Volgende week geven ze op mijn werk een babyshower voor Luna leuk he! Ben wel benieuwd! Trouwens zal wel weer moeten wennen wanneer ik moet gaan werken, moet er nu nog niet aan denken
Hier ook een laptop. Ideaal. Doutzen is al weer een maand! Veel mensen die haar zien zeggen; wat is ze klein, he? Maar vooor ons is het zo goed te zien hoe ze gegroeid is.... Vanmorgen heeft ze me trouwens helemaal ondergespuugd. Maandag op cb maar eens nar vragen, want ik vind wel dat ze veel spuugt. Doutzen huilt trouwens ook veel. Hoe weet ik of het krampjes zijn? Is cinebaby tegen krampjes? @san0976: dat boek "mam en pap vertellen over jou"lijkt mij ook zo leuk. Wij hebben al een konijntjes babyalbum, maar ik wil datboek ook nog. Dat gaat door t/m pubertijd toch? @ anneliesje: herkenbaar. Hier ook slapen naast mama, maar in de wieg weer bleren. Zou het kunnen dat Doutzen dat sprongetje wat eerder heeft? Is voor ons sowieso wel eens lastig, want omdat ze 5 weken te vroeg was, mag ik bijv met lengte en gewicht pas rekenen vanaf 4 maart....De ontwikkeling loopt mss verder ook wat anders...? @ anita: leuke foto. @ moppie1982: Zo! Wat een nacht! Hier 0.00, 4.30 en 9.30 - daar was ik erg blij mee. Maar een nacht van 21.45 tot 6.30.....wow
Berna hoe laat geeft jij de laatste voeding meestal? Hou jij Jesse 's avonds wakker tot de laatste voeding? Fynn begint zijn nachtritme te vroeg op de avond (rond 21.00 uur de laatste voeding) waardoor hij meestal rond half 4 weer komt!
vivian, een babyshower, leuk hoor! Bianca, cinababy is inderdaad tegen krampjes. Ik ben eindelijk begonnen in het boek van Ria Blom, regelmaat en inbakeren (we doen alleen de regelmaat tips, niet het inbakeren) ben benieuwd of we nog meer rust kunnen creeren. ik ben ook bezig de foto's van Enzo te laten afdrukken via internet, het zijn er nu 308 en dan heb ik een kleine selectie van de keizersnee er tussenuit gehaald, dus ik ben nog wel even bezig met inplakken....
19.00 badje 19.30 fles ( extra volle) en meteen naar bed 23.00 wakker maken voor laatste voeding die drinkt ie vaak voor 3/4 leeg
Citroentje: leuk dat het babyzwemmen zo leuk was! Hier mag het pas vanaf 4 maanden of zo. Anitadejong: dat huilen is niet leuk, maar ik heb soms zoiets van: een baby hoort af en toe te huilen, dus laat hem maar ff... Ik geloof dat ze nu nog zeker een uur op een dag huilen gemiddeld... Heb mn baas vanmorgen alvast een mail gestuurd over mn nieuwe baan, dat ie weet dat het speelt. Kreeg net een ontzettend lieve mail terug, die wil ik ff met jullie delen... Hallo moeder Linda, Tja wel even schrikken dit bericht. Ik zou wel 101 dingen kunnen noemen waarom je bij Sogeti zou moeten blijven (die ene is dat ik het personlijk erg prettig vond en vind om met je samen te werken). Maar Linda uiteindelijk is er maar een beslissing de beste en dat is die van jouw. Je bent aan het plussen en minnen geslagen en dat is een goed proces om tot een juist besluit te komen. Zorg er wel voor dat je geen twijfels hebt. Succes met je beslissing. Los van wat je besluit kom ik binnenkort even kramen om Stef in levende lijve te bekijken.
Stef net trouwens in de tummy gehad. Hij lag gewoon te slapen, zag er zo schattig uit! Vond het erg zielig om hem er weer uit te halen!
Terug van Ha, hebben kinderarts gesproken en domperidon meegekregen. Het is dus reflux dat zei de KA ook. Voeding word weer aangepast, 3 maal daags 1,5 ml domperidon geven 15 min voor zijn flesje en kijken hoe dat gaat. Morgen moet ik tijdens telefonisch spreekuur terug bellen om te kijken hoe t gaat. Gaat het niet moet ik naar de KA toe (dat is wat de KA zei) Ow, en de knoop is doorgehakt. ik ga aan mijn rijbewijs beginnen...... toch wel handig alsj e een baby hebt..
Roxy, ik hoop voor je dat het snel werkt meis! En wat goed dat je aan je rijbewijs gaat beginnen, spannend hoor
wat een fijne mail van je baas linda! Nou, ik hoop verder helemaal nergens meer op. eerst zien en dan geloven denk ik nu maar
Zo was ik weer. Nacontrole stelde echt niks voor ff gesprekje hoe het ging nu en hoe ik alles ervaren heb. Vond het wel leuk dat de co-assistent er ook bij was aangezien de gyn. zelf niet bij de bevalling was. Heb het journaal van die dag meegekregen wel leuk om terug te lezen. Ik wist een hoop dingen niet meer. Meteen even mijn HB laten prikken omdat ik nog zo moe en duizelig ben krijg ik maandag de uitslag van. Jesse heeft zich goed gehouden inhet ziekenhuis sliep de hele tijd in zijn maxicosi haha Net nog even wezen wandelen en nu is mama moe en Jesse wakker haha Citroentje fijn dat babyzemmen zo leuk was. Ik vind Jesse er nu nog net iets te klein voor maar over een paar weken wil ik het ook proberen Linda lieve baas heb je zeg! altijd fijn om goed weg te gaan bij je oude werkgever je weet nooit waar je elkaar weer voor nodig hebt in de toekomst... ( zooo ik hoor me nu ineens een kraaigeluid uit de reiswieg wat een schatje ik ga kijken begint hij te lachen! Rox fijn dat je medicijnen hebt gekregen nu hopen dat het snel helpt!
Linda, wat een lieve mail zeg! Roxy, oh laat dit de oplossing voor joey zijn! vind het zo zielig voor jullie.