@Mikki77 doe maar rustig aan misschien heb je verkeerd gezeten.hou het maar ff goed in de gaten,fijn dat je rijles goed ging @iloveandres wel fijn dat je nu een rolstoel hebt meis,en ja tegen woordig krijg je echt niet zomaar thuiszorg jammer genoeg @Yvette ooh heerlijk is dat he zo ff lang kletsen met je vriendin hihi ik zit soms uren met mijn moeder aan de foon,kost me toch niks en haar ook niet @Female,Meis volgens mij heerst het enorm keelpijn en verkouden zijn,bah doe maar rustig aan.hier gaat het alweer beter,op de verkoudheid na hihih @Merleq straks praat je wel anders.dan zeg je wat duren de weken toch lang hahaha nee hoor,wat een fijn idee he @zwanger82 fijn dat alles goed was met de 20 weken echo,en fijn dat het nog steeds een meisje is @goofychick ik doe het je niet na,juf zijn,denk goed aanjezelf he
Zooo goede morgen meiden hier zo de kleine man weer naar school brengen, en dan mag ik straks oppassen,op mijn buurjongetjes gezellie
@ sjansie: leuk he die verkoudheid Ik ben het inmiddels alweer 2 weken, blegh! Het heerst echt vreselijk volgens mij. @ derona: ik vind ook dat het te lang duurt Ik kijk echt uit naar de periode dat ik al 35 weken zwanger ben ofzo en het dus echt nog maar kort duurt. @ Mikki77: oh het afrijden is zooo ontzettend spannend! Vond ik tenminste Lekker dat je dan straks je rijbewijs hebt als jullie kindje er is! Ik heb trouwens echt medelijden met de dames die BI hebben Wat lijkt me dat ontzettend vervelend zeg! Gewoon genieten van die rolstoel Laat jullie mannen je maar lekker voortduwen hihi. Verder groeit mijn buik echt al zeker 2 weken niet meer in de omvang. Hij groeit wel omhoog zeg maar, dus hij is wat minder puntig maar wat ronder. Alleen het is toch steeds weer een teleurstelling dat er weeeer geen cm bij is gekomen.
Goedemorgen meiden, Hier een dagje rustig aan doen want ben echt wat ziekig. Heb er al meer over gelezen dus het zal wel heersen. Vorige week was hubbie al wat verkouden e.d. en ik begon toen ook al wat en de vk zei toen dat er een grote kans was dat het bij mij wel wat langer kon gaan duren want door de zw.s. is de weerstand iets verminderd en blijf je dus wat langer doorsukkelen met een verkoudheidje o.i.d. Dus dat merk ik nu ook, heb al dagen het gevoel dat ik er tegen aan hang...echt erg lastig, ben steeds koud, voel me belabberd en min en verder weinig zin aan dingen ondernemen. Vooral in huis heb ik nergens zin in. Wel zijn we gister even naar een gamma, kwantum en len bakker geweest en hebben heel leuk behang gekocht. Ook onze baby komt terecht in een groenig kamertje. Weet dat het de laatste tijd heel erg in is in babykamers maar het is ook zó leuk! Zodra we het kamertje klaar hebben zal ik foto;s maken, kan het nu moeilijk uitleggen hoe we het precies willen. Word zo'n lang verhaal dan. Ga vandaag maar es proberen weer wat te reageren op iedereen. Dus tot zo maar dan!
