@ mamamakka Bijna goed! Je hebt alleen de kleurtjes weggehaald... :-k Zal hem hieronder (goed) voor je neerzetten Als je twijfelt of je het goed hebt gedaan, kun je overigens ook eerst op 'voorbeeld' onderaan je berichtje klikken. Mocht het er daar niet hetzelfde uitzien als het 'origineel', kun je het altijd nog veranderen of laten - mocht je achteraf nog foutjes ontdekken, kun je ook nog op 'wijzigen' rechts naast 'quote' klikken - je hebt nl altijd tot een uur na het posten de mogelijkheid je eigen bericht te bewerken.
januari mama's 2009 AFSPRAKENLIJST 01 sept.: Tacha1987 & Lotus 20 wk echo 02 sept.: Libra 20 wk echo 03 sept.: Ladybug & Iloveandres & Jessica83 20 weken echo / Cobi 3e afspraak vk 04 sept.: Chantalk & Cobi & RiMa81 20 wk echo / Sanne vk / SimplyMe extra echo 05 sept.: LadyInRed & RiMa81 vk 08 sept.: Derona vk / Derona & Goofychick 20 wk echo 09 sept.: Iloveandres & Ramona0309 & Naomiadaeze & Birthe vk / Taby 20 wk echo 10 sept.: Taby gyn. / Mamamakka 20 wk echo 11 sept.: Female 20 wk echo / Yvette VK 15 sept.: Re81 20 wk echo / Sjansie28 & SimplyMe vk 16 sept.: Re81 vk 18 sept.: Jessica83 & Goofychick vk 29 sept.: Tacha1987 echo 01 okt.: Iuno gyn. (bloedsuikerprikken) 06 okt.: Ramona0309 & Tacha1987 pretecho 09 okt.: SimplyMe & Jessica83 3D/4D echo 10 okt.: Ladyburg pretecho / Chantalk 3D echo 16 okt.: Iloveandres 3D/4D echo (met DVD) Wie afspraken heeft toe te voegen of te wijzigen, dient dit ZELF te doen (of iemand anders te vragen)! Aan wie deze afsprakenlijst bewerken wil: - vergeet niet [ quote="naam gequote"] helemaal vooraan en [ /quote] helemaal achteraan het gequote bericht weg te halen - verwijder steeds afspraken van dagen die al voorbij zijn (alleen de dag ervoor mag evt. nog even blijven staan ) - neem steeds de LAATSTE LIJST die je kunt vinden - voeg geen afspraken toe, die verder weg dan 2 maanden zijn - zet geen andere opmerkingen/reacties in dit bericht
Hai Meiden Ik was al bijna in het verkeerde vakje aan het antwoorden,maar goed gelukkig zag ik het op tijd Vannacht wel goed geslapen gelukkig.......maar nu merk ik echt dat ik me een partij aan het zweten ben,maar dan zweet ik het eruit ,toch dat zeggen ze toch............ Noël is alleen nog erg verkouden maar is verder ook helemaal opgeknapt gelukkig ,die mag vanmiddag weer naar de creche en hij heeft er wel zin in zegt ie Ik ga verder nog weinig doen,mijn huisje een beetje poetsen en een klein beetje strijken en daar laat ik het bij,en wat rusten.......... @ Yvette.........Meid het gaat erom hoe jij je erbij voelt en als jij het speciaal vind is het toch ook speciaal........Nee de hoofdpijn is nu gelukkig ook gezakt ik ben alleen strontverkouden maar daar komen we ook wel weer overheen ,het zal allemaal wel met elkaar in verband hebben gestaan..........Nou dan komt er binnenkort iets leuks jullie kant op ,fijn dat het een heel eind gelukt is,dat is heel leuk om te zien ........Nou dan heb je mooi 2 keer verdient toch ......Als je volgens de boekjes normaal aankomt van je hele zw is dat rond de 12 kilo,dus ik vind het dan netjes wat je bent aangekomen hoor .......Gewoon eruit gooien wat er uit moet ,verdomme meid,ik snap dat hier ook niet,kan je dan niet gewoon met de physio praten dat zij misschien iets kunnen betekeken?............Lekker meid dat alles bijna af is ,nou ik baal ook als ik zelf niet kan wassen ......Ja misschien je bloeddruk,of ook wat grieperig aan het worden?.....Wat fijn om te lezen dat de physio zo goed aanslaat,en net wat je zegt dat heb je er ook voor over,maar ik zou het toch even