@ Tascha: ow gelukkig maar. Ik begon me al zorgen te maken. hahahahaha. @ Ladybug: ow dat geeft toch helemaal niets meid. Doe maar lekker rustig aan hoor. Liefs en dikke knuffel, Patricia
@ Patricia: Harde buiken kan geen kwaad als je ze maar af en toe hebt en als het geen pijn doet, maar is vaak een teken van overbelasting, dus je kunt ze beter niet hebben! En als je sex hebt gehad en dan harde buiken krijgt, dat is heel normaal hoor! Als je klaarkomt, dan trekt je baarmoeder samen, ook als je niet zwanger bent. Een harde buik is niets anders dan het samentrekken van je baarmoeder. Dus ja, je hebt gewoon geluk En meid, WAUW! Ik ben jaloers op je buik! Pfff, gisteren keken die van de kraamzorg me met ongelovige ogen aan: Al 5 maanden? Nou, dan zie je ook nog wel bijna niets . Nou zeg ik je @ Ladybug: Geniet van het kamertje en we zien je wel weer verschijnen als je het wat rustiger hebt! Wat fijn dat de 20 weken echo zo goed was
Januari Mama's 2009 AFSPRAKENLIJST 08 sept.: Derona vk / Derona & Goofychick 20 wk echo 09 sept.: Iloveandres & Ramona0309 & Naomiadaeze & Birthe vk / Taby & Mirella28 20 wk echo 10 sept.: Taby gyn. / Mamamakka 20 wk echo / SimplyMe Proefpersoon Echo 11 sept.: Female 20 wk echo / Yvette VK / MerleQ VK 15 sept.: Re81 20 wk echo / SimplyMe vk/ iloveandres 20 wk echo in de herhaling 16 sept.: Re81 vk 17 sept.: Lotus1981 & Sjansie28 vk 18 sept.: Jessica83 & Goofychick vk 19 sept.: patrieske16 gyn 27 sept.: Lotus1981 3d/4d-pretecho ! 29 sept.: Tacha1987 echo / Iloveandres intakegesprek kraamzorg 01 okt.: Iuno gyn. (bloedsuikerprikken) / Yvette Pretecho 06 okt.: Ramona0309 & Tacha1987 pretecho Journey Bloedsuiker prikken en VK 09 okt.: SimplyMe & Jessica83 3D/4D echo 08 okt: Derona vk 10 okt.: Ladyburg pretecho / Chantalk 3D echo 16 okt.: Iloveandres 3D/4D echo (met DVD) Wie afspraken heeft toe te voegen of heeft te wijzigen, kan dit ZELF doen of anders SimplyMe via een PB vragen de wijziging(en) door te voeren! Aan wie deze afsprakenlijst bewerken wil: Vergeet niet [ quote="naam gequote"] helemaal vooraan en [/quote] helemaal achteraan het gequote bericht weg te halen.[/*:m:1i8xt6xm] Verwijder steeds afspraken van dagen die al voorbij zijn (alleen de dag ervoor mag evt. nog even blijven staan ).[/*:m:1i8xt6xm] Neem steeds de LAATSTE LIJST die je kunt vinden.[/*:m:1i8xt6xm] Voeg geen afspraken toe, die verder weg dan 2 maanden zijn.[/*:m:1i8xt6xm] Zet geen andere opmerkingen/reacties in dit bericht. [/*:m:1i8xt6xm]
@ Yvette: heb jij al iemand van de kraamzorg langsgehad dan? Ik dacht dat het bij mij al vroeg was... Mijn moeder is alweer bijna klaar voor vandaag... Ze wilde eventueel ook wel elke week komen, maar dat wil ik niet. Als die ene vrouw toch niet wil, dan heeft Andres al gezegd, dat hij het dan wel zelf zal doen. Dus dat scheelt dan ook een heleboel... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Jullie hebben al harde buiken gehad. Ik nog niet, althans denk ik. Hoe voelt dat? (stomme vraag misschien) Wel heb ik soms een soort van menstruatiepijn, hoort dat bij een harde buik?
