Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ik heb toen een HSG onderzoek gehad en een maand later was ik zwanger...Blijkbaar heb ik dus de hele tijd verstopt gezeten...

Waarom heeft het bij jullie zolang geduurd dan?

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

2. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @iloveandres... ik ook al terug hahaha :) ik zal wel vanavond denk ik gewoon online zijn... manneke gaat vanavond hobbyen met mn broer... zijn ergens bij half tien thuis gelukkig gaat hij wel zo lekker eten maken :) broodje kaas komkommer en tomaat! :) mmm lekker.. en als ik meer trek krijg daarna.. heb k ook nog een slaatje.. :)

mag ik vragen wat een hsg onderzoek?

LIefs mir

3. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Grmbl...leuk denk je, zo'n babykamertje inrichten. Maar behang afstomen is NIET LEUK! :evil: :evil: :evil:

Door dat verdomde stoomapparaat zit ik op dit moment tegen een lekkage in mijn keuken aan te kijken. Help :rolleyes:

4. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

Hallo meiden,

@Tacha: Volgens mij groeit de placenta niet naar beneden, maar meer
    naar boven. Tenminste dat lijkt mij logischer. Als de baarmoeder rekt dan
    gebeurt dat naar boven toe, toch? :( Of is dit logica die nergens op slaat.
    Hihi.. Ik weet het niet hoor. ;) Volgens mij kan alleen een VK je daar
    een goed antwoord op geven. Misschien even een vraagje posten bij de
    Vk's op deze site. ;)

@Yvette: Ik hoop het. Het lijkt mij heel leuk om een keer echt met een
    grote toeter rond te lopen. ;) Ik ben benieuwd hoe mijn buik verder
    groeit. Haha..
    En vervelend van je man... Er komt toch veel op hem af, das duidelijk.
    Misschien even een relax-weekend inplannen. Gewoon even lekker met
    zijn tweeën (eigenlijk drieën) verstand op nul.
    Mijn man en ik hebben een keer in de zoveeeeeel tijd een keer een
    "bed-weekend". Heerlijk is dat. Dan kopen we allerlei lekkere dingentjes
    en blijven we het hele weekend lekker liggen op bed. :D Overdag met
    alle kids in bed tekenfilms en kinderfilms kijken en 's avonds lekker met
    zijn tweetjes dvdtjes kijken enzo. Echt heerlijk hoor! ;)

@Mirella: Wat een gedoe zeg met je schoonouders! Ik kan mij heel goed
    voorstellen dat je er goed gek van wordt. :( Misschien eens goed met je
    man praten als de boze bui wat voorbij gevaren is.

@MerleQ: Dat je hond zo piept van de vlooien kan ook heel goed hoor.
    Mijn moeders hond loopt dan ook meteen ontzettend te piepen, dan weet
    ze meteen dat hij ze weer heeft. ;) Gaat het nu beter met het gepiep
    nu hij behandeld is tegen vlooien? Of had het echt met het bij jullie willen
    zijn te maken? Konden ze maar praten af en toe... ;)

@Female: Mooi hoor, je haar! Lekker is dat he, even jezelf verwennen
    doet een mens goed. En ik wou dat ik de kraamhulp kon weigeren. Ik heb
    daar dus ook helemaal geen zin in, een vreemde in huis, maar de
    verloskundige wil dit graag omdat ze de nazorg hier doen. Ik ben nog
    van plan om te kijken of mijn huisarts dit zou willen doen, dan kan ik de
    kraamhulp afzeggen. Duim.. Duim.. Duim.. ;) Ik heb zowiezo wel
    kraamhulp nodig om te assisteren bij de thuisbevalling, maar dat staat los
    van de verdere kraamhulp, zeg maar. En.. Hoe was het bij Levy? ;)

@Iuno: Nogmaals sterkte met het verlies van je man zijn oma. *Knuf*
    Doe maar rustig aan!

