Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @iloveandres...ja dat vond ik ook hahah.. meestal klopt dat niet hehe.... ben misschien vergeetachtig.. maar had jij ook al my op hyves als je hyves hebt?
    wat heb je schattige katten.. :D ik ben ook al kattengek ! :) heb er drie :D

@yvette1983.. ja dat blijkt haha.. maar ik kan heel goed praten.. dus het is al een opluchting dat ik niet doofstom ben :p maar slechthorend.. ik mag hier ook nooit zeggen in huis dat ik doof ben.. ik heb ook een horende leven geleid en doe ik nog steeds... maar ik heb wel op slechthorende scholen gezeten tot mijn 17de.. daarna horende scholen..
    Jaja ik ken dat.. als het maar bruikbaar is.. en kan wonen is het fijn.. wij moeten nog kozijnen schilderen.. ze staan wel in de grondverf :D we gaan vandaag ook weer wat doen.. de wasmachine en droger moeten naar nieuwe plek toe.. maar er moet dan waterleiding en afwatering gelegd worden.. wat voor kleuren worden de wanden bij je?
    ben niet nieuwsgierig of zo hoor :p

@libra.. gefeliciteeerd met je 20 weken! :)

@muppet1604.. he dat is zeker lang geleden.. gefeliciteerd met je jongen! ik kan je helaas niet helpen bij je vragen.. het is ook pas mijn eerste :p

@female.. ja het is een grote krokodil.. :D met een kleintje in zn mond.. ik heb niks gekocht :p mijn schoonma heeft alles gekocht :p hehe..
    dat is wel lekker als hij zoveel dan vrij is :) wat voor kleur heb je nu in je haar? zie wel kleine foto bij je.. is dat de foto van nu of ervoor?

@nettie gelukkig is je hoofdpijn wel gezakt.. hopelijk is je nek nu ook over.. werkste vanavond...

@derona.. dan heb je echt een lieve broer die ff met je délano gaat halen :)

@journey.. dat is altijd zo he.. omdat je de rest van de week geen tijd hebt om de huishouden te doen.. bij ons gaat het nog goed om van alles te doen op vrijdag als ik nog vrij ben.. en manneke niet.. en dan op zaterdag samen boodschappen doen en klussen.. maar gisteren maar niet huishouden gedaan hoor.. daar had ik niet zo zin in en ook vanwege klus vandaag :)

@ff update van mezelf :) vanmorgen werd ik wakker door de kleine.. en wilde eignelijk meteen laten voelen door manlief.. maar helaas die voelde niks.. want snoopy stopt dan meteen :| dat was wel jammer... fijne dag iedereen!

2. Female

Female Niet meer actief

Goodmorning! :D

@ Lotus
    Heb de avatar foto ook in mn album, issie wat groter ;)
    Onze krokodil heeft geen kleintje in zn bek?! Hij is zo 2 kleuren groen gestreept met blauwe pootjes.
    Klopt dat? Zou ik haar dochter/ zoon dat bruut in de winkel hebben laten liggen? :) :)

Zal wel niet zo lang meer duren hoor, voor je man de kleine voelt. Gewoon als je rustig ligt af en toe zn hand een poosje stil op je buik leggen ;)

@ Journey
    Wow wat een actieveling vandaag! Vast een lekker voldaan gevoel al

@ Derona
    Thanks! Gelukkig je zoontje weer thuis. Ging het goed? Vond hij het leuk?

Zo, over een half uurtje gaan we richting de fokker. Zo niet vergeten even een handdoek oid te pakken want die komt in het nest te liggen, kunnen we volgende week mooi zijn mama geur mee naar huis nemen :D

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik herken het wel een beetje, maar meer de overspannen kant. Gelukkig heb ik op tijd aan de rem getrokken bij hem. Was erg gehaast, was niet meer de vrolijke stem aan de telefoon en erg moe.....heb hem nergens op aangesproken omdat hij er ook niks aan kan doen. Heb hem wel verteld wat me opviel en dat dat me zorgen maakte.....hierdoor is hij gaan nadenken (dit was al een tijdje geleden, voordat we gingen trouwen)
    En wellicht vindt hij het ook allemaal spannend zo'n kleine, weet niet of hij veel over zijn gevoel verteld maar probeer dat bij hem anders open te breken.
    Succes

4. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @female.. nee dat is andere denk ik.. die van ons is bijna 2 meter lang.. en is groen.. heeft alleen blauw pakje aan.. dus ik denk dat het andere is.. zal binnekort eens foto van maken :p het komt namelijk in de babykamer :)

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Lotus1981 zeker lief,maar hij ziet het dan meer als een verplichting maja hij is gelukkig weer thuis

Female Délano heeft het erg naar zijn zin gehad,en wou nog wel langer blijven dat dat is een goed teken :D

6. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Hallo Meiden,

Zo moest ff heel veel terglezen hahaha maar tis me gelukt heb een paar dingen onthouden!

