Als het bij ons ook 3,75 is, dan hoef ik maar 90 euro per 4 weken te betalen. Kijk dat is nog te doen. Dan betaal ik maar 30 euro meer, als ik nu aan mijn moeder betaal... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Hoi dames... nog steeds geen tijd gehad om te reageren.. en vanavond gaat het me ook niet lukken... mag vanavond naar de kapper ! en morgenavond naar ikea met mn schoonma.. nieuwe ledikant kopen! althans wij krijgen hem.. zodra ik vrijdag vrij ben komt ik weer eens online en dan ga ik weer vanaf pag 1 reageren ik moet alles nog wel lezen he.. dus ik ga ook nog reageren! maar niet nu.. Liefs mir
Hebben jullie misschien ene ideetje ik wil eens iets anders als beschuit met muisjes zeker op mijn werk trakteren als de kleine er straks is. Zag hier bij de bakker wel hele schattige chocolaatjes misschien isdat leuk maar ik dacht misschien weten jullie iets? VErder een drukke dag en avond moet zo weer weg dus effe gauw hier neuzen, morgen gaan we naar de vk dan horen we de kleine meid meer kan bijna niet wachten.
@ Yvette: Bedankt ! Die rok is gewoon van Appels geloof ik. Geen zwangerschapswinkel maar gewoon een rok met een elastiek in. Die elastiek heb ik er via een klein gaatje uit geknipt en zo heb ik een rok die goed meerekt Ik koop trouwens de meeste kleren in gewone winkels, let dan gewoon op dat de stof goed meerekt. Vooral shirtjes met net onder de borsten een 'elastiek' of een smaller gedeelte zijn heel mooi bij zwangeren vind ik. En die zitten ook fijn, onder de boobs een smal gedeelte en dan past het shirtje mooi aan over je buik! Ben net terug van het werk, en we moeten nu nog wat kastjes in elkaar zetten Morgen komt ons salon! Joepie ! Bij de echo zagen we trouwens dat mn placenta nét naast de baarmoederuitgang ligt. Dus hopelijk verandert ie niet van plaats!.. want dan ligt ie ervoor! Ik ga ff hubbie helpen met de kasten! Fijne avond iedereen!
He meiden.....sorry dat ik even niet zo vaak reageer....ben net weer begonnen voor de klas en valt niet mee. Heb leeftijdsgroep 5 a 6 jaar en dat is best druk met zo'n dikke buik. Daarbij komt dat ik helemaal alleen de klas draai en dus alles zelf moet opstarten, mensen in het primair onderwijs weten denk ik een beetje waarover ik praat. Een fulltime job is nu best heftig maar goed....ik probeer vol te houden. Maar ben bek en bek af als ik thuis kom. Kindern waren om 12 uur weg....even wat eten, en toen dingen in de klas gedaan...daarna vliegen naar huis want om 4 uur kwam iemand langs om wat op te hangen, en vervolgens zit ik vanaf 4 uur ook al schoolwerk te doen, voorbereiden, nakijken, extra dingen maken voor straks en die nog te maken hebben met opstarten van iets nieuws.......PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF Zo dat moest ik ff kwijt. Probeer dus wel te reageren maar lukt niet altijd. Meiden die ook 20 wkn zijn gefeliciteerd! Niet te geloven dat alles zo snel gaat!