@Derona: Wat leuk dat hij zo genoten heeft bij opa. Voor herhaling
    vatbaar dus. ;)

@Patricia: Leuk zeg dat je man gewonnen heeft met voetballen! :D
    Gefeliciteerd! Het was dus vast heel gezellig daar. ;)
    En ik had ook een poes die opeens begon met overal plassen, die heb ik
    gelukkig ook bij mensen op een boerderij kunnen brengen. Dat was
    helaas de enigste oplossing. :( Enne leuk kleurtje hoor! Mooi! :D

@Birthe: Haha.. Zo heeft mijn moeder haar broodrooster eens helemaal
    schoongemaakt... Het water droop er ook uit. Hihi.. Maar hij deed het
    nog, wel na een lange tijd drogen idd. Ben benieuwd of dat ding van jou
    nog levensvatbaar is. ;) Fijn trouwens dat alles beter gaat met opa. :D

@Lotus: Gefeliciteerd met je Verrassinkje! ;) Hoe is het trouwens
    afgelopen bij de huisarts? Was het nou een blaasontsteking?

@Jessica: Leuk he dat roze spul! Hihi.. Heerlijk zoet.. Ik heb ook al flink
    wat roze spul aangeschaft. ;) En ik ben ook nog lang niet klaar met
    de babykamer hoor. Je hebt echt nog wel even de tijd hoor. Ik ben heel
    langzaamaan begonnen met schuren en verven. Dat is nu zo goed als
    klaar en ik ga volgende week beginnen met de gordijnstof zoeken, lekker
    op de markt struinen tot ik het perfecte stofje heb gevonden... ;)

@Joyce: Over het zuur... Ik heb gemerkt dat ik vaak last krijg als ik
    onderuit gezakt zit, zeg maar. Bij mij helpt het al enorm als ik met een
    rechte rug zit. Dan krijgt mijn maag wat meer de ruimte. ;) Verder
    heb ik er eigenlijk niet zo heel vaak last van gelukkig. Maar wat niet is
    kan komen... :( Ik hoop het niet, want het is ontzettend irritant.

@Goofychick: Leuk he, zo'n nachtbrakertje.. ;) Mijn oudste was ook
    de hele nacht superactief, werd idd. met regelmaat wakker door geschop
    en gedraai. En overdag lag meneertje heerlijk te slapen... :D
    Mijn twee meiden waren een stuk rustiger gelukkig en deze kleine meid
    lijkt veel meer op haar grote broer. :D Echt een druktemaker dus!

@Libra: Hallo terug! Hihi.. Gefeliciteerd met je 20 weken! :whistle: \:D/ :whistle:

Nou, hier hebben we eindelijk de perfecte meisjesnaam gevonden...
    Hij begint met de letters "Ty", het is een moslimnaam en we vinden hem
    mooi, dus we zijn er uit. Yes! We houden de naam nog wel even
    geheim... Hihi.. Dus alle nieuwsgierige aagjes.. ;) Nog even geduld...

Ik ben verder vandaag met het geboortekaartje bezig geweest. Ik zocht
    een mooi geboortegedichtje, niet te zoet, maar eentje met een knipoog,
    zeg maar. Na lang zoeken heb ik die gevonden gelukkig en ik ben er heel
    tevreden over.
    Ook onze aankondigingszin was even lastig, maar na goed nadenken heb
    ik er een verzonnen. Het geboortekaartje is klaar, dus dat kan ook van
    mijn lijstje af. ;) Phewww... :D

Groetjes SimplyMe

5. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

Hallo Muppet,

Gefeliciteerd! Een Jongen!

Groetjes SimplyMe

Ps. Ik zal je "?" veranderen in een J
    op de lijst.

6. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Heyhey,

@ Lotus: kijk maar op deze website: http://www.lumc.nl/home/0001/12556/19997/80328023215441
    Hier staat alles helemaal ruim beschreven en uitgelegd wat een HSG-onderzoek is.
    Ik kan alleen zeggen, dat ik het zelfs m'n ergste vijand niet toewens. Ik heb daar echt liggen huilen van de pijn (ook omdat mijn baarmoeder gekanteld naar achteren lag en ze het dus met een soort van pincent naar voren moesten trekken, omdat ze er anders niet bijkonden...)
    Lekker hoor broodje kaas met komkommer. Leuke tip voor mezelf voor morgen. HIHIHIHI.

@ SimpleyMe: het is altijd wel gezellig bij de voetbal hoor. Ook al hebben ze niet gewonnen, hahahahahaha.
    Wij gaan voor onze poes nog even de dierenarts bellen, want Andres heeft even in haar buik gevoeld en er zit ergens een bult ofzo... Heb zelf ook gevoeld, maar ik voel niets, behalve dat het een beetje hard aanvoelt bij haar...Misschien blaasontsteking ofzo? Heb nog geen kristallen ontdekt, dus het is sowieso geen blaasgruis...
    Gefeliciteerd met jullie naam meid! Ik ben zeer benieuwd hoor voor volgend jaar. LOL.
    Wij hebben de namen al een hele tijd klaar. Net als de geboortekaartjes. Heb er van beide 1 gemaakt en als de kleine dan geboren is, hoeven we alleen maar in te loggen en te bestellen. Ik moet alleen nog wel even een excel-bestandje maken met alle adressen erin en klaar ben ik...

Ik ga me nu even klaarmaken voor de viste. Een van mijn beste vriendinnen en haar vriend komen op visite vanavond. :D

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

7. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @Simplyme... het is goed gegaan bij de huisarts :) heb geen blaasonsteking.. maar wat het is .. geen idee.. als ik nog last heb voglende week moet ik terug komen..

8. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Wij zijn vandaag even bij de karwei geweest. Heb daar een leuke kleur verf gezien voor op de deuren en posten. Laminaat hebben we al. Nu alleen nog een behangetje uit kiezen.

9. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh nee he! Das flink k***

10. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Waar heb je last van Lotus? Ik had namelijk leek ook verschijnselen van een blaasontsteking behalve geen pijn bij het plassen maar wel daarvoor en daarna die rare buikpijn.

11. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Ik heb daar ook last van. Dacht gelijk aan een blaasontsteking maar uit de urine test van de ha bleef het dus van niet.
    Urine ruikt raar, is donker van kleur en erge buikpijn met uitplassen. Ook moet ik vaak plassen en kleine beetjes maar dat kan ook komen omdat die kleine meid met haar voetjes tegen mijn blaas aan zit.

12. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @goofychick.. pijn in mn buik.. zeurige pijn.. maar geen pijn bij plassen... net als jij maaar weet jij wat t is?

@iloveandres heerlijk t broodje :) hihi... pfff dat is niet echt niks pfff kreeg al kippevel als ik t las...

@jessica wat voor kleur heb je gekozen?
    vaak plassen kan idd door beebie komen..

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik zou niet weten waarom,ik ben toen wel in die tijd 20 kilo afgevallen en dat heeft volgens mij goed heholpen

14. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Hallo meiden!
    Ik heb alle reacties geschreven, valt mijn internet weg… Dus maar even opgeslagen om straks te posten…
    Mijn schoonmama is gearriveerd en gisteren hebben ze al het één en ander gedaan, kantoor is nu ook geverfd en ze gaan dalijk de hal en de bijkeuken verven… Jeeej!
    Mijn vader komt me zo ophalen en dan ga ik even met mijnmoeder (en misschien ook mijn vader) naar de jaarmarkt hier. Dat vind ik altijd zo gezellig! De rolstoel gaat dan gewoon mee, want 50 meter lopen is ook net niets ;)

@ Patricia: En, hoe is het vannacht gegaan? Weet je wat nou zo grappig is?! Die Nala van jullie, lijkt EXACT op onze Chica en Luna ! Ik zal straks ook even wat fotootjes van die boeven van ons in mijn album zetten!