OOh echt lijkt wel of het met de dag erger word,zodra ik een ommetje ga maken met de hond.doen mijn banden zooo zeer,moest net gewoon ff rust nemen,ik ben niet zo kleinzerig,maar dit deed me echt goed zeer,en ik heb het alleen met lange afstanden
Begin vanaf pagina 10....eigenlijk zou ik daarvoor ook nog moeten reageren op sommige maar vind het echt wel genoeg...is al weer even geleden dat we op pag. 10 zaten dus begin gewoon daar...houden we het ook nog een beetje leuk.....zal proberen zo duidelijk mogelijk te zijn... @yvette: maar 50 meter lopen....pff wat een ellende zeg! en dan geen thuiszorg...hoe krom kunnen ze zijn zeg! Kreeg hier gister een brief van de kraamzorg....dan denk het zal wel te maken hebben met de zw.s., ja in zekere zin was dat dus ook wel zo maar er stond dus: bent u van plan om binnenkort een hond aan te schaffen of hebt u een hond, dan heb je je vast wel een afgevraagd hoe dat straks zal gaan als jullie kindje er is.....blablabla....kwam erop neer dat er een bepaalde cursus voor is. Heel goed hoor, helemaal mee eens maar vind het zo'n onzin dat deze dingen vertsuurd worden naar iedereen die zwanger is....hadden ze beter dat geld wat daaraan uitgeven aan mensen kunnen geven die net als jij lopen met een bi. Vind het zo krom allemaal, ze hebben nergens geld voor maar voor reclame...(want zo zie ik het wel deze info kan ook gewoon op internet of bij de vk's ggelegd worden)...daar hebben ze dan wel geld voor...snap het echt niet meer.....Stomstomstom....hoop voor je dat er toch een oplossing komt, tis dat ik zover weg woon anders kwam ik je wel gezellig helpen, haha! @derona: nog even een late reactie op dat bed verhaal....(kindjes in bed hoe en wat enz.) onze dochter lag de eerste week tussen ons in op het voedingskussen, daar maakten we een soort holletje van, legden er een hydrofiele doek op en dan kreeg ze een eigen dekentje over. Was ideaal en veel handiger dan het aankleedkussen, wat ik btw ook erg onprettig zou vinden liggen voor de baby zelf....de hele nacht op zo'n hard koud ding.. Fijn dat je ook je kindje echt voelt nu! @ladybug: Wij hebben geen ervaring met babyfoons. We hebben er wel eentje en die is volgens mij wel heel goed want mijn zus en zwager hebben die ook jarenlang gebruikt. Maar toen wij de wijkverpleegkundige op bezoek kregen (die komt na de kraamtijd hier bij mensen thuis om de zorg zeg maar over te nemen van de kraamzorg ook al is de kraamzorg niet meer aanwezig...legt alles uit over consultatiebureau e.d.) vroeg ze ons of wij de babyfoon ook gebruikten....toen we ja zeiden vertelde ze dat we eens moesten proberen het zonder te doen. Ze zei dat het veel meer rust geeft als je kindje boven ligt te slapen en geluidjes maakt pikken de babyfoons dat direct op en ben je geluid paraat om erheen te gaan waardoor je misschien je kindje juist wakker maakt. Als je kindje echt huilt dan hoor je het echt wel (wij hebben een goed geluidsdicht huis maar horen haar echt altijd....is ook iets wat automatisch gebeurd...een soort moedergevoel waardoor je in 1 keer je kindje hoort terwijl niemand anders het misschien hoort) Je kan ook altijd onder aan de trap luisteren, maar het geeft echt heel veel rust zo zonder babyfoon. Kan me voorstellen dat je 'em wel gebruiken wilt hoor, maar hier bevalt het uitstekend zónder zo'n ding, heeft ons veel rust gegeven. (weet zo gauw het merk van onze babyfoon niet en hij ligt ergens op zolder, dus zodra ik em tegenkom dan zal ik et even melden) @rima: wat lastig allemaal met dat behang gebeuren zeg! Hoop dat het inmiddels opgelost is... @patrieske: Over mannen gesproken (jou verhaal over je hubs die broer gaat helpen terwijl hij thuis nog genoeg te doen heeft)...mehn wat kunnen ze soms toch onlogisch bezig zijn.... die van mijkan ik zo nu en dan ook wel achter het behang plakken...vooral als ie op de ps zit met 1 of ander voetbal spel dan krijg ik geen contact met hem en kan ik dus alle alleen doen....denk ik je bént nú nog thuis help dan nog even mee, straks moet ik alles weer alleen doen....echt beroerd....kan em wel schieten soms! Vanochtend kwam ik erachter dat hij de vaatwasser niet had aangezet gisteravodn....want er stond nog een pannetje soep (van zondag....)op het aanrecht en die moest er nog bij in.....maar hij dacht dat ik dat dan wel zou weg gooien en daarna in de vw en dan dat ding aan zou zetten....zonder dat mij verteld word dat dat ding er nog staat, dus ik moet er maar vanuit gaan dat ik dat nog moet doen, ipv dat hij het zelf even weggooit of even aan mij vraagt of ik dat wel even wil doen.....hij is altijd zo makkelijk...gaat er maar vanuit dat ik precies doe wat hij denkt dat ik moet doen zonder dat hij iets hoeft te zeggen....bleh! Word er soms zo moe van! Maar hoop dat het tussen jullie onderhand weer uitgesproken is....mag het hopen want het is van een paar dagen geleden dat bericht.... Maar denk wel even goed om jezelf he? niet té zware klussen gaan doen hoor! Sleep hem anders maar bij de haren naar jullie eigen huis! Zo deze maar eerst even posten...dit is van alleen pagina 10....kun je nagaan wat ik nog mag....okay is zal het enigszins beperken want zo is het echt niet leuk meer! Ik ga denk ik maar niet verder met pag. 11. ga alleen even de laatste dag doen en dan probeer ik het weer te gaan bijhouden vandaag. dus bij deze....sorry als ik niet gereageerd heb op jou belangrijke verhaal, maar het word echt te gek anders.
