Gister even snel een kleine reactie gedaan, maar moest ook eten.. Dus niets meer geworden na die tijd.. We hebben auto probleem.. Het spatbord dat is gespoten laatst hebben we nieuw besteld, er zit nu imitatie op (dat roest te snel en zit roest op) en daar moest een orginele op komen.. dus wij een orginele bij de peugot garage bestellen, en nu blijkt het dat het niet gaat passen Hoe gek wil je me maken?! Dus nu moeten we een andere en moet deze misschien op het internet.. Ik baal als een stekker, nu moet er een nieuwe komen en gespoten worden.. Maar goed, ik heb het er wel voor over.. dat is het niet hoor, maar bij die audi werdt ik helemaal gek.. Alles orgineel, en niet te betalen.. En dan ook nog totalloss gereden Straks naar Fysio.. Kijken hoe het nu gaat.. En dan horen wat de bedoeling is.. Als het goed is moet ik een soort van training gaan doen, met nog 3 of 4 vrouwen die zwanger zijn of die zwanger zijn geweest en we hebben dan allemaal een eigen schema maar wel hulp van hun.. Maar dat zal ik vandaag wel horen allemaal.. Vind het wel wat eng om te gaan, aangezien de vorige keer al niet zo leuk was.. na de fysio fiets ik even naar m'n moeder, het is haar dag om bij mij te komen maar ja, ik heb geen tijd daar voor.. Moet werken vanmiddag en heb vanavond pretecho Dus ga ik maar even bij haar langs.. verder wens ik iedereen een fijne dag, en voor iedereen die moet werken.. Werkse!
Oh en ik moet nog even kwijt.. er loopt hier zo'n vieze dikke snelle zwarte grote spin door de kamer.. De kat jacht er al op gelukkig! Ik ben echt zo schijtert, ben er echt bang voor
Joyce1983 succes straks bij de Fysio,en veel plezier bij je mams,en vanavond natuurlijk ook super veel plezier toegewenst met de pretecho[/u]
Zoo vandaag Délano weer naar school gedaan,hij hoeft maar een halve dag,en alleen morgen nog en dan heeft hij alweer lekker weekend morgen avond gaat hij gezellig bij zijn opa slapen voor de eerste keer,ben benieuwd hoe dat gaat
Zo, we leven nu officieel in een belachelijk land Ik heb nóg eens gebeld en ik krijg gewoon géén hulp in de huishouding Ik mag gewoon niet meer doen, maar ik ben zon opgeruimd type dat ik dat dus gewoon niet kan laten, tenzij ze me straks opnemen of zo De badkamer-man is komen opdagen, maar er is nu weer een fout met de kranen, dus hij moet nog een keer terugkomen pfffff Nu kunnen we de wastafel in de badkamer en op het toilet nog niet gebruiken, maar voor de rest hangt alles en zit alles erop, dus het begint toch eindelijk af te komen! @ Derona: Het was hier gisteren de hele dag wel lekker, maar wel bewolkt, s avonds begon het te regenen en nu ziet het er ook wit uit buiten (bewolkt) Zo te lezen voelt je kleine mannetje zich alweer wat beter, gelukkig maar! En slapen bij opa, spannend! @ Nettie: wat heerlijk dat de dag zo geslaagd was meid! Ik kan me wel voorstellen dat je gesloopt bent, ben je ondertussen weer wat uitgeslapen? @ Birthe: Ik smeer weer braaf elke dag Maar ik moet eerlijk zijn dat ik ten tijde van de verbouwing geen énkele dag gesmeerd heb en ik smeer nu pas weer sinds een weekje Wat lief van je man zeg! Ongelooflijk Veel plezier morgen! @ ChantalK: Een echo voor de leuk! Wauw, zo zijn er maar weinig Wel lief van je VK zeg! Spannend donderdag, maar ook leuk! Veel plezier alvast! @ Patricia: Ja, ik verwees inderdaad naar de woordenwisseling met je schoonzus! Ach, het kwartje viel bij mij wat laat Wat fijn dat het goed ging in het ziekenhuis, ik zag gisteren iets over een maagbandje op tv. Doet het geen pijn als ze daar iets mee doen? Wat betreft die badkamer man en de zorg: zie hierboven @ Joyce: Ja, volgens mij zijn we ze deze week allemaal voorbij (ik ben 4 jan. Uitgerekend en nu 22+3, dus dat is dan 22 jan. Volgens mij.) Die ná de 22ste zijn uitgerekend, die moeten deze week dus nog en dan zitten we allemaal over de helft! Goh, wat gaat het enorm snel Wat balen van jullie auto Het komt ook allemaal op een tijd dat je het gewoon niet kunt missen he Succes straks bij de fysio meid! Misschien valt het allemaal wel mee En veel plezier bij je moeder! Hoe voel je je nu?