@ Derona: Oh inderdaad, dat gaat dan een beetje lastig! Hoe is het nu met je man? Voelt hij zich alweer wat beter? In ieder geval beterschap met hem!

@ Tacha: En meid, alweer wat uitgeslapen?

@ Journey: Ik ben jaloers! Maar 4 kg! Ik was 2 weken geleden al 5kg aangekomen! En dat zal nu nog wel veel meer zijn… Wel super dat alles zo goed is met je kleine meid, heerlijk toch weer om dat even te horen!

@ Libra: Nog gefeliciteerd met het bereiken van je 20 weken grens meid! En super dat de echo zo goed was, mooie foto’s!

@ Muppet: GEFELICITEERD met jullie knulletje! Jeeeeej!
    Wat vervelend van dat vocht (want dat is het als je zo opzwelt). Hou dat wel in de gaten, dat je geen zwangerschapsvergiftiging krijgt. Ik zou voor de zekerheid even de VK bellen hoor… Even bloeddruk meten.
    En 65 uur werken is denk ik echt te veel meid… Denk je wel een beetje aan jezelf en aan je kleine mannetje?!
    (Sorry, ik wil niet bemoederend overkomen, maar een vriendin van mij heeft het HELLP syndroom gehad, dat gun je niemand!)
    Dat van die placenta dat weet ik niet zo goed, ik dacht dat voorliggend gewoon aan de voorkant is, maar als ze met 32 weken een echo willen maken om te kijken of het is rechtgetrokken, heeft jou collega misschien wel gelijk. Ik denk dat je dat het best nog even aan je VK kan navragen, die zal het zeker wel weten.

@ Female: Wauw, ik vind je kapsel echt mooi op dit fotootje, maar het is nu dus weer anders?!
    En het huishouden, dat laat ik inderdaad een beetje voor wat het is, ik kan ook niet anders, want op dit moment kan ik me weer amper bewegen. Het is alleen zo rot dat alles dan op mijn man neer komt.
    Ja, hij heeft zich inderdaad veel te druk gemaakt, hij is echt zo’n persoon van: Alles moet af, liever gisteren dan vandaag! Gelukkig krijgen we nu hulp (mijn schoonmoeder is hier) en als het goed is, is vanavond alles geverfd (de wanden dan) en dan kan het vloertje op kantoor erin en dan is het klaar hier. Dan eens heeeeeeeeeeeeel russtig aan beginnen aan de babykamer….
    Wat heerlijk dat je je moeder thuis hebt gehad! Lekker hoor! Dat zal bij ons helaas niet gaan, mijn moeder werkt 32 uur in de week.
    Ook heerlijk dat Jurgen nu wat dagen thuis is, even lekker genieten met zijn drietjes!
    Heel veel plezier vandaag bij Levy! Maak je ook weer wat fotootjes?

@ Nettie: Nou jij bent wel een werknemer waar er maar weinig van zijn hoor! Wat goed van je dat je toch gegaan bent! Ik ben blij voor je dat het zo gezellig was :)

@ Lotus: Nou, dat is dan toch wel mooi :) Doofstom lijkt me helemaal lastig, zeker omdat mensen die gewoon kunnen horen/praten ook al die gebaren niet kunnen… Kun jij wel met gebaren spreken? Ik weet dat mijn oma dat wel kon, maar nóóit deed! Die sprak dus gewoon (net als jij denk ik dan zo) en die kon liplezen, dus je merkte daar eigenlijk niets aan. Alleen toen ze heel oud werd, werd ze moeilijker te verstaan (maar ze is ook 91 geworden!)
    Hihi, maakt niet uit, ik ben ook nieuwsgierig ;) De wanden worden gewoon RAL 9010, dus net van het wit af. Maar geen crème, dat vind ik te geel. De kozijnen worden Kenia, nuancecamel, dus dat is wel een beetje crème – camel achtig. Maar dat doen wij volgend jaar pas. En hoe gaan jullie het schilderen?
    Wij hebben hier ook nieuwe afwatering en aardestroom moeten leggen voor de wasmachine, maar op zich is dat zo gedaan, als je iemand hebt die dat snel kan. Ach, verbouwen is nooit leuk, maar het eindresultaat wel!
    Lief he, dat je wakker wordt gemaakt door je kleintje! Dat heb ik hier ook al een paar keer gehad en dat vind ik zo speciaal! :D

