Klinkt op zich goed Guppie, mag ik een prijsindicatie van je? Hier goede nacht gehad, half 8 laatste fles en toen pas weer om half 6 Maar verder deze dag weer kramp kramp kramp, zucht. Geef nu bij elke fles Cinababy, dus 5 keer. Volgens gebruiksaanwijzing mag het in noodgevallen 6 x dus lijkt mij geen probleem. Ga maar weer even knuffelen.
ik ga deze week toch echt maar wat aan de lijn doen met gewoon eten en bewegen red ik het niet.. er gaat echt niks af.. Maar wil eigenlijk nog wel even mijn hb laten prikken van tevoren omdat ie zo gezakt was na de bevalling en dan weet ik meteen of ik nog staaltabletten moet slikken of dat ik er mee kan stoppen. Woensdag ook nacontrole bij de gyn. ben benieuwd
Missfrodo Jesse heeft ook een krampdagje vandaag echt zielig.. ik heb ook al wat meer cinababy gegeven. Vooral inslapen is nu erg lastig voor hem. Ze zeggen dat het na 6-8 weken minder wordt maar bij jullie is dat dus helemaal niet het geval? Sterkte ermee
de krampen schijnen rond 3 maanden het ergst te worden, dus het kan ook nog erger worden. Missfrodo, heb geen idee wat het kost, eens kijken of ik het kan googelen.
Berna bij ons begon het pas toen ze 2 maanden was. Maar waarschijnlijk zijn het bij haar dus geen gewone krampjes die erbij horen. Ik hoor trouwens altijd dat het tot 3 4 maanden duurt normaal. Nu slaapt ze weer, dus heb ik even rust.
Je kunt het gewoon bestellen, kijk maar: http://www.st-josef-apotheke.de/nederla ... mplex.html Dat kan ik dan zelf wel doen, hoef jij niet te versturen enzo. Bedankt wel voor de tip.
Hoi! Ik zit hier met 5 kg extra gewicht. Ik heb er al een af d.m.v. gezond eten en veel water drinken. Mijn buik is helemaal uit zijn vorm, pas ook mijn oude broeken niet gistermiddag 2x visite, vannochtend visite en zo meteen weer visite. Gelukkig vandaag vrienden, maar ik ben het soms ook zat...... Timo is ook vaak langer op en dan wil ie op schoot of in de box liggen en naar ons gluren. Met zijn drietjes op bed liggen vindt ie ook geweldig! Vandaag heeft hij de bril van manlief te pakken gekregen en van zijn neus gemept. Gelukkig zaten we op de rand vh bed, maar dat belooft nog wat!
Haha San wat een aktie, nu al brillen af meppen, oei. Ze slaapt nog steeds Intussen een worteltjestaart gebakken en flink opgeruimd hier. Krijg ik nu pas nesteldrang?
Klinkt lekker missfrodo! Ik heb hier overgens non stop nesteldrang is niet gestopt na de zwangerschap wordt soms gek van mezelf
Ha ik ken mijzelf zo helemaal niet, maar acht tis wel hadig ruimt het hier tenminste een beetje op. Maar Emi nu toch maar wakker gaan maken.
Zo werkt het bij ons ook! Nikita krijgt haar fles, laten haar boeren en dan blijft ze meestal nog eventjes op mn borst liggen en dan hup! naar bed. Merk dat ze daar behoefte aan heeft. Ze ligt soms ook wel zo'n 1.5 uur wakker in de reiswieg ( staat beneden in de box, hier slaapt ze overdag in ) En dan ligt ze op haar gemak, als je dan aan dr zit word ze boos en gaat ze huilen... hihi ze is nu al een eigen willetje aan het ontwikkelen.
Hallo dames, De grote taak, pffff, wij konden altijd alle was in het weekend doen maar nu, echt niet meer, ik blijf bezig! En strijken dat ken ik ook niet hoor , ik vouw alles direct op als het uit de droger komt, zou zelf niet weten waar de strijkbout is . Hier poept Enzo 1 keer per dag, met uitzondering 2x. roxy, kraamvisite vond ik ook niet altijd even geweldig, ben 1 x zelf bijna in slaap gevallen toen de kamer vol zat, hahaha en die familie kwam ook nog eens uit de andere kant van nederland. (ze gingen wel direct weg!) Ik heb ook zweetbuiene gehad hoor, pfff dat had ik nooit.En parfum gebruik ik hier nu ook wel hoor. Nou ik ga Enzo weer lekker in badje doen, ik hoop dat ie dan vanavond lekker slaapt want hij is vandaag weer veel wakker geweest, zeker een uur of 6. Maar wel heeft ie veel gelachen, en papa en mama dus ook, want dat is echt zo lief! fijne avond nog
Ik zweet nog steeds erg veel, bleh! Niet dat het stinkt, maar gewoon klotsende oksels bij de kleinste inspanning al Ik doe bijna iedere dag wat aan de was, probeer het echt goed bij te houden, hier geen bergen meer zoals voorheen. Sja, die kilo's, vreselijk! Was vandaag op visite bij een stel van onze pufcursus en daar precies hetzelfde verhaal, moet ook nog 10 kilo af. Heel stom, ik lijk wel weer slanker, word wel wat strakker, maar de kilo's gaan er dus echt niet af. Ik kan wandelen wat ik wil, jammerrrrr! We krijgen gelukkig niet zoveel visite meer, zalig! We gaan nu weer op visite Marit was wel een beetje van slag, veel huilen net, maar nu slaapt ze. Lekker in haar eigen bedje. In de wagen wil niet echt meer. Daar sliep ze een aantal weken geleden nog wel in. Ze heeft vandaag met Floor in de box gelegen, ze zijn allebei op 14 januari geboren, naast elkaar in het zks. De papa's en mama's kwamen daar later die dag achter, was en is zo bijzonder! 8)
