Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo ik heb WEEKEND! Pfff deze week was overleven maar we hebben het gehaald, resulteerde wel in dat ik bijna achter het stuur in slaap viel op de terug weg van mijn school-werk. Op school heb ik trouwens ook nestdrang gekregen, heb de ramen van plakband ontdaan.
    (dus diegenen die nou nog wat met plakband opplakt linz ik....don't push pregnant woman!)
    Verder alle ruiten aan de gang kant schoongemaakt......en de klas wordt nog opgepimp........

Net twee uur totaal knock out geweest maar ik begin weer op te krabbelen.....
    Verder alles goed met iedereen?

2. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    @ Derona: Jah, dat is balen zeg… Maar waarom kun je hem zelf niet halen?

@ Lotus: Hee meid, ik lees net even iets, ben jij doofstom? Ik las ergens anders slechthorend? Het lijkt me heel lastig om er mee om te gaan. Mijn oma was doof (door hersenvliesontsteking) en die heeft het ook niet altijd makkelijk gehad.
    Nou, ik hoop echt dat die komt morgen, hij komt ook zijn geld ophalen: €2600! Dus jah…
    En zo’n bosche bol, echt eens proberen! Heeeeeerlijk! Maar je moet wel van slagroom houden, want daar zit er véél van in! Ik zelf hou niet zo veel van slagroom, alleen op de koffie, dus ik neem er altijd een kop koffie bij en doe de slagroom dan daar op ;)
    Hihi, heb je last van nesteldrang meid?!

@ Patricia: Mooi kleurtje! Onze oudste kat is ook 3 jaar, die is nu juist heel lief. Haar dochtertje is af en toe wat rebels, dan gaat ze vechten met de oudste en de jongste :S

@ Goofychick: Hihi, die van ons is ook tegen de avond aan heel druk, zo rond elf uur, half twaalf. Daarna pas ’s morgens weer, tegen half acht. Als hij dat ritme vast houdt, hoor je mij niet klagen!
    Ontzettend vermoeiend lijkt me dat, de hele dag voor de klas staan! Geniet lekker van je weekend meid! :)

3. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Even een ego berichtje nu...

Mijn man is vanuit het werk mijn schoonmoeder ophalen, die gaan morgen de bijkeuken en het kantoor schilderen, dan is dat ook af. Dan kan alles straks ingericht worden en zijn we beneden klaar (op de deurkozijnen na, maar daar hebben we het voor het gemak even niet over).

Morgen zou ook de badkamer man komen voor het laatste kraantje en de nieuwe radiator in de woonkamer, want dat ding is dus lek...

Maar nu dit: Volgens mij zit ik met een man die tegen het randje van depressie aanloopt, of overspannen of zo... Hij weigert gewoon een pas terug te doen en blijft ondertussen op mij snauwen enzo en als ik hem daar dan op aanspreek, dan zegt ie dat het allemaal door mij komt... Gisteren heel lang gesprek gehad met hem, uiteindelijk zit ie gewoon te huilen...
    Lijkt mij toch verstandig dat ie zich een paar dagen ziek meld en gaat uitrusten!

Oh ze zijn thuis, ik ben gauw weg!

Liefs

4. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @goofychick.. geniet er lekker van de je weekend.. en wel goed uitrusten he :)

@yvette1983... ja ik ben slechthorend.. maar doofstom worden we altijd genoemd.. tenminste dat dacht ik.. ik hoor net van mn manlief dat het niet zo is.. maar ik ben slechthorend en kan gewoon praten.. het is niet makkelijk... maar het hangt ook af hoe je leeft en hoe je alles aantrekt van mensen.. maar tot nu toe red ik me wel in deze gekke horende wereld ! :) ik voel me niet thuis in de dove wereld :( zoals ze dat noemen...
    nesteldrang.. nee... niet echt.. meer klusdrag haha.. maar dat gaan we morgen doen.. maar meeste dingen moeten gewoon gebeuren hier.. :D
    veel plezier met je schoonma en schilderen.. :D maar wat moet er nog gebeuren met je deurkozijnen?

Liefs mir

5. zwanger82

zwanger82 Lid

26 mei 2008
    45
    0
    0
    @ iedereen, bedankt voor alle felicitaties van onze 20 weken echo. Super dat heel veel meiden al een goede echo hebben gehad.