Hey Jessica, heb eigenlijk geen idee, maar nu je het zegt, dat menstruatiepijnachtige iets, heb ik ook wel eens... Ben benieuwd of iemand hier een antwoord op heeft. LOL Liefs en dikke knuffel, Patricia
@ Patricia: Ik weet niet wat ik gezegd heb, maar nee, ik heb nog geen kraamzorg langs gehad. Ze zouden volgende maand pas bellen voor de intake, dus dat zal nog wel even duren Wel lief van je moeder dat ze elke week wel wilde komen. Moeders zijn toch zo'n ontzettende schatten... @ Jessica + Patricia: Een harde buik is eigenlijk precies zoals je het zegt: Je buik wordt heel hard! Je baarmoederspier trekt dan samen. Het doet geen pijn als het goed is en het kan geen kwaad, als je het niet te vaak hebt. Het is volgens mij alleen beter als je ze helemaal niet hebt, dus dan horen jullie bij de gelukkigen die het helemaal niet krijgen (Het voelt trouwens zeker niet als menstruatiepijn! Die kan trouwens wel door de banden komen, heb ik me laten vertellen )
@yvette... germ? zal wel arme meid moeten zijn.. ja hij doet dat gelukkig wel.. we verwennen elkaar.. want hij heeft koppijn dat hij me niet eens kan horen hij gaat van de week eens maar afspraak maken.. laatste tijd vaak hoofdpijn... misschien dat zn onsteking terug komt hij is nu wel ff boodschappen doen we gaan vanavond lekker makkelijk eten.. soepje met brood. .en als ik nog honger heb heb ik altijd een sla in huis.. he had je kraamzorg gisteren al gehad? @derona.. ga ik ook eens maar voelen.. want ik zit me radeloos te voelen @ilovenadres.. nou ja.. op die collega kan je ook niet bouwen maar hij komt wel vroeg thuis vandaag?ik lig idd op de bank nu onder slaapzak.. pff.. wel warm.. maar dan zweet ik wel uit de koorts he.. wat een mooie buikkie! @ladybug.. je kamer is dan dus af? geniet er lekker van.. we zien je vanzelf wel terug verschijnen @goofychick hoe was je echo!? @jessica.. dat is een goeie vraag.. ik kan dat niet makkelijk uitleggen @mezelf.. me manneke werd vanmiddag gebeld door de kraamzorg.. ze komen langs 19 september.. dat is toch ook vrij snel lijkt me? voel me wel wat beterder maar nog niet helemaal Liefs mir
@ Yvette: dit is wat je zei: Dus vandaar dat ik dat vroeg, hihihihi. Aha, dus de banden? Stom dat ik daar zelf niet aan gedacht heb.... Liefs en dikke knuffel, Patricia
@ Lotus: nee op die collega's kun je inderdaad niet bouwen. Maar die man van kantoor had al gezegd, dat het laatste woord hier nog niet over gesproken is. Er zijn al vaker dingen gebeurd met die Polen, dus denk dat ze goed aan de tand gevoeld gaan worden... Blijf maar lekker goed onder het dekentje hoor. Lekker warm, kun je inderdaad de koorts er lekker uit zweten. Ik ben nu even aan het rondkijken om een internetwinkel op te starten. Alleen weet ik niet precies waarin... Dan heb ik ook een vraagje voor jullie allemaal: Wat is iets wat jullie missen op internet? En wat vinden jullie leuke websites om naartoe te serven? Ik weet uiteraard wel wat ikzelf leuk vind, maar om even iets te onderzoeken, heb ik jullie hulp ook even nodig... Liefs en knuffel, Patricia
@ Yvette1983: Bandenpijn weet ik wel hoe dat voelt. Dat voel je vooral als je snel opstaat als je een tijdje gezeten hebt. Dat een stekende pijn die vrij snel weer weg trekt. En alleen links en rechts onderin en bovenin je buik voelt.
Hmmm, meiden, ik weet niet precies wat ik gezegd heb, maar ik heb géén kraamzorg thuis gehad. Oh, de kraamzorg was gisteren op de baby en kinderbeurs, dáár zeiden ze dat tegen mij over die buik! @ Lotus: Jah, germ betekend hier: arme Soort liefkozend, zeg maar, maar het is wel dialect geloof ik, dom dom dom Wat lief dat je man je toch lekker verzorgt! @ Patricia: Ik mis zo even niets . Ik zal eens nadenken voor je
He.. Kom ff weer kijken.... zie ik dat onze lijst foetsie is.... (?)... Bandenpijn.... mn buik is een grote band...
@yvette.. dat hangt af wie je moeder of schoonma is.. maar mijn moeder kan deze dingen niet eens voor me doen.. ze werkt namelijk zeven dagen in de week full time.. ze woont op haar werkplek zo gezegd eigenlijk.. maar ik wou dat ik gewoon leuke moeder had die niet zoveel werkte..mmm ooh die kraamzorg ja dat denk ik ja.. daarom vroeg ik het me ook af hihi.. sommige dialect woorden ken ik wel maar niet veel.. zoals ge.. @iloveandres.. dat is wel balen.. vooral voor je manneke.. ja zeker goed uitzweten... ja internetwinkel is wel best moeilijk hoor.. ik geef je gelijk om eerst na te gaan wat er meeste gevraagd wordt.. ik kan je alleen je er niet bij helpen.. sorry @ramona00309 nee. joh.. we hebben nieuwe lijst
Wat ik mis op internet.. Ik denk dat eigenlijk alles wel te vinden is op het internet. Dus ik mis niet echt iets.. Wat ik een leuke site vind.. Euhm, natuurlijk mijn oh zo verslaafde hyves.. Marktplaats kom ik ook wel eens. e-folders om de folders te bekijken omdat ze ons nogal eens vergeten folders te brengen.. En euhm, eigenlijk zou ik het zo niet weten..