@Merleq.ja dat is weer het nadeel van nieuwbouw,ze stellen het altijd weer uit,dan is het dan dan weer dat,echt vet balen hoor,
Verveel me een beetje.. Heb als verrassing de kinderwagen voor de helft al opgezet! Moet nu alleen nog even de bak naar boven slepen.. pff, even wat puf voor verzamelen.. En dan zien wat ik later nog ga doen..
whahah ja echt.. troost je die van ons staat al sinds juli in de huiskamer hahaha.. niet de wieg erop maar als wandelwagen.. winterzak er in hahaha... ben nog geeneens de kinderkamer aan het opzetten, maar de wandelwagen al vast wel!
Nou hij wilde dus de wagen opzetten vorige week toen hij thuis was.. Maar is er niet van gekomen, en aangezien ik niet met zware dingen de trap op mag durf ik ook niet zo goed.. maar goed, sleep de doos achter me aan en dan komt het vast wel goed de babykamer bij ons is al klaar
Ja dat denk ik ook wel.. Alleen komt hij vandaag weer laat thuis, dat is wel jammer.. Maar mag de pret niet drukken
zeker niet wat is het hier rustig vandaag zeg Pfffffff.... Ik kan nog een hoop doen vandaag, maar kan me er niet zo goed toe zetten... Moet zo toch weer naar de ha voor bloedprikken, ben ik er weer even uit
Hier het zelfde probleem.. Ik dacht ook, hang wel even hier rond.. Maar ook hier is niets te vinden vandaag.. Heb nog een bult afwas staan waar ik tegen op kijk en zou wel even weg willen maar zou niet weten waarheen.. Zo erg!
@ Joyce: heb 'm gehad en je al toegevoegd. @ Yvette: ik zal vanmiddag even vragen wat mijn waardes waren. Ook ga ik even vragen of het kwaad kan, dat ik de kleine eergisteren niet voelde. We eten vanavond wel gewoon thuis. Andres wil eigenlijk ook nog wel even op de bank liggen, want hij is erg moe. Het gaat wel aardig goed op het werk weer. Andres is aardig positief op het moment, dus dat doet me goed. Misschien is het inderdaad wel handiger voor jou, zo'n apparaatje... @ Merleq: dit is echt niet normaal meer hoor! Om heel eerlijk te zijn vind ik dit gewoon ronduit asociaal van die aannemer. Laat ze gewoon wat harder en langer doorwerken! Dan was het wel optijd afgeweest! Ow kan me hier echt boos om maken... @ Joyce: wat een leuke verrassing voor je mannetje zeg! Het is hier inderdaad lekker rustig... ben ik helemaal niet gewend. HAHAHAHA. Hier liggen de hond en de kater gezellig met z'n 2-tjes op de bank. Angel ligt op het kussen naast me en Charlie op het kussen op de plek van Andres. Nala is weer op zolder, zoals gewoonlijk. Heb niet hoeven fietsen bij de fysio. Ze was me een beetje vergeten. De patiënt voor mij dacht ze dat die de laatste was, dus die had ze lekker rustigaan gedaan, maar ik was de laatste. HIHIHIHI. Ach ja, ook zwangerschapsdementie he? Bij ons is volgens mij de vaatwasser ook nog eens stuk... Hij is in iedergeval verstopt. Andres gaat er even naar kijken, maar ondertussen ga ik al wel even vast op marktplaats kijken voor een 2e handsje. Ik kan niet zo lang staan om af te wassen en vind het zielig voor Andres als hij dat ook nog eens helemaal alleen moet doen. En als je goed zoekt, kom je er vanzelf 1 tegen voor een leuk prijsje. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Joyce, het is inderdaad mega rustig hier vandaag Pffff... maar ik ga nu toch maar eens verder met mijn lijstje af te werken (to do list ) Patricia, dat is goed om te horen dat het met Andres beter gaat nu! Ach, dan gaan jullie toch een andere keer lekker daar eten? Kan altijd nog een keertje En je hebt toch die verjaardag nog vanavond, dus dat wordt ook wel gezellig Ja, ik ben benieuwd naar die waardes, de derde waarde van mij was net 6,7. Volgens de ha perfect... VK was er de vorige keer niet tevreden mee...