Hai meiden Daar zijn we weer,Noël doet het echt super op de wc ben echt beretrots op hem,gisteren gepoept en al,dus hij mag vandaag een kadootje uitkiezen Verder onze planning vandaag,ik wil vanochtend even langs de CWI om een afspraak te maken en ook langs de UWV om een afspraak te maken omdat het allemaal altijd zo lekker langs elkaar heen kan lopen,maar goed eerst daarnaar toe om afspraken te maken want dat mag niet telefonisch ,onzin allemaal,maar goed,niet druk maken dat helpt niet...... Dan ben ik toch al in de stad en dan ga ik even over de markt mijn fruit kopen,en noël een kleinigheidje en een kado bon halen voor de kleine van mijn vriendin die is vandaag ook jarig.....en mijn moeder is 13 september jarig en die wil graag een nieuw service,dus die gaan we ook even uitzoeken en dan naar de mac,ik een salade met lange tanden Nou ga ik zo even verder met reageren,ik moet bij Noël sitten hahahahah
Hallo Meiden, Zo dacht schrijf ook maar even in onze nieuwe topic Ben errug verkouden en lamlendig al een paar dagen dus vandaar dat ik er niet zo veel ben Met het kleintje gaat het goed hij beweegt en schopt genoeg hahahaha, en nu voel ik de hik ook en dat heeft hij regelmatig(vreetzakje) Met de rug gaat het ook steeds minder hoor kan soms niet meer op of af echt niet leuk meer hopelijk krijg ik donderdag na de fysio wat verlichting. Ik ben al een week achter mijn geld aan het bellen uwv heeft het overgemaakt naar mijn wergever maar die dus nog niet naar mij waar ik ontzettend van baal. Ik heb vanochtend nog gebeld maar hij was druk en zal mij tegen 12 uur bellen zal mij benieuwen Hij zou mij in het begin van de week al bellen en nu is het al midden van de week dus ik maar weer zelf bellen heb het geld nu wel nodig hoor tis toch wel 750 euro waar we het hier over hebben Ik zal het jullie wel laten weten of hij nog gebeld heeft of niet anders bel ik vanmiddag zelf wel weer hij betaald mijn rekeningen toch ook niet... @ iedereen met een goede 20 weken echo gefeliciteerd! @ de rest heb niet echt alle pagina's terug gelezen geen zin in sorry. Ik ga nu maar ff op de bank hangen tot dat ik zoon lief moet op halen van school gelukkig is het woensdag en maar een halve dag kan ik mooi rustig aan doen vandaag. Jullie horen nog van me liefs Sjansie
@ Patrieske: Nou, succes dan maar vanmiddag en veel plezier met shoppen! @ Sjansie: BETERSCHAP meid! Volgens mij heerst het echt, als ik dat zo lees! En succes met het UWV, het is niet maar een klein bedragje! Pfff, wat een ellende toch met die instanties!