@ Patrtieske16 we hebben een babykamer, matrasje aerosleep, quinny buzz 3, autostoetje badje echt alles zo'n beetje. Aleen nog geen wipstoel, speelkleed en eetstoel, want die krijg ik van mijn ouders :)

@Iuno gecondoleerd met de oma van je oma en veel sterkte met je rug, rustig aan doen hoor.

@Nettie, vervelend dat je zo beroerd bent, mijn zoontje en ik zijn ook helemaal niet lekker. Ook die hoofd- en keelpijn. Daarbij ook nog is doodmoe, sterkte meid. Denk aan jezelf gewoon ziekmelden je baby en jij zijn nu veel belangrijker.

@ iloveanders wij hebben precies hetzelfde! Mijn kater plast nergens, maar onze poes plast op de overloop. We hebben al 3 keer een dure nieuwe inloopmat gekocht :cry: We hebben nu een stuk beton zichtbaar met een goedkoop matje. Ze heeft gisteren weer geplast. Niks helpt! Als je nog advies hebt hoor ik het graag. We hebben de katten 4 jaar, gekregen toen mijn zoontje 3 maanden was :cry: Mijn vriend is het spuugzat en wil ze weg doen.

@Jessica83 gefeliciteerd met je aankopen alles is zo leuk nu en tja er is gewoon heel veel rose voor meisjes.

6. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Heyhey,

@ Lotus: wat grappig dat ik aan je verwachtingen voldoe. :p:p

@ Yvette: bedankt voor je compliment. Dat is wel leuk hoor dat spelen...
    Ik ben het met je eens, dat je man maar eens even rustig aan moet doen. Hij zit naar mijn idee ook tegen overspannen aan...

@ Zwanger82: ik heb helaas geen tips. Doordat ik met het eten bezig was, ben ik de dierenarts vergeten te bellen, dus dat moet ik maandag dan maar even doen...
    Onze kater doet ook helemaal niets en onze hond die komt niet boven, dus het kan er maar 1 zijn. Ik word er echt helemaal gek van en zit er inderdaad ook echt aan te denken dat ze weg moet. Maar eerst maar eens even de dierenarts bellen.
    Andres gaat zometeen de bakken nog even verschonen en dan de bak van Nala op zolder zetten. Even kijken of dat helpt...
    Misschien het eten ook maar weer even apart zetten... Dat van Charlie maar weer even bij de magnetron...

Liefs en dikkek nuffel,

Patricia

7. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    @ Lotus: Je man heeft inderdaad gelijk, als je doofstom bent, kun je namelijk ook niet praten. Maar ik geloof wel dat het niet makkelijk is, ik heb het wel gezien bij mijn oma. Maar weet je, zij voelde zich in de ‘doven’ wereld ook niet thuis, heeft daar wel haar man leren kennen, maar verder hebben zij een ‘horend’ leven geleid. 2 Kinderen gekregen en altijd voor zichzelf gewerkt.
    Ze gaan de wanden schilderen, maar de deurkozijnen enzo, die schilder ik liever een keer zelf, dus die gaan ze niet doen. Dus echt helemaal af is het straks niet, maar ik vind dat af genoeg, alles zit erin, is bruikbaar en dat vind ik af genoeg ;)
    Hebben jullie ook een oud huis, dat je nog zoveel moet doen? Dat van ons is van 1928 ;)

@ Patricia: Ja, dat is ook zeker leuk! Ik deed dat eerder heel veel, heb echt alle kleuren gehad, maar wil mijn haar nu wat rust gunnen, is hard nodig!
    En jah, mijn man moet inderdaad rust nemen. Als mijn schoonmama morgen weer naar huis is, ga ik eens rustig met hem spreken. Ik herken het heel erg (mijn vader is ooit overspannen geweest) en dit wil ik met mijn man gewoon echt niet meemaken…
    Heb jij aparte bakken voor de kat? Misschien is dat inderdaad de oplossing. Het is toch vreselijk als je haar weg zou moeten doen? Ik heb echt met je te doen… Wat voor katten heb jij eigenlijk?

8. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey Yvette:

het zou inderdaad verschrikkelijk zijn om haar weg te doen. Als het goed is heeft Andres nu 1 bak op zolder gezet.

Ik zal een foto van onze poezebeestjes in mijn album zetten, goed? :D:D
    Ze zijn allebei europese kortharen...

