@ Joyve: Veel succes bij de fysio. Hoop dat het snel beter word meid. Veel plezier bij je moeder en nog veel meer plezier bij de pretecho meid! Veel sterkte met de spin. Is hij inmiddels al opgegeten? @ Derona: dat komt morgen vast helemaal goed met de kleine bij opa. Ben ik van overtuigd. @ Yvette: balen zeg van die zorg en de badkamer. Je zou haast gaan zeggen: ik laat me opnemen, dan krijg ik tenminste zorg... Ach kan gebeuren he? Bij mij vallen de kwartjes meestal ook wat later nu hoor. HAHAHAHAHAHA. Nee hoor dat doet geen pijn als ze iets doen met je maagbandje. Je voelt het alleen met eten, als er wat bijgespoten is... Dan moet je namelijk nog langzamer gaan eten, want doe je dat niet, dan blijft het vastzitten... @ Patrieske: wat goed van Noël zeg! Daar mag je zeker trots op zijn! Ik hoop dat alles goed komt meid, bij de CWI en de UWV... @ Sjansie: ik hoop dat het goedkomt met je geld meid! En dat je werkgever je terugbelt. En succes bij de fysio meid. Hoop ook dat het je wat verlichting kan geven... En beterschap meid! @ Tascha: werkze straks. Ik heb dat nog niet hoor met die melk. Maar het is inderdaad alleen maar natuurlijk... @ Mamamakka: ik heb eigenlijk geen idee...wat dat precies inhoud... Lekker hoor appeltaart... @ Birthe: het is gisteren goed gegaan hoor. Na een paar minuutjes stond ik weer buiten de radiologie. Kreeg netjes een schort om...jeetje wat zijn die zwaar... tegen de straling. Toen het prikje en daarna werd alles eruit gehaald. Gaat altijd heel snel. HIHIHIHI. Of bedoel je de operatie die ik in 2004 heb gehad? Liefs en dikke knuffel, Patricia
@ Yvette: Veel plezier bij je moeder en je broertje. @ Derona: ik ben ook echt superblij! HIHIHIHIHIHIHI \/ Vanmorgen maarzo uitgeslapen tot kwart over 10. Ik zal het wel nodig gehad hebben. Ik ben op het moment constant wakker om 8.15 uur... Om 15.00 uur krijgen wij de 20 weken echo. Andres is vrij, dus die gaat lekker mee. Begin nu toch wel zenuwachtig te worden hoor. Ik ga zo even de laatste 2 loonstrookjes opzoeken van de Burger King. Ik kan september en oktober niet vinden en die heb ik wel nodig voor de herberekening van mijn ziektewetuitkering... Pffff. Zo ook maar vast beginnen met de brief die ik daarbij moet sturen.' Vanmiddag ook even een rolstoel halen, zodat ik ook weer een keer naar de stad kan. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Jippie! Ik zie dat ik een vakje op ben geschoven! \/ Gisteren had ik Turkse soep gemaakt en dacht, ik bak er Turks brood bij. Maar omdat ik niet genoeg tijd had om dat deeg te laten rijzen enzo dacht ik ik kan dat deeg vast wel in de broodmachine maken. AHum, heel jammer... doordat er meer gist in moest (niet over nagedacht) Is dat deeg helemaal over die bak heen gegaan en zat de hele machine aan de binnenkant onder het deeg. Straks even kijken hoe we dat ooit nog schoon gaan krijgen. :x Gelukkig was het brood (er zat gelukkig nog wat deeg in de bak!) heerlijk. @ Yvette: goh, leuk hoor die bouwvakkers waarvan je niet op aan kunt. Fijn dat je man 2 middagen vrij is, dat is genieten! Een focus is een super fijne wagen! Mijn man en ik hebben allebei een focus, lekker degelijk, de focusparade zeggen we dan maar als we een keer samen aan komen rijden. De badkamer-man bij jullie verdiend een schop onder zijn kont als ie alles kwijt raakt. @ maxicosi op achterbank Focus past! JUISTEM!!! hihi @ Iloveandres: daar zou ik ook bang voor zijn dan ja. Maar aan de ander kant heb je toch wel een beetje een eetpatroon ontwikkeld, als je dat even aan probeert te houden? Succes... Hoe zwaar was je eerst dan, als ik vragen mag? Op de foto's zie je er keurig uit meid, met je lijntje! Fijn dat het was meegevallen! Loodzware schorten he. @ Taby, precies, baat het niet dan schaad he niet, dus ik blijf smeren! Hihi, ik lees dat, zit hier met blote voeten op de vloer en trek ze automatisch op, in kleermakers zit... @ Tacha: Mooie buik en echo! Wat grappig van die melk, hier nog niets.
