Hoi Meiden, Even een snel ego-berichtje, we zijn druk met het kamertje , vanmiddag naar de Prenatal , voor de rest nog steeds onwijs moe, ik had geen ijzertekort, maar de vk raadt mij aan om tijdelijk een ander soort multi-vitamine Supradyn te gebruiken, maar dat ben ik vergeten te kopen...vanaf morgen lees ik alles even terug en dan ga ik weer reageren! Fijne Zondag!
@ Derona! GEFLICITEERD met je 20 weken! Jippie @ MerleQ: Wat fijn dat het bij jullie nu ook begint op te schieten! Misschien komt het dan toch allemaal op tijd af Geeft dit je nu niet een beetje een rustiger gevoel, nu je ziet dat het toch wel opschiet? En je bekijkt het lekker positief Misschien kun je inderdaad nog wel in een nieuw bed bevallen ook! Mijn man heeft beloofd wat rustiger aan te gaan doen, het is ook allemaal heel druk, dus af en toe moet je gewoon op jezelf passen. Ik zal snel eens wat fotos van ons huis in het album zetten, wordt tijd Heerlijk hoor, zon klein zusje! Ik vond die van mij al leuk (15 jaar) maar die van jou is nog veel kleiner en dus schattiger! @ Journey: Oh, veel plezier vandaag! Dat is wel leuk, lekker babyspulletjes shoppen @ Sanne: Nou meid, succes met de babykamer en sterkte met je vermoeidheid!
@yvette1983 ja zeker.. lijkt me ook lastig.. ik hoop ook nooit volledig 100% doof te worden... ik kan wel praten en gewoon met gebaren praten (maar ik ken niet het hele gebarentaal) en ik gebruik geen gebaren thuis.. want mijn man is gewoon horend RAL9010 van welke kleur is dat dan? dat is wel mooi.. mijn woonkamer is nu volledig witte muren (echt wit) slaapkamer is nu ook wit nog.. maar ik wil nog een wand verven.. maar of het gaat lukken..weet ik nog niet ik moet een juiste kleur kiezen.. maar babykamer wordt lichtbruin met wit.. en dan gordijnen in een felle kleur.. maar dat weet ik nog niet zkeer.. ivm dat het toch pas aan het einde kan ophangen... want niemand weet wat de kleine is behalve wij als het goed is gaat hij de leidingen en afvoer leggen vandaag hopelijk gaat het goed hehe helaas is snoopy vandaag stil.. hopelijk gaat snoopy gauw stoppen.. @derona.. gefeliciteerd! met de 20 weken!
He meiden! Fijn weekend gehad? Heb alles bijgelezen. @ iedereen die met het kamertje bezig is: Veel plezier! Ben benieuwd! Wij gaan volgende week beginnen Drukke week gehad hier, en dat voel ik aan mn rug.. Echt pijn! Maar nu kan ik wat rusten en morgen ook, gelukkig maar. Ons meisje is nu ook lekker aan het trappelen *zwijmel* Maak er nog een fijne dag van iedereen!
Ik denk dat ik weet wat het is. Ik had het voor en na het plassen. Ben vorige week naar een echo bureau geweest en zei gaf eigenlijk al het antwoord zonder dat ze het wist. Als je moet plassen, dan is het gewoon de druk van de kleine, en daarna als je geplast hebt schijnt de kleine wat dieper te gaan liggen, toen voelde ik van die rare bobbel (s) en was een gedeelte van mijn buik hard. Heb gemerkt dat dit dus de kleine is. Want laatst heb ik op die harde bobbel voorzichtig gedrukt en toen was de bobbel weg en de pijn ook.