@ Tacha: wauw je buik is echt mooi! En je rok inderdaad ook. Ik zoek ook nog steeds een mooie rok, maar helaas nog niet gevonden. Wel inderdaad ook aan het zoeken in gewone winkels Pfff ik ben in een halve week 1 kilo aangekomen! Hallo! Wat is die eigen bijdrage voor thuiszorg trouwens veel? Is dat voor iedereen zo of alleen voor bepaalde inkomensgroepen? Dan snap ik ook waarom veel ouderen helemaal geen gebruik maken van thuiszorg. Want daar verbaas ik me nog wel eens over. En verder ben ik momenteel zo druk met de studie, dat al jullie verhalen echt een beetje langs me heen gaan als ik ze lees. Irritant! Ik las nog wel her en der wat over de mannen, nou ik vind sommige mannen soms echt kwallen als je het mij vraagt Mijn man zou nooit tegen mij zeggen of ik even de boodschappen wilde inruimen terwijl ik me zelf niet echt lekker voelde. En ik zou al helemaal giftig worden van zo'n reactie als 'ja maar ik ben ook moe'. Bleh! Maar ja iedereen heeft wel z'n zwakheden en minpunten Oh vandaag trouwens ook drukproef binnen van geboortekaartje! Besteld via www.geboortekaartjes.nl en het is super geworden We hebben de tekst overigens heel simpel en kort gehouden. Verder ben ik het alweer kwijt Nog meer vrouwen last van het gevoel dat je wat afwezig bent met je gedachten?
Oh ja, wie heeft 'op zoek naar joseph' gezien afgelopen weekend? Tommie heeft bij mij in de klas gezeten, Roy bij mij op de dansacademie en Baer studeert ook psychologie op de UvA! Super grappig
Oh dat lijkt me ook spannend! Ik weet gewoon nog steeds niet waar mijn placenta ligt Ik vergeet het steeds te vragen en het is me ook nooit verteld. Grr.
@ Yvette: dat is inderdaad wel een goed idee, om mezelf zo weer op te peppen. HIHIHIHI. Onze mannen hebben het inderdaad ook erg moeilijk... @ Lotus: we nemen het je niet kwalijk hoor. KNUF van mij voor jou! @ Journey: ik heb echt geen idee meid. Ik weet het zelf namelijk ook niet... @ Tascha: vandaag bij mijn echo heeft ze ook gezegd waar mijn placenta ligt. Bij mij ligt deze dus aan de voorkant, dus vandaar dat het bij mij wat langer duurde dat ik de kleine voelde trappen... @ Goofychick: kan me goed voorstellen dat je er even wat minder bent. Is niet erg hoor. Het word je echt niet kwalijk genomen hoor meid! @ Merleq: opleiding is belangrijk, dus goed dat je er zo druk mee bezig bent! Ik ga nu gewoon eerst even afwachten wat die man van de gemeente morgen zegt hoeveel het uurtarief is... Dat is inderdaad grappig dat er gewoon 3 jongens aan meedoen die jij kent. Dan ga je zeker vanaf nu elke week kijken? Ik kijk het nooit, daar niet van, maar kan me goed voorstellen dat jij nu wel elke week gaat kijken. Is het ook nooit verteld tijdens de 20 weken echo meid? Liefs en dikke knuffel, Patricia
Hoi meiden. Maandag hebben we een 20 weken echo gehad alles was goed en het was duidelijk nog steeds een meisje. Maar goed ook, want na pretecho hebben we al flink geshopt Alle andere meiden met die al een echo hebben gehad gefeliciteerd. Meiden met BI succes, heb in mijn vorige zwangerschap vanaf 22 weken ook elke dag pijn gehad. Nu nog weinig last, maar ben dan ook pas 20 weken. @Journey, je kunt voor de traktatie op het werk googlen op geboortetraktatie, geboortetaart. Daar komen hele leuke dingen uit. Superleuke taarten enzo. Iemand vroeg een paar pagina's terig naar een babyphone. Wij hebben eerst Philips gehad, dat was een rotding en hebben nu al 2 jaar een Alecto (dect) en dat is helemaal geweldig. Je kan met je kindje praten en de babyphone doet het bij ons uitstekend, hij pakt het kleinste geluidje op. Allemaal een fijne avond gewenst met een hoop babygespartel
@ Iloveandres: knap hoor dat je zoveel bent afgevallen! Echt goed. Hoe lang heb je daarover gedaan? en hoe reageerde je omgeving? @ Tacha: Ohw jee, die ligging van je placenta maat het wel erg spannend allemaal. Maar nu blijf ie toch zitten waar ie zit? @ zwanger82: fijn dat deecho goed was en het nog steeds een meid is.. hihi @ merleq: wat leuk dat de proefdruk zo mooi is geworden! @ Journey: die bugaboo takata past vast ook mooi.. hihi.
