Een foto van Jesse op canvasdoek? Vanmiddag met Joey naar de huisarts. het spugen word weer erger en hij is weer ontroostbaar. Het is ook geen voeding wat hij spuugt maar echt gal, hij ruikt zuur uit zijn mondje en wilsteeds drinken
Welke avent speen heb jij dan Berna? ik heb die van 1+ de gaatjes worden steeds kleiner of niet? 's nachts heeft ie gewooon geen puf om moeite te doen,overdag gaat goed en drinkt ie zijn fles leeg..... en cadeautje...bonnen? van een parfumerie, of een spa ofzo lekker om jezelf te verwennen? Jee rox, dat lijkt me niet leuk om te zien voor jullie, succes bij de ha, ben benieuwd!
Trouwens van morgen tot vrijdag staan ze hier bij de jumbo van een fotograaf, kan je gratis een foto laten maken van kindjes van 0 tot 5 jaar, ga ook met mijn zus en de kids! leuk zo'n foto en idd een foto op canvas is ook een leuk idee!
he roxy wat naar! zou het niet toch verborgen reflux kunnen zijn? hoop dat de ha je kan helpen meid! je kunt je zo machteloos voelen he! Casper is vanacht weer goed gegaan. Hij had om 18.00 zijn fles gekregen, om 23.00 uur kwam hij weer, en toen om 05.00 uur weer! daarna weer terug in bed, en heeft hij tot half tien geslapen. ik heb dus een meganacht gemaakt! zalig! Hoop dat dat voorlopig zo blijft gaan de nieuwe voeding lijkt ook aan te slaan. hij heeft gisteren met behulp van een thermometer een hele bult ontlasting gehad. het eerste gedeelte was keihard (nog van de comfort voeding denk ik) en daarna heel mooie brei (wat kun je gelukkig zijn met de poep van je kindje haha). en..... de krampjes lijken echt al een stuk minder! ook hoeft hij niet meer te krijsen als ik hem in zijn bedje leg, hij laat zich stil in zijn bedje leggen, begint na 10 minuten even te jengelen en valt daarna in slaap. goed he! zou het toch allemaal met die darmpjes te maken hebben? citroentje, ben benieuwt of de osteopaat je kan helpen! marije, je had het kennelijk echt nodig! ik herken je verhaal over vriendinnen en kinderen en niet meer kunnen bijkletsen! Ik spreek met mijn beste vriendin vaak aan het einde van de middag af, kunnen de kids nog een paar uurtjes samen spelen, eten we gezamenlijk, en kiepen daarna de kinderen in bed. dan kunnen wij de avond gezellig bijkletsen en als ik savonds naar huil wil, haal ik mijn kinderen uit bed, stap in de auto en ga weer naar huis. thuis slapen de kinderen zonder problemen weer in en verder. (zijn ze ook gewend nu natuurlijk). dat is voor ons DE oplossing. en anders savonds afspreken als manlief op de kinderen kan passen. heb je gelijk een goede reden om lekker uit eten te gaan met een paar vriendinnen! gezellig! 8)
Daar denk ik nu ook aan marij, maar heb het gevoel dat ik niet serieus word genomen.... Gelukkig gaat Mike mee Fijn dat de voeding goed zijn werk doet bij Casper!
dit zijn de dingen die ik duidelijk herken: * wit tongetje * veel slikken na een voeding * zure melkoprispingen (mondje ruikt er dan ook naar) * verstopt neusje
Jee rox! Ik zou er echt op staan dat je een verwijzing voor de kinderarts krijgt dit is niet leuk meer zo! Missme ik heb de avent 1 gewoon de allereerste zeg maar voor newborn Marij dat zijn goede berichten! fijn. KDV belde net Jesse heeft plek maar alleen niet op de dagen die ik wilde ( dinsdag en donderdag) dus ga nu maar voor de maandag en de donderdag dan maar geen lang weekend. Dan werk ik maandag donderdag vrijdag ook prima. Zodra er plek is neem ik de maandag vrij denk ik ( Mark is de vrijdag vrij)
Jeetje Rox dat is ook wat, hoop dat ze iets voor hem kunnen doen! Marij lekker hoor! Luna komt nog steeds om de 3 uur vind het best wel vermoeiend je slaapt dan steeds maar iets meer dan 2 uurtjes. Gelukkig doen we het samen tukt dan de 1 veder en dan de ander.
het is trouwens nieteens mijn eigen HA, die van mij is op vakantie. Mike belde die van hem; Ook vakantie, kreeg een nummer van zijn vervanging; afwezig vandaag bij spoed naar de HA post bellen... Belt hij daar heen zijn die ook dicht! Dus dan maar naar de vervanger van mijn HA
Hoi! Hier gaat alles zijn gangetje! Timo was vannacht om 4.00 wakker, want hij had een poepluier, meteen daarna maar een flesje gegeven. Ik leg Timo altijd in zijn gewone kleertjes in bed, ook in spijkerbroekje. Het is hier echt superweer, dus dat wordt lekker wandelen! Berna: geld voor een weekendje weg met je gezinnetje als cadeautje? Zo'n foto op canvas wat iemand al zei is ook erg mooi. RoxY; succes bij de ha met Joey! balen dat je niet je eigen ha hebt, ze zijn er ook nooit als je ze nodig hebt....