Goedenmorgen meiden, @ Mikki: auw, dat moet pijn gedaan hebben meis. Ik hoop dat het weg blijft. Wel raar dat ze zo moeilijk doen voor je ouderschapsverlof hoor... Veel succes met je tussentijdse toets meid! @ Sjansie: succes op school meid, fijn dat je nu wel weer goed geslapen hebt. @ Tascha: jeetje wat heb jij een mooi buik zeg! @ Derona: dat klopt ook wel wat je zegt over de thuiszorg, maar vind het echt ronduit belachelijk dat Yvette niets krijgt en ik wel. Dat is toch niet eerlijk? En dat alleen omdat haar man 's avonds thuiskomt na zijn werk... Gezellig hoor, oppassen op je buurjongetje. Niet meer lange stukken lopen dan he? @ Merleq: je hoeft geen medelijden met me te hebben hoor. Ok het is vervelend, maar ik laat het genieten van mijn zwangerschap er niet door verpesten. HIHIHIH. Mijn man zal mij zaterdag ook gaan duwen in de stad. We gaan neits kopen, maar wil gewoon ffies naar de markt. Misschien gewoon daa ff verse groenten en fruit halen. Altijd goedkoper als in de winkel. @ Nettie: dat klinkt niet best meid. Hoop dat je je snel beter gaat voelen. Wel leuk voor de babykamer. Klinkt goed in iedergeval . Hier weer slecht geslapen vannacht en ook weer erg vroeg wakker (nu vroeger als normaal). Ik heb wel een goede dag qua pijn vandaag, dus dat is wel fijn. Kan ik straks even de keukenkastjes verwisselen en eventueel schoonmaken. Om 11.20 uur moet ik bij de fysio zijn en dan zal ik mijn oefeningen weer moeten doen. Daarna ga ik nog even naar de kruidvat bij ons in het winkelcentrum. Ik ga van dat schuim in mijn haar doen die een kleur geeft aan mijn haar. Wil graag een ander kleurtje in mijn haar, maar heb nu even geen geld om zo naar de kapper te gaan, dus dan doe ik het wel even zo. HIHIHIHIHI. Vanavond moet mijn man voetballen/keepen. Dus als mijn vriendin en ik klaar zijn met eten, dan gaan we daar kijken. Liefs en dikke knuffel, Patricia
@derona gelukkig dat je weer wat beter bent. Wel lastig van je bandenpijn zeg! Ik herken het trouwens wel hoor, bij lang lopen begint het echt behoorlijk zeer te doen, ook vrij veel harde buiken dan en zoals dinsdag toen we de hele dag in de dierentuin hadden gelopen begon ik op den duur echt te waggelen....vind ik echt zó erg maar kan het gewoon niet helpen....ik loop dan alsof ik op het einde ben van de zwangerschap...terwijl ik nog maar op de helft ben...hoe moet dat gaan als ik echt op het einde ben.....pfff @iloveandres: wauw! fijn dat jij nu ook echt je kleintje voelt zeg! Geniet ervan dat je nog lekker kan uitslapen! Straks zal dat heeeeel anders zijn met zo'n kleintje! Maar das zo'n vreselijk cliché....ik weet het nog van toen tijdens mijn 1e zw.s. Op het laatst zei iedereen ook: geniet ervan dat je nog lekker met z'n tweetjes bent.....en dat terwijl ik niet meer kon slapen want ik kon niet meer lekker liggen, ik kon niet meer normaal lopen (was echt zo'n waggeleend) en ik had geen lucht want de kleine zat erg hoog omdat ik maar weinig ruimte had, ik had blauwe ribben want daar schopte ze tegenaan.....noem maar op....en dan zou ik moeten genieten?Hoe dan in vredesnaam! Dus zal zo'n opmerking niet weer maken....haha Heb je de brieven al klaar? en de loonstrookjes gevonden? Leuk klusje ook zoiets he? bleh..! ja je hebt het dus voor elkaar lees ik net...dat krijg je als je zo laat reageert op iedreen...al ben jij ook niet bij te houden hoor de laatste dagen....haha geintje natuurlijk! Respect trouwens voor jou! Met dat afvallen! Echt superknap van je! Ik heb dan het geluk erg slank te zijn en alles te kunnen eten en als ik alleen maar aan denk dat ik zo'n strak dieet moet gaan doen dan word ik al gek, dus heb echt respect voor mensen die zo veel afvallen! Gelukkgi dat het in zoverre goed gaat met jullie kleintje...en bekijk het van de