Ik was er het weekend eventjes niet.. Nou ja, wel gelezen maar niet gereageerd, ik ben even uit geblust! Komt denk ik ook door het weer, opeens alleen maar regen, regen en nog eens regen.. Dus ik doe het nu weer helemaal rustig aan, dat moest al.. Maar ik bedoel nu in alle opzichten.. Iuno: Gecondoleerd met je oma.. sterkte! Patrieske: Wat naar van je kat! Nu is me ontschoten hoe oud de kat was, maar goed leeftijd maakt niet uit.. Ik hoop dat de kat terug komt, want dit is echt geen pretje.. Ik ben blij dat mijn katten niet buiten mogen, ik zou me geen raad weten.. Hele dagen zou ik huilen.. En dat ze wat overkomt, brrrr.. Nou ik moet er niet over nadenken.. Ik zal aan je poes denken, en hou moed hoor!
@yvette dat is wel mooi.. bij mij ligt door het hele huis echte franse eiken vloer.. zelf gelakt.. behalve in de badkamer en in de keuken en wc.. maar in mn slaapkamer heb ik wel donker paars gordijnen.. beneden in de woonkamer heb ik zwarte gordijnen.. heb nogal aparte smaak schijnt t zijn.. de leidingen en afvoer zijn niet door gegaan gisteren..... we hebben aantal kleine dingen in huis gedaan zoals lampjes ophagnen dingen uitgezocht.. we hadden namelijk niet alle materiaal in huis voor de leidingen.. hopelijk haalt hij dat deze week.. dan kan het volgende week had ik toch ff tijd om te wassen gisteren en nu ben ik ziek.. althans niet gaan werken.. te stijve nek en pijn in mn rug.. en verhoging maar kan niet slapen van de pijn @merleq dat heb ik ook.. zo gevoel ik vergeet de helft.. brrrr.. hopelijk niet zo.. @female jammer maar verschillende dingen is altijd leuk @mezelf.. nu ga ik weer proberen te slapen.. en hopelijk gauw beter... liefs mir
@ Female: mooi kleurtje hoor. Ja hoor ik volg je nog. hahahahahahahahaha. Was het alleen niet makkelijker geweest om het in 1x te doen? Werk ze meid! @ Patrieske: jeetje wat erg van je kat meid! Issie inmiddels al terug? @ Lotus: wat erg dat je niet kan slapen van de pijn. Ik hoop dat je je snel beter voelt meid! Ik weet hoe het voelt. Hier ook niet zo supergoed geslapen, maar dat ben ik gewend... Vandaag komt mijn moeder weer schoonmaken en ik ga zometeen de was (zittend) opvouwen aan de salontafel... Mijn man heeft de wasmanden naar beneden gehaald. Verder heeft mijn man de zakken met babykleertjes en dekentjes enzovoorts ook naar beneden gehaald, zodat ik dat vandaag ook kan uitzoeken, wat ik wel en niet wil hebben en de rest word weggegooid. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Ik heb trouwens vannacht gedroomd dat ons zoontje nu werd geboren en een dag later overleed Het was echt een hele rare droom... Zeker omdat ik dacht dat hij het wel zou redden (met 22 weken?) en hij opeens blauw werd. Leuk hoor
@iloveandres.. dank je .. ik hoop t ook.. hoor net ook nog dat mijn manneke naar huis komt.. hij is ook ziek dus blijkbaar heerst het hier ff.. ik krijg nu ook nog eens last van mn ogen dat ik spontaan ga tranen ik hoop zometeen wel in slaap te vallen..pff. tot nu toe nog niet gelukt lig nu ook maar in bed met de laptop erbij nu ff wat eten.. kijken of ik het binnen houdt Liefs mir
@ Lotus: jeetje het hele gezin ziek... dat is helemaal wat zeg... Als je in bed ligt, rust je toch en dat is toch ook wel belangrijk als je ziek bent... Mijn man is net weg, hij moest toch naar Assen toe, dus die is eind van de middag weer thuis, want ze kunnen toch niet zo heel veel doen vanmiddag... Ik ga nu echt de was opvouwen... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Gisteravond voor het slapen gaan heeft papa in wording de kleine meid ook gevoeld. Eindelijk schopte ze naar zijn hand. Hij was helemaal bij. De voorkant van het geboortekaartje is helemaal af. Ook de tekst voor in het kaartje is compleet. Nu uitvinden hoe we dat goed op papier gaan krijgen.