@ Goofychick: Ja, zo wil ik het vanavond ook aanpakken… Vandaag is hij iets vrolijker, maar ook dat is een kenmerk, die stemmingswisselingen… (Hij lijkt wel zwanger ;)) Maar goed, even rustig met hem praten, met zijn tweetjes op de bank vanavond, eens kijken wat het uithaalt…
    Hij vertelt trouwens niet veel over zijn gevoelens, dat heb ik er altijd al uit moeten trekken bij hem en dat maakt het ook lastig. Volgens mij is dat bij iedereen zo, die overspannen is. Ik denk zelf dat als je iemand bent die makkelijk over zijn gevoel praat, je niet zo snel overspannen kan raken.. Maar goed, we gaan het proberen!

@ Sjansie: Veel plezier vandaag meid! Vervelend van die knoop…. Ik hoop dat ze hem toch dusdanig kunnen wegmasseren dat ie misschien niet terugkomt… en anders aan je man vragen om je elke dag even te masseren ;)

15. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Zo, daar ben ik weer, dus ik ga vanaf nu weer verder met reageren ;)
    Het kantoor is af! En de bijkeuken ook! En de badkamer en de wc ook! YES :D Eindelijk zeg… pfff En de nieuwe radiator hangt gelukkig ook. Morgen gaan we naar de baby en kinderbeurs in Roermond, even lekker ertussen uit.
    Vanmiddag is mijn vader me komen ophalen en ben ik met mijn ouders naar de jaarmarkt geweest in Roermond, gezellig! Mijn paps heeft me rond geduwd in de rolstoel, dat was even wennen, maar wel heel fijn dat ik weer eens gezellig de stad in kon!

@ Goofychick: Oh wat heerlijk! Nu al helemaal klaar in het kamertje, met een opgemaakt bedje en al! Genieten hoor! :D

@ Birthe: Oh meid, wat fijn dat het beter gaat met je opa! En lekker dat je op vakantie gaat, waar ga je naar toe? Was het uit-eten lekker?!

@ Mikki: Oh, wat vervelend meid…. Hoe kan het nou lekken in je keuken? Ik heb al vaker met zo’n apparaat gewerkt, maar nog nooit een lek erdoor gehad… Is het inmiddels al opgelost? Succes ermee!

@ SimplyMe: Wat een goed idee van je! Zo’n relax weekend!
    Wat heerlijk dat je de naam hebt en dat het geboorte kaartje zover af is! Een hele geruststelling weer :D

16. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    ffies snel hoor, moet zo naar mn werk en het is zo vroeg.......zzz.....oh nee wakker blijven haha

Gister geen kans gehad om te kijken want hubbie had een nieuw computer spel wat ie de hele middag en avond heeft zitten doen. Had wel boven kunnen gaan maar dat was me weer even te ver....was kapot want waren 's ochtends de stad in geweest en even bij mn ouders koffie gedronken die waren net eergister weer terug gekomen uit canada, dus lekker dat die er ook weer veilig zijn.

Verder alles redelijk, zie wel tegen het werken op maar dta komt vooral omdat ik het koud vind en het is nog donker en ik ben op een andere afd. gezet wat me helemaal niet zint maar goed ik zal wel moeten. Iemand die vast op 2 zit kan ik moeilijk zeggen dat die naar 1 moet gaan omdat ik als oproepkracht niet wil......kan niet....maar goed ga me snel aankleden en ervandoor kan me niet veroorloven te laat te komen...
    Tot later, hoop vandaag wel wat tijd te hebben op de comp....

17. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Yvette wat fijn dat de kantoor de bijkeuken en de wc en de badkamer af is weer een zorg minder,
    ik wens je alvast veel plezier vandag bij de kinderbeurs :D

FIjn dat je vader je heeft kunnen duwen in de rolstoel,kan me voorstellen dat je het ff raar vond,maar zo kon je wel lekker mee :D:D

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    En yeeeh vandaag hier op de helft :D:D:D

Morgen de 20 weken echo,erg spannend allemaal

19. Merijn

Merijn Niet meer actief

Pfff jullie zijn moeilijk bij te houden als je zelf even geen tijd hebt om te reageren ;) Ik heb alles heel vluchtig gelezen (het was nogal veel) maar ik ben vergeten wie wat ook alweer heeft gezegd ;)

@ Yvette1983: je man klinkt inderdaad een beetje overspannen... Maar hij is natuurlijk ook ontzettend druk met jullie huis en dan ook nog eens een kleintje op komst. Ik denk dat het vrij normaal is dat ie zich zo voelt hoor :) Mijn man was het na een week klussen ook he-le-maal zat en werd met de dag chagerijniger. Misschien moeten jullie even een weekendje weg gaan met z'n tweetjes als het huis klaar is? En het kan inderdaad ook geen kwaad als hij even een paar dagen vrij neemt. Ik denk dat het wel verstandig is als hij zichzelf even probeert op te laden voordat jullie kleine er is.
    Het gaat wel goed met jullie huis he? :D Leuk! Lijkt me echt een heerlijk gevoel als alles straks af is!

Wij zijn gister langs ons nieuwe huis gereden en zowaar wordt er op moment heel hard gewerkt! De openbare ruimte aan 1 kant (er zijn 2 ingangen) ziet er al aardig af uit! Zelfs de brievenbussen hangen er al. En onze trap (is helemaal van hout) is ook al af! Ziet er mooi uit... Nog steeds zeggen ze wel dat het moeilijk is om alles op tijd af te krijgen en dat voor ons gedeelte (wij worden later opgeleverd dan het andere gedeelte, die komen al als het goed is eind deze maand en in oktober aan de beurt) er waarschijnlijk in ieder geval nog wel 2 weken bij komt. Naja, zolang het maar voor de kerst wordt opgeleverd, ben ik tevreden! Dan gaan we gewoon mensen inhuren die de vloer komen leggen en de muren verven. We krijgen niet voor niets boetegeld :) En dan kunnen we misschien ook eindelijk een nieuw bed kopen als we nog meer geld krijgen ;)

Verder ben ik wel jaloers op alle dames die al het kamertje aan het inrichten zijn :D Lijkt me zo geweldig! Wij hebben al aardig wat spulletjes en ik wil het zo graag neerzetten ;)
    @ Goofychick: ik wil graag foto's zien van jullie kamertje! Ben benieuwd hoe de verf is geworden in combinatie met de inrichting enzo :)

Mijn zusje van 6 sliep van vrijdag op zaterdag hier :) Was echt super gezellig. We zijn met haar naar het museum Nemo geweest en dat was echt heel leuk. Het is een ontzettend schattig kind en heel erg makkelijk. Ze woont in een gezin met vier kinderen, maar doordat ze wat verlegen is, wordt ze heel makkelijk ondergesneeuwd door de drukte. School vindt ze eigenlijk ook veel te druk en ze had het dus even nodig om persoonlijke aandacht te krijgen :)

20. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Yvette sterkte met je man misschien helpt het dat jullie er vandaag even lekker tussen uit gaan kan ie effe bijkomen.

Ik kan het idd soms ook niet echt bijhouden hier als je niet veel online bent :)
    Wij gaan straks richting Breda eerst naar Aktie baby waren wat dingen in de aanbieding en dan nog even langs het prenatal warenhuis daar zag ik zulke leuke kleertjes in het krantje :)
    Moet ook nog even een paar lekkere truien of vesten voor mezelf.

Deel Deze Pagina