Succes morgen met het overleggen met je man.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

9. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    He iedereen.
    Vandaag weeraleens een drukke dag gehad. Van 6-13 gewerkt, dan thuis gekomen en het huis gepoetst en om 17 uur kwamen mn ouders & oma & babynichtje van 1jaar op bezoek. Ze zijn net weg :rolleyes:
    Het zal me deugd doen morgen te kunnen uitslapen.
    Heb ff alles gelezen maar ben te moe op iedereen te antwoorden, sorry!

Maar toch @ Iuno: Gecondoleerd met het verlies van je oma :( ..

Ik ga nu wat bankhangen en dan naar mn bedje toe.

Slaapwel iedereen ;)

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Yvette ik zelf heb geen rijbewijs dus dan gaat het wat moeilijk

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    als ze het een gedrags probleem is,dan kun je dat moeilijk afleren dat niet,
    pffff vervelend wij hebben ook zo kat gehad,en hebben wij toen ook helaas weg moeten doen,geluklig naar kennissen met een boederij waar ze lekker buiten kon zijn

12. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Helaas heb ik geen kennissen die op een boerderij wonen, zodat ze daar naartoe kan...
    Eerst maar eens even kijken hoe dit gaat...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

13. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    WEEKEND................. ik ben er zo aan toe :D

Gisterern was alles ok bij de vk de kleine meid heeft een mooie curve en ze heeft iets opgemeten geloof mijn baarmoeder dat was 20 cm, ben nu in totaal 4 kg aangekomen best netjes toch?
    Ook hebben we haar hartje weer kunnen horen en dat was echt een ander geluid dan de vorige keer je hoorde nu echt de klepjes slaan errug leuk.
    Duik zo lekker mijn bedje in morgen weer een drukke dag.

Iuno gecondoleerd met je oma

14. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Hoidiehoi!

Hoop dat jullie het niet erg viinden dat ik even een ego berichtje plaats zo snel tussendoor... Ben druk met m'n liefie bezig in de babykamer. Moest alleen even hoi zeggen!

Vandaag 1e dag van de 2e helft! jeej!

Dinsdag 20 weken echo gehad en we zijn er nog steeds ondersteboven van. Heb 2 echo foto's in mijn album gezet :D

15. Tese

Tese Niet meer actief

Zo het is erg lang geleden dat ik gereageerd heb sorry sorry sorry!

Maar ik heb een paar weken met 65 uur werken erop zitten :confused:

We hebben de 20 weken echo gehad en we krijgen een Jongen!!!!

Kunnen jullie me helpen met een paar dingen?
    Ik heb een voorliggende placenta en mijn collega zei dat ik dan een keizersnede krijg. Is dat zo?

En ik heb een laagliggende placenta en met 32 weken krijg ik een echo om te kijken of dat rechtgetrokken is. Heeft iemand daar ervaring mee en is dit erg?

Vanochtend werd ik wakker met michelin handjes en polsen.
    Ik kon meteen mijn ringen door laten knippen :(

Ik kan ook bijna geen schoenen meer aan. En dat van het zuur herken ik ja. Ik heb altijd een familie verpakking rennies bijme :) :)

Ik hoop snel weer te reageren op iedereen maar nu ga ik even voor dood op mijn bed liggen. 65 uur werken per week gaat je niet in de koude kleren zitten als je 20 weken zwanger bent. Pfff....

16. Female

Female Niet meer actief

@ Yvette
    Probeer dan maar wel wat makkelijker te zijn in het huishouden hoor. Een beetje stof, iets niet strijken of de woonkamer en badkamer om de week ipv elke week is geen ramp hoor.
    Probeer maar een beetje aan jezelf te denken en een beetje over de troep heen kijken ;)
    Super dat de verjaardag gezellig was!
    Zal het onthouden, fotootje na de kapper :)
    (PS heb er nu ook ff 1 in gezet, vóór de kapper zeg maar :) )

Oh en over kraamhulp: Nee! Mijn mam heeft dus wat dingetjes gedaan he, dus dat was echt heerlijk en zo relaxed. Regelmatig kwam iemand van het wit-gele kruis (jaja :)) langs om te kijken of alles ok ging, BV, baarmoeder, kleine wegen enz enz
    Maar ik voelde me dan ook wel heel goed hoor na de bevalling. Was heel snel weer de oude.

Oh en wat vervelend met je man. Goed dat jullie gesproken hebben! Is hij veel te druk, dat het nu zover is gekomen?

@ Iuno
    Gecondoleerd en veel sterkte met alles!

@ Derona
    Is Delano al terug? Heeft hij het leuk gehad?