@ MerleQ Ik ben beniewd wat de dierenarts zegt, over die onrust bij jullie hond. Ik heb nog even voor je gezocht op google, maar daar kon ik ook niet veel wijzer worden @ Derona Hoe gaat het nu? Al wat beter? @ joyce Ik voelde het in het begin idd ook heel vaak als 'duwen', leuk hoor, dat je de baby voelt! @ Sanne Thanx! Dinsdag de 16e gaan we hem halen Leuk hoor, al zoveel kleertjes besteld! @ Yvette Wij hebben erg goede ervaringen met Ford! Hadden eerst een Focus en nu een Mondeo. C-max is prachtig, mijn man is er ook helemaal weg van! Vind het trouwens heel raar dat je geen hulp krijgt. Hoe hadden ze het dan bedacht als je maar 50 meter mag lopen?! In ieder geval sterkte, het lijkt me zo rot om steeds pijn te hebben @ simmplyme Nee idd, ik blijf ook gewoon reageren zoals altijd, is denk ik duidelijk genoeg @ ladybug wij hebben Philips avent en bevalt heel goed @ patrieske idd vervelend van dat klussen. kun je niet samen een planning maken voor het klussen? @ birthe quality time is idd erg belangrijk Leuke dag gehad samen? @ Tacha Dat van die melk is heel normaal, ik had het bij Kynan ook al vanaf een week of 18. Enne... vies? Tuurlijk niet joh, daar ik toch echt niks vies aan hoor @ mammamakka Lekker he een huis dat naar appeltaart ruikt @ Iloveandres Gelukkig dat alles ok was. Volgende week fijn nog een keer extra naar de kleine kijken dus! @ goofychick Succes met je werk, probeer daarnaast maar zoveel mogelijk te relaxen!
Dames, over een paar weken hebben wij gewoon een baby in onze armen \/ Ik moet daar echt een paar keer per dag aan denken. Ooooh ik vind het zo fantastisch dat mijn man en ik straks een klein mannetje hebben Dat we straks papa en mama zijn
Kynan en ik zijn allebei niet helemaal lekker, beetje keelpijn en verkouden. Gelukkig 3 dagen vrij voor de boeg! Gister hebben we alle spulletjes gehaald voor Levy, zo leuk om te doen! Alleen de bench nog, die hebben we besteld en komt morgenmiddag binnen. En voer natuurlijk, maar dat moeten we even aan de fokker vragen, als we zaterdag weer naar hem gaan kijken. Als ik me goed voel ga ik morgen mss even de stad in om een jurk te zoeken voor als we naar het Kurhaus gaan volgende week. En ik heb al appels gekocht, ga morgen ook een appel-kruimeltaart bakken en dan denk ik naar hardwerkende man en collega's op de zaak brengen. Even langs als verassing Slaap lekker vast allemaal! Liefs
Zo, net even lekker meer dan een uur met mijn beste vriendinnetje aan de telefoon gezeten, héérlijk bijkletsen! En nu maar even reageren (hubbie is aan het klussen ) @ Patricia: Haha, ook al zon eigenwijze! Maar wel leuk voor jou, zo kan jij haar de 15e gewoon nóg een keer zien! Heerlijk toch, genieten Wat fijn dat je je rolstoel ook meteen kon ophalen! Het is wel even wennen hoor, want je zit een stuk lager en je kijkt mensen dus ook met een andere hoogte aan Maar wel stukken beter! Oh en wat fijn dat je thuiszorg krijgt! Ik gun het je van harte meid! En nu maar hopen dat de eigen bijdrage meevalt *duim* @ Lotus: Meid, dan zien we berichtjes vrijdag wel komen! Heel erg veel plezier vanavond bij de kapper en morgen bij de Ikea! Leuk hoor @ Journey: Je kunt ook M&Ms trakteren! http://www.mymms.nl/ Of op deze site : http://www.geboortetraktatie.nl/ Succes ermee meid! @ Tacha: Wat een goed idee, van die kleding! Misschien toch eens shoppen dan Wat heerlijk dat jullie salon morgen komt, alweer iets meer af! Kan je placenta nu nog verplaatsen, nee toch? Ik hoop het in ieder geval niet voor je! @ Goofychick: Pfff, moet er niet aan denken! Ik heb eventjes Pabo gedaan (3 jaar, wegens omstandigheden niet afgemaakt) en heb dus wel een beetje ervaring in het voorbereiden (maar natuurlijk lang niet te vergelijken met het echte werk). Maar petje af hoor! @ MerleQ: Oh meid, afwezig zijn we denk ik allemaal wel eens hoor! Dat is zo fijn, dat we allemaal zwanger zijn en elkaar zo goed kunnen begrijpen En wat een heerlijke vent heb jij, zo te lezen! Die van mij is 9 van de 10 keer heel lief, maar soms ook gewoon écht niet Wat geweldig dat de geboortekaartjes zo mooi zijn geworden, alweer een zorg minder! Volgens mij valt het best mee wat je aankomt, ik heb ergens gehoord dat het aankomen ook met spurten en stoppen gaat Hihi, en dat besef, dat we straks papa en mama zijn, dat komt hier ook met de dag meer en meer! Heerlijk toch @ Zwanger82: Wat goed meid! Heerlijk, zon mooie echo @ Female: Ik hoor alléén maar positieve geluiden over de Ford (en ik ben zelf ook heel erg ford-minded hoor ) Wat betreft die hulp ik weet het ook niet best frustrerend hoor En hoe ze het voor zich zien, ik weet het niet hoor Dat is dus per gemeente verschillend en ik heb de pech dat ze het hier gewoon weigeren Beterschap meid voor jou en Kynan, volgens mij heerst het echt, als ik lees hoeveel onder ons zich niet lekker voelen. Wat heerlijk, een appel-kruimeltaart! Zal je man wel lekker en leuk vinden, veel plezier alvast! Nog een paar weekjes he, dan hebben jullie je kleine Levy in huis! Leuk hoor
@ Birthe: ik heb m'n maagbandje sinds 28 september 2004 en heb er ongeveer 3 jaar overgedaan om zoveel af te vallen. Waarschijnlijk ben ik na de bevalling een groot deel weer aangekomen, maar na de bevalling (als ik me beter voel) dan ga ik direct een afspraak maken om m'n bandje weer strakker te laten zetten. Een heleboel mensen die me al jaren niet meer gezien hebben (sinds m'n maagbandje) herkennen me niet meer. HAHAHAHAHAHA. Mijn familie was erg blij voor me en steunden me ook heel erg hierin. Sterker nog, mijn moeder heeft een jaar later in oktober een maagbandje laten zetten, bij dezelfde chirurg. HIHIHIHIHI. Mijn man stond ook 100% achter me en is dan ook zeer trots op mij... @ Female: we vinden het wat dat betreft ook helemaal niet erg hoor, dat die van ons nu al zo eigenwijs is. HAHAHAHAHAHA. Over 1,5 week is het alweer zover. LOL Beterschap voor jullie beiden meis. Hoop dat het snel weer beter gaat. Qua voer, hadden wij eerst puppyvoer van Royal Canin. Nu hebben we puppyvoer van de Albert Heijn. Ze vind het heerlijk en is ook goed. Dat is een leuk idee zeg, je mannetje verrassen met een appelkruimeltaartje. Dat kan ik nooit doen, omdat ik eigenlijk nooit weet waar die van mij zit... Ik ga zo m'n bedje opzoeken. Ben hardstikke moe. Liefs en dikke knuffel, Patricia @ Merleq: ja leuk idee is dat he? Eindelijk je kleintje in je armen...
