Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai nettie.....Als je geen zin hebt,heb je geen zin of wel dan ;) .
    Ik herken het meid,ik heb ook helaas van die dagen,vind het ook erg rot,maar ik kan er niets tegen doen helaas :oops: :cry: .
    Ja en owee als het anders om is,als die mannen liggen te slapen :cry:
    Het is gewoon supervervelend dat zuur :cry:
    Gewoon klagen,soms is het niet anders.
    Fijn dat je een stuk fitter bent meid,en dat je een goede nachtrust hebt gehad :) .
    Meid wat een schrik zeg,ik zou ook naard eha hebben gebeld hoor,veel succes met je dochtertje en laat ons weten als je bij de ha bent geweest wat het is meid.....ik snap dat je dat zegt meid een dikke knuf voor jullie,en ik zal duimen dat het iets onschuldigs is.
    Dat is inderdaad een heel mooi idee van die schilderijen :)
    Geen sorry zeggen,kom op jij hebt nu wel andere dingen aan je hoofd.
    gefeliciteerd met je droger :)

Hai sanne.........Nou dat valt wel mee hoor meid,als je daalijk overal mee klaar bent,dan ben je blij dat je nog wat te doen hebt,zoals bedankjes maken hahahaha.
    Hoe was je gymles.......?
    Ik vind dat een goed besluit dat je die dag het even gaat bekijken in het zkh en dan pas besluit.
    bedankt voor de tip,ik zal het zeker proberen,ik probeer tegenwoordig alles :confused: ,het is gewoon verschut,ik heb wel inlegkruisjes in maar toch :oops:,mijn moeder zei ook,je ruikt niets bij je dus doe rustig,maar gewoon het idee :oops: :cry: .
    veel succes bij de vk meid,ik heb er geen ervaring mee met die spuit.
    Ow 11 nov al dat is idnerdaad erg snel :)
    natuurlijk denk je daaraan meid,en dat is ook erg verdrietig een dikke knuf voor je meid,hoe gaat het met je?

Hai Joyce......Veel beterschap meid,zo te lezen klinkt het dat je ook de griep gaat krijgen :cry: Ga gewoon lekker bankhangen meid,misschien een dvdtje kijken ofzo.
    Nou gelukkig dat je het wel kon regelen,jammer dat je geen antwoord hebt gehad :cry:
    Nou het is gelukkig niet zo dat mijn broek zeiknat is :confused: ;) ,maar je ruikt het gewoon,ikzelf dan,mijn moeder zegt dat het in mijn hoofd zit,maar dan zit het er toch :cry: .
    jeetje wat een gedoe zeg,het is een volwassen gezin,waar bemoeit iedereen zich mee :evil: .
    Ahhhhhhhh o'n lekkere rooie :)
    Ah oke dat heb ik dus van de week een paar keer gehad,nu slaat hij steeds vast bij mijn krabbels :cry:
    Dat klopt de mijne doet het ook niet,ik moet in Jan terugkomen en dan gaat hij die kiezen onder handen nemen.
    hahahah je hebt groot gelijk het is allemaal duur genoeg.
    Meer kan je ook niet doen meid,maar als je de kans ziet probeer wat te rusten

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Het is heel gezellig bij mijn mams,maar word soms echt lichtelijk gestoord van mijn broertjes en Délano ze kunnen mekaar zo lekker op jutten

En mijn broertjes ondernemen zelf ook geen ene reet,zitten als het kan alleen maar achter de pc,en de andere zit er naast en kijkt tv,

en dat in de slaapkamer van mijn mams,omdat daar de pc en de tv staat,omdat de andere kapot is,maar hopelijk eind deze week aan word gewerkt zodat het gewoon weer lekker in de woonkamer kan,de tv

3. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

bah, ze zijn niet meer aanwezig... dus ik moet morgenochtend bellen. Bah... weet ik nog niets... :( :(

Liefs en knuffel,

mij

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @iloveandres yeeh meen je niet,zul je net zien

5. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ja vind dit echt niet leuk...
    Krijg ik ook nog een aanslag van de zorgtoeslag van 2007... Ongeveer 450 euro dat ik terug moet betalen.... Pffffff, waar moet ik dat vandaan halen....
    't Is nu alleen nog maar de aankondiging, heb nog geen acceptgiro gekregen gelukkig...

Sjonge wat komt er nu? :cry:

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Owh jij ook al,wij ook al een tijdje terug moest iets van 565 terug betalen,en Joost mag weten waarom,ga er wel achteraan ga niet zomaar betalen

7. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    MerleQ: wat een gekloot zeg, met dat huis... Later kun je d'r vast om lachen maar nu is 't gewoon zwaar balen zo'n vooruitzicht. Duim voor je, meid, dat ze 't snel afmaken en dat je lekker je nestje kunt inrichten.

