Citroentje volgens mij is het heel goed om je gevoel te volgen en ik hoop dat de osteopaat voor jullie de oplossing is. Wat die voeding en doorslapen betreft, ik heb Emi een tijdje wakker gemaakt rond 11 om haar een fles te geven en het resultaat was dat ze rond 4 uur weer wilde. Dat doet ze ook als ik haar niet wakker maak, wij maken haar daarom niet meer wakker. BTW ze komt wel gewoon uit op 5 flessen nu, anders kreeg ze er 6. Ook veel sterkte morgen met de brieven versturen, das niet makkelijk.
qua gewicht kan hij al wel iets hebben hoor, hij zit al op 6 kilo maar toch.... ik maak hem zo maar wakker en wacht even het advies van het cb af
Succes met het versturen van de brieven Citroentje. MissFrodo ik hoop dat de verbetering door blijft zetten. Hier is elke luier bijna een poepluier, wat is dat bij iedereen anders zeg. Van de 13 kilo zitten er hier nog 4 aan. Dat valt erg mee maar ik had al een paar kilo's teveel dus ik hoop dat er nog wat meer dan die 4 afgaan. Al heb ik op dit moment een paaseitjes verslaving Afgelopen nacht had Martine een regelnachtje geloof ik,overdag heeft ze weer bijna de hele dag geslapen. Hopen dat het deze nacht wel weer goed gaat. Vandaag voor het eerst naar een verjaardag geweest met de auto. Was wel even wennen om er weer op uit te gaan maar wel gezellig. \Morgen ga ik denk ik naar het weeguurtje, kijken of ze is aangekomen. welterusten allemaal
Over de luiers, Marit heeft ongeveer iedere dag een poepluier, soms een dagje niet. Volgens mij poepen ze bij flesvoeding sowieso veel minder. Ik lees bij jullie over pyjama's. Wel een idee ja, Marit slaapt in haar gewone kleertjes, mits ze soepel zijn, zou haar niet in een spijkerbroekje ofzo laten slapen. Weer een goed plan om te gaan shoppen
citroentje, sterkte met het versturen van de brieven meid! over de kilo's kan ik niet meepraten. ik ben 10 kilo lichter dan voor ik zwanger was. maar ja, heb evengoed nog overgewicht zat hoor! 8) Mijn buik is wel uit vorm. hoop dat ie nog wat verder slinkt. en ik kan al mijn oude kleren weer aan, sommigen zijn zelfs te groot. ben nu beter in vorm als na mijn eerste zwangerschap. gek eigenlijk! CAsper lijkt echt allergisch te reagerne op die johannes broodpitmeel. we hebben gisteren 1 fles geprobeerd met 1 schepje comfort voeding erdoorheen, en hij begon een half uur na zijn voeding te gillen te krampen! zo zielig. in overleg met de apotheek (nachtapotheek) en in overleg met de voedingsdeskundige van de nutrilon, toch overgestapt op Nutrilon Omneo, ook voeding voor krampjes maar zonder die joh. broodpitmeel. en het lijkt goed te gaan. ik ben voorzichtig optimistisch. de krampjes zijn nog niet weg, maar wel een stuk minder als na die friso comfort voeding. vandaag heeft casper overdag veel in de draagdoek gelegen. dan slaapt hij als een blokje. en sinds 19.00 uur ligt hij in zijn bedje te slapen. voordeel van overdag minder goed kunnen slapen is dat hij snachts ineens doorslaapt. hij heeft afgelopen nacht 7.5 uur doorgeslapen, en de nacht ervoor 6.5 uur. dat begint ergens op te lijken! missfrodo, ben beniewt wat het CB zegt dinsdag. hoop dat ze een diagnose kunnen doen meid! Mijn dochter had een lactose intollerantie (kon wel tegen koemelk, maar niet tegen de melksuikers die erin zitten) en kreeg nutramigen voorgeschreven. toen we dat gingen gebruiken hadden we binnen 2 dagen een compleet ander kind. Ik hoop dat als ze de diagnose koemelkallergie geven, het bij jullie ook zo zal gaan! het was voor ons een verademing toen! Marije, hier ook een 30+ er hoor!