@ Iloveandres: Oh wat vervelend van de vaatwasser! Ik had gezien dat je me had toegevoegd, ik heb je geaccepteerd! Ik heb ook gehad zaterdag dat ik de kleine niet voelde, en zondag voelde ik haar af en toe.. maar mijn moeder zei dat ze dat zelf ook heeft gehad, en dat ze toen hebben gezegt dat het heel normaal was! Ben benieuwd wat ze tegen jou zeggen.. Pff, hier nog dat ding naar boven brengen.. Maar verveel me zo.. En kan mezelf er niet teo zetten om wat te gaan doen.. Ga zo maar even op de bank liggen denk ik.. In september heeft m'n ventje en cursus gehad en nu belde dat bedrijf mij, of ik even de aanmeldingsformulieren wilde faxen.. Sorry : Heb dus meteen gevraagt waarom die andere jongen de uitslag al had en wij nog niet.. Maar dat kon ze mij niet vertellen.. Dus morgen bellen ze van zijn werk er even heen.. Beetje vreemd dat ze mij bellen, maar goed het is niet anders.. En ik kan het ook wel regelen hoor hahaha!
Nou die hoef ik niet te maken.> Ik doe er toch niets mee.. Zo erg! Heb het wel eens geprobeerd maar ik kan toch niet met een ding tegelijk bezig zijn.. Zo erg ben ik..
@ Yvette: ja dat gaat zeker wel gezellig worden hoor. @ Joyce: ja ik baal echt flink van die vaatwasser. Altijd als er wat is, dan komt alles achter elkaar he? Ik hoop dat Andres hem kan maken, anders moet ik toch even een vaatwasser gaan zoeken op internet... Ik had je geloof ik ook al gekrabbeld. . Hier nog een uurtje wachten voor ik de VK kan bellen voor de uitslagen van het bloedonderzoek. Ik ben zoooooooo benieuwd... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Hai allemaal Nou mijn moeder had vanochtend lekker noël naar de psz gebracht zodat ik lekker in bed kon blijven liggen en ben er rond 11.00 uitgekomen in 1 woord heerlijkkkkkkkkkkkkkkkkk.......Daarna heeft ze Noël ook opgehaald en hebben we lekker met zijn 3 tjes gegeten en nu is hij met mijn moeder mee naar mijn tante dus ik ga zo lekker mijn badje aanzetten,met kneip voor verkoudheid erin want ik ben weer verkouden en weer keelpijn blehhhhhhhhhh..................Net de post geopend en ik zou de eindafreking krijgen van mijn werk,en hebben ze alleen een maandloon overgemaakt terwijl ik mijn 13 tiende maand moet beuren dat is rond de 800 euro mijn vakantie geld dat is rond de 400 euro en mijn 150 uren die ik nog had staan en dat is rond de 900 euro,dan bel je op en dan weten ze er weer niets vanaf,ik heb meteen gezegd dat ze het kunnen regelen voor 1 nov zo niet dan gaat de bond erop,GRRRRRRR soms bedrijven je word er helemaal gek van.............en die meid is via het uitzend buro want die vrouw die is ook ontslagen die er over ging,dus ja tegen dat meisje kan ik niet beginnen,dat werkt zo niet,maar dan weten ze wel dat ik geen zin heb in het gezeik net zoals mijn uwv geregeld moest worden en ze dat nog steeds niet doen....... Maar goed nog even wat reacties die ik later schrijf ga even mijn badje aanzetten