positieve kant: mag je binnekort nog een keertje kijken haha! Eigenwijze kindjes zijn toruwens erg leuk! Vind ik vaak wel de leukere kindjes....niet dat verlegen kindjes niet lief zijn maar die boefjes hebben echt iets....weet niet hoe ik het moet omschrijven. Gelukkgi dat je wel recht hebt op thuiszorg alleen wel balen dat het zoveel moet gaan kosten....hoop dat het mee gaat vallen @birthe: hihi jij bent echt zo grappig, moet vaak een keer lachen om jou! Wel positief bedoeld hoor, juist fijn dat je altijd voor elkaar krijgt dat ik met een lach zit te lezen! Zou trouwens ook een actie kunnen zijn van mij hoor....met dat brood! eneh...dat juistem....was dat omdat je het met me eens bent of gewoon omdat je me begrijpt....of was dat een reactie op jou verhaaltje.....mmm ben het helemaal kwijt...haha zwangerschapsdementie.....en niet zo'n klein beetje ook...haha @jessica: Hoe is het gegaan met de 20-wekenecho? Hoop allemaal goed. en wat een leuk idee zeg van dat beertje! Echt origineel! @rima: gelukkig dat het is opgelost, en knijp je handjes maar dicht met zulke goede vrienden! Mag je zeker erg blij mee zijn! Fijn dat je je weer beter voelt! @mamamakka: leuk die slofjes! echt super! En die appeltaart.....mmm maakt me hongerig...ga er zelf ook maar eens iets bakken ofzo....even kijken wat ik nog in huis heb.....je hebt me aangestoken.....met het bakvirusje haha.. @yvette: die verhalen kan ik de laatste tijd zó slecht hebben he? dan moet ik zó janken en voel ik zo mee met zulke mensen echt heel erg vind ik het.... @tacha: zo heb ik ook van die strakke shirtjes gewoon bij de c&a gekocht, gewoon de normale en niet de zw.s.mode......is ook nog eens minder duur en die shirtjes zijn echt erg leuk, is tegenwoordig hip om de shirts wat langer te dragen met een legging ofzo eronder dus dat komt voor ons nu heel goed uit natuurlijk. En die band net onder de buste is idd ook erg mooi, legt extra de nadruk op je buik en dan lijkt ie gelijk iets dikker! haha! @goofychick: geeft niets hoor, ik reageer ook lang niet altijd, heb weinig puf om dat te doen, vooral als je wienig tijd hebt om hier te komen en alleen maar 's avonds een keertje krijg je gelijk 3 pagina's voor je kiezen....is soms echt niet te doen. Kan me voorstellen dat je kapot bent na zulke dagen hoor, maar vind het goed van je dat je het toch blifjt volhouden! Respect....ik zou het niet kunnen, zie nu al op tegen morgenavond....hoef maar 1 avondje van 18 tot 23 uur dus is helemaal niets maar ecth ik zie er best tegenop.... nou ja komr er wel overheen hoor, gewoon doorzetten, is ook wel weer gezellig! @zwanger82: fijn dat alles goed was met je echo! en jullie meisje! @female: beterschap voor jullie! Leuk zeg alles kopen voor je hondje! ben benieuwd hoe het allemaal zal gaan! Jij ook al aan het bakken geslagen....nou ga ik toch echt watertanden hoor....ga na het reageren direct de keuken in haha! word bij bij helaas een doodgewone ckae want heb geen appels in huis en de auto is naar de garage dus kan ook niet naar de winkel.....dus maar goed een cake ruikt ook al heerlijk natuurlijk! @mikki: zou niet weten wat dat kan zijn. Hoop dat het niet te lang aanhoud, anders toch maar even langs de dokter lijkt me? succes ermee! Fijn dat je rijles wel goed ging, zou fijn zijn als je em hebt als jullie kindje er is....ik had em ook tijdens de zw.s. gehaald.....wie weet stemt zo'n zwnager buikje de examinator nog een beetje milder....haha had bij mij wel het idee dat het mee werkte....had wel een behoorlijke fout gemaakt toen maar ben toch geslaagd.....met een zwanger buikje van 5 maand....haha Nu gauw postyen hij is veel te lang geworden...sorry daarvoor maar weet niet goed hoe ik het anders meot doen....msischien toch maar een words bestandje aanmaken.....