oh ja, pyama's. ik moet casper ook maar eens ene pyama aantrekken. straks past hij ze niet meer! ik heb er een aantal in maatje 50 Ik laat Casper ook nog in zijn gewone kleertjes slapen. ben al lang blij als hij in bed wil slapen savdonds haha, durf niet echt iets aan het avondritueel te veranderen want ben bang dat hij dan niet meer gaat slapen.... 8)
pfff ben even helemaal van de wereld geweest. Na lange tijd weer lekker "even een uurtje" op de bank geslapen.... hahaha dat werd dus DRIE HELE UREN non-stop! hahaha Zal het wel nodig hebben gehad dan he? Was vanmiddag wel gezellig met onze vrienden, maar tjeeeeee wat een kindercreche wordt dat al zeg, bijna niet leuk meer... wat een drukte. Ennnn ze zijn ook allemaal zwanger, dus er is nog meer op komst. Ik vind kinderen erg leuk, maar dit is wel een beetje te veel van het goede, van bijkletsen kun je nu dus niet meer spreken. We hebben een erg leuke trekker gekregen! Duurt alleen nog even voordat ie daarop rond kan toeren, hihi Sten heeft vanaf het begin al een pyjama (boxpakje) aan trouwens. Eigenlijk niet eens bij stil gestaan om hem in zijn kleertjes te laten slapen... had ook wel gekunt ja. Wij doen hem met de verschoning voor de fles van 7/8 uur de pyjama aan. Citroentje, ik ken dat ook bij Sten. Of we hem nou wel of niet wakker maken voor de laatste voeding, hij komt toch om dezelfde tijd. Ben benieuwd wat het CB daarover zegt van Tim. Sterkte morgen met het versturen van de brieven! Nou ik ga afsluiten en mijn bed in..... uhhhh ALWEER SLAPEN?! Ja, laat ik dat maar doen. Welterusten! Liefs Marije
Esther: Annika was een twee maanden geleden ook zwanger, maar dat is toen helaas ook misgegaan. Nu is ze dus weer opnieuw zwanger. Berna: lekker die vakanties in het vooruitzicht! Citroentje: succes bij de osteopaat. Ben benieuwd. Dus de 1e 7 weken ging het bij Tim goed en nu ineens niet meer? Veel sterkte met de brieven versturen... Pacific: geef jij borstvoeding? Bij de borstvoeding had Stef namelijk ook iedere keer een poepluier, nu zo'n 1 tot 2 keer per dag. Maar het stinkt wel veel meer haha. Dat vroeg ik me ook al af van die pyama's ja. Stef slaapt ook gewoon in zn normale kleren, maar een pyama is mss wel een goed idee. Geef je hem die alleen 's nachts aan of zo? Ik heb om 10:00 uur een sol.gesprek. Ben er voor de bevalling ook geweest en toen afgesproken dat we na de bevalling nog eens zouden praten. Vandaag dus!
Wij doen Jesse na het badje een pyama aan. Natuurlijk kunnen ze in hun gewone kleen slapen maar wilde beetje standaard ritueel hebben ook badje pyama fles en naar bed. Jesse heeft vandaag tot half 8 geslapen! Heerlijk! Moest om 4 uur wel even een speen erin doen maar verder hebben we heerlijk geslapen. Normaal kan ik hem na de fles terugleggen maar hij had alles ondergepoept zodat hij helemaal opnieuw in de kleren moest en ja klaar wakker natuurlijk. HIj ligt nu lekker in de box ontzettend lieve geluiden te maken. Hij begint ook al met geluid te lachen echt geweldig. Doe hem over half uurtje wel in bed en kijken of ik dan nog wat kan slapen Linda succes met je gesprek vandaag!
Hier nog een zebra print of zal ik er tijger van maken Maar mag niet klagen ze zijn al helemaal wit je kan het niet meer zo goed zien, maar ja bikini zal er wel niet inzitten al vind mijn mannetje dat onzin. Linda succes vandaag meis! Ik doe eigelijk bij Luna nog geen pyama's aan ze heeft nog allemaal van die softe boxpakjes aan zeg maar, ze krijgt wel een slaapzak aan. Ik moet zeggen dat ik hier pyama's heb vanaf maat 62 kon ze ook niet kleiner vinden. Marij dat begint zeker op doorslapen te lijken! Citroentje succes meis!
Bij mij worden ze ook al lichter Vivianmaas! Gisterenavond, nadat we Nikita naar bed hadden gebracht was het eerst stil, maar op een gegeven moment begon ze te jengelen ( heel duidelijk verschil tussen jengelen en huilen bij haar ). dus wij dachten; nou ze valt zo wel in slaap. Na een tijdje was ze nog aan het jengelen, en toen zijn we maar even gaan kijken... Had mevrouw zich van top tot teen helemaal onder gespuugd! Echt alles zat onder, en ze was net in bad geweest Normaal als ze spuugt begint ze echt te krijsen, dat vind ze helemaal niks. Echt heel zielig, aankleden vind ze al niet geweldig, dus nu moest ze nog een keer omgekleed worden. Vandaag komt eindelijk de wijkverpleegkundige langs, en woensdag voor het eerst naar het cb.
goeiemorgen! Aah wat zielig samama, en dan voel je je nog schuldig ook of niet dat je denkt ach laat maar ff jengelen! haha heb het ook al eens gehad wij doen hier ook na de voeding van 7/8 uur romano zijn pyama aan, vind dat zo lekker als ie dan in bad is geweest, haartjes nog nat en lekker zwitsal luchtje en dan eten dan kan ik hem wel opvreten!haha Linda succes vandaag! Was er hier nou iemand overgestapt op andere flessen? Romano eet 's nachts heel slecht omdat ie met die avent speen er niet veel uit krijg, hij moet flink zuigen en overdag gaat dat goed, maar 's nachts is ie zo duf dat ie na een halve fles in slaap valt van het zuigen...wil maar eens kijken voor een andere speen of een andere fles, omdat het boeren ook weer slecht gaat! het is ff goed gegaan maar nu is het weer niks.. weet iemand wat ik het beste kan doen?
Ja wat voel je je dan schuldig he! Haha had gelijk een slecht gevoel over mezelf... Hier doen we Nikita ook haar pyama aan na het badderen, voor de laatste fles.
Hier gaat de Aventspeen juist redelijk snel... dus ik weet het ook niet? Ik ben zondag jarig en weet echt niet wat ik moet vragen, niet aan Mark en niet aan mijn ouders.. iemand nog een idee?