@Muppet gefeliciterd met jullie jongen super!
    @Jessica jullie gefeliciteerd met jullie meisje!

@Iuno meid gecondoleerd trieste dingen zijn dit altijd heel veel sterkte voor jullie!

Zo even over mezelf:
    Het is gelukkig nu geregeld met mijn loon hij wou het overmaken hehe.
    Met mijn verkoudheid tja die is er nog steeds balen maar ja tis al wel wat minder gelukkig.
    Met mijn rug poeh wordt steeds erger,ben donderdag bij de fysio geweest en ik heb een knoopje in mijn spier (bovenbil)en die drukt lekker op een zenuw dus das niet echt fijn.
    Ze masseerd hem elke keer wel weg maar hij komt steeds terug en dat blijft zo tot na de bevalling want ik wordt steeds zwaarder....ja al 9 kilo hallo moet nog zoveel weken.
    En ik voel hem echt de hele dag schoppen en bewegen en ook heel veel hikken.
    Super gevoel als hij maar niet zo druk is al hij er is hahaha.
    Alleen op de plaatst van de placenta aan de voorzijde rechts voel ik bijna niets.
    Dus links is mijn buik net een pretpark soms hahaha.
    Ik ga straks denk ik even naar duimeland wou even kijken hoe de quinny buzz 3 mij bevalt anders ga ik gewoon weer voor de maxi taxi city dus...
    Ik ga zo even de agenda veranderen voor mezelf ik moest eigenlijk de 15 de naar de vk maar ze belde of het ook de 17de kon dus dat ga ik even veranderen en dan maar eten en boodschappen doen liefs Sjansie.

7. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    :baby: Januari Mama's 2009 :baby:

AFSPRAKENLIJST

04 sept.: Chantalk & Cobi & RiMa81 20 wk echo / Sanne vk / SimplyMe Extra Echo / Journey VK
    05 sept.: LadyInRed & RiMa81 vk
    08 sept.: Derona vk / Derona & Goofychick 20 wk echo
    09 sept.: Iloveandres & Ramona0309 & Naomiadaeze & Birthe vk / Taby & Mirella28 20 wk echo
    10 sept.: Taby gyn. / Mamamakka 20 wk echo / SimplyMe Proefpersoon Echo
    11 sept.: Female 20 wk echo / Yvette VK / MerleQ VK
    15 sept.: Re81 20 wk echo / SimplyMe vk
    16 sept.: Re81 vk
    17 sept.: Lotus1981 & Sjansie28 vk
    18 sept.: Jessica83 & Goofychick vk
    19 sept.: patrieske16 gyn
    27 sept.: Lotus1981 3d/4d-pretecho ! :)
    29 sept.: Tacha1987 echo / Iloveandres intakegesprek kraamzorg

01 okt.: Iuno gyn. (bloedsuikerprikken) / Yvette Pretecho
    06 okt.: Ramona0309 & Tacha1987 pretecho
    09 okt.: SimplyMe & Jessica83 3D/4D echo
    10 okt.: Ladyburg pretecho / Chantalk 3D echo
    16 okt.: Iloveandres 3D/4D echo (met DVD)

Wie afspraken heeft toe te voegen of heeft te wijzigen,
    kan dit ZELF doen of anders SimplyMe via een PB
    vragen de wijziging(en) door te voeren!

Aan wie deze afsprakenlijst bewerken wil:
    • Vergeet niet [ quote="naam gequote"] helemaal vooraan en
      [/quote] helemaal achteraan het gequote bericht weg te halen.[/*:m:209242fs]
    • Verwijder steeds afspraken van dagen die al voorbij zijn
      (alleen de dag ervoor mag evt. nog even blijven staan ;) ).[/*:m:209242fs]
    • Neem steeds de LAATSTE LIJST die je kunt vinden.[/*:m:209242fs]
    • Voeg geen afspraken toe, die verder weg dan 2 maanden zijn.[/*:m:209242fs]
    • Zet geen andere opmerkingen/reacties in dit bericht.
    • [/*:m:209242fs]

8. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Muppet: ik heb er geen ervaring mee meid. De mijne ligt ook aan de voorkant en bij mij hebben ze er niets over gezegd. Ik weet alleen dat het dus zo is, dat je de kleine dan wat later voelt...

@ Female: hahaha, is misschien een idee. LOL :p
    En? is het een leuk kleurtje geworden? Ben wel nieuwsgierig hoor...