Goedemorgen iedereen! Moet pas om 13 u beginnen dus lekker uitgeslapen tot 9 uur @ de meiden die vroegen waar de echofoto's staan: ze staan in het algemeen fotoalbum van dit forum (dus waar iedereen z'n foto's kan zetten) onder 'echo's' Maar heb voor de makkelijkheid er eentje in mijn persoonlijk album gezet Ook een nieuwe buikfoto trouwens! OH ik heb vanmorgen iets meegemaakt! Lag in bed en ik keek naar mn shirt: zie ik twee gele/witte vlekjes waar mn tepels zijn! Ik had dus melk gemorst snachts! Ik probeerde daarna ook ff in mn tepel te knijpen en ja hoor: er kwam een witte druppel uit! Deed wel n beetje pijn dus ben er maar mee opgehouden! Wat raar he!? Heeft iemand dit ook? Langs de ene kant vond ik het vies, maar langs de andere kant was ik best wel een beetje trots! hihi..
Tacha: Dat van die melk heb ik al best lang, maar eerder een beetje van roomwit/gelige kleur... Als ik in de douche sta en ze masseer (omdat ze zo gespannen zijn) dan komt er inderdaad altijd een beetje melk uit.. Ik vond het eerst ook een beetje gek, maar als je er langer over nadenkt, dan is het juist goed en hartstikke natuurlijk Werk ze vanmiddag!
Nou Noël zit even te spelen dus kan ik nog even schrijven voordat hij aan mijn been hangt,en ik zit op mams te wachten totdatz e er is dan kan ik gaan douchen,ik hoop wel dat ze niet meer zo lang wegblijft @ Iuno.........Nee het is ook niet anders,gelukkig kan ik het wel loslaten,het is gewoon een raar idee,als je ergens 16 jaar hebt gewerkt dan is dat toch een deel van je leven geworden,ik was 16 toen ik er begon,dus je hebt bijna je jeugd daar helemaal doorgemaakt....... @ Merel q.........Ben benieuwd of de dierenarts wat weet meid,ik hoop het wel. @ Joyce....Nou ik hoop dat je baas zich toch verbeterd en er rekening mee zal gaan houden,wel in ieder geval fijn dat de mensen waar je nu mee werkt er wel rekening mee houden. Nou gelukkig vind je online shoppen leuk,weet je welke ook leuk is de on line shop van H&M als je je lid maakt dan krijg je zoweizo een kadobon en vaak kortingsacties,plus je ziet veel leukere dingen als in de winkel zelf,en dat mutsje klinkt inderdaad super. Als je er nu vrede mee hebt dan is het goed meid,je moet ook doen wat goed voelt bij jezelf. Nou goed maar als het een box is die voor jullie super is maakt die 20 euro toch ook niets uit of wel dan ,en wat betreft de lade ik heb nog wel een tip,wij hadden ook geen lade en wij hebben zo'n platte kist op wieltjes gekocht en die eronder gezet Gefelciteerd met je 22 weken meid Dat is zeker de kleine geneit ervan Maar dat is anders hahaha dat is gewoon leuk om te doen de babykamer hahaha. Nou ik ga dat niet doen,ik ben veel te bang dat ik van de trap val,dus hij heeft beloofd dat het klaar is in Oktober,dus dat geloven we dan maar Jeetje meid,ik hoop dat het allemaal goed komt met jullie auto Veel succes bij de fhysio,ik hoor wel hoe het is geweest? BLehhhhhhhhhhhh ik hou ook niet van spinnen
Nog steeds geen moeder ,het cwi zit er maar tot 12.00 dus dat kan ik nu wel uit mijn hoofd zetten dan doe ik het volgende week wel,de UWV ga ik wel even bellen misschien dat het wel telefonisch kan..... @ Rima 81.....Ook al zo ziek geweest,gelukkig begin je ook wat op te knappen nu. Leuk dat de babykamer en de kinderwagen al komt,wel jammer van he behang . Ja ik baal er echt van,vorige keer kregen we er ook ruzie over,en toen heeft hij hard gewerkt,maar moet er dan nu weer zo'n ruzie van komen denk ik dan,ik zie dat echt niet zitten ,dat is oo zo wat je zegt mijn neef heeft gsiteren al gezegd dat hij anders wel komt texen die kan het ook goed ,nog bedankt voor de tip @ Sanne.......Heb je nog lekker gerust meid? Of niet dan ik vind het heel fijn dat hij niet meer huilt ,maar dit is ook wel weer het uiterste hahahah. Nou het klinkt goed meid wat je hebt gekocht Je kan de rest toch nog afwachten,of moet je nu percee beslissen van dat KDV? @ Re 81...TnX meid
even vragen aan jullie die alles weten toen ik vrijdag die pretecho had wist die vrouw te vertellen dat me placenta aan de voor kant ligt , kan dit kwaad en wat houd het in eingelijk heeft het bijv invloed op de bavalling ? weet wel dat ik daardoor de kleine later zal voelen dan andere. zo dan ga ik nu even appeltaart bakken !