@ iloveandres Ik heb geloof ik iets gemist. Is de BI zo ernstig bij jou dat je nu een rolstoel krijgt?! Nu al met 17 weken en je bent pas 25! Wat vreselijk! En dat al bij je eerste zwangerschap! Dat is echt zwaar balen! Sterkte meid! Ik begin nu zelf ook pijnscheuten te krijgen in mijn lies en soms houden ze heel lang aan. Zal het maar beetje rustiger aan doen, maar da's best moeilijk met een rondlopende dreumes thuis. Had na mijn 1e bevalling een week erna last van bi. Gelukkig ging dat toen met rust over (en geen trappen meer lopen). Het voelt zo raar, alsof het hele zakie los zit.
Heyhey, ik ben morgen 20 weken hoor. HAHAHAHA. Maar heb er dus wel al een aantal weken last van. Die rolstoel gebruik ik als ik bijvoorbeeld naar de stad wil, omdat ik niet zo lang meer kan lopen helaas... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Heyhey, ik heb net die man van de gemeente gebeld, maar hij nam niet op. Ik heb ingesproken waarvoor ik belde en gevraagd of hij mij dan even terug wil bellen... Ik wacht ff af, als ik om 15.00 uur nog niet gebeld ben, bel ik zo weer terug... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Ja, ik zit nu zo'n 3 weken volledig in de ziektewet. Hiervoor zat ik al gedeeltelijk in de ziektewet...
Het is weer even reactie tijd.. @ iedereen bij de Fysio was het super.. Ik ga volgende week samen met anderen trainen.. Ik weet niet precies wanneer want moet m'n rooster vandaag zien.. En bij m'n moeder was het gezellig We hebben lekker zitten kletsen en ik denk dat ik me geen zorgen meer hoef te maken als ik me ziek ga melden.. De pretecho, ik had me die wat anders voorgesteld.. De baby wilde niet echt kijken, en heb dus geen leuke 4D foto's gekregen.. Maar wel een mooie dvd.. Ach, het was leuk! @Yvette: Probleem van auto wordt aangewerkt Ik voelde me in de ochtend wel prima, hele weg wind tegen en ik was kapot op het werk.. Niets aan! En de hele avond door gegaan, dus ik was gister kapot!! Maar goed, ik heb gezegt dat ik morgen vroeg ook nog wel wil werken omdat collega ziek is, maar heb er alweer super veel spijt van Dat lijkt mij ook vreselijk, wat heb ik dan een geluk.. En normaal dacht ik daar niet zo over na, maar nu ik zelf een kindje wou.. 2 van mijn ooms en tantes kunnen geen kinderen krijgen, mijn nicht heeft een kleine door IVF en de neef van mannetje kan ook geen kinderen krijgen met zijn vriendin Zo droevig allemaal! @ Sjansie: Beterschap! Lekker is dat zeg.. Mijn baas betaald altijd wel netjes, dus ik hoop ook als het via UWV komt ofzo.. Maar gelukkig is dat nog niet zover bij mij.. @ Patrieske: Dat van die platte opbergbox zal ik onthouden En aan het probleem van de auto wordt gewerkt, anders verkopen we het spatscherm op internet voor minder en kopen zelf een nieuwe.. Je moet toch wat he? Fijn dat thuiszorg geregeld is.. Alleen dat bedrag is wel erg veel, voor zo weinig uurtjes..