@Muppet gefeliciteerd.....alweer een jongen erbij! @Yvette, ben benieuwd of je al gesproken hebt met hem. De mijne kon zijn gevoel ook niet uitten maar na een moeielijke periode vorig jaar gaat dat op mijn aangeven veel beter, en moedig hem ook continu aan als hij het doet. @Delana: spannend hoor! Ik heb deze dinsdag maar door de pret echo vorige week weet ik eigenlijk al dat alles goed zit. @Merleq, prima, zal straks ff foto's maken. @Sanne 78, ik slik gravitamon, aanraden van een VK uit mijn volleybal team....perfect! Hier verder alles goed. Had gisteren de geest te pakken en het huis moest nodig schoongemaakt worden.....ik merk dat ik na mijn werk de puf niet meer heb en mijn hubbie die het normaal dan wel doet heeft het te druk met zijn werk. Gisteren had hij een uitje van zijn werk, helaas kon ik niet meer vanwege activiteiten die niet geschikt waren voor zwangeren. Dus ben ik als een wervelstorm op aangepast niveau het huis doorgegaan.....wat nu resulteert en een zeurdige pijn in mijn onderrug, werd er vanmorgen zelfs wakker van. Ik draag heel erg van voren dus wellicht na overleg misschien een buikband om doen? Verder gisteren nog wat spulletje gekocht dus en vandaag een voedingskussen gekocht die je ook kan gebruiken in bed als ondersteuning en straks voor je kleine ter beschreming van zitten. een standaard voor onze klamboe bij het ledikantje en een bijhorende lamp. En nog wat hydrofiele luiers, heb gemerkt dat je daar straks echt niet teveel van kan hebben. Oh het is zoooooooo leuk allemaal!
Hoi hoi allemaal, Iedereen is druk bezig geweest van het weekend lees ik wel. Lekker aan het shoppen, poetsen of aan de babykamer gewerkt, leuk hoor. Ik heb een rustig weekend gehouden, heb nu twee weken vakantie, dus we gaan morgen lekker alles poetsen. Heb al drie dagen hoofdpijn, hoop niet dat m'n tumor weer opspeelt. Aangezien ik met m'n medicijnen mocht stoppen, want dan zal die hoofdpijn wel weer betekenen dat ik weer met m'n medicijnen moet beginnen en dat wil ik het liefst niet. Maar tja er is niet veel te willen denk ik. Jammer dat het zulk triest weer is he. Vindt het echt herfstachtig. Groetjes Tamara.
Hai Allemaal Nou het was weer even stil van mijn kant,maar goed daar had ik een goede reden voor,mijn poes die we al 13 jaar hebben is donderdag avond weggelopen,z ekomt nooit buiten dus ik ben er best van over de zeik omdat we gewoon weten dat ze het buiten niet overleefd,we hebben de tehuizen gebeld en zijn via een stichting ook op de internet gekomen en dan kunnen we via daar volgen of ze een pos volgens de beschrijvingen vinden,en ook als er een poes dood word gevonden die aan de beschrijving voldoet dan worden we gebeld.........ik snap het gewoon niet ze is nog nooit weggelopen en donedrag avond wilde ik vlees geven en ze kwma niet dus heel de zolder afgezocht en de schuur en nu nog steeds als het droog is buiten roepen en zoeken,mensen kijken me raar aan als ik met mijn ijzeren bakje er met een lepel opsla en dan psspspspss,doe,maar goed dat is het enigste waar ze op reageerd........ik weet gewoon dat ze het buiten niet overleefd en heb gisteren ook heel hard gehuild,ja zei die vrouw van het asiel,meestal als zo'n poes wegloopt van die leeftijd dan gaan ze dood en willen ze ons dat verdriet besparen,maar jeetje als ik er aan denk dat ze ergens alleen dood ligt te gaan moet ik keihard huilen,dat hoort niet ze hoort bij ons dood te gaan als ze dan toch