Ja dat weet ik.. k heb zelfs een nicht en een tante geblokkeerd zodat ze niet op mijn hyves kunnen.. Maar ik heb haar nog niet geaccepteerd!
Ook hier weer snel even ego..moet zo naar oma toe. De echo was gelukkig goed..alles zag er goed uit. Weer een hele zorg minderen en kunnen we weer verder gaan genieten. Nu ben ik er weer snel van tussen...snel een bammetje eten en dan naar oma.
@ Chantalk: Dat is altijd weer spannend he, met zo'n echo.. ik heb het ook.. En daarna de opluchting! Gelukkig dat het goed was
Zit hier van die lekkere magnetron loempia's naar binnen te werken.. ga vandaag wat later op weg naar het werk.. Heb niet zo veel zin, en stel het dus een beetje uit Maar goed, kwart voor is vroeg genoeg!
@ Joyce: ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken hoor. Ik denk dat hij het gewoon vergeten is. Maar ik ken het. Mijn man doet zulke dingen normaal ook altijd en als hij het dan een keer niet doet, schiet ik ook gelijk in de stress... @ Yvette: gefeliciteerd met je moeder. Veel plezier vandaag. Hoop dat het je gaat lukken met de PGB. Bedankt voor je compliment . Hier heb ik net van die man van de gemeente te horen gekregen wat het uurtarief is... Dat is 15,80 euro! Dat komt dan neer op een bedrag van 379,20 euro per 4 weken en betekent dus dat ik de volledige eigen bijdrage dan zou gaan moeten betalen. Dat kunnen we niet. Nu kan ik wel een herziening van de eigen bijdrage aanvragen, maar daar gaan ook weer een heleboel weken overheen. Ik denk dat ik dan toch de thuiszorg aan de kant moet schuifen en iemand moet gaan regelen die het voor me wil doen, voor een heleboel minder geld. Liefs en dikke knuffel, Patricia
@ iloveandres: wow! Dat is echt ontzettend veel geld! Dat zouden wij ook niet kunnen betalen hoor Tenzij we ontzettend krom gaan liggen en minder gaan eten Waarom is dat zo duur? Dan kun je toch beter zelf iemand inhuren? @ Yvette1983: gefeliciteerd met je moeder! Ik heb ook wel zin in een bosche bol Straks met de hond naar de dierenarts. Aaaah dan krijgt ie een prik, arm beestje. We laten hem nu trouwens sinds 2 nachten in de gang slapen ipv de bench en hij is helemaal stil. Vannacht heeft ie wel 1 keer geblaft dus dat is wat minder, maar het valt nog mee. Ook gaat ie overdags wel nog steeds in de bench en dat gaat goed!
@ Merleq: ja dat is inderdaad ook belachelijk veel. Ik ga dat ook echt niet betalen. PGB voor mij duurt ook veel te lang, volgens mijn vriendin. Die zei: tegen de tijd dat je dat krijgt ben je al bijna bevallen. Dus dat is voor mij dan ook geen optie... Ik zal dan echt iemand moeten regelen die voor mij wil werken... Misschien maar even briefjes ophangen bij de winkels, zoals de C1000, AH enzo... En misschien een advertentie plaatsen op marktplaats ofzo... Ik weet het anders ook niet... Eerst maar eens overleggen met mijn man vanavond. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Hi... ben jullie een beetje aan t verwaarlozen hier.... Moet eerlijk zeggen dat ik het ff niet meer zo goed volg....... ben je een paar dagen weg geweest... en dan zoveel pagina's te lezen... (heb ze trouwens wel in gedeelten gelezen), maar gewoon geen zin... puf... of wat dan ook, om te reageren..... Ja ik me diep.... maar voel me gewoon leeg van binnen..... heb eigenlijk nergens geen zin in..... als ik achter de pc zit... (weinig nu) lees ik eerder de korte dingen...... Ben meer met andere dingen bezig...... xxmona
Hoi Iedereen, De echo was super. Alles is goed met ons kleintje. Mijn moeder vond haar kado helemaal geweldig. Ze heeft het meisjes beertje gekregen. We krijgen dus een MEISJE Nu weet ik zeker dat ik haar voel trappen (die spiertrekkingen). Het was goed op de echo te zien. Mevrouw was toevallig wakker en lekker druk. Ze hebben haar ook niet op de totaal overzicht gekregen omdat ze steeds weg draaide.
