pff nu is de auto weer stuk 600euro kosten we kunnen echt geen dag goed nieuws hebben of er komt alweer slecht nieuws achteraan
Goedenmorgen meiden, @ Re81: ow dat geeft toch niets? Dan zien we je van het weekend wel weer. Ja super he, zo'n 3D echo. En ook nog 2 weken verder heen... Toe maar ... @ Female: ja inderdaad jij zegt het goed...die ***belasting... Jeetje meid, dat is op z'n zachtst gezegd balen zeg, van jullie auto... sjonge... @ Nettie: ik hoop dat je kleine meid zich snel weer beter voelt hoor. @ Jessica: SUPER GEFELICITEERD MET JE NICHTJE YALEESA!!! @ Merleq: veel beterschap met je hond meis. Is niet leuk als ze ziek zijn... @ Lotus: waarschijnlijk heb ik dit dan ook gehad, de kleine schopt ook steeds tegen mijn blaas aan en is nog steeds erg gevoelig. In de kweek die ze bij mij hebben gedaan kwam namelijk uit, dat de bacteriën die erin zaten (en de hoeveelheid) dat deze erin mochten zitten, dus achteraf had ik waarschijnlijk niet eens een blaasontsteking... Ik ben (nogmaals) echt superblij voor je dat alles goed is met je kleintje. Mijn kleintje ligt trouwens wel met het hoofd naar beneden, maar bij mij trapt het ook vooral onderin hoor. Het heeft ook constant de voetjes en beentje bij het hoofd liggen... dus het hoeft niet perse in een stuit te liggen... @ Mikki: GEFELICITEERD MET JE RIJBEWIJS MEID! Echt helemaal super! Hele dikke knuffel voor jou. @ Yvette: ik kan me heel goed voorstellen dat je daar blij mee bent. 30 weken is al een heel eind. Dat betekend nog 10 weekjes. HIHIHIHIHIHI. Ik heb vanmorgen de VK gebeld en ik weet nog steeds niets... Ze krijgt de uitslag waarschijnlijk pas dinsdag of woensdag binnen... Ze zei dat ze dat in het ziekenhuis altijd zeggen en dat zij dan altijd pas de uitslag een week erna binnen krijgen. Ze zou me wel bellen als m'n suiker te hoog was... Nou ik ga woensdag gewoon zelf bellen, want ik wil wel graag weten wat m'n waardes waren. Ik baal dus echt als een stekker, want had graag willen weten waar ik nu aan toe ben... Of ben ik dan weer zo'n zeikerd? Liefs en dikke knuffel,
Jessica Gefeliciteerd! Hoe groot en hoe zwaar? (vind ik altijd leuk om te weten.. een tik van me..) Tacha Tjeetje... zullen we maar samen duimen draaien.. dat onze kinderen draaien...? hihi... komt trouwens nu nog bij 1 op de 4 voor..! Heb t ff opgezocht... Mikki Gefeliciteerd! Dat heb je super goed gedaan! Joyce heb je wel rusttijden erop staan? Want vorige keer had ik ook alleen dat ze moesten bellen..en toen werden sommige al geirriteerd dat ze belden als ik lag te rusten... "dat staat niet op het kaartje!" Dus als het er niet op staat mag je niet rusten... Nou heeft mijn vriend ook een rare familie hoor! Yvette Ja gek he? Moest ik gisteren ook aan denken.. voor mijn gevoel is het testen nog maar een paar weken geleden geweest...! bedankt voor het delen van het geluk gevoel... ik voel t ook! Heb mn geboortekaartjes 22 september al besteld... en nog niets van gehoord ga zo maar even bellen... want het zal wel weer eens fout zijn gegaan... wij hebben (ook) altijd dat geluk! Mijn zoontje is ziek.. heeft vanacht tussen ons in gelegen.. en hele tijd liggen huilen/slapen/huilen vanochtend heeft hij flink overgegeven en nu lijkt hij wel iets levendiger.. mn vriend is trouwens ook aan t snotteren... gaat goed hier! iemand trouwens de ingredienten van Floradix gelezen.. Wat een dingen zitten erin he? Brandnetels, spinazie, bruine algen.... jammie!