---

Ben weer bij de fysio geweest en heb direct weer last van m'n BI. Gelukkig bijna klaar op mijn werk. Tis nog even wachten op de bus...

Woehoe, weer een week zwangerschap voorbij :)

8. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ik weet wel waar 't van is.
    't Is van de zorgtoeslag. Ik was meer gaan verdienen en heb het toen ook stop laten zetten, anders had ik nog meer moeten betalen.
    Maar met alles wat er nu loopt, pffffff...
    Ik kan echt wel janken...

9. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Zo lekker veel.. Hier ook een eenslag gehad voor het mannetje, gelukkig dan 57 euro maar dat is veel! Je kan intermijnen betalen, niet dat je er op zit te wachten maar ik denk zeg het toch even!

10. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Nou dat idee heb ik dus ook altijd! Ben nu niet geweest, volgende week ga ik wel weer.. Ben niet helemaal fit..

11. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Kop op! Achter de wolken schijnt de zon meis.. En ik weet het, ik heb makkelijk praten omdat wij niet zo'n pech hebben.. Maar die tijden kennen wij ook.. Het is niet leuk, maar je moet er wel het beste van maken..

12. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ik zou ook nog reageren op de rest, maar geen zin.. Ik heb heerlijk op de bank gelegen en met de bak van de kinderwagen nog steeds naar boven brengen.. Pff, nou ja dna maar.. Zit te denken wat ik moet eten, maar heb geen idee.. Ben weer alleen, wat betekend vanavond mac'en :D

13. winter15

winter15 Niet meer actief

Hey meiden,

Ik ga morgen even alles teruglezen van gisteravond en vandaag, heb nu even geen puf.

@iloveAndres: wat irritant dat ze er niet meer zijn..je moest toch ook na 4-en bellen?
    Ohw..dat is een domper..dat bedrag dat je moet terugbetalen...

@Derona: logeer je deze hele week bij je moeder?
    oeii..jullie ook al een hoge aanslag?

Ik kreeg van de week nog een aanslag naheffing inkomstenbelasting over 2005 ook bijna 300 euro's betalen voor 21 december..grrr!

Vanochtend naar de verlosk. geweest, 1,9 kg erbij in 3 weken, vond ik zelf heeel netjes :D . Rest ook allemaal goed, meisje groeit goed, ze heeft geprobeerd te voelen hoe ze ligt, zij dacht zelf ook nog steeds in de onvolkomen stuit...maar ze heeft nog tijd om te draaien hoor...ja, tuurlijk heeft ze tijd....maar denk niet dat ze er nog zin in heeft.. :( ze is in sowieso 18 weken nog niet van haar plaats geweest :confused: , haha lui meisje!

Over 2 weken mag ik dus weer naar de verlosk. bloedprikken en die prik tegen antistoffen halen..nou ja...dan ben ik wel al 30 weken en dan lijkt het echt al ergens op :D

Nou, ik ga even wat eten en even liggen, ben weer bekaf...maar gelukkig nu wel weekend!

14. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Joyce: ja gek is dat he... je denkt dat 't beter word van de fysio en dat wordt 't vast ook wel, maar de pijn word er niet minder om. Blegh. Maar vergeleken met vorige week mag ik nog steeds niet klagen...

15. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ik snap het niet in iedergeval.. Maar goed, ga maar gewoon.. alleen nu dan niet ;) fijn dat jij je weer beter voelt, volgende week ben ik er vast wel :)

16. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Nou, supernetjes, mijn laatste waarde was 5,3! Als mijn vk nou nóg niet tevreden is dinsdag, dan weet ik het ook niet meer ;)
    We waren om kwart over vier al thuis en ik wilde eventjes 10 minuutjes gaan liggen op de bank, mannetje heeft me gelaten. Ik dacht dat hij me zou roepen, maar ik werd net pas wakker! We gaan zometeen even de stad in, het is koopavond hier :D

@ Patricia: Oh wat goed dat het zo goed gaat met Nala! Gelukkig maar meid, je moet er toch niet aan denken dat je haar weg zou moeten doen!
    Wat dom zeg dat je nog niets weet… :(
    Meid, als je financieel niet zo lekker zit, kun je een betalingsregeling aanvragen…

ik reageer straks verder! doei doei!

17. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    @ Yvette: lekker toch! Gelukkig was hetgoed..
    Ik wil ook de stad wel even in, m'n mannetje had een ring gezien in een folder, die wil ik voor 'm halen.. Misschien ga ik dat straks ook nog wel even doen.. Hij is toch nog niet thuis voor half 10 ben ik bang..
    Maar eerst die bak zo na het eten naar boven slepen :D

18. Merijn

Merijn Niet meer actief

Oh wat vervelend van die zorgtoeslagbedragen! Man man moet ook ruim 100 euro terugbetalen. Ik heb de mijne nog niet gehad maar volgens mij zou ik ook een fiks bedrag moeten terugbetalen (ik gok zelf zo'n 200 euro). Dit omdat wij sinds vorig jaar toeslagpartners zijn, maar daarvoor niet op tijd gecorrigeerd hebben. Daarbij is mijn man ook nog eens een stuk meer gaan verdienen... Balen!
    Ik heb overigens die wijziging dit jaar maar liefst drie keer doorgegeven voordat ze eindelijk eens het bedrag hadden aangepast! :( Dus volgend jaar moet ik ook weer terug gaan betalen, grrrr...

@ Yvette: mooi dat je suiker nu weer goed is! Wel zo houden dan he? ;) Veel plezier vanavond in de stad, mijn man en ik gaan zo ook even! Ondergoed kopen ;)

@ Nettie: ik ben heel erg benieuwd wat de huisarts zegt over het hoofdje van je dochtertje... Hopelijk valt het mee! Lijkt me wel schrikken inderdaad!

Ik heb net de directiemanager gemaild van de projectontwikkelaar... Die muts van de prognoseafdeling meent dat we mogelijk zelfs een week eerder de sleutel krijgen, maar ik vertrouw het voor geen cent. Die man die ik nu heb gemaild is de gene die de definitieve beslissingen neemt over dergelijke vertragingen/opleveringen dus ik ben benieuwd wat hij zegt...

19. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Zo de kinderwagen staat in elkaar.. Pffieuw! De doos staat nog onder de kapstok dus hij merkt niet meteen iets.. Hihi :)

met m'n mooie roze dekentje, witte lakentje met knalroze en lichtroze werkjes.. echt zo super! Wij hebben de een bruine kinderwagen, dus dat staat zo leuk :D

20. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
    Zo ben ik weer even

@ Ramona: Wat fijn dat bij de verloskundige alles goed was! Jammer dat de uk nog in stuit ligt. CHeck dit eens:
    http://www.stuitlig.nl/behandeling.php
    een vriendin van me heeft dat gedaan en toen is de kleine gedraaid. wel stoer. Moest ze thuis ook een paar keer doen en na de 3e keer ofoz was ie gedraaid.
    Netjes, maar 1 kg in 3 weken erbij. Ik ben benieuwd hoe mijn gewicht is, ik mag maandag weer! Tot nu toe zit ik op 8kg erbij in totaal.

@ PAtrieske: fijn dat in verzorgingshuis patries alles goed gaat! Hoe reageert Noël eigenlijk op je buik? Het kindje van mijn nichtje is een jongen en hij heet Mick. een 8 ponder...

@ Female: Hahaha, oliebollen! Die vent van jou spoort ook niet helemaal he. Maar hoop dat ze lekker waren en dat hij straks met oud en nieuw niet opeens paas eieren wil.... Ik heb dat ook met de babykamer. Mocht het kind als ie groter is een thema willen dan mag ie dat. Voor nu lekker lief en neutraal. Echt een schetig babykamertj gaat het worden.

@ Sanne: Ja, maf is dat he, dat je anders nu aan het puffen zou ijn misschien. ik heb dat ook, was anders in september uitgerekend. Alle mama's van dat forum hebben hun kleine al. Heel gek. Maar goed, zo lang hoeven wij ook niet meer te wachten. Maar toch blijft het in je hoofdzitten.Met die rhesus prik heb ik geen ervaring, alvast succes.

@ Tacha: 15 kg... Dat is nog te overzien toch? Niet huilen om wat mensen zeggen. Probeer te genieten en trots te zijn op die super mooie buik! Mensen kletsen maar wat, bij mij zeggen ze ook constant ohw jij hoeft niet zo lang meer! en als ik dan zeg 10 weken dan geloven ze dat niet. Lekker genieten meis, en met kerst gaan we allemaal lekker schransen! :)

@ Chantalk: beterschap meis!

@ Lotus: Heb je al uitslagen van je urine? beterschap..

@ dootje: wat fijn zeg! proficiat! :)

@ Jessica: nog nieuws van je zus? wat vervelend dat je dan steeds op en neer wordt gestuurd door zo'n ziekenhuis. :(

@ Merleq: Met dat huis van jullie is ook steeds iets he. zou er gek van worden. Duidelijkheid is voor een zwagere vrouw toch wel heel erg fijn..
    Succes!

Deel Deze Pagina