http://s156.photobucket.com/albums/t25/ ... 280003.flv hier een filmpje van ons lachebekje! Anneliesje, mooie foto's hoor Citroentje, in jouw situatie zou ik ook thuis blijven om voor Tim te zorgen. Roxy, ik hoop voor je dat de zantac snel zijn werk doet.
Anneliesje: Mooie meid hoor, idd bakeren wij Tim in omdat hij overdag niet sliep maar Tim was ook de hele dag jengelig en huilerig, ik kon gewoon niet 1 min naar beneden of hij begon weer en voor een aantal min laten huilen werkte niet, hij viel gewoon niet in slaap.
Tja Citroentje, dat wist ik niet. Maar dan zou ik het wel doen. De combi Zantac met Domperidon werkt! om19.45 medicijnen gehad 20.00 de fles en om 20.15 slapen!
Wow rox wat super dat het werkt! hoop dat jullie beetje rust krijgen nu ook! Anita en Berna, echt ontzettend leuk die filmpjes, wat een mooie ventjes toch he! Citroentje ik weet niet of ik het zou doen, want ik zou graag 10 uur werken ofzo, ff eruit voor mezelf, helaas moet ik wat meer werken, maar als ik jou was zou ik gewoon lekker doen waar jij je goed bij voelt! en als je voor jezelf kan beginnen helemaal geweldig! dat zou ik meteen doen! Romano blijft maar zoveel poepen, ga morgen maar ff de ha bellen want wat erin komt gaat er gelijk weer uit volgens mij! denk echt niet dat dat normaal is zoveel poep broeken en ben vorige week dinsdag begonnen met die andere voeding, dus daar zou ie nou toch wel al gewend aan moeten zijn? Ik heb ook het oei ik groei boek, en vind het een erg leuk boek! en heel herkenbaar
citroentje ik zou het gewoon doen als mij gevoel ook ja zegt wat is nou lekkerder dan eerste baby jaar genieten van je kleine ,ik heb moglijkheid om dat te doen dus ben super happy wat hebben jullie mooie kindtjes allemal en leuke flimpjes superrrr ik ga ook wat nieuwe foto's plaatsen als me mannetje beetje slaapt die blijft kreunen 3 nieuw fotos geplaatst
Oh Rox wat fijn. Hopen dat dit dan de oplossing is meid. Geniet vast van dit moment, die hebben jullie in ieder geval weer binnen. Anita en Berna wat een leuke filmpjes zeg. Heerlijk he die lieve lachjes. Ik ben vanavond met de camera in de weer geweest. Alleen dat kleine etterbakkie weigert gewoon te lachen naar de camera en als ik hem weg doe dan geeft ie de meest gulle lach die je kunt bedenken, grrr Citroentje, ik zou zeker bij Tim blijven als ik jou was. Vooral nu heb je toch behoefte om bij je mannetje te zijn (als ik bij mezelf af ga hoor). Ik zou dan ook dankbaar gebruik maken van dat wat je moeder voor je/ jullie achter gelaten heeft. Ze zou denk ik niet anders willen. Een invalcontract lijkt me op zich wel een fijne optie. Je kunt dan altijd werken maar ook altijd weigeren. Ik hoop dat je voor jezelf een goede keuze kunt maken. Ga even weer verder neuzen! Later! Liefs Marije
ohhh ik heb even iets impulsiefs gedaan zojuist. Heb me opgegeven voor een cursus babymassage. Begint 17 maart al, heb er echt zin in!
citroentje als je thuis wilt blijven lekker doen zeker als het kan. Ik zelf zou wel willen blijven werken maar dat ben ik. Haha Marije leuk toch babymassage Anita geweldig filmpje zeker met die nies op het einde hihi Meesa mooie foto's!
Anneliesje, wij gebruiken de bakerzak voor overdag. Sindsdien slaapt ze veel langer achter elkaar! Wat een plaatje is Amber en wat groot al! Fijn Roxy! Citroentje voor jezelf beginnen lijkt me nog mooier! Ben benieuwd wat je uiteindelijk gaat beslissen... Ik heb ook een keer een flinke erfenis gehad, maar dat heb ik 2 jaar geleden vast laten zetten om er over een paar jaar een mooi huis van te kopen (naast een hypotheek hoor!). Dat was op dat moment het enige wat me belangrijk leek, nu zou ik het moeilijker vinden om te beslissen. kijken jullie "wie is de mol"? Ik ben echt zoooo ontzettend benieuwd wie de mol is! Ik heb het nog nooit goed gehad, dus zal nu ook wel niet. Toch denk ik dat het Regina is.