gaat,dan kan ze gecremeerd worden en in een unrtje bij der zus staan,die staat namelijk bij Zoë* op het kerkhof,ik baal er zo van,ik ben ook echt over de zeik,ik hoop echt dat ik ze terug vind,maar hoe lang moet je blijven zoeken,anders had ik ze toch al gevonden.......Morgen ga ik weer naar het asiel toe om te kijken of ze daar is gebracht,ik weet dat ze wel bellen maar toch........en de dierenambulance ook nog even bellen,maar die hebben geen dienst gehad dus dat word ook niks,maar goed ik probeer gewoon alles..... Ik kom zo verder met reageren............zaterdag hebben we wel alles besteld voor de babykamer,ben alles alleen met mijn moeder gaan doen,want Mart was op de zolder bezig en vind alles wel goed,dus ik heb voor de jungelkamer nu grasgroene vloerbedekking.........en de ondermuren worden donkerbruin gestuukt en dan een lijst er tussen alleen weet ik nog niet wat voor kleur dat ik die maak dat kijk ik tegen die tijd wel,en dan de boven muur dezelfde kleur als de vloerbedekking......gordijnen ook besteld,maar ik heb gekozen voor dikke bruine vloerse,voor het daglicht buiten te houden,ik weet als ik een ander gordijn pak dat ik zonsverduistering moet pakken en dat kost het dubbele als het gordijn zelf.........maar ook daar twijfel ik over,ik mag het deze week nog veranderen,dus ik wil dat Mart even mee gaat om te beslissen,die dikke vloerse is ook voor de kou in de winter buiten te houden en de warmte in de zomer omdat er toch de hele dag de zon op schijnt.......... OOk meteen gordijnen g;as en over gordijnen voor de zolder gekozen....ook daar twijfelde ik hahahah,maar Mart zou zaterdag even mee kijken heeft hij beloofd........ In ieder geval ben ik eens voor de verandering binnen mijn budget gebleven,als ik niet verander dan Nou ik ga zo verder met reageren
@ Joyce......Fijn om te lezen dat de fhysio zo fijn is geweest meid . Dus je man heeft je gerustgesteld,voel je je nu wat geruster meid? Mocht je niet nog een keer komen dan voor die echo? ja je zal wel moeten je moet toch een neiuw spatbord . De thuiszorg is niet voor mij,was het maar waar ,eigenlijk ook niet want dat zou betekenen dat ik iets zou mankeren . Heeft ze je niet meer gevraagd die vrienden van je vader wat betreft je hyves?. Heb je wat lekker uit kunnen rusten meid dit weekend? @ Simply Me.....ja we zijn echt supertrots,alleen als we weggaan geeft hij het niet aan omdat hij dan een pamper aanheeft,maar goed eerst even zo en dan gaan we weer een stapje verder toch. Leuk dat de echo zo te gek was meid Wat leuk zeg dat je aankomende week weer mag Ik ben ook benieuwd als je het an je vk vraagt. Ja zie je wel,ik was dat helemaal vergeten te vragen aan mijn vriendinnen,sorry ik schaam me diep dat ik dat vergeten ben meid van die namen ,maar je bent eruit dus ik hoef het niet meer te vragen ? hahhaha vooruit dan hou de naam maar lekker geheim Fijn dat je een gedichtje hebt gevonden en een aankondigingszin,wij vonden het ook lastig hoor deze keer @ Mirella....Ook al meid,gewoon hier je stoom afblazen hoor dat lucht altijd op dat heb ik ook gedaan. Oke dat is wel even schrikken wat ik lees,weet je man dit ook wat je schoonvader heeft gedaan? Ik vind wel dat je man ook moet luisteren naar wat jij wilt. Jeetje ik dacht dat mijn schoonloeder erg was,maar goed die houd zich dan nog net in,in mijn en Mart zijn gezicht dan,achter mijn rug zal het wel wat anders zijn,maar goed dat hoor ik dan toch niet......
