Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    He allemaal,

oh Linda, wat een lastige keuze. Hoop dat je voor jezelf goed af kan wegen wat voor jou/ jullie het beste is.
    Ik ga straks 20 uur werken, maar heb eerst nog 1 dag ouderschapsverlof. Vanaf 30 november begin ik dus pas met 20 uur. Wel lekker hoor.

Roxy, he wat balen zeg dat het met Joey nog niet wil. Goed dat Mike ook meegaat naar de HA, voel je je toch wat sterker. Doorpakken nu, jullie kennen je kereltje het beste en merken dat het nu dus echt niet meer gaat!

Ik heb helemaal geen moeite om Sten even achter te laten trouwens. Maar ik moet er niet aan denken om hem 's nachts niet thuis te hebben hoor.

Ben vanmorgen bij de HA geweest voor anticonceptie. Hij raadt geen mirena spiraal aan omdat er heel wisselend gereageerd word door het lichaam. Het kan zo zijn dat je wel eerst een jaar lang licht blijft vloeien voordat er weer echt regelmaat in je cyclus zit. Als we dan besluiten om na een jaar dat ding eruit te laten halen heb je er zelf niet echt voordeel van gehad. Het kan natuurlijk ook in één keer goed zitten, maar hij acht die kans niet meer dan 50%. Hij raad mij de nuva-ring aan. Ik heb iemand er hier over horen praten. Wat is de ervaring hiermee? Zal ook eens gaan googlen....

Later!
    Liefs Marije

2. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ik heb ervaring met nuvaring en ik vind het ideaal!

3. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    jeetje
    Had ik JEsse in bed gelegd begint ie me toch te krijsen.. ik dacht ja je bent moe slapen jij maar na 2 minuten werd het nog erger dus ik naar boven til hem op en hij laat me toch een harde boer! Ja zeg dat dan! LOL
    En nu is ie stil....

4. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Berna miss een rare vraag maar voelt je partner dat ding dan niet tijdens de sex? Heb gelezen dat je hem moet inbrengen als een tampon. Lijkt me veder een heel gemakkelijke vorm van anticonceptie!

5. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Nee die voelt er eigenlijk nooit iets van volgens mij heeft ie 1 keer er wat van gevoeld.. mocht je partner het wel voelen je mag hem ik dacht 1 of 2 uur per dag uit hebben dus dan kan je dat ook nog altijd doen..

6. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    En de eerste keer inbrengen is ff oefenen hoor want hij is niet heel klein dus kan me voorstellen dat je denkt wow.. het is een ring die je moet dubbelvouwen en dan als een tampon inbrengen ja. Je laat hem 3 weken zitten en dan een week heb je hem niet in. Ik was nog maar 2 of 3 dagen echt ongesteld en daarna 2 of 3 dagen nog heel licht bloedverlies.

7. Niet meer actief

Heb even op internet zitten lezen over NuvaRing, klinkt best interessant!

8. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

We zijn terug!

Wat een fijne waarnemende huisarts zeg! Joey heeft dus WEL reflux. (Het vermoeden had ik allang maar een bevestiging door een kundig iemand is altijd fijn) Voeding gaan we nog iets meer verdikken, hoofdeinde staat omhoog nu en nu kijken of er verbetering is. zoniet moet ik niet schromen om hem te bellen want dan stuurt hij ons direct door voor onderzoek bij de kinderarts!

Heerlijk om begrepen te worden. Snap ook niet wat die eikels bij de HA post doen......

Samama, ik moet naar de Amazonedreef

9. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Roxy fijn dat je eindelijk een luisterende arts hebt!
    Ik hoop dat het gaat helpen!

10. ProudMum

Daar ga ik wel van uit, Joey ligt nu heerlijk te slapen... nu weet ik ook waarom hij nooit in zijn bedje wilde.....

11. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Wat fijn Roxy om serieus genomen te worden. Ik hoor wel vaker slechte dingen over de HApost. Belachelijk eik..