@ Yvette: ja idd inderdaad echt helemaal niet erg dat we nog een keer moeten komen, hihihihi. Ik denk ook dat ik wel heel erg moet wennen aan die rolstoel, maarja, dat komt ook wel weer goed. Ik ben ook blij dat ik thuiszorg krijg, maar vind het nog steeds vreemd dat jij het niet krijgt. Vind het gewoon echt ronduit belachelijk. Heb je al eens geïnformeerd naar een persoonsgebonden budget? Misschien is dat nog een idee? Nu ga ik echt m'n bedje opzoeken. Liefs en dikke knuffel, Patricia
@ Tacha: wat een onwijs mooie buik 8) Die tattoo staat trouwens ook geweldig @ Goofychick: over die drukte in het primair onderwijs...mijn vriend komt uit een onderwijsfamilie: mijn schoonmoeder is lerares, mijn schoonvader directeur van een basisschool en mijn vriend is o.a. onderwijsassistent (hij heeft daarnaast nog een andere baan). Als hij thuiskomt van de school is hij altijd compleet gesloopt Als ik hem overdag opbel, en hij is dan bijv. net bezig in de gymzaal, dan hoor ik me toch een GEKRIJS....echt niet normaal! Ik snap dus echt goed dat je doodmoe kan worden van dit werk. Maar het is wel een supermooi beroep vind ik hoor... @MerleQ: ik ben ook heel erg afwezig. Sterker nog, ik heb zware concentratieproblemen die nu echt vervelend worden, gezien mijn werk. Ik maak hele stomme foutjes (geen onoverkomelijke gelukkig..) en het liefst zit ik de hele dag een beetje uit het raam te staren Volgens mijn collega ben ik gewoon vreselijk zwanger! @Zwanger82: gefeliciteerd met de goede 20 weken echo! En met je meisje natuurlijk! @Female: beterschap voor jou en je zoon! *knuf* Ik had gisteren iets raars...ik heb nogal een paar ehm...klotedagen op mijn werk achter de rug, om het zo maar te zeggen. Het is erg druk, ik kan me slecht concentreren, we zitten midden in een fusie waardoor de hele organisatie compleet stuurloos is, en de P&O bitch doet moeilijk over het ouderschapsverlof dat ik wil opnemen. Dus ik ging helemaal afgepeigerd naaar huis, en onderweg kreeg ik me toch een pijn in mijn onderrug en bil! Niet normaal. Het straalde helemaal vanuit mijn onderrug tot in mijn knieholte. Van die botten-pijn. Ik heb er slecht van geslapen, maar vanochtend was het een stuk minder, en nu is het weer weg. Ik hoop maar dat het ook wegblijft, en dat het geen beginnende ischias is of zo...of BI, nog erger. Mijn rijles ging vandaag gelukkig wel onwijs goed...ik heb alle bijzondere verrichtingen nog een keer geoefend, want a.s. maandag heb ik mijn tussentijdse toets. Ik hoop dat ik mijn vrijstellingen haal, want dan kan ik over een maandje op examen en heb ik mijn rijbewijs misschien nog nét voordat het beebje komt 8)
Hallo Meiden, Zo ik heb heerlijk geslapen in ieder geval de 8 uur vol gemaakt heerlijk helemaal na die slapeloze nacht ervoor Ben nog wel verkouden maar er is mee te leven hahahaha. Vandaag weer een drukke dag dus ik ben er vanavond pas weer! Ik ga mij en de kinderen klaar stomen voor school.....liefs Sjansie.