Oeps heb mij zomaar een hele dag niet gemeld, mannetje had laptop nodig voor huiswerk dus... Roxy, wat een goed nieuws, hopelijk blijft het goed werken. Citroentje, ik zou niet lang na hoeven denken en bij mijn kindje blijven. Tis dat het hier financieel nog niet kan anders.... Maar met een beetje mazzel ga ik vanuit huis werken gedeeltelijk. Marije, leuk babymassage, wij waren begonnen maar was voor Emi op dit moment nog beetje te vroeg en toen kwamen de spijsverteringproblemen dus we gaan op een later tijdstip alsnog de cursus doen. Wat een schattige kindjes toch weer op de filmpjes en foto's. Het boek van Ria Blom vind ik zelf zeker een aanrader, heeft bij Emi ook veel verschil gemaakt al bakeren wij dan niet in. Door jullie enthousiasme heb ik zojuist besloten om ook Oei ik groei te gaan bestellen, misschien werpt dat een duidelijekr beeld op de kleine prul. Hier gaat het allemaal nog niet zo lekker met de voeding. Veel krampjes en onrust en weer spugen. Zal morgen weer even bellen met cb. Misschien dat ik Nutriton kan gebruiken met Pepti. Heb ook al andere flessen gehaald omdat ik het idee heb dat met deze voeding de Avent teveel lucht geeft. Nu dus Difrax gehaald en ook nog een Tommie Tippee. Meisje van de Etos vroeg me of ik voor hun de Dr. Brown ook wilde testen die komt binnenkort in het assortiment. Dus weer een gratis flesje erbij gekregen. Nou dat was het volgens mij voor nu eventjes. Onee Roxy de Mini Monkey ligt ingepakt klaar en kan hopelijk morgen op de post. En ik ga morgen naar de kapper en naar de waarschijnlijk nieuwe huisarts. Heb daar een kennismakingsgesprek en ga meteen ook even vragen voor die ring.
Iemand die mij de verschillen kan vertellen van de 3 Oei ik groei boeken? Zijn ze allemaal even belangrijk of moet ik alleen de gewone hebben?
Berna, Edo zou het moeten zijn volgens het uitlekbericht he... Toch heb ik nog mijn twijfels, geloof dat niet zomaar
miss frodo, de duurste is dat dikke boek. Dat werkboek heb ik snel doorgebladerd, maar ik vond het niet echt wat. het spreekuur op de bank is een boek met antwoorden op veelgestelde vragen.
Ik heb vanaf het begin al gedacht dat edo het was, maar dennis heeft ook wel iets, ik ben zeer benieuwd!
Hallootjes! Wat een leuke filmpjes allemaal! Lief zeg en Enzo met dat niesje, zo cute! Roxy, nou, woonden we maar dichter bij elkaar allemaal he, konden we je ff ontlasten. Grrr, k post! Hopelijk nu alleen maar beterschap.... Oei ik groei is een echte aanrader, ik lees het in stukjes, als een sprong zich aandient. Maarten is m'n nieuwe laptop aan het installeren, zo leuk! Kan ik ook wat vaker online zijn. Citroentje, ik blijf zelf ook een jaar thuis, lijkt me heerlijk! Ik zou zeggen, volg je gevoel! Marije, ik ga me ook opgeven voor de massage, lijkt me zo leuk! Ben vandaag bij de huisarts geweest.... Heb waarschijnlijk een gekneusde rib door de zwangerschap En ik ga aan de Nuvaring, 3 maand proberen, is het nix ga ik aan de minipil. Ben benieuwd, mag Maarten ringsteken, haha Marit had zo weinig geslapen vanmiddag, ze was helemaal van slag... Is om 20:30 uur uitgeput in slaap gevallen na heel veel huilen, arm dingske.