Ik hoop van harte dat het van af nu alleen maar steeds beter zal gaan met Jesse...

12. vivianbraak

Rox meis wat fijn voor je dat je de bevestiging hebt gekregen! Het gebeurd heel regelmatig dat Ha denken bla, bla, bla. En dat uiteindelijk een vervangend arts de diagnose stelt omdat deze dus wel naar je willen luisteren. Ik hoop voor je dat het allemaal gaat werken!

Berna dank je voor de reactie, ik sluit me veder bij Linda aan klinkt heel erg interessant! Ik ga het ook gebruiken denk ik en hé helemaal als je het 2 a 3 uur er even uit mag halen ;)

13. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    joey.... ;)

14. Niet meer actief

Goed zo rox! hoop dat het nu beter gaat!

Ik ben naar het weeguurtje geweest met romano en hij weegt nu 4210 is ongeveer 70 gram aangekomen op 6 dagen dus dat is niet zoveel, kwam toch wel door het poepen zei die mevrouw, dat was toch wel een beetje heel veel, moet het nog een weekje in de gaten houden en dan volgende week maandag weer wegen, kan door verandering van voeding komen en daar moeten ze soms wel 2 weken voor nemen om te wennen! verder was de spruw nog niet weg dus nog maar een tube gehaald, zal blij zijn als dat over is, is zo zielig en ik heb net de 123 speen gehaald voor 's nachts ook, dan drinkt ie misschien 's avonds ook eens iets meer, want anders gaat ie natuurlijk nooooooooooooooooooit doorslapen :) hihi

15. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    berna, ik doe voorlopig even geen vollere flessen meer, want ze houdt dat toch niet binnen.

roxy, dus toch... Fijn dat deze HA wel naar jullie geluisterd heeft zeg! Dat moet een pak van je hart zijn... Nu hopen op een goede oplossing!

Ymke heeft weer een zielig oogje. Komt best veel vocht uit en zat ook dichtgeplakt na het slaapje. Het kan niet van de tocht komen, want we hebben de roosters dichtgedaan boven.
    Gelukkig morgen naar de CB arts, als het dan niets ernstigs is wil ik dat wel even van een arts horen!

16. ProudMum

Nooit meer de HA post voor mij dus!

17. Niet meer actief

Dit had Faye tijdje geleden ook en dit komt omdat de traanbuisjes zich aan het ontwikkelen zijn. Je kan het schoonmaken met een gaasje met afgekoeld gekookt water.... (tenminste ik denk dat dat het is hoor, hoeft natuurlijk niet )

18. vivianbraak

Guppie kan me voorstellen dat je het van een arts wilt horen!

Rox jij bent er klaar mee dat is duidelijk!

19. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    ja dat doe ik steeds.
    Ymke heeft het wel vaker al gehad hoor, vandaar dat ik zo bezorgd overkom. Het is meer dat ik het zielig voor haar vindt, ik vermoed niet dat het heel ernstig is.
    In het ergste geval moeten de traanbuisjes doorgeprikt worden en dat doen ze het eerste half jaar toch niet.
    Heb ook wel gehoord dat ziekenhuisbabies gevoeliger zijn voor dit kwaaltje, dus ook meteen een schuldgevoel erbij... :(

20. Niet meer actief

Roxy: wat ontzettend fijn dat je een huisarts hebt gehad die wel naar je luistert. Ik hoop dat deze oplossingen helpen! Zo zie je maar dat je eigen gevoel vaak goed zit. Echt belachelijk van die HA-post...

Missme: laat me even weten of die 1, 2, 3 speen fijn is, dan ga ik die denk ik ook halen.

Guppie: geen schuldgevoel hebben hoor! Je komt op mij over als een héle lieve moeder! Ymke heeft niets te klagen met jou, dat weet ik zeker!

Deel Deze Pagina