@ Lotus: ik weet niet of we elkaar op hyves hebben. Dit is mijn hyves in iedergeval (ook voor de anderen die het leuk vinden om mij toe te voegen) http://www.iloveandres.hyves.nl . Zet er wel even bij wie je bent...:D:D

Hier heb ik slecht geslapen... helaas. Zometeen maar even boodschappen doen met mijn man en als het droog blijft even op de markt groentes halen...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

9. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle

AFSPRAKENLIJST

04 sept.: Chantalk & Cobi & RiMa81 20 wk echo / Sanne vk / SimplyMe Extra Echo / Journey VK
    09 sept.: Iloveandres & Ramona0309 & Naomiadaeze & Birthe vk / Taby & Mirella28 20 wk echo
    15 sept.: Re81 20 wk echo / SimplyMe vk/ iloveandres 20 wk echo in de herhaling

06 okt.: Ramona0309 & Tacha1987 pretecho

[/quote] helemaal achteraan het gequote bericht weg te halen.[/*:m:d2rap7b6]
      (alleen de dag ervoor mag evt. nog even blijven staan ;) ).[/*:m:d2rap7b6]
    • Neem steeds de LAATSTE LIJST die je kunt vinden.[/*:m:d2rap7b6]
    • Voeg geen afspraken toe, die verder weg dan 2 maanden zijn.[/*:m:d2rap7b6]
    • [/*:m:d2rap7b6]

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    wat een rust hier :D
    zooo hier weer lekker de boodschapjes binnen,.

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zwijmel....ondanks dat ik bekaf ben ben ik even naar Utrecht gereden naar baby planet en prenatal. Zag ik bij babyplanet bijna de kleur klamboe die we aldoor zochten (maar helaas hebben we nu al een lime groene.....waarvan de stof wel veel mooier is)
    Daar ook een leuk dekentje gekocht van een hele mooie kleur (hihihi) en een wit lakentje met een borduursel van twee voetjes indezelfde kleur als het dekentje.
    En zag daar nog twee happy dog knuffels staan.....dus een grote en een wat kleinere meegenomen.
    Alles direct ingericht en opgemaakt in de kamer....zwijmel.
    Moet er nog wel af om het te wassen maar toch.
    Twee leuke rompertjes gekocht....eentje met een beertje en tekst....ik wil heel veel knuffels en eentje van nijntje.....zwijmel!

12. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @derona.. ooh mijn broer zou het niet erg vinden.. die vind het altijd wel gezellie .. maar hij heeft over een maand ook 3 kids.. dan wil hij niet meer... :) gelukkig heeft hij naar zn zin gehad :D

@iloveandres.. ik schaam me rot haha.. heb net berichtje achtergelaten bij je :) komt gewoon door al die andere namen he :p en de echo's :p

@goofychick.. ik ken het.. ik wil ook een hoop knuffels op de babykamer :p hihi.. zijn zo lief! :)

13. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Goofychick: klinkt allemaal alweer supermooi meid!
    Zwijmel maar even verder hoor. HAHAHAHA.

@ Lotus: heb je inmiddels alweer een krabbel teruggestuurd. LOL.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

14. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    ***************INBRAAK**************
    Iloveandres: Meid, je bent toch een vriendin van Annika? Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat ben ik blij voor je dat je eindelijk zwanger bent....:D Geniet ervan...

Liefs Mieni (oktober mama 2008)

***************UITBRAAK***************

15. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Minie: dat klopt helemaal! Bedankt voor je felicitatie. :D:D

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

16. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
    Even snel een ego berichtje.. Geen tijd om alles bij te lezen. Net thuis uit het ziekenhuis, bij opa geweest. Hij gaat wel wat beter maar nog niet 100%. Moet nog wel even daarblijven. Dat vind ik wel vervelend aangezien wij donderdag op vakantie gaan. Maar ja, niets aan te doen. We zien wel hoe het loopt, hoop dat hij geen gekke dingen gaat doen. Nu hier opruimen, poetsen, vast alles wat vakantie klaar maken. Heb er wel veel zin in verder, lekker naar het zonnetje. Probeer straks nog even bij te lezen en als het gaat op iedereen te reageren, maar gaan ook nog uit eten vanavond, dus zit krap in de tijd!

Fijn weekend in elk geval allemaal!

17. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    iloveandres hoelang ben je bezig geweest als ik vragen mag'>

18. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0

AFSPRAKENLIJST

15 sept.: Re81 20 wk echo / SimplyMe vk/ iloveandres 20 wk echo in de herhaling

06 okt.: Ramona0309 & Tacha1987 pretecho Journey Bloedsuiker prikken en VK

[/quote] helemaal achteraan het gequote bericht weg te halen.[/*:m:2wcz83yf]
      (alleen de dag ervoor mag evt. nog even blijven staan ;) ).[/*:m:2wcz83yf]
    • Neem steeds de LAATSTE LIJST die je kunt vinden.[/*:m:2wcz83yf]
    • Voeg geen afspraken toe, die verder weg dan 2 maanden zijn.[/*:m:2wcz83yf]
    • [/*:m:2wcz83yf]

19. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Derona: wij zijn ietsje langer als 2,5 jaar bezig geweest.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    pff tijd zeg,ja hier ook 2 half jaar

Deel Deze Pagina