@iloveandres: mehn wat een belachelijk bedrag....hoe zit het eigenlijk met een pgb heb je daar al eens naar gevraagd...misschien is dat iets vor je? Lijkt me heel naar om via briefjes bij winkels te gaan vragen om zorg....maar ja als het niet anders kan....wat een rotsituatie zeg! Succes! Oh oeps weer niet goed gelezen...snap dat je vriendin dat met je deelt maar vind je het niet waard om toch zelf te proberen met dat pgb....? wei weet is er iets te doen met terugwerkende kracht. zodat je eerst gewoon de zorg uit eigen zak betaald maar dat je dan later zodra je pgb hebt toch je geld weer terug hebt? Is maar een idee, lijkt me znde als je er later achterkomt dat het toch wél te regelen zou zijn geweest.... @ramona: voel helemaal met je mee, heb ook zo'n leeg gevoel, geen puf. Noem het zelf ook wel egoïstisch omdat ik ook geen zin heb om met vriendinnen te bellen of familie ofzo. Vaak bel ik mn zus zeker wekelijks maar heb haar nu net even aan de foon gehad maar daarvoor was het ook al tijden geleden...echt stom is dat...maar je kunt er niets aan doen. Neem maar de tijd en vind het toch fijn dat je even van je laat horen...Succes ermee meis! @jessica: Gefeliciteerd met jullie meisje! Wauw echt super! Ook fijn dat alles zo goed gaat met haar en dat je haar toch echt voelt....leuk man! geniet ervan!
@ Nettie: misschien toch een idee om hier informatie over aan te vragen via persoonsgebonden budget inderdaad en vragen hoe dit precies in zijn werk gaat... Toch maar even kijken bij het CIZ... @ Jessica: GEFELICITEERD met jullie meisje! Geniet ervan. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Hallo meiden, @Iuno: Ik heb een link onder mijn banner staan naar de laatste gegevenslijst! Die zal ik steeds aanpassen zodra en wijzigingen zijn. En verder zullen we erop letten dat de lijst met regelmaal weer even gepost wordt. @Birthe: Ik heb bij geeneen zwangerschap mijn buik ingesmeert en (nog) geen striem te zien. Ik doe ook helemaal niks speciaals verder, ook geen bindweefselmassage of zo. Heb er gewoon ontzettend mazzel mee. Is je broodmachine trouwens al weer schoon? @Derona: En vandaag een grote dag voor Delano! Voor het eerst bij opa logeren! Spannend! Heeft hij al vaker gelogeerd bij iemand of is bij opa de eerste keer dat hij ergens blijft slapen? @Patrieske: Wat goed dat Noël het zo goed doet, dat zindelijk worden! Wat zullen Mart en jij trots zijn en Noël natuurlijk ook op zichzelf. @Sjansie: Schattig is dat hikken he? Doet mijn meissie ook veel. En wat een gedoe zeg, met je geld! Allemaal onnodige stress... Hoop voor je dat het snel rond is. @Patricia: Mooi he dat getrappel van die kleine! *Zwijmel* En die van jou ook te wiebelig? Hihi.. Die van mij ook. Daarom mocht ik vandaag nogmaals komen. Wel leuk hoor. Veel plezier vanavond bij het voetbal kijken. Gezellig! @Jessica: Hoe was de 20 weken echo? En hoe reageerde je moeder op het cadeautje? Nog gefeliciteerd trouwens! @RiMa81: Wat een opluchting zeg dat het toch goed komt met het behang. Lekker dat je dat gedoe uit handen kon geven.. Echt te gek zulke vrienden! @mamamakka: Appeltaart! =P~ Hmmmm... En leuk die slofjes! Lieff! Ik zal eens kijken of ze die hier ook hebben! Thanx voor de tip! @Tacha: Mooie 3D foto hoor! Wauw! @Lotus: Veel plezier met shoppen en tot gauw dan maar! Hihi... @Goofychick: De leeftijdsgroep 5 a 6 jaar is niet alleen druk met een dikke buik hoor. Hihi.. Maar ik snap wat je bedoelt! Kan begrijpen dat het zowiezo even veel energie kost op de boel op gang te krijgen. Wel knap dat je het toch maar doet dus! @Zwanger82: Gefeliciteerd met je mooie 20 weken echo! Hopelijk krijg je deze keer geen last van BI.. Ik zal voor je duimen. @Female: Ook ziek? Haha.. Join the club! Beterschap meid. Enne nog even en je hebt je eerste baby in huis! Leuk he dat voorbereiden op zijn komst! Haha.. @Yvette: Gefeliciteerd met je moeder! \/ Veel plezier straks! Wat leuk trouwens, die m&m's! Hihi.. Echt een leuk idee voor een traktatie voor mijn oudste dochter op school! Thanx! @Mikki: Wat vaag die pijn! Ik heb geen idee waar dat van kan komen, misschien toch door de stress (misschien dat je je heel erg hebt verkrampt door de