@ Birthe: ik heb bijna 120 kilo gewogen ... Je hebt wel een eetpatroon ontwikkeld, maar die is ontwikkeld naar hetgeen je op kan. Nu het bandje helemaal open staat kun je ook meer op. Met als gevolg dat je ook wat meer zult gaan eten... Doe je dat niet, dan heb je de hele dag een hongergevoel en dat moet ik ook niet hebben, want dan word ik misselijk... Maarja, ik zie wel hoe het loopt, ik probeer gewoon net zoveel te eten als eerst en daarnaast kijk ik wel. Liefs en dikke knuffel, Patricia
@ iloveandres: oei... das wel veel ja.. Veel water drinken, karnemelk met een banaan uit de blender is ook erg lekker, gezond en het vult enorm. Succes meis...
Vanavond hebben we de 20 weken echo. Vind het best wel eng. Ik ben zo bang dat ze iets vinden wat er niet hoort of niet goed is. Vandaag is ook mijn mams jarig. Ik ga zo een kadootje kopen voor haar wat te maken heeft met het geslacht van de beeb. Het is een swarovski kristallen beertje met het geslacht van een meisje (het beertje heeft dan een roze strik rond haar oor en een roze treintje aan een touwtje) of van een jongetje (het beertje heeft een blauwe fles in de ene hand en een blauw speen in de andere hand). Moet ze helaas wel beide kopen omdat de winkels al dicht zijn als wij het geslacht te horen krijgen. Als ze het kunnen zien. Gelukkig mag ik het andere beertje weer terug brengen.
@ Birthe: Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoeveel ik nu weeg. Ik zal morgen eens op de weegschaal gaan staan. Morgenochtend. In het begin van mijn zwangerschap woog ik 83,5. Ik was toen gelijk gebleven. Toen ik er laatst op stond woog ik 86,5 of 89,5. Dat weet ik niet meer ... Liefs en dikke knuffel, Patricia
@ Jessica: veel succes en plezier vanavond. Ik mag om 15.00 uur. En ik ben net zo zenuwachtig als jij hoor. HIHIHIHIHIHIHI. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Pffff, hier word ik een beetje moe van mijn man. Die is nu aan het stofzuigen en dweilen, maar hij is steeds aan het schelden en tieren, omdat hij dan weer wat tegen komt... Pfffff. Ik hoop dat hij niet zo chagrijnig blijft... Liefs en dikke knuffel, Patricia
OOH gats ja dat ken ik,dat heeft mijn man smorgens vaak als hij zijn werkkleding moet pakken en het niet kan vinden pffffffffffffffff. en laatst toen ik ziek op bed lag kwam hij thuis met boodschappen en zegt wil je dit even in de koelkast leggen ik zeg kun jij dat niet even doen,ja pfff ik ben ook moe hoor pfffff soms mannen
@ patricia: Fijn dat alles goed is gegaan in het ziekenhuisgister. En veel plezier straks. Het behang probleem is opgelost. Wat hebben we toch geweldige vrienden. Zij gaan voor ons nogmaals het hele verhaal regelen. Het nijntje behang gaat terug en nemen er ander voor in de plaats mee. Echte schatten! Morgen ga ik weer werken, voel me goed genoeg om dat weer te doen. Het virusje wat ik had is gelukkig voorbij en ben ook weer aangesterkt. Wat klinkt dat zwaar zeg haha... Maar ja 3 dagen amper eten word je erg slap van. Morgen ook de echo, spannend! Als alles maar goed is zijn we tevreden. We willen toch niet weten wat het wordt, daar wachten we nog 19 weken mee. Liefs Rima
@ Derona: hahahaha, ja inderdaad mannen! Je kunt niet met ze, maar ook niet zonder ze.... Hij is nu weer een beetje afgekoeld gelukkig. Een van onze beestjes had ergens geplast (ik denk dat dat onze poes is geweest), maar dat heb ik nooit gezien, anders had ik het allang opgeruimd. Nu moest hij alles van de kant halen, omdat het overal onder lag. Daarom was hij zo aan het schelden. @ Rima: gelukkig dat het behangprobleem is opgelost meid. Ben blij voor jullie. Veel plezier morgen meid. Ik heb inmiddels de brief voor de UWV klaar en de laatste 2 loonstrookjes ook gevonden. Nu straks de boel nog even aangetekend opsturen en dan afwachten wat de herberekening zal zijn van de ziektewetuitkering en hoeveel ik dan meer ga krijgen. De vloer is bijna droog, dus kan bijna beginnen met brood maken. Ga een gebakken eitje maken... Had ik Andres gisteravond beloofd en heb er zelf ook wel zin in. HIHIHIHIHI. Over 3 kwartier gaan we naar het echocentrum toe. HIHIHIHI. Begin het echt steeds spannender te vinden. LOL. Liefs en dikke knuffel, Patricia
