Berna: leuk filmpje, wat een schatje is het toch! Timo laat hier ook flinke scheetjes. Af en toe denk ik we hebben een vieze luier, maar als er geen doordingende lucht omhoog stijgt en niet blijft hangen, is het vals alarm! Roxy: fijn dat je er nu heen kan, ik duim voor je. Sterkte meis! Vivian: oei ik groei ligt hier ook, is zijn geld echt waard! Gisteren mijn schoonouders op bezoek. 's Avonds is Timo vaak even aan het huilen. Schoonvader heeft m toen heel lief getroost. Hij is door allebei lekker vertroeteld.
Roxy wat fijn dat je nu EINDELIJK naar de KA mag. Tjonge het heeft wat voeten in aarde voordat je daar terecht kunt zeg, schandalig gewoon. Ik hoop dat er nu eindelijk actie ondernomen wordt. Duim voor jullie meid. Dikke knuf! Berna, wat een geweldig filmpje zeg! Hoor mezelf bijna, hahaha Jesse lijkt eigenlijk heel veel op Sten. Zo raar om te zien... Valt me nu dus echt op dat Sten zijn tong vast heeft zitten. Zie Jesse zijn tong steeds iets uitsteken, maar dat kan ons ventje dus niet. Ben benieuwd of ze daar nog wat aan gaan doen. Ga ff koffie zetten, tot later! Liefs Marije
Marije grappig dat je het zegt... Jesse kan zijn tong ook niet heel goed uitsteken hoor... hij heeft een verkort tongriempje dus kan hem niet naar boven doen ofzo.. waarsch. is daardoor de BV ook mislukt.. op het CB vonden ze het niet tekort zijn vader heeft het ook ( Mark dus haha) en die heeft er nooit last van gehad en kan heerlijk zoenen.. we hebben besloten hem er dus voorlopig nog niet aan te laten helpen @ guppie wat komt me dat bekend voor! Ik krijg ook vaak de opmerking.. wacht maar komt nog wel.. huhuh nou dat zien we dan wel weer zeg tjonge!
weer een hele blz vergeten... Berna wat een gaaf filmpje! Leuk om een andere baby zo in het echt te zien! Moet niet vergeten de filmcamera in te pakken! Meesa, anders neem je zo een kant en klaar pakje van nutricia. Die blijft een hele tijd goed buiten de koelkast en kan koud gedronken worden! Bianca, dat is idd lastig die epilepsie! Ik heb dat in mindere mate; wordt snel duizelig en val snel flauw. Wat het precies is hebben ze nooit ontdekt. De laatste tijd heb ook ik er meer last van. De dagen na de bevalling viel ik zo'n 5 keer per dag flauw. Alleen in badje doen heb ik nog maar 1 keer gedaan en autorijden ook nog maar 1 keer.
dit was met de telefoon dus kwaliteit is erg slecht ik weet nog steeds niet hoe ik van de gewone camera video op de pc kan zetten schijnt met onze camera ( sharp) erg lastig te zijn.. hmpf
Berna wat een schatje! Guppie lekker laten praten, al die mensen die wel weer zo'n opmerking plaatsen.. zucht! Ik leg Luna vanaf vandaag in haar eigen bedje. Gaat goed tot nu toe al wordt ze soms even wakker maar valt dan weer in slaap. Vindt het toch ook wel een beetje zielig... Maar ik weet nu eenmaal dat het goed voor haar is, heb het met de eerste ook zo gedaan. Maar toch... Mama's hart he!
berna, wij hebben een speciale kaart in de laptop laten zetten, zodat we filmpjes over kunnen zetten. Was 70 euro geloof ik, maar ik had het voor mijn studie echt nodig! Hier wel steeds de tond uit de mond, grappig gezicht hoor. Trekt ze een heel klein pruilmondje en daar moet je tong dan doorheen.
Kunnen die van jullie de lip ook zo laten hangen echt zo'n pruilipje en heeel zielig kijken? je zou dan bijna meehuilen... Nou ik ga kop thee zetten en kijken of Jesse zo eens wakker gaat worden de slaapkop Guppie wanneer gaan jullie precies?
morgen! Mijn hemel wat moet een baby veel spullen mee. We lenen een grote auto, maar het gaat nooit passen! En de hond rijdt nog met iemand anders mee ook...
Nou Berna, Sten heeft zijn tong dus tot helemaal vooraan vast zitten (net als ik heb gehad, ik kon dus tot mijn 16e niet tongzoenen, hihi, toen hebben ze het losgeknipt). Ik wil Sten er wel aan laten helpen. Ze zeggen dat hij er nu maar weinig last van zal hebben (en ik heb er dus wel enorm last van gehad, toen ie losgeknipt is). Ik ken die pruillipjes ook wel ja, zielig lijkt het dan he, maar dan ineens weer een lachje erachteraan, net alsof ie wil zeggen "haha, gefopt". Lachen he, die reacties van die kleine kruimels?!
Dit wordt echt een volksverhuizing! Ik zit al op 3 grote tassen en 3 kleine en dan heb ik de grote spullen nog niet eens ingepakt... Ik heb ook weer een leven, heb een afspraak gemaakt in de stad te gaan eten ZONDER rinaldo en zonder Ymke... slik dat wordt moeilijk!
guppie, en dat voor een weekend! kun je nagaan als je langer weggaat de 1e afspraak zonder je gezinnetje, oei, dat is ff wennen
leuk vivian, ik ben nu nog bezig in ria blom, zal je laten weten hoe die is, na het weekend ofzo. (lezen met zo'n kleintje in huis gaat nu niet zo snel meer )
Berna: hier ook één die veel scheten laat Leuk dat filmpje! Jesse komt echt al veel groter over dan Stef trouwens! Prinses: je mag hier altijd meekletsen hoor! Meesa: kun je geen koeltas meenemen voor die voeding? Bianca: heftig die epilepsie-aanvallen lijkt me. Kan me voorstellen dat je er af en toe goed de balen van in hebt! Slik je daar medicijnen voor? Ik vind het trouwens ook wel lastig wanneer je meer voeding moet gaan geven. Stef is vandaag al de hele dag een beetje jengelig, slaapt niet veel en huilt bij tussenpozen. Gisteren ook al. Misschien komt dit door een sprongetje of een regeldag, of misschien wil ie wel meer eten? Hij drinkt zn flesje altijd goed leeg, maar het maakt volgens mij niet uit hoeveel je hem geeft, hij drinkt het altijd wel op Ik geef hem nu 2x 150 cc en 3x 130 cc. Dat geef ik hem nu een week zo. Zou ik het nu alweer op moeten hogen dan? Ik schat trouwens dat ie nu zo'n 4,6 kilo zal wegen...