@ iuno gecondoleerd met het verlies van oma ,ook voor heel de familie het is niet nix ! jammer dat je denkt een tijdje niet te komen/reageren maar als je denkt dat dat is wat je moet doen dan is dat zo ! veel succes verder mert de verbouwing enzo en mss tot snel ?
@Iuno.. gecondoleerd met de verlies van je oma.. ook al is het van zijn kant.. famliieleden verliezen doet altijd wat.. ik heb het helaas ook allemaal al mogen meemaken... sterkte de aankomende tijd...!
@iedereen nu ga ik ff alles bijlezen en daarna ga ik reageren ik moet blijkbaar 20 pagina's gaan bijlezen hehehe.. Liefs mir
@Patrieske Ik voel de kleine nu juist echt elke dag schopjes geven tegen mijn hand zoo lief,DƩlano is gelukkig opgeknapt en ik ook,ja op wat snotjes na haha.Het oppassen is goed verlopen op de buurjongen het is ook zo lekker dingetjes , Enne ja de hond laat ik hier alleen om de vijver uit dat is niet super lang,maja misschien is het maar voor even En dan DƩlano zijn eerste nachtje bij zijn opa,pffff had er geen moeite mee totdat we gisteren we daar weg reden,maja,is wel een keer leuk voor hem,en hij had er veel zin in @Female fijn dat jij je ook weer fitter voeld. Je hebt jezelf lekker goed verwend lees ik super @Yvette fijn dat de verjaardag zo geslaagd was van je moeder
@iuno: gecondoleerd met het verlies van je oma! Veel kracht en sterkte gewenst in deze tijden! en eventjes ego....sorry maar moet het ff kwijt... Lig vanochtend nog te slapen toen dochter bij me kwam omhalf 7 , ze snikte wat en dus vroeg ik wat er was...ze bleef gewoon staan en zei niks, toen had ik dus zoiets...als er dan toch niets is ga dna maar weer even terug naar bed...Dat zei ik dus ook. Natuurlijk werd er nog meer gehuild maar ze is toch naar haar eigen bedje gegaan....oh en ik had al zo'n hoofdpijn en mn keel voeld aan als schuurpapier, dus voel me in een woord beroerd! Hubbie is er heel lief trouwens, uitgegaan met haar en heeft haar gewassen en aangekleed e.d. Alleen hij liet mij gewoon liggen, ook niets aan de hand natuurlijk, allemaal heel lief, maar toen hij net boven was vroeg 'ie: heb je hoofdpijn? (lag met mn hand over mn hoofd want het steekt echt enorm vooral met het felle buitenlicht...) dus ik zei: ja en enorme last van mn keel.....weet je wat ie doet? Hij loopt naar beneden en even later zeg ie: ben weg hoor! (moet naar fysio dus is wel binnen een halfuurtje weer terug) Hij laat dochter dus gewoon alleen beneden, heeft niet eens even gevraagd of ik misschien iets wil oid, totaal geen sprankje medeleven oid, ik mag met mn knallende koppijn weer zelf alles regelen en omdat ik het niet prettig vind dat dochter alleen beneden is moest ik wel naar beneden komen. Echt belachelijk, ben ik echt heel pissig over... Hij is nu net weer thuis dus zal mij benieuwen. Heb ik zo mn best gedaan hem te verzorgen toen ie met z'n schouder niets kon dan mag ik toch minstends wel een kopje thee van hem verwachten als ik me beroerd voel....lekker is zoiets weer. Moet vanavond ook nog werken en zie er enorm tegenop misschien moet ik wel afbellen, is wat verstandiger want heb de laatste dagen al veel harde buiken als ik wat teveel doe....word lastig met werken maar wil eigenlijk niet afmelden want het is voor hen zo lastig om nu nog een late dienst te regelen helemaal een vrijdagavond is flink beroerd om iemand te vinden.... Goed ik ga maar weer mn bedje in denk ik, kijken wanneer ik een knuffel of een kus of een kopje thhe (alhoewel ik die ondertussen zelf wel heb gemaakt..) van hem krijg.... Sorry voor dti maar moest het even kwijt....