@ Birthe: Ja die van dat draakje van prenatal!! Ik ben zo draakje fan.. En er lag nog maar eentje dus die hebben we meteen mee genomen.. Ja dan gaat het zeker snel, ik heb dat gevoel niet meer.. Maar m'n broertje zijn kleine is geboren en nu kijk ik er ook zo naar uit.. Misschien is dat het ofzo? Oh ja, als je bezig bent gaat de tijd ook hartstikke snel hoor.. Nou ik had m'n bril niet op dus zag de spin heel wazig lopen.. Hahaha, maar merkte aan de kat dat die er was.. Als ik door de deur ga eerst even controleren of 'ie niet in de gang zit.. Blegh! Ik wordt helemaal gek van die beesten.. @ Iloveandres: Leuk dat jij ook je baby hebt gevoeld.. Echt heel appart vond ik het eerst, maar zodra ik het vaker voelde wist ik dat het de baby was De spin is niet opgegeten geloof ik.. Maar ze is er wel even mee bezig geweest, arme kat! @ Jessica: Leuk idee om het zo te vertellen.. En hoe was het? @ Mamamakka: Die zijn echt leuk hoor, die slofjes! @Zwanger: Die hebben wij dus ook! Ik kon gister niet op de naam komen, en weet ook niet meer wie er naar vroeg.. Hahaha! @ Female: Ja echt heel fijn! Heb er echt op gewacht eigenlijk..
En als klap op de vuurpeil wil een vriendin van m'n vader en zijn vriendin me toevoegen op hyves.. Ik heb haar een prive bericht gestuurd dat ik niet weet wie ze zijn.. ze zegt dat ik haar bekend voorkom.. Nou ja, nu wist ik wel dat zij bevriend zijn met mijn vader en zijn vriendin, maar toch.. En nu zijn we prive aan het berichten.. Ik heb er geen zin in hoor.. Maar weet het niet subtiel duidelijk te maken
@ Joyce: jammer van je pretecho meid. Mocht je niet een keer terugkomen dan? Fijn dat het gezellig was bij je moeder meid. En nee, tuurlijk hoef je je geen zorgen te maken als je in de ziektewet gaat. Ik vind het altijd wel leuk om te zien als een van onze poezebeesten achter een spin aan zit. Die zitten er dan gewoon mee te spelen met de pootjes. HAHAHAHA Dat van hyves moet je niet subtiel doen. Gewoon zeggen wat je ervan vind en dat je haar niet op je hyves wilt hebben...Of gewoon niet meer reageren. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Dat doe ik nu dus ook.. Hahaha.. niet meer reageren.. Nee we mochten niet terug komne, maar we hebben we een super mooie dvd hoor Pfff, heb hele nacht geslapen eigenlijk beter dan de laatste dagen en ben bek af Om kwart over 5 wakker gweest want mannetje moet op cursus en dat is bij Utrecht in de buurt dus die ging vroeg de deur uit.. Maar heb geen smsje gekregen dat ie veilig is aangkomen en doet 'ie normaal wel.. Maak me wat zoregn
Mijn moeder is jarig! JEEEEEJ Mijn vader komt me over een uurtje halen en dan gaan we lekker Bosche bollen halen, heerlijk, van die lekker ouderwetse met glazuur hmmmmmmmmmmm Nog even mijn ei kwijt hoor: Ik kan me amper nog bewegen wist niet meer hoe ik uit bed moest komen, dus ben uiteindelijk maar ontzettend geforceerd eruit gekomen waar moet dat heen?! Ben ook bij iedere draai wakker geworden vanacht (door de pijn) dus ben behoorlijk afgepeigerd @ Patricia: Oh, dat PGB dat ga ik eens proberen, dan kan ik particuliere zorg inschakelen Ik las net dat je zoveel bent afgevallen door je maagbandje, ik vind het echt enorm knap van je! Wauw petje af! @ Mikki: Oh, dat is ook schrikken zeg! Ik hoop voor je dat het door de stress komt en dat het niet meer terug komt! Succes maandag meid! @ Derona: Heerlijk inderdaad! Van vast naar vast kost ons ook niets, dus dan word je ook niet belemmerd, heerlijk lang kletsen @ MerleQ: Nou meid, ben maar blij met die buik! Bij mij groeit ie nog steeds in omvang en hij mag van mij EINDELIJK ook wel eens naar boven gaan groeien! Over 3 maanden piep je denk ik wel anders, haha! Dan zitten we hier met zijn allen te klagen over onze buik @ Nettie: Beterschap meid! Ja inderdaad raar van zon mailing, maar erger je er maar niet al te veel aan Dat ik geen thuiszorg krijg, is een besluit van het WMO (gemeente) en daar kan de thuiszorg niets aan doen. De thuiszorg hier bij ons staat er namelijk ook raar van te kijken, zij vinden het net zo belachelijk @ Joyce: Het gaat met jou ook echt niet lekker he, zo te lezen Sterkte meid Zo, en nu gauw opmaken en aankleden en dan feestje vieren