Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Ja Roxy die wil ik best kwijt, ik heb er nu 3 terwijl eentje toch echt genoeg is. PB me maar even.

2. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Wat lastig Esther dat Emi koemelkallergie heeft.

Citroentje, inbakeren kan inderdaad wonderen doen. Hazel slaapt nu sinds 2 nachten weer zonder inbakeren maar ik heb het lange tijd gedaan omdat ze anders niet sliep.

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    haha berna, maatje 2 kon allang! Lekker toch dat het iets ruimer zit!

We zijn toch op visite geweest, maar had ik beter niet kunnen doen. Ymke leek last van krampjes te hebben, ze was wat huilerig. Niet dat mijn moeder dat erg vind hoor. Ik was aan Rinaldo aan het vertellen wanneer ze geslapen had en dat was achteraf gezien toch wel weinig.
    Ze zal vast goed slapen vannacht nu. Ze is dan wel vrij makkelijk in dat soort dingen, want ze viel wel snel in slaap daar, maar ik wil haar ook niet te vaak overprikkelen, is ook weer niet goed.

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    hee die minimoney ziet er gaaf uit zeg! Veel beter ook dan die stomme shelter die wij hebben.
    Maar ja, de babybjorn is ook prima. Ik MOET echt stoppen met kopen!

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

o meiden ik weet t niet meer. Het wordsteeds erger met joey. Toch maar de HA post gebeld, want je weet het op een gegeven moment niet meer. Zeggen ze; bel je eigen HA maar, dit is geen spoed voor de nacht!

6. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Ja guppie dat kon ie vanaf de geboorte eigenlijk al aan whahaah
    Ik merk dat als Jesse overprikkeld is hij ook meer last heeft van zijn krampen....

Roxanne dit is echt niet leuk meer zo heb je nu je huisarts gebeld?

7. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Rox als je echt zoiets hebt van dit gaat niet goed, dan ga je gewoon naar het zkh! Wat denken ze wel niet! Bij een collega van mij die werdt dus ook steeds weg gestuurd enz hoort erbij bla bla. Wat bleek maag/darm afsluiting! Mijn advies als je het niet vertrouwd op je strepen staan!

8. vivianbraak

Trouwens die huisartsen posten @#*&%##@@!

9. ProudMum

daarvan krijg je een bandje dat de HApost te bereiken is. Hij ligt nu eindelijk al 5 min in zijn bedje te slapen. t arme ding is doodop!

ik kijk het even aan met zijn voeding van 8 uur, gaat t daarna weer mis gaan we wat anders ondernemen

10. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Ja beter nu dan dat je er vannacht mee zit.. sterkte meis.. wat moet dit moeilijk zijn...

11. ProudMum

ja is het ook wel. Merk ook dat mijn lontje steeds korter word en dat ik dan op het randje zit en dan me nog net in moet houden om niet lelijk tegen Joey te doen.

Begrijp me niet verkeerd, ik houd echt zoveel van Joey en het doet mij echt pijn om hem pijn te zien hebben.

12. vivianbraak

Sluit me bij Berna aan wat moet dit moeilijk voor je zijn! Hele dikke knuf voor je meis! En groot gelijk dat je anders wat gaat ondernemen.

Ik heb vanavond een vrije avond, mijn mannetje zorgt voor de kleine. Weer een mega goed excuus om wat meer op het forum te zijn ;)

13. vivianbraak

Heel logisch Rox je maakt je zorgen en ondertussen kan je niks voor hem doen en indd zie je hem pijn hebben..

14. ProudMum

ik ga proberen wat te eten meiden, tot morgen

15. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Roxy misschien een idee Joey een dagje weg te brengen of een paar uurtjes zodat je ff tijd voor jezelf hebt en ff goed kan slapen, Hij merkt jouw spanning ook en dat komt zijn humeur ook niet ten goede....sterkte!

Mark is Jesse lekker in bad aan het doen wat geniet hij ervan zeg is hij bijna helemaal in trance...

16. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Daar ben ik ook weer een keertje...

Met Amber gaat het ook niet zo, overdag slaapt ze hooguit 1 uur bij elkaar. Om 18.00 is ze helemaal op en valt al krijsend in slaap. 's nachts gaat het wel goed gelukkig.
    Ook heel veel last van krampen, vandaag ook een paar keer een bijna droge luier.
    Zit te twijfelen wat ik moet doen, ik weet door de bv niet goed wat ze binnen krijgt, misschien wel te snel of te weinig... Poeh valt allemaal niet mee.
    Alleen mijn pink is goed genoeg, maar ik kan toch niet van 's ochtends 8 tot 's avonds 6 met mijn pink bij dr zijn!

Roxy, ik snap dus erg goed hoe je je voelt, af en toe denk ik ook laat maar huilen ik weet het niet meer.

Guppie, wat een onding he die shelter echt zonde van het geld...

Berna, ik had precies hetzelfde met de pampers, heb nu ook 2 gekocht.

Vivian, lekker zeg zo'n "vrij" avondje!

Anita, Dat is zeker snel zeg 5-7 minuten met een flesje, ik ben 45 minuten bezig met de bv :(

17. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Roxy, tuurlijk is er bij jou ook een grens van wat je aankan. Dat is heel menselijk hoor!
    Die hapost van jou lijkt me ook geen fijne.
    Kan je morgen niet alsnog die vervanger bellen en vragen om een doorverwijzing? Als jullie goed de nacht doorkomen iig!

Ik ben weer zo moe en heb het zo ontzettend koud. Heb het elke avond wel koud, maar nu echt erg! Denk dat ik zelf de man met de hamer ook ben tegengekomen, maar even wat rustiger aan doen de komende dagen!

18. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Anneliesje wel knap dat je nog steeds volhoudt.. kan je niet een weegschaal lenen bij de thuiszorg om zo een keertje voor en na de voeding te wegen?

En ipv je vinger een speentje misschien of wil je dat echt niet?
    Succes ermee!

19. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ik schreef het laatst ook al elke avond koude rillingen wordt nu wel iets minder heb ik het idee...
    heb trouwens spierpijn in mijn kuiten! Ga maar eens tellen hoevaak ik die trap op en af ga op een dag haha

20. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Leuk he berna, Ymke vind water ook geweldig! Eigen badje, grote bad of onder de douche ze geniet! Wil ook echt met haar gaan zwemmen als ze 3 maanden is!

Anneliesje, wat vervelend die droge luiers! Heeft jouw cb geen inloopuurtje, of weeguurtje? Zo kan je het beste zien of ze genoeg krijgt!
    Heb je al iets van een middeltje geprobeerd tegen krampen?

Deel Deze Pagina