Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    En nog eentje met haar jurk die nog te groot is:

2. Writer

Writer Niet meer actief

missfrodo wat een scheetje zeg :D
    ik durf nog niet met hem douchen ben zo bang dat hij uit mij handen glijdt :oops:

3. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Ik durfde ook heel lang niet maar toen ik deze week een moeder sprak van zwangerschapsgym die met 6 weken al ging douchen met haar kleine en vertelde dat die kleine het heerlijk vond dacht ik hup proberen.
    Echt wassen is alleen wat lastiger, ik sta met haar onder de douche en ga dan op een krukje zitten om haar een beetje in te zepen.

4. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    geweldige foto wat leuk zeg!
    Ga ik ook maar een sproberen ben al wel met hem in bad geweest

5. Niet meer actief

Esther goeie foto's zeg, lief!
    Ik ging in de kraamweek al onder de douche met Marit. Vond het superspannend, maar gaandeweg ontspande ik.... Nu doen we het weinig, ga met haar in bad een dezer dagen, eindelijk! :) (heb je toch iets meer bewegingsmogelijkheden)

Soms hou ik haar nog wel een half uur bij me en dan babbel ik wat of zing liedjes.
    Guppie, dit bedoel ik met 'spelen' beetje laten rondkijken, zingen en kletsen.

Zo lief, laatst lachte ze naar een lamp. Hihi, waar zo'n kleintje al niet van onder de indruk kan zijn :D

6. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Emi is ook zo geboeid door lampen, blijkbaar een typisch babytrekje ;)

Wou dat wij een bad hadden om samen met haar in te gaan. Helaas alleen een babybad en daar past mama echt niet in.

7. Niet meer actief

Hihi, mama in het babybadje geprakt ;)

Misschien gaan babyzwemmen?

Over niet in kunnen passen....
    Die zwangerschapskilo's, wordt dat nog wat? Ik moet nog steeds 10 kilo kwijt zien te raken en ben bang dat ik daar erg veel moeite voor moet gaan doen :(

8. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Ik geloof dat ik je weinig kan vertellen over kwijtraken van die kilo's.
    Ze zijn er hier vanzelf afgevlogen.

Babyzwemmen lijkt mij leuk moet alleen eerst uitvinden of er niet teveel chloor in het bad zit hier want daar kan ik dus niet tegen. Luchtwegklachten dus...

9. Niet meer actief

Owjee, dat is minder van je luchtwegen!
    Hopelijk vind je een geschikt zwembad :D

Hihi, nou heb ik er hier wel wat kilo's aan gesnoept, maar echt niet 10 :confused:

Hoe zit dat met de andere meiden?

10. Writer

Writer Niet meer actief

marieke hier ook kilotje of 7 moet eraf en ben ook bang dat ik moeite voor moet doen :( grrrrrr nou ja volgens mama's op school zag ik er netjes uit voor net bevallen mamam en moest na 9 maanden pas zorgen maken 9maanden ontzwangeren hihi

selmen vind lampen ook erg leuk :D

11. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    hier ook nog zeker 12 kilo te gaan ik snap er niks van heb al 2 weken goed op mijn eten gelet. Geen tussendoortjes wandel elke dag bijna een uur, ren trap op trap af resultaat;;; niks eraf!
    Om moedeloos van te worden

Zo net Idols gekeken en nu omkleden Jesse de fles en lekker slapen
    tot morgen meiden goede nacht!

12. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Oef die kilo's, hier moet er ook nog 10 kilo af.... :confused: Heb toevallig gisteren weer eens geprobeerd mijn broeken aan te passen.... Fout fout moet ik ook niet doen! ( slik )

Missfrodo wat een schattige foto! En dat jurkje geweldig!

Guppie perfecte benaming 'grote taak!' hahaha Weet niet wat ik zie elke keer! :)

Luna is deze nacht weer maar 3 uur tussen de voedingen niet erg wel vermoeiend, hoor mij nu weer klagen ze slaapt tenminste wel elke nacht 8)

Ga me zo maar weer bezig houden met de grote taak :)

13. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Trouwens we zijn beland op pagina 100! :whistle:

14. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Esther, wat een leuke foto's! Wat een schatje in haar jurk.

