Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Vivian lastig, als Jesse huilerig wordt is dat toch echt teken dat hij moe wordt en dan gaat hij weer naar bed. Wat ik verder doe is liedjes zingen, lekker wiegen, en ook af en toe alleen in de box laten zodat hij zichzelf vermaakt...

Linda moeilijk keuze zeg.. 32 uur lijkt me ook veel en zeker als je niet terug kan in uren als het nodig is...goed overnadenken dus.. misschien even de voors en tegens tegenover elkaar zetten? succes met je beslissing!

Nou Jesse is al wakker en niet meer in slaap te krijgen en hij moet echt wachten voor ie eten krijgt.. ik denk dat ik maar even ga wandelen om hem te vermaken

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Linda, ik sluit mij bij berna aan

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ymke heeft ons ontzettend gematst vannacht! We gingen alle 3 om 22:00 uur slapen (als een blok!) en om 3:00 en 7:00 heeft ze een fles gehad. Daarna ging ze weer slapen, en om half 11 werden we pas weer wakker! Dat was echt even heel lekker en had ik ook hard nodig.
    Daarna even samen gedoucht, wat echt heel leuk was en nu ligt ze alweer lekker te slapen. Wat is ze toch een schatje!

Linda, jij ook zoveel strepen! Nu die buik niet meer mooi rond is, is het helemaal lelijk bij mij, bij jou ook?
    Wat fijn dat je meteen mag komen, maar wel een moeilijke keuze lijkt me!

Oh wat fijn voor Annika! Wanneer is ze uitgerekend en bij welke mama's kletst ze dan?

Berna, wat heerlijk om in september op vakantie te gaan! Net als iedereen al terug is!
    Nu al vergeten hoe je aan jezelf moet denken joh, haha! Ik zou het ook niet weten hoor...

Marieke, ga je bij elk slaapje kleertjes uit, pyama aan doen dan? Ymke slaapt ook gewoon in haar kleren, 's nachts doe ik wel eens een pyama maar niet altijd. Maar iid, niet in iets van spijkerstof o.i.d.

Roxy meid, het zit niet mee he met dat arme kleine kereltje! Ik kan me zo voorstellen hoe je je voelt, al is het hier lang zo erg niet. Ik hoop echt dat de HA iets weet of dat hij je doorverwijst.

Ik wil Ymke ook nog niet alleen laten hoor. Ik heb even overwogen om vanmiddag met een vriendin af te spreken en hoezeer ik Rinaldo ook vertrouw, ik kan het gewoon nog niet. Dan is er ook niet echt lol aan he...
    Ik moet wel van mezelf binnenkort, anders kan ik haar straks ook niet bij het kdv brengen.

missfrodo, wat creatief! haha krijg er meteen een beeld bij. Rinaldo doet de boerendans tegenwoordig ook, al is het alleen maar omdat hij het zo'n mal iets vindt...

Ik heb vannacht geen fles van 150+5 gegeven, maar gewoon 120+4. Dat ging veel beter, ze heeft amper gespuugd. Echt alleen maar een mondje. Geen volle flessen meer voor Ymke dus. Nu krijgt ze gewoon 6 x 120+4. Morgen op het cb maar even vragen of dat genoeg is, ik heb nl het gevoel dat ze al flink gegroeid is!
    Morgen is ze ook al een maand oud, de tijd vliegt echt aan ons voorbij!
    [/list]

4. Moby

Moby Actief lid

15 mrt 2007
    476
    0
    0
    Hoi mama's eindelijk weer een beetje boven water. Ik heb wel veel mee gelezen, maar ik was nog te moe en te druk bezig om te reageren.
    Goed om te lezen dat jullie kindjes het zo goed doen!
    Wat vervelend Roxy dat het met Joey en het drinken nog niet zo goed gaat. Misschien is het idd een verborgen reflux? Of was dat al uitgesloten?
    Hier doet Lotte het echt geweldig, qua drinken zit ze nu op 6 voedingen (heeft ze zelf aangegeven). Ze drinkt nu om en om 90cc en 120cc en ze slaapt van 00:00 tot 6:00 dus dat is ook lekker. Wel heeft ze af en toe last van krampjes , maar dat kunnen we gelukkig oplossen met heel vast vastpakken en troosten. Ook hebben we al contact met haar hebben jullie dat ook met jullie kindjes?
    Als wij onze tong uitsteken doet ze het na en ook al "kusjes" geven in de lucht. Zeg maar smakken, als wij dat doen doet ze het ook na.
    Aanstaande woensdag voor het eerst naar het cb, ben benieuwd hoeveel ze nu weegt.
    We treffen het trouwens wel met het weer he! Lekker veel wandelen in het zonnetje. Mijn man heeft lekker 4 weken vakantie vanaf de geboorte van Lotte, nog een weekje dus. Zo fijn was dat!
    Nou ik hoop dat ik wat vaker kan komen reageren, tenminste als dat nog mag :oops:

Hieronder een fotootje van Lotte :D :

5. ProudMum

Joey slaapt eindelijk! Hoe? Dansen op muziek.... Arm kind moet zo weer wakker gemaakt worden want mike staat om 1 uur voor de deur

6. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Linda fijn dat het gesprek goed ging! Het is wel even afwegen wat je wilt natuurlijk ik werk zelf 32 uur en dat vind ik genoeg met de kleintjes.