Goedenmorgen meiden, @ Patrieske: dat is leuk zeg! Een carskamertje . Beterschap met je moeder meid! We hebben besloten om gewoon zo iemand aan te nemen die om de 2 weken komt. De andere 2 weken komt m“n moeder. @ Tascha: ik hoop dat alles goed zal gaan met je hondje meid. Komt vast goed. Ze gaan echt niet te veel narcose gebruiken hoor. Dikke knuff... @ Female: mijn man zit op de vrachtwagen. Hij maakt ondergrondse containers schoon. Deze week zit hij in Sittart en dat is gewoon echt te ver om 's avonds thuis te komen... Cool dat je man het bezoek zo leuk vond! Ik wou dat ik mijn mannetje eens kon verrassen met zoiets. Dit is de 1e pagina waarop ik reageer. Gisteravond heb ik mijn man voor het eerst zien keepen en ik moet zeggen... hij deed het niet verkeerd. Je kunt wel zien dat hij nog nooit gekeept heeft, maar toch. Ze hebben gewonnen met 3-2. Liefs en dikke knuffel, Patricia
@ iloveandres Je zou eens moeten kijken voor jezelf hoe lang je hulp wilt... Hier is het allemaal anders, ik ben 5 dagen in het zh gebleven na de bevalling. Maar heb geen hulp gehad verder. Mijn mama is 5dagen in huis geweest om te helpen en dat was echt fantastisch. Daarna verder geen hulp gehad, en ik heb het ook nooit gemist hoor... Mss heb je aan 2 weken wel genoeg? Ik vond het juist heerlijk, moet er niet aan denken, vreemden over de vloer. Juist lekker met je eigen gezinnetje... Deze keer gaan we het weer net zo doen. Tis maar een ideetje he
@ Yvette: mijn haarkleur is mooi geworden. Ik dacht even dat ik alles eruit had gespoeld, maar het valt mee glukkig. Het ziet er leuk uit . Fijn dat de verjaardag geslaagd is. @ Iuno: wat een slecht nieuws allemaal. We kunnen heel goed begrijpen dat je even niet meer komt. Heel veel sterkte en gecondoleerd meid. Dikke KNUFF. Ook voor de rest van de familie. @ Nettie: dat is inderdaad niet heel erg lief van je mannetje. Ik hoop dat je hoofdpijn snel minder word. En dat je mannetje je straks een hele dikke knuffel komt geven. @ Female: het gaat nu puur om nu. Niet na de bevalling. Na de bevalling, heb ik alleen m'n moeder nodig. Ik kan nu namelijk bijna niets in huis doen en dat vind ik verschrikkelijk. Ik heb 3 dieren in huis rondlopen, die alledrie verharen. Als ik dan elke week iemand heb, die een beetje kan helpen in de huishouding, dan word er 2x in de week gestofzogen. Mijn man doet het namelijk ook nog een keer in het weekend. Ik word trouwens doodmoe van onze poes. Denk dat ik zo de dierenarts maar even ga bellen om advies te vragen... Ze is alweer aan het plassen geweest op de overloop...:S:S Heb Andres al gesmst, dat als dit zo doorgaat, ze echt weg moet (als er niets aan gedaan kan worden... Liefs en dikke knuffel, Patricia
@ Iloveandres: wat is dat belachelijk veel geld zeg, zei je niet tegen die vent dat je daar liever van op vakantie gaat? inderdaad dat pgb proberen. succes. @ Simply Me haha... Is dat nou wat ze noemen leedvermaak? Dat was echt een rot karwei.. met ovenspray uiteindelijk alles wel schoon gekregen, til ik dat apparaat op, loop er allemaal goor water onderuit. Aaargh. Nu laat ik hem maar even drogen, tot na de vakantie. En als ie het dan niet doet en in het hele gebouw kortsluiting veroorzaakt dan moet ik aan een nieuwe. hihi. Maar als ie het nog doet is ie schoner dan schoon! Wat fijn, geen striemen! Hoop dat dat hier ook zo is... Maar ik smeer wel!