goed navragen,misschien dat het anders is omdat het door de zw komt.............Lekker he in je badje zitten ..........Bedankt ........Ja ik kreeg van Mir ook een mailtje,wel fijn als je gemist word hahahah..........Ja ik vind het zelf erg knap dat ik 3 weken zei ,ik hoorde me het zelf zeggen en dacht wat goed,nu nog volhouden ook ,ja gelukkig mag ik meteen komen als ik erg bezorgd ben........Tnx meid erg lief van je........Wat leuk 1 jaar hoe is het geweest?.........Fijn dat je vriendin weer terug is ........Gaat snel he meid nog gefelicteerd met je 22 weken .Hoe was het op de camping? @ Re 81.......Bedankt meid...........Ik herken het niet,ik zou het toch weer even tegen haar zeggen,en anders tegen je ha.........Hahahha Dat maakt toch niet uit ..........Jeetje meid misschien ook een griepje ofzo?....... @ Britt........Fijn dat je vakantie heerlijk is geweest meid en dat je buikje zo hard is gegroeid..........Wat fijn meid dat alles goed is met de 20 weken echo,en ja sommige willen het niet laten zien he ......Is goed meid........ @ Ladybug.......Dat kan ook natuurlijk,ik ben ook de Buddy van janneke en zij van mij,ze mailt bij de OKt mama's ik zal haar tegen die tijd nog wel even voorstellen..........Heel bizar die dingen die je weleens lees en hoort....... @ Dinky......Waarom bel je haar niet gewoon op als je zo'n lst van je rug hebt?.......Hahhahaha sorry dat ik lach,maar zo heb je het toch goed opgelost ........Ik snap dat je dat allemaal lang vind duren........Wat leuk dat je ook les geeft op een manege....... Nu ga ik Noël verzorgen en naar de creche brengen
januari mama's 2009 AFSPRAKENLIJST 01 sept.: Tacha1987 & Lotus 20 wk echo 02 sept.: Libra 20 wk echo 03 sept.: Ladybug & Iloveandres & Jessica83 20 weken echo / Cobi 3e afspraak vk / Joyce1983 pretecho 04 sept.: Chantalk & Cobi & RiMa81 20 wk echo / Sanne vk / SimplyMe extra echo 05 sept.: LadyInRed & RiMa81 vk 08 sept.: Derona vk / Derona & Goofychick 20 wk echo 09 sept.: Iloveandres & Ramona0309 & Naomiadaeze & Birthe vk / Taby 20 wk echo 10 sept.: Taby gyn. / Mamamakka 20 wk echo 11 sept.: Female 20 wk echo / Yvette VK 15 sept.: Re81 20 wk echo / Sjansie28 & SimplyMe vk 16 sept.: Re81 vk 18 sept.: Jessica83 & Goofychick & Joyce1983 vk 29 sept.: Tacha1987 echo 01 okt.: Iuno gyn. (bloedsuikerprikken) 06 okt.: Ramona0309 & Tacha1987 pretecho 09 okt.: SimplyMe & Jessica83 3D/4D echo 10 okt.: Ladyburg pretecho / Chantalk 3D echo 16 okt.: Iloveandres 3D/4D echo (met DVD) Wie afspraken heeft toe te voegen of te wijzigen, dient dit ZELF te doen (of iemand anders te vragen)! Aan wie deze afsprakenlijst bewerken wil: - vergeet niet [ quote="naam gequote"] helemaal vooraan en [ /quote] helemaal achteraan het gequote bericht weg te halen - verwijder steeds afspraken van dagen die al voorbij zijn (alleen de dag ervoor mag evt. nog even blijven staan ) - neem steeds de LAATSTE LIJST die je kunt vinden - voeg geen afspraken toe, die verder weg dan 2 maanden zijn - zet geen andere opmerkingen/reacties in dit bericht
Ik heb het ook geprobeerd en ik kan het ook Heb mijn pretecho van woensdag en bezoekje aan de vk van 18 september even toegevoegd.. hihi
@ Yvette Dat is een leuk idee ja, of zo'n mandje vol proppen met allemaal lekkere eet dingen en fles wijn enzo. mooie potjes kruiden, tapenade, toast, leuke servetten. Ik heb mijn moeder ook ooit een dag cursus tapas maken gegeven, vond ze super leuk! En natuurlijk was ik meegegaan.. Je kan je haar even een aantal keer wassen met een goede anti roos shampoo, dat haalt de kleur er wat uit. Succes...