spanningen). Ik hoop ook dat het geen BI is. Gelukkig dat het wel weer weg is nu.. Hopelijk blijft het ook weg! @Nettie: De griep jou ook te pakken? Beterschap! @Joyce: Jammer dat de kleine niet echt wou meewerken voor een mooie 3D foto. Maar je hebt het wel goed gezien allemaal begrijp ik. En hoevaak heb je inmiddels de DVD al bekeken? Hihi.. Ik zou hem al 1000 x hebben gezien denk ik. Fijn dat het wel leuk was. Ben je van plan om nog een keer te gaan over een paar weken? @Chantalk: Gefeliciteerd met je mooie echo! @MerleQ: Gelukkig gaat het al beter met je hond. Hij wil dus gewoon lekker dicht bij jullie zijn. Wel lief! Nou, de echo vanochtend was te gek! De kleine was wel druk, maar lag toch steeds lang genoeg even stil om haar goed te bekijken. \/ De echoscopist kon mij ook het "hamburgertje" heel duidelijk laten zien, omdat de kleine meid heel goed meehielp. Dus geen twijfel meer mogelijk... Verder mocht ik volgende week terugkomen als proefpersoon, omdat de echoscopisten worden bijgeschoold. Als ik dat wilde.... Ja hoor, tuurlijk wil ik dat wel. Dus volgende week krijg ik weer een echo! Het duurt ongeveer een uurtje, zei hij. Ik heb bij geeneen van de kids zo vaak een echo gehad.. Wel heel leuk hoor! Ik kan weer gaan aftellen! Verder groeit mijn buik als een gek! Ik sta er echt van te kijken. Ik begin toch echt het gevoel te krijgen dat het door de placenta komt... Misschien dat de kleine juist niet tegen de placenta wil aanliggen en er dus precies tegenover gaat liggen. Bij de vorige 3 dus naar achteren en deze naar voren. Ik ga het de 15de even vragen aan VK. Ben benieuwd.. Nou, genoeg gekletst alweer, zie ik. Groetjes SimplyMe
Hoi hoi iedereen ! Pff drukke dag gehad! Zit nu dus ff te rusten op mn nieuwe zetel (ligt overigens super lekker!) @ Iedereen die reageerde op mn buikfoto: Dankje meiden! Echt lief van jullie! @ MerleQ: Ik vergeet ook super veel dingen hoor, zwangerschapsdementie En je buikje zal wel groeien hoor, bij de ene vrouw groeit het wat sneller dan bij de andere. @ Iloveandres: de mijne ligt ook voor! @ Placenta: Ik weet niet zeker of ie nog kan verschuiven? Maar hij groeit toch nog dus wie weet groeit ie ervoor zeg maar en dan kan ik dus niet natuurlijk bevallen .. Ben er wel bang voor maar ja niets aan te doen we wachten af! @ Iedereen die ziek is: Beterschap meiden! Ik begin me ook een beetje grieperig te voelen @ Ramona: Geeft niet hoor, ik heb ook dagen dat ik echt teveel andere dingen aan mn hoofd heb om hier gezellig mee te kletsen @ Yvette: Gefeli aan je mama ! En wat erg dat je zoveel pijn hebt Ik kan het me echt niet voorstellen hoe dat moet zijn .. Sterkte!
Hee meiden! Bedankt voor de felicitaties! Mijn moeder was heel blij met het cadeau (de mand met badspulletjes en kaarsjes) en vanavond krijgt ze nog het boek Oma, vertel s ! Ze is nu even naar de fysio en de rest van ons gezinnetje is ook even weg: Mijn broer krijgt een echo voor zijn zij (heeft een maand of 4 een ongeluk gehad en blijft pijn houden) en mijn oudste zusje is naar de acupunctuur, mijn jongste zusje op school en mijn vader heeft vanmiddag vrij genomen, maar haalt nu nog even de fris voor vanmiddag en vanavond. Dus kan ik nog snel even iets posten @ ChantalK: Oh wat fijn meid,dat de echo weer zo goed was! Genieten! En veel plezier bij je oma! @ Patricia: That sucks! Wat erg zeg! Kríjg je hulp, is het zo belachelijk duur! Heb je er nog niets aan Wij zouden dat ook niet kunnen betalen hoor, bijna 200 euro aan eigen bijdrage Wat ontzettend balen ik kan er gewoon niets anders op zeggen. Dat PGB zou ik toch eens gaan vragen, dat ga ik ook doen, beter laat dan nooit @ MerleQ: Nou, misschien heb je de oplossing dan gevonden! Hij voelde zich misschien gewoon wat alleen . @ Ramona: Hee meid, wat is dat nou? Het klinkt nogal gedeprimeerd gaat het wel goed met je? *knuff* @ Jessica: GEFELICITEERD met je meisje! @ SimplyMe: Ja leuk he, die M&Ms! Ik vind ze keischattig! Wat leuk zeg dat je weer een nieuwe echo krijgt! Hartstikke leuk En super dat je echo vandaag zo goed was! Jeeej En wat leuk dat je buik zo groeit, komt je wens voor een dikke buik misschien wel uit! @ Tacha: Wat lief van je, dankjewel meid