@iloveandres.. NEE abslouut geen zeikerd, zou ik ook doen, tis jouw lichaam, en jij mag toch zeker wel weten hoe het met je lichaam is... of de suiker nu goed is of niet! @tacha, tis wat he met die auto's.... kosten een godsvermogen (soms) maar geheel onmisbaar ook niet! suc6 ermee
@ Ramona: nee dat hebben wij niet.. Ik neem aan dat mensen dat zelf ook wel begrijpen toch? Nou ja misschien ook wel niet, maar de eerste 2 weken is m'n mannetje er ook, dus hij mag het telefoon verkeer regelen @ IloveAndres: Waarom een zeikerd? Ik moest vorige keer extra prikken en hoorde bij mijn bezoek niet wat de waardes waren.. Zelf maar gevraagt, en nu zouden ze bellen als het ernstig was en ik ben benieuwd hoe het is, maar mag volgende week weer een bezoekje brengen dus zal het wel horen..
@ Mikmak: dat vind ik dus ook, dus ik ga woensdag gewoon zelf bellen... @ Joyce: in het ziekenhuis zeiden ze ook dat ik het ook zou horen tijdens m'n volgende bezoek, maar dat is pas 17 november... nou daar ga ik echt niet op wachten... Liefs en dikke knuffel, Patricia
@iloveAndres: tuurlijk ben je geen zeikerd, is toch al erg genoeg dat je overal en altijd zelf achteraan moet gaan bellen.. @Yvette: onwijs he? 30 wkn, klinkt echt al ver, gelukkig dat je hummeltje nog veilig bij je zit! @Mikki: Joehoeeeeee! van harte meid, en nu rondjes rijden? @Jessica: van harte met je nichtje! @Re81: fijn dat alles goed was met de echo!, je moet het natuurlijk zelf weten met dat aanpassen van je zw.duur, maar je verlof en alles is toch ook berekend op de 1e dag van je laatste menstruatie. @Female: awww...balen van die kosten aan de auto, daar zit je echt nooit op te wachten...wat ga je vandaag bakken? ik werk op een bank op hypotheek,-en vermogen afdeling. Ik zit echt de weken af te tellen tot aan mijn verlof, zie het al helemaal voor me, lekker tutten in huis! @Tacha: fijn dat alles goed met je meisje is, ook balen van de auto-kosten...wat hebben die auto's nu toch allemaal...? @Ramona: goede tips over de tekst op de kaartjes! Zo te lezen heb je idd een aparte schoonfam. haha!Beterschap thuis en ik zal met jou en Tacha mee duimen draaien voor het draaien van die eigenwijsjes! Een vriendinnetje sprak ik vanochtend en ze is ook zwanger, 7 weken, hoop dat alles goed gaat, vind het zo leuk! Vanavond gaan we met een paar buurtjes lekker eten, iedereen verzorgt een gerecht, wij maken het toetje...iemand nog suggesties?