Alle zieke dames Veel beterschap! Hoop dat jullie snel opknappen. @ Merleq: Dus jij hebt daar ook last van? Dat je vergeet wat je bij de verloskundige wilde vragen.. Opschrijven zeggen ze dan, maar dat vergeet ik ook. haha @ Joyce: Wat leuk, een box gekocht! Ook al een leuk boxkleed? En wat fijn dat je de baby voelt zeg. Ik heb nog niet het gevoel dat het langzaam gaat. Volgende week donderdag op vakantie en als we thuis komen zitten we alweer aan de 26 weken! Dus dat schiet helemaal op. Als we thuis zijn gaan we eindelijk alles bestellen voor het kamertje en e kinderwagen enzo, dus dan ook alleen maar leuke dingen! Hoop dat het dan ook snel blijft gaan.... @ ILoveandres: Hoe was het gegaan met het maagbandje? Veel plezier bij de echo! @ Rima81: goh wat balen zeg van dat behang! Dat is echt vervelend. mag je behang terug sturen? Nee dus, lees ik nu, gewoon bellen en zeggen dat het niet is zoals het in het boek stond, dan hoef je het echt niet af te nemen hoor! Gewoon gaan dreigen. Hoe voel je je nu? @ Sophie: goh wat vervelend die duizeligheid, doe maar rustig aan. Had er ook nog nooit van gehoord. Weer wat geleerd. FIjn he, om die kleine zo te voelen. Genieten is dat. @
@Sjansie dan kunnen we mekaar de hand schudden hier ook verkouden alleen voel me wel wat beter gelukkig dan afgelopen Maandag pff, beterschap
Goedenmorgen meiden, zow weer even opnieuw reageren. Internet deed net raar, waardoor ik alles opnieuw moet doen... Doe het nu maar ff per pagina dan... @ Derona: ik weet nu zeker dat ik de kleine gevoeld heb, qua trappen. Eergisteren had ik al wat gevoeld, gisteren niet, want toen was ik te druk, maar vanmorgen in bed voelde ik het weer. Ik ben echt zoooooooo blij. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Meiske, maak je maar niet druk, het enige is dat je je kleintje wat later voelt dan wanneer je placenta achter ligt. Als hij voor de uitgang ligt (en dat is niet hetzelfde als 'voor' liggen) dan kun je niet op een natuurlijke wijze bevallen. Maar dan had jou VK je dat al lang gezegd, dus maak je maar niet druk... Lekker, die appeltaart, heb ik ook wel zin in
Patricia: Wat heerlijk dat je je keintje nu zo goed voelt! Geniet er lekker van! Zo, en nu word ik opgehaald door mijn broer, even bij mijn mams wat eten en dan met de bus terug.... Liefs