@ iloveandres heel veel plezier zo dadelijk ! kan me voorstellen dat je het spannend vind ! me appeltaart is kei goed gelukt , het hele huis ruikt er nu naar mmmmmmmmmmmmmm jammie ! ohja wilde ik ook nog even delen met jullie ..... hem net bij zeeman mega leuke slofjes gekocht ! ze zijn er in het grijs, wit donker bruin en ecru in de vorm van dierenpootjes . ik heb ze in ecru gekocht en boven opstaat" woef "en de onderkant is een honde pootje echt kei leuk voor maar 2euro 50 ! zal zo ff fotótje maken mss wel leuk ! ( ze staan in me album ! )
Wat ontzettend zielig er is een vrouwtje bij Oprah dat geen kinderen kan krijgen Vreselijk lijkt me dat en dan raakt ze eindelijk na een hele mmm zwanger, verliest ze haar kindje na 11 weken @ patricia: Oh, wat gek blijft het eten dan steken in je maag of zo? Maar nu hebben ze hem losser gemaakt, toch? Ik lees net je reactie op Birthe. Goh, wat ontzettend knap dat je zoveel bent afgevallen dan, want je ziet er niets van op de fotos! En dankjewel Het was heel gezellig! Hoe was de 20 weken echo meid?! Heb je de rolstoel al gehaald? Wat een verademing he meid! En dat van je man dat heeft die van mij ook vaker de laatste tijd. Je mag niet vergeten dat het voor onze mannen ook wel heel erg zwaar is, nu ze alles bijna erbij moeten pakken in het huishouden. Dan nog is dat gechaggerijn voor ons heel vervelend, want wij hebben ook niet gevraagd om de BI, maar zo probeer ik mezelf weer een beetje op te peppen als hij zon bui heeft Die van mij scheld dus ook als hij aan het stofzuigen oid is @ Birthe: Oh oh nou jah, geluk bij een ongeluk, het brood was toch nog lekker En wat super dat de maxi-cosi past! Volgende week vrijdag heeft mijn man het gesprek, ik ben heel benieuwd! @ Jessica: GEFELICITEERD met je moeder! Wat een super leuk cadeau voor je moeder, echt hartstikke origineel! En veel plezier vanavond! Die zenuwen hebben we allemaal bijna voor de 20 weken echo.. Het is inderdaad een medische echo, maar meid, bekijk het zo: als ze nu iets vinden, kunnen ze er misschien wel wat aan doen, vóórdat je kleintje geboren wordt! En voor hetzelfde geld vinden ze niets! @ RiMa: Oh wat heerlijk dat het opgelost is! Daar heb je nou vrienden voor he meid Heel veel plezier alvast voor morgen! @ Mamamakka: Waaaaaaah, wat leuk! Die wil ik ook! En ik denk dat ik van de week ook zon lekkere appeltaart ga bakken! (Maar eerst even uitvinden hoe de oven werkt, want we zijn pas verhuisd en ik ken deze oven nog niet zo goed )
Tacha: Wat een mooie buik! Echt zo ontzettend mooi rond zeg! En wat een mooie rok ook trouwens Waar is die van? Ik kan gewoon geen mooie rok vinden
Hey meiden, zow, ben weer terug. Ik moet 15 september terugkomen, omdat de kleine erg eigenwijs was en steeds (te) veel bewoog om alles goed te kunnen zien. De dingen die ze gezien heeft, zagen er goed uit. 15 september gaat ze nogmaals kijken naar het vochtgehalte in de hersentjes, de bovenlip, het hartje (zag er goed uit, maar toen ze verder wilde kijken naar het hartje krulde de kleine zich op) en gaat ze de kleine nog opmeten. Ook dit wilde namelijk niet. HIHIHIHI. Nu al eigenwijs. Toen we daar weg kwamen, had ik Icare even gebeld voor een rolstoel en ze hadden er nog 1 op voorraad, dus kon hem gelijk ophalen. Zaterdag dus lekker even in de stad kijken. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Ow ja, ik heb vandaag een brief gekregen van de gemeente over mijn thuiszorg. Ik heb recht op 6 uur per week aan thuiszorg. Dat is ten eerste wel fijn om te horen, uiteraard, dat is 2x in de week. Ik heb via de website uitgerekend wat het maximale aan eigen bijdrage is en dat is voor ons 193,40 euro! Dat kunnen we nooit betalen. Dus ik moet morgen die man even bellen die mij de thuiszorg heeft toegekend om te vragen wat het uurtarief is wat ze hebben vastgesteld. Dan kan ik even uitrekenen hoeveel het is wat ik dan ongeveer zelf zou moeten betalen. Als dit een heel stuk minder is, dan kan dat wel, maar als ik dit bedrag moet betalen, dan kunnen we onze maag wel aan de kapstok hangen... Dus morgenochtend maar effies bellen. Liefs en dikke knuffel, Patricia
ja meis dat is duur,wij hebben een eigen bijdrage van 3,75 per uur,daarom doe ik mooi halve dagen,en de rest komt mijn moeder helpen