@ lotus...Oke dat heb ik dan misschien gemist,sorry,dat van je vriendin bedoel ik he voordat je niet meer weet waar het over ging hahahah,wel leuk zeg een dochtertje . Niet vertellen dan meid,wat niet mag,mag niet he . Dus je bent nog niet veel wijzer geworden van wat het nu kan zijn? Fijn dat het zo geslaagd was bij de Ikea,ik lees wel dat je lekker verwend bent . Dus je hebt de poetskriebels gehad @ Jessica......Hij klinkt mooi de kinderwagen,maar volgens mij staat er een foto in je album toch,ik ga meteen even spieken als ik het goed gelezen heb dan........en lekker roze kopen meid,dat heb ik met Zoë* ook gedaan Leuke verf ook @ Derona.....Jeetje meid,dat is inderdaad flink balen,moest je ver rijden naar je ouders? Sterkte met Roel,hoe gaat het met hem? OKe wat super,wat is dat ineens hard gegaan Ja hier hetzelfde met Noël al ben ik vrijdagnacht weer strontziek geworden . Fijn dat het oppassen zo leuk is gegaan Je zegt over de hond misschien is het nog maar voor even,is dat het hondje wat weg moet,of zit ik nu helemaal mis? sorry als ik het verkeerd heb hoor Hoe was het slapen gegaan bij Opa en Oma? Gefeliciteerd met je 20 weken en veel succes met de echo morgen..... @ Goofuchick.......wat voor pimp beurt ga je je klas geven als ik dat mag vragen? Het dekentje klinkt prachtig hoor,ach meid je hoeft het pas tegen de tijd te wassen als je bijna bent iotgeteld dus lekker laten liggen meid ,maar je hebt flink wat gekocht als ik het zo lees
@ Yvette....Fijn dat alles bijna klaar is Och jee meid dat moet verschrikkelijk moeilijk voor je zijn geweest om je man zo te zien huilen,ik denk ook dat hij even wat passen terug moet nemen,hoe gaat het nu met hem meid?...kun je misschien niet stiekum een weekendje weg regelen of is dat niet te doen? Leuk dat het zo geslaagd was Ja toch al zit noël nu wel in zijn fase van ikke Ja beloofd is beloofd ,maar ik heb geen pbtje van je gehad meid? Lekker is dat he als dan de internet weg valt Dat is zeker fijn dat je dan gewoon de stad in kan,hoe was het? @ zwanger 82.....Nou dus bijna alles heb je al geregeld meid,wel lief van je ouders dat je dat allemaal krijgt @ Libra....Fijn dat alles goed is meid met de kleien na de 20 weken echo....... @ Muppet..........Gefeliciteerd met je jongentje . Nee je krijgt alleen een ks snede als hij echt alleen voor je uitgang ligt.....dus vraag dat even goed na meid,laat je niet zo vlug bang maken meid.........en mocht je een ks snede krijgen het stelt niet zo veel voor meid,ik heb er 2 gehad en krijg er nu ook weer 1,natuurlijk wil je op de natuurlijke maniet bevallen maar soms heb je geen keuze...... @ Iuno....Ach meid wat is er aan de hand? Dat zal je dan altijd zien he meid dat het dan nog eens allemaal tegenzit Doe dat meid gewoon even bellen hoor. Meid wat erg voor jullie,gecondoleerd met het verlies van jullie Oma,en heel veel sterkte als je wilt praten weet je me te vinden he meid. denk maar eerst aam jezelf en dan komen wij weer aan de beurt ...... Morgen reageer ik weer verder,ga nog even kijken of ik de poes kan vinden en dan naar bedje toe.......
@patrieske.. ik ken dat.. wat erg voor je meid... ik heb het ook met mijn katten.. ook al zijn ze jong.. misschien wil ze gewoon weten hoe het allemaal er uit ziet buiten.. en komt ze wel terug.. anders hadden ze haar al gevonden.. heeft ze wel chip of papiertje om haar nek? ja zeker poetskriebels gehad.. en ik heb vandaag ook weer beneden gedaan.. maar ondanks dat teveel gedaan.. dus nu stijve nek erger geworden en rug pijn.. morgen moet ik thuis blijven van mezelf en manneke want eigenlijk moet ik morgen twee uur reizen..