januari mama's 2009 AFSPRAKENLIJST 01 sept.: Tacha1987 & Lotus 20 wk echo 02 sept.: Libra 20 wk echo 03 sept.: Ladybug & Iloveandres & Jessica83 20 weken echo / Cobi 3e afspraak vk / Joyce1983 pretecho 04 sept.: Chantalk & Cobi & RiMa81 20 wk echo / Sanne vk / SimplyMe extra echo 05 sept.: LadyInRed & RiMa81 vk 08 sept.: Derona vk / Derona & Goofychick 20 wk echo 09 sept.: Iloveandres & Ramona0309 & Naomiadaeze & Birthe vk / Taby 20 wk echo 10 sept.: Taby gyn. / Mamamakka 20 wk echo 11 sept.: Female 20 wk echo / Yvette VK 15 sept.: Re81 20 wk echo / Sjansie28 & SimplyMe vk 16 sept.: Re81 vk 18 sept.: Jessica83 & Goofychick & Joyce1983 vk 29 sept.: Tacha1987 echo/ iloveandres intakegesprek kraamzorg 01 okt.: Iuno gyn. (bloedsuikerprikken) 06 okt.: Ramona0309 & Tacha1987 pretecho 09 okt.: SimplyMe & Jessica83 3D/4D echo 10 okt.: Ladyburg pretecho / Chantalk 3D echo 16 okt.: Iloveandres 3D/4D echo (met DVD) Wie afspraken heeft toe te voegen of te wijzigen, dient dit ZELF te doen (of iemand anders te vragen)! Aan wie deze afsprakenlijst bewerken wil: - vergeet niet [ quote="naam gequote"] helemaal vooraan en [ /quote] helemaal achteraan het gequote bericht weg te halen - verwijder steeds afspraken van dagen die al voorbij zijn (alleen de dag ervoor mag evt. nog even blijven staan ) - neem steeds de LAATSTE LIJST die je kunt vinden - voeg geen afspraken toe, die verder weg dan 2 maanden zijn - zet geen andere opmerkingen/reacties in dit bericht
Hallo Meiden, @Joyce: Hihihi... Kan gebeuren hoor! Geen probleem! Ik ben soms ook wel eens in de war met bepaalde reacties. Enne over het werken... Ik zie dat persoonlijk niet als zwak hoor! Je lichaam geeft gewoon aan dat het bepaalde dingen niet meer aankan en daar moet je naar luisteren. Het is niet zo dat je je aanstelt of dingen verzint... Niet jezelf forceren hoor, daar krijg je later last van. @Indira: Gefeliciteerd met de mooie 20 weken echo! Jammer dat het verder niet zo leuk was. Je kan het echt treffen met de echoscopist of juist niet. Sommige zijn idd. ontzettend zakelijk en daar is weinig lol aan. Maar wel even je kleintje gezien natuurlijk en dat is ook leuk! Beterschap met je moeder. @Lotus en Tacha: Vandaag is de grote dag! Spannend he? Nou, veel suc6 en natuurlijk veel plezier! @Derona: Beterschap meid! Ziek zijn is helemaal niet leuk! Bah! Hopelijk voel je je snel weer wat beter. @Sanne: Nee, alle drie hebben bij mij geslapen en ik ben nooit bang geweest dat ik op ze zou gaan liggen. Ik slaap heel licht en draai amper 's nachts. De baby ligt wel aan mijn kant hoor, manlief vertrouw ik niet en hij zichzelf ook niet hoor, dus de kleine slaapt niet in het midden. Natuurlijk meteen even gespiekt... Wat een mooi plaatje, die waar ze met haar knie tegen haar neus aanligt. Mooi hoor! Enne ik ben ook benieuwd hoor of het donderdag nog steeds een meissie is. Het is nu een andere echoscopist, dezelfde als bij mijn jongste dochter en hij had het goed bij mijn dochter. @Mamamakka: Mooie bos bloemen... Zo hoort het! Tja, belofte maakt schuld he! @Nettie: Hier ook hoor. Ben gek op Zwitsal, maar mijn kinderen kregen er alledrie pukkeltjes van en een hele droge huid. Natusan is ook mijn favoriet. @Patricia: Vreemd hoor, die bultjes... Ik zou niet weten wat dat geweest kan zijn. Mooi buikkie trouwens! @Yvette: Wat leuk dat je het zo gezellig hebt gehad