net naar de ha geweest.... Waarschijnlijk een schimmelinfectie op hoofdje van dochter, krijgen een gel om te smeren (was ook een shampoo maar die prikt in ogen dus das niet handig met kinderen) en dan maar hopen dat het snel over is. Niets om me ongerust over te maken dus....pfjoe... Zo zie je maar weer dat je je als moeder enorm ongerust maken kan en je allerlei dingen in je hoofd haalt en dan valt het toch vaak weer erg mee.. Heb nog gevraagd of het kwam doordat ze te weinig vit. ofzoiets kreeg, maar het is gewoon een spontaan iets, niemand weet hoe je het op kan lopen, dus is mn moederego ook wel weer gestreeld, heb ik iig niet iets verkeerd gedaan. Verder is dochter gewoon flink verkouden dus beetje hangerig maar niet echt ziek ofzo. Ze eet wel gewoon enzo... gelukkig maar. Prop haar vol met echinacea en druppels tegen het hoesten, en 's avonds een vti tabletje ertegen aan, als dat kind niet gezond is over een paar dagen weet ik het ook niet meer.... haha Oh ja ze zei zelfs dat ze het leuk vond bij de ha.... ha, kwam vast door de leuke wipwap in de spreekkamer en het muntje dat ze meekreeg om een presentje uit de automaat te trekken....een stuiterbal...niet ideaal maar goed kind is enorm tevreden en vond de dokter leuk....nou das mooi. Goed ga nu nog even wat ondernemen, dochter kijkt pinokio, en eet een boterham, ik heb al gegeten,....had enorm trek...maar ga nu even de wc doen en de vaatwasser leeghalen en weer opnieuw vullen....Tot later! @Mikki: gefeliciteerd met je rijbewijs! @jessica: fijn dat ze er eindelijk is! gefeliciteerd met je nichtje! Verdere reacties later!
@mikki77 gefeliciteerd! super.. ben trots op je! @joyce het was zeker opluchting.. ik zag zelfs aan de koppie van me manneke dat hij opgelucht was hij was heel lief mee gegaan.. maar moest wel met bus terug naar huis.. @yvette.. zeker.. belangrijkste is dat het baby gezond is @jessica gefeliciteerd met je nichie! @iloveandres.. of zijn onze kleinetjes dan zo lenig @sanne he jij ook al vriendin die zwanger is ik heb het ook van de week gehoord zij was nu zes weken zei ze ik hoop zo voor haar en haar manneke tuurlijk dat het allemaal goed gaat kwarktaart misschien een optie?
@ Joyce: Ach, hij heeft gisteren van mij een horloge gekregen. Was zijn huwelijkscadeau, maar we konden steeds geen mooie vinden die ook bij de ring paste Maar weet je, wij hebben maar één rekening, dus als wij cadeaus kopen, gaat het ook van één rekening En nee, ik vind het ook niet vreemd als sommige mensen het totaal niet kunnen hebben als een ander eens een meevaller heeft Ben toch blij voor elkaar denk ik dan! Toch prima dat je de enveloppen al klaar hebt?! Kijk maar naar ons: als ons ukkie 3 weken terug geboren was, hadden we toch een probleem gehad Je kunt het maar beter klaar hebben @ MikMak: Zeker zal het goed komen, het moet er toch uit, hoe dan ook Oh leuk, babyshoppen! Kan niet mee, ga morgen mijn zusje helpen met haar nieuwe kamer en s middags laten we een buikfoto maken @ Derona: ja, ik ben het met je eens, het kan een behoorlijke teleurstelling worden als je dan voor je gevoel straks 2 weken over tijd loopt, terwijl je dan toch pas gewoon 40 weken zou zijn @ Tacha: Balen meid @ Patricia: Oh, dat is balen zeg! Ja, ik zou dat ook gewoon willen weten! Daarom snap ik ook niet dat ze je niet gewoon via zon vingerprikjes hebben getest, dan had je de uitslag, net als mij, gewoon direct geweten! En ja, nog maar 10 weken te gaan als hij zo lang blijft zitten (ik hoop het wel ) Oh jeeeeej @ Ramona: Graag gedaan voor het delen Hihi, ja, jij loopt nog net een paar dagen voor mij,je bent gewoon al 30 weken! Heerlijk he En ja, dat testen lijkt voor mij ook als de dag van gisteren! Ik had van de week zoiets van: Nog even heel goed gaan genieten, want voor je het weet, is de zwangere buik weer weg en het getrappel ook! En ik weet nu al dat ik dat vreselijk ga missen, want ik geniet er nog iedere keer van Wat raar dat je de geboortekaartjes nog niet binnen hebt, dan zal er vast inderdaad iets fout gegaan zijn, want die hebben ze normaal toch met een paar dagen binnen? Ach, arm kind Heel veel beterschap met je kleine jochie! @ Sanne: Jazeker, ik ben ook gewoon heel blij nu Heb even zon happy-dagje gewoon, heerlijk Oh wat leuk, dat je vriendin nu ook zwanger is Wat een leuk idee zeg, van vanavond! Een lekkere crème brulee, is dat niet een ideetje? Of een lekkere kwarktaart of monchoutaart of zo?