Ik kan weinig vertellen over kilo's verliezen, bij mij zijn er 9 van de 12 zomaar afgegaan op 1 week tijd, de overige 3 zijn er nog aan maar dat vind ik niet erg.

Ik heb een tip voor baby's die niet elke dag een poepluier hebben. Ik geef op advies van de verpleegster lepeltjes flessenwater (Chaufontaine of Evian) aan Hazel. Sindsdien weer meerdere luiers per dag.

Marij, over dat onderzoek: ook als de uitslag goed is is het denk ik niet slim om je kindje op de buik te leggen. Maar bij ons zou dat toch geen optie zijn, Hazel haat het om op haar buik te liggen.

Ik ga nu vlug douchen nu Hazel nog slaapt. Tot later!

15. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Hier ook nog zeker 10 kilo te gaan. Ben er al 12 kwijt, dus op zich over de helft ;)
    Ik maak me ook pas echt zorgen als de 9 mnd ontzwangeren voorbij is hoor. Maar ondertussen wel lastig, ik loop noodgedwongen nog in positiebroeken. Ben allang blij dat je dat niet ziet.

Demi maakt tegenwoordig snachts een rukje van 5 uur achter elkaar en daarna 3 uur. Die laatste 3 uurtjes zou ik graag 4 uurtjes van maken en dan ben ik tevreden ;)

16. Niet meer actief

pfffffffffffffffff hou op over de kilo's, kan ook nog geen fatsoenlijke broek aan, word er ook moedeloos van, bij mij moet er zeker ook nog 10 af! terwijl ik ook niet veel snoep en wel veel wandel! nou ja straks als ik ga sporten gaat het hopelijk sneller..

Hier juist heel veel poepluiers! heb het gevoel dat als hij gaat drinken, het geen wat erin gaat er ook meteen weer uit komt langs onder! en stinken! hahaha is dat normaal dat ie zoveel poept?

17. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Morgen
    Poeh gisteren wilde Jesse niet veel drinken de laatste fles hij had maar 80 cc op kreeg er niet meer in hij viel elke keer in slaap. Dus maar weggelegd en gekeken gelukkig kwam hij pas om half 6 vanmorgen en nu net moesten we hem weer wakker maken de slaapkop anders slaapt ie zo de hele ochtend door en dan denkt ie dat ochtend nacht is haha.

Jesse heeft 1 a 2 poepluiers per dag volgens mij is dat per kind zo verschillend.
    Ik ga eerst broodjes in de oven doen nu. Vanmiddag weer visite ...

18. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

goedemorgen,

Kindicol kan je gebruiken als je kleintje erg moeilijk poept om de stoelang op gang te brengen.

Cinababy werkt hier erg goen bij krampjes. Maar Joey word ern iet rustiger van als hij bij ons op de arm ligt.

Spelen; Hier is het flesje, knuffelen en als hij in slaap valt lekker naar bed. de box en de wipper vind hij nog niks maar hij vind het heerlijk om op mijn borst te liggen na de fles. Dan is hij erna echt in coma!

Vanmiddag naar een verjaardag...ik houd mijn hart vast. Heb als tegen Mike gezegd alleen jij en ik houden hem vast, anders is het weer drama vanavond...

19. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Vannacght heeft Hazel geslapen van 11u tot half 5 en van 10 voor 5 tot half 10! Toch ben ik nog moe, ik moet nog veel slaap inhalen.

Vanbmiddag ook weer bezoek, gisteren ook al en morgenavond weer. Volgende week gaan we voor het eerst naar mijn schoonfamilie in Overijsel. Een reis van 3 u in de auto, met Hazel. Ik hoop maar dat het lukt. En dan al dat gesleep, wat moet ik niet allemaal mee!

20. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

luiers,billendoekjes, spuugdoekjes, flesje, poedertoren met flesvoeding. spa blauw of uitgekookt water, setje schone kleding+ romper en sokjes. speentje en de reiswieg zodat de kleine kan slapen. dit gaat altijd mee naar mijn moeder!

Deel Deze Pagina