gisteren. Enne mijn broer, zus en ik hebben vorig jaar een mooie ketting gekocht met een symbool waar onze drie sterrenbeelden in voorkwamen. Mijn moeder is heel erg met astrologie bezig, maakt horoscopen voor mensen enzo. Het is meer dan alleen haar hobby. Maar dat is misschien ook een idee. Mijn moeder is er echt helemaal gek op, omdat het natuurlijk echt iets speciaal voor haar is. Het was niet eens heel duur, omdat mijn moeder niet van goud houdt en zilver veel mooier vindt. Dat scheelt . @Mirella: Geen ervaring mee, met haar verven. Ik zou je dus niet kunnen helpen. @Jessica: Gefeliciteerd met je 20 weken mijlpaal! Nu aftellen inderdaad! Meiden, ik ga weer verder. Groetjes SimplyMe Ps. Sorry Iuno! Beetje lang geworden! Ben niet zo goed in het kort samenvattend schrijven. Hadden jullie vast al gemerkt!
@derona beterschap! @Jessica83 gefeliciteerd met 20 weken! @iuno.. wat ziet die lijst mooi uit! @Sanne78 dank je wel ! moet er om vier uur zijn.. nu op mijn werk.. nog 1 uur en drie kwartier werken en dan mag ik me manneke ophalen jij beterschap! @mammamakka.. shopse! @nettie dank je voor je tip.. want mijn manneke vind het niet lekker ruiken die zwitsal dan he.. koffie... mmm lekker @Yvette1983... dagje samen uit gaan zoals samen naar de sauna of dagje relaxen wat erg.. van je badkamer.. pff.. wat een lekker man is dat dan.. hopelijk komt hij morgen wel dan echt.. @iloveandres.. kunnen ze niet per maand uitbetalen? @patrieske.. welkom terug @Simplyme.. dank je wel! zal wel lukken Liefs mir
misschien een stomme vraag hoor.. ik hoor niks meer over die meeting.. gaat dat nog wel door? ik weet alleen zelf nog niet of ik kan... Liefs mir
Heyhey, @ SimplyMe: dankje voor het compliment van mijn buikje . Ik weet ook niet precies wat het is, maar ik houd het wel in de gaten... Heb ze namelijk nog steeds een klein beetje. @ Lotus: gefeliciteerd, 20 weken. Ik over een paar dagen ook. HIHIHI. Vandaag 20 weken echo? De mevrouw aan de telefoon zei tegen mij dat ze altijd per week uitbetalen. Maar ik ben het ook gewend hoor per week. Ik werk namelijk via een uitzendbureau en daar krijg ik ook per week uitbetaald... Ik hoor er ook niets meer over, maar ik kan de 20e sowieso toch niet... ik kon eerst wel, maar nu gaan we een lang weekend weg... @ Patrieske: poets ze meid. Blij dat je wat beter geslapen hebt. Ik ga zo eerst maar eens even eten en daarna toch echt even beginnen met stoffen en de toilet... ik zie er tegenop. Omdat ik zeker weet, dat ik morgen weer heel erg veel last ga krijgen. Maar ik zal morgen toch niets doen, afgezien van bijna alleen maar in de auto zitten.... Morgen namelijk naar België om mijn maagbandje helemaal open te laten zetten... Werd zostraks nog gebeld door mijn kraamzorgcentrum. 29 September heb ik het intakegesprek al om 9.00 uur. Zijn er al meiden die al een afspraak hebben voor het intakegesprek? Liefs en dikke knuffel, Patricia
@iloveandres... dank je wel! ooh.. dan mag ik hopen dat ze me zwangerschapsverlof niet per week uitbetalen.. want mijn bureau betaalt per vier weken en niet per week.. omdat ik dat totaal niet wilde.. ik was al jaren in en uit al gewend om maandsalaris te krijgen.. dan ben je niet gewend om weer per week te krijgen.. het zal denk ik wel verschoven worden die meeting.. als we met zn allen op week 30 zitten maar het hangt voor mij ook af waar het is..