@chantalk.. geniet nog lekker van je laatste paar dagen vakantie! @iloveandres... dank je wel voor de felicitatie ja ik had het maandag 20 weken echo was super.. .... vreemd.. ik zit namelijk ook via een soort uitzendbureau... (ben in principe half in dienst van de zaak) hoe was het in belgie? jij bent snel met een intakegesprek hier hoorde ik laatst dat het pas in de zevende maand zit.. volgens mij ben jij vandaag 20 weken! ik moet het iedere keer berekenen bij jou of ik ben blind he.. ik ken dat.. als je wil klagen en dan ze ineens omslaan.. je moet het niet doen.. pff.. alleen ik heb het met mijn schoonma.. hoe was je echo... ? super dat ze gewonnen hebben.. dus hij was ook heel vrolijk gisteren? @jessica.. wat voor detachering doe je eigenlijk als ik mag vragen? ik heb er ook in gezeten.. ik had financiele detacheringsbureau in amsterdam ik werk nog gewoon 32 uur.. maar ik moet maar 1 keer per week 100 km rijden per dag.. de rest is 20 km of 45 km.. dan valt het mee.. (dit zijn de retour's km) he swarovski.. die mis ik al vreselijk sinds vorige week.. zijn beiden onderweg naar de leverancier.. vor reparatie.. ze zijn helaas beiden stuk.. ik ben helemaal verliefd op de swarovski! @journey hoe was het bij de controle gisteren? @patrieske.. me vriendin is idd al bevallen.. ze heeft een dochter.. ze is bevallen op de 26ste van augustus.. binnenkort als de kraamtijd afgelopen is gaan we er heen.. want ik laat ze eerst lekker van genieten helaas mag ik het niet vertellen ecos is super gegaan sorry... maar ik vind het wel fijn dat ik het weet wat het is... als het goed is gaan we morgen verf halen.. tenzij we de keuken moeten gaan doen.. ivm radiator.. de steken die ik heb.. is van stresss... het kont van de stress zijn zei de vk.. maar kan ook de blaasonsteking zijn.. dus vanochtend langs de huisarts gegaan.. moet om half twaalf bellen, en dan hoop ik dat ik geen blaasonsteking heb.. hehe ook al achterstand met de verbouwing vreselijk he.. pfff @iuno.. mijn 20 weken echo was super! @sisqa... je virussen zouden gewoon er af moeten kunnen hoor.. maar welke virussen heb je? @Yvette1983 wat heb je gekocht voor je moeder.. nope... ik mag het ook niet via pb.. helaas.. zou het wel graag vertellen.. maar ik wil graag een beloofte niet breken.. is hij nog gekomen voor de badkamer... uhm.. wat is bosche bol? @ladybug.. ik krijg mijn babyfoon gratis krijg ik van de ziekteverzekering omdat ik slechthorend ben wat voor eentje ik krijg weet ik nog niet.. de aanvraag gaat er vandaag de deur uit.. @sanne78 dat is snel al vaste dagen ook voor de kdv? en is het allemaal zeker? @birthe.. ik smeer mijn buik niet in.. heel soms als ik een truttel dag heb.. wat ik zelden heb.. maar als ik savonds ga heerlijk douchen.. uitgebreid.. en samen met manneke tuurlijk en dan is het heerlijk @merleq.. he jij ook al besteld via geboortekaartjes.nl.. ik heb hem igsteren ook al binnen gehad.. maar ik wacht nog op die andere.. en dan gaan we beslissen welke we willen en dan gaan we de tekst bedenken @mikki78 succes met je tussentijdse toets... @nettie beterschap.. hopelijk gaat hij nog lief doen vandaag gelukkig doet mijn manneke alles voor me.. maar niet alles.. want ik wil ook zelf nog dingen doen.. @iedereen sorry voor de lange reactie.. wilde graag op iedereen reageren waar het op gelukt is..
@ nu ff over mezelf Gisterenavond was het erg gezellie bij de ikea.. ik zag meerdere vrouwen met dikke buik oon ongeveer denk ik rond dezelfde periode als ik en sommige waren denk ik nu al 6 maanden hehe.. maar het was erg geslaagd :d nieuwe ledikantje met matrasje gekregen van mn schoonma.. en zo hemeltje.. (klamboe ofzo?) en een krokodil en kapper was woendag avond heerlijk.. nu zit het weer lekker vandaag lekkere vrije dag.. ik hoef niet meer van mn manneke huishouden doen.. want morgen gaan we klussen zal zometeen de afspraken lijst bij pakken en erin zetten Liefs mir....