@ Iloveandres: Je bent dus uitgeprikt... Benieuwd naar de uitslag zeg. De kleine beweegt nu eenmaal de ene dag meer dan de andere. Als ik hem maar voel, dan maak ik me er niet druk om. Merk ook dat de uk steeds minder ruimte krijgt en dat ik hem bij bewegen echt langs mijn buik voel schuiven en duwen. Vervelend van de vaatwasser... die heb je toch wel hard nodig! @ Yvette: slaap je al met een kussen onder je buik? Dat scheelt misschien met de pijn in je buik en slaapt beter. Wat shit van die bloedsuiker waardes, en ook dom inderdaad dat de ene bij een waarde zegt dat is goed en de ander weer van dat is niet goed. om gek van te worden! @ Mikmak: Ik zou het ook helemaal gehad hebben met die gym en a geen zin meer hebben... hihi @ Nettie: Wat heerlijk een wasdroger! Ik gebruik hem de laatste tijd wel wat minder met oog op energie bezuiniging.. dus het debed overtrek ed gaan erin en de handdoeken. Denk ook dat het moederschap j soms best onzeker kan maken ja. Maar je doet het kei goed, zo zou ik het ook doen. Wat gek van dat haar van je dochtertje, benieuwd wat de arts zegt. ik zou me rot schrikken! Zo ga nu even naar schoonouders, dus reageer later verder! @
@birthe... is maar goed dat ie gewoon op de geplende dag doorgaat..... ben benieuwd of ze een beetje te pruimen is...
Zo, ik heb weer wat zaakjes geregeld, heerlijk zeg Over een half uurtje nog een keer prikken en dan koop ik zelf zon apparaat, kost nu nog maar 20 euro daar! Dan hoef ik ook niet meer 4 keer op en neer naar de huisarts als ik weer zon dagcurve moet doen. @ Patricia: Oh, ik miste helemaal je vorige bericht net! Sorry Wat balen van je vaatwasser zeg Hoop inderdaad dat het iets kleins is en dat Andres hem kan maken Zo krijg je ook gewoon alles in één keer voor je kiezen he?! Hoe is het nu trouwens met Nala? @ Patrieske: Haai meid Geniet lekker van je badje! Heeeeeeeerlijk En wat een gezeur weer op je werk, kunnen ze nou nooit eens iets in één keer goed doen? Ongelooflijk zeg En goed van je dat je een beetje pissig was, weten ze meteen waar ze aan toe zijn! @ Birthe: Ja, slaap al tijden met zon voedingskussen, kweet ook niet waar het aan ligt, maar als het niet over gaat, ga ik het dinsdag even melden bij de vk. Veel plezier bij je schoonouders! Zo, en nu ga ik op voor de laatste keer prikken tot straks of morgen meiden!
@ Birthe: ja ik ben uitgeprikt. Nog ongeveer een kwartiertje en dan kan ik lekker bellen voor de uitslag. Ik ben ook erg benieuwd. Veel plezier bij je schoonouders meid. @ Patrieske: ow wat lekker zeg, dat je moeder de kleine naar school heeft gebracht. Je was er dan ongeveer rond dezelfde tijd uit als ik.. @ Yvette: geeft toch niet meid? Hoef je echt geen sorry voor te zeggen hoor. Met Nala gaat het op het moment erg goed. Sinds we vorige week de bakken hebben schoongemaakt met chloor en in de zakken en de filters ook chloor hebben gedaan, hebben we nog niets weer gevonden en gaat ze ook gewoon weer netjes op de bak. Echt heerlijk... Ik hoop echt dat het zo blijft... Ik ga zo ook nog even een cadeautje kopen voor de verjaardag van vanavond. Heb het idee dat m'n mannetje nog niet onderweg is. Hij heeft nog steeds niet gesmst, dus heb het idee dat hij erg laat thuis zal zijn... Liefs en dikke knuffel, Patricia
@Patrieske meis vervelend dat je weer vekouden bent,lekker zeg dat je in bad gaat geniet er maar lekker van,