WE HEBBEN DE BABYKAMER! Mijn vader zou hem zelf maken en wij hadden een hele mooie gezien, dus die zou hij namaken. Vandaag zagen we per toeval dat het kastje en het ledikant afgeprijsd waren van 1350,- voor 600,-! Dat is toch geen geld?! Mijn vader gaat dus nu alleen nog de commode maken, bijpassend. SUPER helemaal geweldig, jeeeeeeej ik ben BLIJ Baby- en kinderbeurs was niet veel aan, daar zijn we dus ook niet lang geweest. Daarna nog even naar Intratuin geweest, kattenluikje halen. s Middags hebben we bezoek gekregen van mijn ouders en zusje en mijn tante uit Voorburg, gezellig @ Lotus: RAL 9010 is wit, maar nét ervan af, met een druppeltje gebroken wit erin zeg maar Eigenlijk zou je kunnen zeggen dat het wit is, gewoon. De slaapkamer hebben wij ook één wand geverfd, in goud! Echt heel mooi, al zeg ik het zelf De vloerbedekking op de slaapkamer is donkerpaars, het staat echt heel chique. Je babykamer klinkt echt heel mooi! Dat zou bij ons ook mooi zijn, de meubeltjes zijn namelijk wit met een hoofdje van een baby, uitgefreesd en die is dan weer lichtbruin geverfd. Wij gaan hem denk ik wel gewoon blauw met wit maken, gewoon omdat ik het zo leuk vind om dat lekker cliché te houden Hoe is het gegaan met de leidingen en de afvoer gegaan? @ Goofychick: Goh, ik heb even gelezen waar bij jou die pijn vandaan kwam. Dat is toch ook gek he, dat dat nu al kan Hoe zal dat straks zijn, als onze kleintjes zijn ingedaald?! Wat heerlijk he, dat shoppen voor je kleintje! Echt leuk, die spulletjes kopen Ik draag ook heel erg van voren en draag ook buikbanden, maar gewoon die met zon printje. Echt ondersteuning bieden ze niet, omdat ze zo groot zijn. Jij bent ook heel slank, toch? Of bedoel je een ander soort buikband? @ Tamara: Oh meid, wat vervelend voor je Ik hoop maar dat het niet weer de tumor is die opspeelt Maar zit die er nog steeds, of hoe moet ik het begrijpen? Sterkte ermee en ik hoop dat je hoofdpijn snel wegtrekt en dat het misschien gewoon spanning is of zo . *knuf* @ Patrieske: Oh meid, wat erg van je poes! Ik zou zelf ook helemaal over de zeik zijn! Wat die vrouw van het asiel zegt, kan natuurlijk. Ons hondje is een paar jaar terug ook overleden, hij was 15 toen. Hij was ziek en mijn moeder hield hem steeds vast, maar hij ging steeds niet dood. Toen zei ik tegen mijn moeder: Leg hem eens in zijn eigen mandje en nog geen twee minuten later was hij toen wel dood. Hij had het dus ook nodig om alleen te zijn Maar nu even wat beter nieuws: Mijn katje is ook wel eens weggelopen (toen ze nog nooit buiten kwam, gewoon omdat ze niet durfde) en die bleef toen 3 dagen weg, maar kwam daarna gewoon vrolijk terug! Alsof er niets gebeurd was! Toen was ik natuurlijk ook in alle staten, maar achteraf was het niet nodig. Dus misschien komt jullie poes ook gewoon weer terug Ik hoop het voor je! Wat krijgt jullie knulletje een stoere kamer! Leuk hoor! Oh, ik moet je nog een PBtje sturen inderdaad, dat zal ik meteen doen! Ik heb inderdaad met mijn man gesproken, hij is nu wat rustiger, mede omdat het huis nu zo ver af is. Hij is ook weer heel lief,dus ik hoop dat hij weer een beetje zichzelf wordt. Hij heeft ook al gezegd dat als het hem opnieuw teveel wordt , hij zich even een weekje ziek meldt om tot rust te komen.