@ Nettie
    Ach ja, mannen zijn nou eenmaal een stuk nuchterder he. ;)
    Maar niet vergeten dat ze ook met ons een hoop te verduren hebben he, door al die hormonen...
    Voel je je beter? Nog gaan werken?

@ Iloveandres
    Ik kan bijna wel een appeltaart naar jouw man brengen, Sittard is nog geen 15 km :)
    Zullen we ff ruilen van huis ? Zit jij dicht bij je man, en ik dicht bij mn familie (Nunspeet) :)

@ Lotus,
    Leuk nieuwe spullen gekocht!
    Is het die hele grote krokodil vd ikea? Die hebben wij ook :D

@ Jessica
    Wij zijn ook nog niet begonnen aan de kamer hoor, tijd genoeg nog.
    Schilderen en behangen duurt ook geen maanden toch ;)

17. Female

Female Niet meer actief

Joehoe! Morgen gaan we weer even naar Levy kijken! :D :D
    Jurgen hoeft pas laat op de zaak te zijn dus lekker wat tijd met zn drietjes.

Na morgen is hij 3 dagen vrij. Soms best rot dat hij zovaak weg is, maar het leuke is wel weer dat ik on-ge-lo-fe-lijk uitkijk naar de dagen dat hij wel thuis is, das echt quality-time! :D

Heb mn haar weer gekleurd, is goed gelukt...

Vast slaap lekker voor allemaal,

Liefs!

18. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    hi,

even snel nog een berichtje van mijn kant. Die dag slaap/rust heeft me goed gedaan, ben wel aan het werk gegaan. Ik snap dat iedereen zegt dat ik gewoon had moeten afmelden maar het gaat lastig om bepaalde dingen Ten eerste ben ik al een oproepkracht en bestempel mezelf dus als een laatste redmiddel...nou stond deze dienst al een tijdje vast dus laatste redmiddel gaat niet helemaal op natuurlijk maar okay. Dan is het nog eens een vrijdagavond.....ga maar eens proberen een avonddienst te regelen op vrijdagavond, en helemaal als ik me pas tegen de middag had ziekgemeld, dat was nooit gelukt....dus dan is het wat lastiger om af te melden want ik weet dat mijn collega en de bewoners daar de dupe van worden....En dat kan ik dus niet over mn hart verkrijgen en dus ben ik gewoon gegaan. Na een douche, een flink bord warm eten en toen kon ik er weer tegenaan, de hoofdpijn is gezakt en verder met die keelpijn valt wel te werken, gewoon blijven smeren met drinken en fishermans friends oid. Nu heb ik wel last van mn nek, de hoofdpijn lijkt te zijn gezakt naar mn nek maar okay, heb het maar mooi weer even gedaan. Voelt wel weer trots! Was btw ook erg gezellig, samen met een collega wat een vriendin zou kunnen worden van me....dus dat was flink geiten....oh ja en als wij samen werken dan gaan we altijd als een speer....mensen bellen bijna niet en we hebben bijna altijd genoeg tijd voor een 2de kleine pauze....zo ook vanavond weer. Dus ach...al met al viel het allemaal lekker mee.
    Nu alleen zondagochtend weer, kwam er vanavond achter dat ik wel een andere afdeling op moet als dat me gevraagd is....als ik niet op de lijst had gekeken dan was ik daar pas zondagochtend achtergkomen...lekkere boel weer dus.... ik hang dus maandagochtend aan de foon want dit pik ik niet langer, als je me vraagt voor afdeling 2 zet me daar dan ook neer en verplaats me niet naar afdeling 1, en als dat nou echt zou moeten dan prima maar geef het even aan me door.....maar goed ik ga ermee ophouden, even wat eten nog en even lekker bankie hangen t.v kijken en dan lekker mn bed in!
    Weltrusten en een fijn weekend!

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Female leuk dat je morgen weer naar Levy toe gaat,
    enne mooie kleur,en mooie foto van jezelf

En ja Délano is weer terug die heb ik gisteren toch met mijn broer opgehaald :D

20. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Zo ben er ook weer even super druk was er al om 7 uur uit beddengoed gewassen boodschappen gedaan en nu even pauze.
    Denk je weekens heb het amper nog drukker dan op mijn werk :(

@muppet ik heb oo keen voorliggende placenta maar tegen mij praten ze hellemaal niet over een keizersnede zou het eerst dus maar goed navragen

Deel Deze Pagina