebruik ik ook, is erg fijn spul. Succes.

Marieke heb het gevonden hoor en besteld! Klopt het dat je geen bevestiging ofzo krijgt?

Marije hier nog eentje die een kindje heeft dat vandaag ontzettend onrustig is.

Guppie hopelijk werkt de inbakerzak, heb er goede verhalen over gehoord.

16. Niet meer actief

Marit heeft ook een bakerzak (zie hyves voor plaatje :D )
    Lekker warm, gaat perfect!

Esther, kreeg alleen op de site een bevestiging geloof ik.

Guppie, wat heb je allemaal voor kleertjes gekocht?
    We zijn idd overgestapt, agis via de postcodeloterij, scheelt ons aanzienlijk.
    Vond avero 3x nix!

Getsie, bij de vlindertjes staat iets over wiegendood, bah :cry:
    Waarom lees ik dat nou weer :confused:

17. Writer

Writer Niet meer actief

jeetje mariek dat is ook erg zeg :(

ik ga ook proberen de laatste fles wat voller te doen , hij doet steeds beter hoor een keer per nacht :)

heb eindelijk nieuwe foto's gemaakt vandaag , staan in album ;) :D

18. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    oo ik lees dat echt niet hoor brrr
    NOu vanmiddag ff bij schoonouders geweest Jesse heeft zich goed gedragen hihi. IN de auto terug in slaap gevallen en kon hem zo in bedje leggen. Straks in badje gedaan flesje en ff knuffelen en weer zonder mokken is ie gaan slapen. Gaat echt steeds beter!

Marije hoe is het nu? ik hoop dat ie nu rustig is. En wat slaapt ie al lang door zeg! wowie!
    En Marit doet het ook al zo goed!

19. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Mooi donker kindje Meesa!

20. Niet meer actief

Wow Meesa, wat een mooi kindje, donker koppie :D

Berna, gaat goed he met Jesse! Voel je je dan trots he!

Deel Deze Pagina