Over het overlijden van diertjes en het weglopen: ik heb wel vaker gehoord dat dieren het nodig hebben om alleen te zijn als ze overlijden. Het komt dus ook heel regelmatig voor dat katten weglopen op moment ze aanvoelen dat hun einde nabij is zeg maar... Geen leuk verhaal natuurlijk Ik zou ook helemaal panisch zijn als het mijn kat was geweest! Ik zat me laatst in te denken hoe het zou zijn als onze hond ziek zou zijn en moest worden ingeslapen. Pffff, ik kreeg het er echt even moeilijk mee. Ik kon me gewoon echt niet voorstellen dat we dat lieve beestje een spuitje zouden geven waardoor hij heen zou gaan... Dat zou ik echt zooooo moeilijk over mijn hart verkrijgen. Wat kun je je toch hechten aan die diertjes he? @Yvette1983: oh wat leuk dat je al een deel van de kamer hebt! En wat een super deal! Binnenkort inderdaad wel foto's plaatsen hoor Wel leuk, iedereen is nu echt bezig met het klaarmaken van de babyspullen enzo Ik heb nog steeds het gevoel dat ik zo ontzettend veel moet aanschaffen maar dat ik echt even niet weet wat allemaal precies. Volgens mij kom ik straks na de geboorte achter nog 100 dingen die we zijn vergeten. Hebben jullie dat gevoel ook?
Hey meiden, even snel voordat ik naar bed ga, sorry dat ik dit weekend er weinig was. Morgen zal ik er meer zijn en ook weer op jullie gaan reageren. Gisteren hebben we boodschappen gedaan en zijn we naar de markt geweest. Daarna kregen we 's avonds visite. Vandaag zijn we op visite geweest bij mijn schoonouders, want mijn schoonvader is morgen jarig. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Goeiemorgen allemaal! @ Derona. Fijn. Kan nog best wel eens goed uitkomen, een goed logeeradresje. Als je er eens met zn tweetjes uit wilt of een keer iets bijzonders hebt @ Lotus Dan is het idd niet dezelfde @ Sjansie Rot zeg van die rugpijn En ook nog ziek (geweest). Sterkte! @ Iloveandres Die foto die ik in mn album heb gezet is al de nieuwe kleur En dan vrijdag nog naar de kapper voor knippen. Volg je me nog? @ Birthe Sterkte met je opa hoor! Wat fijn, op vakantie. Waar gingen jullie ook al weer naar toe? @ SimplyMe Jij bent dus ook een beetje zo, wat kraamhulp betreft Ja vreemde mensen in huis vind ik al helemaal niet fijn. Zeker na zoiets overweldigends als de gebioorte enz. Daar wil ik dan het liefst alleen van genieten met mensen die dicht bij me staan Laat je iets weten wat je hebt kunnen regelen? @ Yvette Thanks voor je complimentje! Vrijdag dus naar de kapper, dan is het weer anders Moeilijk dat je man moeilijk dingen los kan laten hoor.... Is best zwaar begrijp ik wel. Gelukkig wel wat hulp van familie met klussen, scheelt echt hoor! Hoe is het nu met je man? Al weer een beetje rustiger? Jurgen is gelukkig vandaag en morgen nog vrij idd lekker! O en gefeliciteerd met je babykamer! Leuk zeg! @ MerleQ Gelukkig schiet het op met het huis! @ Patrieske Wat rot zeg, van jullie poes! Ik duim alsnog hard dat ze terugkomt hoor
Heb weer wat foto's van Levy in mn album gezet van zaterdag We kunnen nu allebei niet meer wachten tot volgende week Nu ga ik 4 uurtjes werken, is te doen lijkt me zo Mss tot later vandaag, Fijne dag! Liefs