@ Lotus: ja, onze kleintjes zijn echt nog heel lenig hoor. De mijne zat met de 3D/4D echo ook steeds met zijn/haar beentjes en voetjes bij het gezicht... @ Yvette: ze hebben me wel in de vinger geprikt, maar dat ging dan in een dun hol buisje en dat ging weer in zo'n buisje met vloeistof waar normaal gewoon direct het bloed in gaat... Ik weet het ook niet...bleh... Liefs en dikke knuffel,
Ja, maar die vingerprikjes die ik kreeg, die gaven direct in het apparaatje de waarde aan, dat bedoel ik eigenlijk... Maar jah, ik hoop maar dat je dinsdag gewoon de uitslag krijgt!
@ Iloveandres: Dat is nog wel een lange tijd.. gewoon weer bellen! @ Yvette: Ja precies.. Nou ja, wij hebben wel beide onze eigen rekening, maar geld is gewoon van ons samen.. We hoeven elkaar niet om iets te vragen, overleggen is wel makkelijk natuurlijk! Je moet een ander ook wat gunnen, tenminste dat vind ik.. En ik gun een ander van alles wat goed is, dus waarom mezelf niet
hier deed internet het opeens niet meer.. En hij maar zoeken en doen, en geen verbinding met draadloosnetwerk! Ik had echt de balen en dacht stik maar.. Ik bel en wil er nu nog vanaf.. Maar goed, 2x computer opnieuw gestart, stekkers er uit en er in.. en de 3e keer dicht gedaan en tv gaan kijken.. OPeens deed ie het.. Maar m'n mannetje komt wat vroeger thuis, we gaan nog even naar de babydump, een klamboo halen en een zitzak.. Ik wil de zitzak ipv een wipstoeltje! Dus dat gaan we nu nog even doen.. Heerlijk! En dan weer naar zijn werk de bus ophalen, we gaan het weekend m'n buurjongen verhuizen.. Dus je snapt wel wat ik ga doen, toekijken Als ik er straks niet meer ben, dan ben ik dus naar Grou.. Shoppen
@ Yvette: ja dat hebben ze toen bij de huisarts ook gewoon gedaan met de HB, maar volgens mij doen ze dat ook gewoon voor de suiker... Jippie! You go girl. Hopen dat het zo blijft met je HB... @ Lotus: ja dat zeiden ze bij ons ook. HIHIHIHIHIHI. @ Joyce: is inderdaad nog een lange tijd, maar ja, ik zal toch moeten wachten tot woensdag, dan hebben ze zeker de uitslag binnen... Ze hebben nu de uitslag nog niet, dus kan ik wel bellen, maar schiet het nog niets op... Liefs en dikke knuffel,
@ Joyce: ja irritant is dat soms he? Shop ze meid! Ik wil nog een keer naar de babydump om kleertjes te kopen. Daar zijn ze echt super goedkoop. Maar 1 november gaan we toch naar de Ikea in Utrecht en daar zit ook de babydump in de buurt, dus wil daar dan ook gelijk even naartoe. Even maxicosi (rood) kopen. Liefs en dikke knuffel,
Wij hebben de groene! Toen wisten we nog niet wat het werd, en anders hadden we alsnog deze gekozen.. We willen 'm bij een eventueel volgend kindje ook weer gebruiken.. En de kinderwagen ook, dus daarom bruin.. En die heeft niet iedereen, tenminste heb 'm nog maar 1x voorbij zien komen in die kleur Dat duurd idd lang.. Gelukkig zijn we woensdag voor je het weet.. En zoals je merkt zit ik nog steeds te wachten..