7. ProudMum

Moby, Verborgen reflux is nog niet uitgesloten. Daar wilden ze nieteens aan denken bij de HA post! We zijn nu 14 dagen verder en niks opgeschoten dus nu wil ik echt een verwijzing

8. vivianbraak

Moby tuurlijk! Wat een schatje zeg!

9. vivianbraak

10. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik ga trouwens in eerste instantie vanaf eind augustus ook 32 uur werken. Heb wel aangegeven dat ik twijfels heb en als ik minder wil en ze gaan moeilijk doen zoek ik gewoon lekker een andere baan!
    Ik vond het super moeilijk, maar heb deze keuze gemaakt omdat ik wel kans maak op een andere functie in de toekomst, maar niet met minder dan 32 uur.

11. Moby

Moby Actief lid

15 mrt 2007
    476
    0
    0
    Goedzo Roxy! Nu moeten ze toch maar eens gaan uitzoeken wat het nou is, want normaal lijkt me het nou ook niet, toch?

Lijkt mij heel moeilijk als je straks weer moet gaan werken en je je kleintje moet achterlaten.
    "Gelukkig" hoef ik dat niet, ik blijf thuis.

12. Suuzje

Suuzje Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.024
    0
    36
    Roxy idd op je strepen staan hoor, en zoals ik al eerder zei je niet met een kluitje het riet in laten sturen.

Wij mogen vanmiddag weer terug naar het ziekenhuis. Joya heeftnu een verstopping van de medicatie tegen het maagzuur. Zo zielig!

Over werken, ik kan als ik wil fulltime aan de slag na mijn verlof. Werk nu 18 uur. Ben er nog niet over uit wat ik wil, eigenlijk iets er tussenin denk ik.

Lijkt me een moeilijke keuze linda. Het heeft allebei zo zijn voors en tegens..

13. Niet meer actief

Guppie: mn buik ziet er nu helemaal niet meer uit met die strepen nee! En Annika is nu in oktober uitgerekend.

14. Moby

Moby Actief lid

15 mrt 2007
    476
    0
    0
    Ik hoop dat het met Joya ook weer wat beter gaat? Ik had nm al vernomen dat het even niet lekker ging.
    Idd heel naar om je kindje pijn te zien lijden, ik hoop dat jullie snel weer beter zijn!

15. Suuzje

Suuzje Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.024
    0
    36
    Inmiddels zie ik de verbetering niet meer, behalve dat ze minder lang huilt, maar de frequentie van het huilen is niet afgenomen. Maar goed, die verstopping maakt het er natuurlijk ook niet beter op. Nu maar hopen dat ze in het ziekenhuis er iets tegen gaan doen, want ze krijgt nu al 3 dagen laxeermiddel maar dat heeft tot nu toe niet geholpen. Hopelijk is het daarna een stuk beter!

Enne Moby, ik wacht op nieuwe foto's :D

16. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Guppie heerlijk zo'n nacht!
    Jesse krijgt ook 120+4 6 x per dag hoor alleen gisteren rond 1900 heb ik er 150+5 van gemaakt omdat de fles van 2300 vaak niet helemaal leeg gaat.
    Alleen vandaag merk ik dat hij meer honger heeft komt echt na 3 uur voor voeding. Hij is woensdag 6 weken en ze zeggen dat ze rond 6 weken een groeispurt krijgen en om meer voeding kunnen vragen. Maar denk dat jij wel goed zit met je voeding zo hoor.. evt de laatste of een na laatste fles iets meer doen?

Zo heb weer even gewandeld heerlijk. En ben vandaag begonnen met heel veel water drinken kijken of dat helpt in de strijd om af te vallen. Wil deze week gaan zwemmen en heb net maar ee badpak besteld normaal heb ik altijd een bikini maar dat doe ik nu dus echt niet he! Eerst 10 kilo eraf. De strepen zitten gelukkig voornamelijk onder mijn navel dus ik hoop dat ik van de zomer weer in bikini kan en de strepen niet opvallen.

Moby welkom terug!

Ik werk 30 uur waarvan 5 thuis dus ik hoef maar 3 dagen naar kantoor. Ben benieuwd hoe het straks gaat volgens mij ben ik alles weer vergeten haha

Suuzje beterschap!

17. Samama

Samama Niet meer actief

ROXY; op het Boerhaaveplein, wel richting overvecht. weet eigenlijk niet of het onder overvecht valt.

18. 12309

12309 Niet meer actief

moby: leuke foto! Ik kom er net achter dat Timo waarschijnlijk in zijn oog heeft gekrabt. Op het witte zit een plekje.
    vivian: soms lukt het entertainen mij ook niet. Als ik min bed lig is het huilen. Ik ga of met de wandelwagen op pad of we gaan samen op bed knuffelen.

19. vivianbraak

Suusje heftig hé, succes!

Ik werk ook 32 uur maar zou toch het liefst iets minder gaan werken, maar goed dat zien we straks wel weer. Ben nu ook op zoek naar werk in de buurt moet elke dag naar Amsterdam en die files als ik er alleen al aan denk krijg ik spitszuur :)

Hier net ook heerlijk gewandeld! Wat een weertje zeg!

20. vivianbraak

Lekker Berna zwemmen! Jij mag het al, ik helaas nog niet is wel goed voor de conditie!

Deel Deze Pagina