Roxy laat de HA ook even op spruw controleren dan als ie een witte tong heeft... Ja ik denk dat ik lekker een nachtje weg vraag aan zee ofzo in een leuk hotel
ja zal ik doen Berna Weekendje Zandvoort of Noordwijk met zijn tweetjes of drietjes. Och ik kreeg gister alweer een beroerte. Heb een uitnodiging gehad voor een feestje op 15 Maart. Dus ik mijn moeder bellen; ma kan jij oppassen? Ja zegt ze maar dan ben ik in Poppel, dus dan kan die lekker het hele weekend bij me blijven! Eeuuh mam, dat is mij toch echt te lang hoor! Dan blijven we lekker thuis! Ik vind het al moeilijk om even een boodschap te doen en Joey bij Mike te laten, laat staan om joey een weekend naar Belgie te brengen! Ookal is mijn moeder heel goed voor hem hoor, maar kan hetn iet over mijn hart verkrijgen!
Vind ik ook nog erg moeilijk. Maar we willen sowieso binnenkort met z'n tweetjes uit eten.. kijken hoe het bevalt een avondje zonder een nachtje vind ik nog erg moeilijk hihi
Roxy veel succes bij de HA hopelijk hebben jullie snel een oplossing. Hier heb ik inmiddels een liedje bedacht bij de boerendans. "De boerendans, de boerendans we draaien daarbij in een boog De boerendans de boerendans dan komt het boertje snel omhoog" Hier een goede nacht gehad. Half 9 laatste fles en toen om half 6 weer en om 9 uur. Toen was ze klaarwakker dus lekker getut met haar en om 11 uur viel ze weer in slaap. Net kom ik eindelijk wat verbeteringen opschrijven voor het cb morgen. 5 keer per dag cinababy scheelt enorm in krampjes Bepanthen werkt goed tegen het eczeem maar er komt wel weer steeds eczeem op nieuwe plekjes, nu weer achter haar oren. Helaas vind ik nog steeds onverteerde voeding in haar ontlasting dus het is nog niet helemaal juichen maar ben al erg blij dat ze zich beter voelt. Vandaag 3 maanden! Berna inderdaad iets voor jezelf of iets van bonnen ofzo dat je lekker uit eten kan of kunt shoppen of nachtje weg. Hier deed ik haar altijd een pyama aan na het badje 'savonds en dan onder een lakentje in bed. Sinds gisteren doe ik geen broekje, dus alleen romper en truitje en dan dekentje. Ik gebruik de Avnt 2 speen maar das vooral omdat deze voeding dikker is. Je zou ook een 1,2,3 speen kunnen nemen die kun je wat groter zetten als je kleintje moe is. Marij fijn dat het goed gaat met Casper.
Missfrodo wat fijn dat het beter gaat met de krampjes. Hier vandaag ook beter dan gisteren gelukig. Is Emi ook zo dol op de druppels? Als ik met het flesje aankom doet hij zijn mond al open zo lekker vindt hij ze hihi. En al 3 maanden! wat gaat dat snel zeg! Jesse is zo'n schatje. Hij heeft erg rode schrale wangen dus ik dacht ik smeer er wat sudocreme op.. nou lachen dat ie deed zooo lief! Hij vindt het zo fijn als je aan zijn wangetje zit. Hij maakt ook echt veel geluidjes en klets gewoon al tegen je.. wat gaat dat toch snel allemaal!
Missfrodo fijn dat ze zich beter voelt! Berna gelukkig gaat het met Jesse ook beter! Dames even een vraagje... Als Luna wakker is lukt het mij even om haar te 'vermaken' daarna is de aandacht weg en wordt ze huilerig. Het lijkt wel of ik haar niet kan vermaken maar slapen wil ze ook niet. Wie herkent dit? Veder is het een zoet kindje hoor maar het valt me op nu ze langer wakker blijft het mij zeg maar niet lukt om haar te entertainen. Is het zo duidelijk genoeg
Shit had ik echt heel veel getypt, is t allemaal weg... Berna: kadotip, mss iets ontspannends voor jou zelf? Bon voor de sauna of massage of zo? Roxy: wat naar van Joey! Succes bij de ha! Op je strepen gaan staan hoor! Sol.gesprek is hier heel goed gegaan. Wat hen betreft kan ik zo beginnen! Paar dingen waar ik even goed over na moet denken... Functie lijkt me echt helemaal geweldig namelijk, nieuwe functie, dus alles opnieuw opzetten, 2 meiden onder me. Het is een commercieel bedrijf waar hard gewerkt word. En als je hart voor de zaak hebt, je veel waardering krijgt denk ik. Maar er wordt wel echt verwacht dat je kei hard werkt denk ik, want anders zul je het ook wel horen... Verder willen ze dat ik 1 april al begin, terwijl mn verlof tot 15 april loopt... En minder werken dan 32 uur zal er niet in zitten. Was van plan om 32 uur te gaan werken, maar met de optie tot minder als ik het teveel vind. En dat zal met deze functie niet gaan. Over een paar jaar misschien wel, maar nu niet. Vind het wel moeilijk, het bedrijf waar ik nu werk is wat gemakkelijker allemaal, maar vind het werk niet zo leuk meer. Dit lijkt me super, maar iets moeilijker met thuis regelen en zo als Stef een keertje ziek is of wat dan ook... En oh ja, dit nieuwe bedrijf is maar 10 minuten fietsen, dus dat is ook wel lekker!