Sorry meiden ff een ego berichtje,en een lang verhaal Zo vanmorgen was het dan weer zo ver,we mochten weer naar de vk toe,ik maak me altijd op de dag zelf mij erg zenuwachtig dat is iets wat er in zit en denk ik niet meer er uit gaat hahaha,maak me altijd wat druk over mijn bloeddruk ook vanwege de vorige zwangerschap, maar mijn bloeddruk was super netjes 160/65 boven druk wat hoog maar dat waren de zenuwen Kindje groeide goed,baarmoeder zat al ver boven de navel,hartje weer gehoord echt super om te horen alleen moest ik aan mijn gewicht denken ik schrok er zelf van hoeveel ik nu woog,dus ik mag gaan lijnen hahaha,nee moet nu goed op mijn eten gaan letten,ik at ook weer teveel lekkers maja gelukkig was voor de rest alles weer ok En toen moesten we om 10,15 voor de 20 weken echo,pfff ook weer zo zenuwslopend,ze was al iets eerder klaar 10.10 en ze zei vinden jullie het goed als ik even snel een kop koffie neem,ja natuurlijk waarom niet hihihi,dus de zenuwen konden nog even blijven hahahaha, nou eenmaal binnen even wat gegevens ingevoerd,en ik mog gaan liggen,zooo wat een vershil zeg met 10 weken geleden,en wat was dat weer super gaaf om je kleine mop weer te mogen zien, en tot zoverre ze alles kon zien,was alles goed pfff een echte opluchting zeg.ze vroeg willen jullie het weten ik zei ik wel maar Roelof niet,nou zegt ze dan zeg ik wel even wanneer ik naar de blaas kijk etc,en dat deed ze dus ook,en ik meteen kijken Roelof niet haha,later vroeg ik en kon u het zien,nee zegt ze kei leuk,daar let ik niet op hahaha,vond wel leuk hoe ze dat deed,dus we weten niks,blijft een grote verassing net zo leuk eigenlijk, nou sorry het is een super lang verhaal geworden maar ben zoo blij En dan hier onze moppie http://i30.photobucket.com/albums/c335/ ... CT0246.jpg
Ik heb een vraagje, want ik begin me zorgen te maken Veel meiden hebben de baarmoeder nu al boven de navel en van de januari mamas ben ik één van de eersten, maar volgens mij zit mijn baarmoeder nog helemaal onder mijn navel! Ook heb ik steeds weer harde buiken, echt keihard bedoel ik dan! Is het normaal dat mijn baarmoeder nog zo laag zit? Donderdag heb ik weer een afspraak bij de vk, dan ga ik het wel vragen, maar ik hoopte dat iemand hier er al wat meer van weet en dat die mij misschien gerust kan stellen MerleQ: ja, je hecht je enorm aan zon beestje (als het goed is tenminste) en eigenlijk is dat maar goed ook! Hihi, ik heb dat gevoel ook hoor, dat ik echt 101 dingen vergeten ben! Maar goed, ik heb zoiets van: als de basisuitzet maar compleet is, zal het verder wel goed komen Wat een vervelende droom, maar denk maar zo: de meeste dromen tijdens je zwangerschap komen voort uit angsten, onderbewust en bijna nooit komen ze uit. Als je zoontje nu geboren zou worden, zou hij het inderdaad niet redden, onze kleine ukkies zijn pas levensvatbaar met 26 weken. Maar goed, nogmaals, het is waarschijnlijk gewoon onderbewust een angst of zo. (Zelf ben ik ook de hele tijd zon beetje aan het denken van, pfff, waren we die 26 weken maar alvast gehaald! Mijn buik komt ook nog niet zo omhoog, zoals bij jou bijvoorbeeld en ik heb nu weer heel regelmatig harde buiken, soms zo hard, dat ik bijna bang ben dat het weeën zijn! Dan ben ik bang dat ie nu al indaald en straks veel te vroeg geboren wordt para, ik weet het, maar goed ) @ Female: Ja, mijn man is nu gelukkig wat rustiger, ik hoop dat dat zo blijft! Wat heerlijk, even een paar dagen met jullie drietjes zijn! Af en toe is dat ook gewoon hard nodig, geniet ervan meid Wat een dropje is Levy! Echt een schatje! Succes met werken meid. @ Lotus: Het klinkt wel heel erg mooi hoor, je inrichting! Beterschap meid, dat je je maar snel weer goed mag voelen! @ Patricia: Oh dat is wel het leuke werk, babykleertjes uitzoeken! De was doe ik ook al een tijd zittend, maar goed, zo lang we ons op die manier kunnen redden, is dat prima, toch?! @ Jesscia: Wat fijn dat je man het nu ook gevoeld heeft! @ Derona: GEFELICITEERD meid! Wat ontzettend leuk zeg, dat alles goed was! Wat een mooie echo, wat is je kleintje alweer gegroeid he!