Marieke: hier hetzelfde qua 'entertainen'. Vaak valt hij als een blok in slaap na het voeden, dus dan hou ik hem nog even bij me en breng hem dan toch maar naar zn bedje. In de box ligt ie maar heel af en toe, als ik het flesje nog warm moet maken of zo. Wipstoel zit ie nooit in eigenlijk. Komt vanzelf wel denk ik! Juni: ben benieuwd naar de resultaten van dat onderzoek! Marij: het kan volgens mij best wel dat ie zich in het bedje alleen voelt. En als ik dat zo lees, denk ik ook dat ie last heeft van krampjes. Guppie: ik geef nog steeds 2 schepjes per 100 ml. Stef doet het er goed op. Maar je mag 2 tot 4 schepjes geven per 100 ml toch? Esther: leuke foto's. Stef is één keer met papa mee onder de grote douche geweest, maar dat was nog niet zo'n succes. Hier is mn buik ook helemaal uit vorm haha. Gaat dat nog ooit goedkomen? En die strepen... Zucht... Enne, strijken gebeurt hier ook zelden! En als het dan een keer nodig is, doet (schoon)mam het meestal wel hihi Merk dat regelmaat hier heel goed werkt trouwens. Stef is zo'n handig kind! Huilt vrij weinig, slaapt goed in zn eigen bedje, slaapt ook goed als we op visite zijn, slaapt 's nachts goed. Vraag me soms ook weleens af of we niet wat meer met hem moeten spelen, maar blijkbaar heeft ie het nog nodig om veel te slapen. Oh ja, kinderliedjes. Daar moet ik echt eens een site voor op gaan zoeken. Ken overal alleen maar de 1e twee regels van of zo!
Oh ja meiden, wisten jullie trouwens dat Annika weer opnieuw zwanger is? Hoop zo voor dr dat het dit keer wel goed blijft gaan!
Volgens mij was dat al bekend van Annika en inderdaad het is haar zo gegund. Emi heeft sinds vanmiddag bijna geen krampjes gehad. We geven haar nu voor elke voeding de druppels en voorzichtig gezegd lijkt dat te schelen. Net heeft ze haar laatste fles voor vandaag gehad, benieuwd hoelang ze nu door gaat slapen. Wel jammer dat ze haar voedsel verder nog steeds niet volledig verteerd anders zou ik intussen juichen. Stef klinkt als een heel relaxte baby Linda! Wat dat parfumverhaal betreft, in het ziekenhuis gebruikte ik ook al meteen weer mijn parfummetjes hoor. Dat is toch hoe dan ook hoe ik ruik dus kan ze daar beter meteen aan wennen toch
o ik moest van de week nog aan haar denken wat fijn zeg! Pff Jesse had veel krampen vandaag hij heeft overdag ook weinig geslapen maar net na zijn badje en flesje kon hij zijn ogen echt niet meer open houden en ligt heerljk te slapen in zijn jip en janneke pyama zoo lief! Marieke ik had ook het idee dat ik wat slanker was nu maar de weegschaal zegt heel wat anders. Hier ook nog een mooie zebraprint op mijn buik. Ben weer aan het smeren maar veel zal het niet helpen. Binnenkort maar onder de zonnebank dan worden ze wat minder paars van kleur. We gaan morgen weekendje weg boeken 13 juni naar Centerparcs en ook de zomervakantie gaan we boeken. de eerste 2 weken van september lekker naar Zuid Frankrijk!
Marije: nog gefeliciteerd met je verjaardag. Welkom bij de groep van 30ers! Hier gaat het redelijk, Tim was vandaag redelijk rustig maar na zijn fles van 18 uur kon hij zijn rust niet vinden en heeft een uurtje liggen jengelen, nu slaapt hij en twijfel ik weer of ik hem om 23 uur zal wakker maken....zal blij zijn als de verpleegkundige van het cb is geweest, het rare is dat als Tim een fles krijgt om 18 uur en we hem laten slapen slaapt hij tot 4 uur, maken we hem wakker om 23 uur slaapt hij ook (maar) tot 6 uur (is natuurlijk al doorslapen) maar wel vreemd, hij zou toch langer door moeten kunnen als hij later zijn fles nog krijgt, als we hem laten slapen mist hij een fles................nog 1 dagje. Morgenavond naar de osteopaat, ben wel erg benieuwd mijn gevoel zegt nog steeds dat er daadwerkelijk iets aan de hand is met hem anders zou hij na de voeding rustig en tevreden zijn zoals de eerste 7 weken....en niet huilen tot krijsen toe. verder morgenochtend de 1e brieven versturen aan instanties na het overlijden van mijn moeder zie er wel als een berg tegenop.