@ Lotus1981: oh leuk he? Welke hebben jullie besteld? Wij hebben echt heel lang gedacht over de tekst en uiteindelijk het maar heel simpel gelaten. We kwamen er niet echt uit
Januari Mama's 2009 AFSPRAKENLIJST 04 sept.: Chantalk & Cobi & RiMa81 20 wk echo / Sanne vk / SimplyMe Extra Echo / Journey VK 05 sept.: LadyInRed & RiMa81 vk 08 sept.: Derona vk / Derona & Goofychick 20 wk echo 09 sept.: Iloveandres & Ramona0309 & Naomiadaeze & Birthe vk / Taby & Mirella28 20 wk echo 10 sept.: Taby gyn. / Mamamakka 20 wk echo / SimplyMe Proefpersoon Echo 11 sept.: Female 20 wk echo / Yvette VK / MerleQ VK 15 sept.: Re81 20 wk echo / Sjansie28 & SimplyMe vk 16 sept.: Re81 vk 17 sept.: Lotus1981 vk 18 sept.: Jessica83 & Goofychick vk 19 sept.: patrieske16 gyn 27 sept.: Lotus1981 3d/4d-pretecho ! 29 sept.: Tacha1987 echo / Iloveandres intakegesprek kraamzorg 01 okt.: Iuno gyn. (bloedsuikerprikken) / Yvette Pretecho 06 okt.: Ramona0309 & Tacha1987 pretecho 09 okt.: SimplyMe & Jessica83 3D/4D echo 10 okt.: Ladyburg pretecho / Chantalk 3D echo 16 okt.: Iloveandres 3D/4D echo (met DVD) Wie afspraken heeft toe te voegen of heeft te wijzigen, kan dit ZELF doen of anders SimplyMe via een PB vragen de wijziging(en) door te voeren! Aan wie deze afsprakenlijst bewerken wil: Vergeet niet [ quote="naam gequote"] helemaal vooraan en [/quote] helemaal achteraan het gequote bericht weg te halen.[/*:m:irjj17ul] Verwijder steeds afspraken van dagen die al voorbij zijn (alleen de dag ervoor mag evt. nog even blijven staan ).[/*:m:irjj17ul] Neem steeds de LAATSTE LIJST die je kunt vinden.[/*:m:irjj17ul] Voeg geen afspraken toe, die verder weg dan 2 maanden zijn.[/*:m:irjj17ul] Zet geen andere opmerkingen/reacties in dit bericht. [/*:m:irjj17ul]
Heyhey, @ Birthe: hahahhah, wat een gedoe zeg met dat broodapparaat... pfffff. Ik hoop dat hij het straks weer gewoon doet... @ Lotus: mijn mannetje is altijd vrolijk hoor. Ook als ze verliezen. Hij blijft nooit chagrijnig gelukkig, hahahahaha. Mijn echo was tot nu toe goed. Moeten dus alleen nog terugkomen, omdat de kleine te eigenwijs was en steeds verkeerd ging liggen en op een gegeven moment gewoon geen zin meer had... In Belgiƫ was ook alles goed. Mijn bandje is nu helemaal leeg en kan weer normaal eten... Ja ik dacht ook dat dat pas in de 7e maand was. Zal er de 29e ook even naar vragen, waarom het zo vroeg is. HIHIHIHIHIHI. Ik ben vandaag inderdaad 20 weken. Er staat onder de banner ook: weken zwanger = banner +2 weken. Deze pakt namelijk steeds de datum van eisprong (dus 2 weken na 1e menstruatiedag...)... ik ken dat.. als je wil klagen en dan ze ineens omslaan.. je moet het niet doen.. pff.. alleen ik heb het met mijn schoonma.. Ik weet even niet meer wat je hiermee bedoeld... Super dat je geslaagd bent bij de IKEA meid! Zo nog even mijn afspraak voor de 2e 20 weken echo in de lijst zetten... Liefs en dikke knuffel, Patricia
@iloveandres je berichtje van maandag 1 sept om 9.55 pm daar stond ineens k word weer zo boos op mijn schoonzus.. dat heb ik met mijn schoonma.. snap je het nog.. het staat op pag. 6 Liefs mir
@ Lotus1981: Mijn baas zit ook in Amsterdam. Zij detacheren ook mensen op administratief/financieel gebied, maar ook functies die vele hoger zijn. Jou kilometers vallen idd wel mee. Ik moet dagelijks 120 km rijden en dan 4 dagen. Mijn verloskudinge raad het af, maar het is nu aan de baas wat die ermee doet. Ik heb gisteren de kinderwagen besteld en een sluier voor over het ledikantje. Het is de Quinni Speedi SX geworden, de kleur chilli met een rode Maxi Cosi. Ik twijfelde tussen de paarse en de chilli, maar ben toch voor de chilli gegaan na manlief gebeld te hebben. De levertijd is weer 6 tot 8 weken. Dus moest het wel bestellen. Ook heb ik veel roze kleertjes gekocht. Ik kon het niet laten.
super.. maare werk je dan toevallig via adfintage?... ooh die kinderwagens zijn ook mooi.. heb je een foto/plaatje er van? LIefs mir
Ik werk via Accenture. Zal eens foto's neerzetten in mijn album van de kinderwagen. Heb net wel foto's neergezet van de echo.