He iedereen! Lekker geslapen? Ik wel hoor, tot 9u, zaaaalig! Werd wakker met weeraleens twee melkvlekjes op mn tshirt .. Ik lek echt elke dag melk, soms geel, soms doorzichtig, soms echt wit.. En mn tepels doen ook pijn @ Patrieske: wat zielig van je kat meid Hopelijk komt ze nog terug.. @ Yvette: Super van die kinderkamer @ Female: Levy is super cute! @ MerleQ: Ik heb ook al 2x gedroomd dat ze te vroeg geboren werd (nu dus!) en dat ze stierf.. En ook een keer dat ik plots bloedverlies kreeg.. Echt eng. Maar zwangeren dromen nu eenmaal heviger en ook vaak slechte dingen..
@iloveandres.. ja idd.. maar helaas ik ben uit me bed gegaan.. werd totaal naar in bed.. dus met dikke trui aan en twee shirt's en sjaal om op de bank.. en als ik dan nog koud heb heb ik ook nog een slaapzak over me heen.. man lief heeft nog geen koorts.. maar is wel thuis.. hij was gewoon niet lekker.. koppijn.. dus hij is nu wel thuis.. maar tv kijken op de bank.. ik ken hem niet zo.. maar hoezo kunnen ze dan vanmdidag niet veel doen? wat voor werk doet hij ook al weer? (volgens mij heb je het al verteld) @jessica.. super! mijnes draait zich steeds om als pappa komt @derona.. wat een mooie echo! geniet er lekker van meid! @yvette dank je!
@Yvette ik voel ook vaak een bobbel onderin,maar je baarmoeder is groter he,heb je al eens op he rug gelegen en geprobeerd zelf te voelen?
@ Yvette; mijn baarmoeder komt ook al 1 à 2 vingers boven de navel. Je kan het het beste voelen als je een harde buik hebt, en dan heel de baarmoeder aftasten zeg maar. Maar elke baarmoeder groeit op zn eigen tempo (min of meer).. Mss kan je het eens vragen aan je vk? Over die harde buiken: heb ik ook elke dag, of ik nu gewerkt heb of niet. Zelfs vanmorgen in bed. Je baarmoeder is een spier en die trekken nu eenmaal samen, mijn gyn zei dat dat geen probleem was. Maar fijn is het idd niet!
@meiden.. idd het is niet fijn, die harde buiken.. ik had er vanochtend vreselijk last van.. en nu nog.. dus daarom ook nu rustig thuis.. en proberen geen stress te maken.. en uitzieken..
@ Tacha: Goh zeg, dan begint het goed te lopen bij jou! Jij hoeft je in elk geval geen zorgen te maken om de melkproductie Bedankt voor je tip, maar als ie zo hard is, zit ie echt nog onder mijn navel Precies er tegenaan zeg maar @ Lotus: Ach germ meid, heel veel beterschap en laat je dan maar lekker verwennen door je man (zolang hij nog niet echt ziek is!) @ Derona: Nee, ik zal dat maar eens proberen, wat moet je dan precies voelen, is het echt rond of zo? Dankjewel in ieder geval
@ Yvette: ik heb echt geen idee, of dat normaal is. Denk dat je dat echt het beste aan de vk kunt vragen... Ja leuk he, die babykleertjes. Het zijn vooral rompertjes en lakentjes, molton en van die afdroogdoekjes. @ Lotus: ze kunnen niet veel doen, omdat ze zo laat beginnen. Andres belde ook al, dat zijn collega naar Amsterdam was gegaan, terwijl hij gisteren duidelijk gezegd heeft dat hij thuis moest blijven, tot hij hem zou bellen (is een Pool). Nu moet hij het dus ook nog eens alleen doen. Hij maakt ondergrondse containers schoon met de vrachtwagen... Jammer dat je het niet vol kon houden in je bed meis. Ga maar lekker tegen je mannetje aan liggen voor de tv. Mijn nieuwe buikfoto ga ik zometeen in mijn album zetten hoor, dus dan kunnen jullie hem weer bewonderen . @harde buiken: ik heb eigenlijk nog niet echt harde buiken gehad. Alleen als ik sex heb gehad..... Is dat normaal? Of heb ik gewoon "geluk"? Liefs en dikke knuffel, Patricia
Ik kom heel rap even binnen wippen. Heel weinig tijd momenteel, veel werken en afgelopen weekend hebben we kamertje afgeschilderd want dat komen ze nu woensdag brengen. 20 weken echo vorige week zag er ook heel goed uit! Ik heb nu echt te weinig tijd om alles terug te lezen of om te reageren, maar dat komt snel wel weer. knuffie ikke