Dacht kom even spieken hoe het is geworden Nog 1 weekje en dan zit onze vakantie er ook weer op Voel de beeb nu regelmatig bewegen en gister schopte ukkie zo hard dat je het aan de buitenkant kon zien Yvette, ik had voor mijn moeder haar verjaardag (toen ik zwanger was van Luca) een boek gekocht...Oma vertel eens! Daarin kan ze vanalles schrijven over haar jeugd enz. Dat kan Luca dan later lezen als hij groter is.
@ Lotus: mijn vriendin krijgt ook ziektewet en zij krijgt het wel gewoon per 4 weken/maand... ik denk ik dat ik per week krijg, omdat ik via het uitzendbureau werk... Nu dus alleen die spullen nog even opsturen en om een herberekening vragen, want dat wat ik nu krijg (netto) is zo'n 500 euro minder, dan dat ik normaal krijg en dat is veel meer als 70% minder...... @ Chantalk: leuk dat je de kleine steeds meer voelt. Volgens mij heb ik vanmorgen (toen ik even voorover gebogen zat) de kleine voelen trappen. Een paar keer, maar ik weet het niet zeker.... Liefs en dikke knuffel, Patricia
@ Jessica: ik zit dus in de ziektewet. Ik krijg uitbetaald via de UWV... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Ik zit ook in de ziektewet en krijg via mijn werkgever uitbetaald. Waarom zitten jullie in de ziektewet en hoelang al? Ik zit al thuis sinds de 11 week van de zwangerschap. Ik heb last van duizeligheid en erge vermoeidheid. Ik werk via de detachering en moet daarom dus naar Rotterdam. Dat is zo'n 120 km per dag dat ik moet autorijden. Wat voor mij nu veelste ver is.
@ Jessica: ik zit in de ziektewet ivm mijn bekken en onderrug. Ik zit vanaf 29 juli gedeeltelijk in de ziektewet en vanaf 14 augustus geheel in de ziektewet. 29 juli was ik een week of 14/15 zwanger en dat ik volledig in de ziektewet zat een week of 16/17... Liefs en dikke knuffel, Patricia
AFSPRAKENLIJST 01 sept.: Tacha1987 & Lotus 20 wk echo 02 sept.: Libra 20 wk echo 03 sept.: Ladybug & Iloveandres & Jessica83 20 weken echo / Cobi 3e afspraak vk / Joyce1983 pretecho 04 sept.: Chantalk & Cobi & RiMa81 20 wk echo / Sanne vk / SimplyMe extra echo 05 sept.: LadyInRed & RiMa81 vk 08 sept.: Derona vk / Derona & Goofychick 20 wk echo 09 sept.: Iloveandres & Ramona0309 & Naomiadaeze & Birthe vk / Taby/ Mirella28 20 wk echo 10 sept.: Taby gyn. / Mamamakka 20 wk echo 11 sept.: Female 20 wk echo / Yvette VK 15 sept.: Re81 20 wk echo / Sjansie28 & SimplyMe vk 16 sept.: Re81 vk 18 sept.: Jessica83 & Goofychick & Joyce1983 vk 29 sept.: Tacha1987 echo 01 okt.: Iuno gyn. (bloedsuikerprikken) 06 okt.: Ramona0309 & Tacha1987 pretecho 09 okt.: SimplyMe & Jessica83 3D/4D echo 10 okt.: Ladyburg pretecho / Chantalk 3D echo 16 okt.: Iloveandres 3D/4D echo (met DVD)