Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Lotus: bij mij komen ze ook al vroeg hoor, van de kraamzorg. Bij mij komen ze de 29e al...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

2. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Zal trouwens meteen even wat krabbelen...
    al heb ik niet zoveel te melden.....

Mag morgen weer naar de vk... ben benieuwd...
    Morgen of overmorgen even naar de gemeente om de ongeboren vrucht te erkennen..... hebben we dat ook weer geregeld....

Verder hier druk aan t klussen... ofja.. ikke niet.... probeer wel wat te doen, maar gaat niet echt...
    Mn vriend moest me van de week al verschillende keren helpen met opstaan... :rolleyes: zucht....

Verder hier ook regelmatig harde buiken.... (was ook nieuw) want vorige zwangerschap heb ik deze niet gevoeld... of weet t niet meer.....
    Iemand een idee of het ook van vaak tillen kan komen? want ik til mn zoontje toch echt te vaak op.... maar geen idee hoe ik het minder kan doen....?

xxmona

3. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @iloveandres.. bij mij al de 19de van deze maand :|
    nog sneller dan bij jou pff...

@ramona.. mag ik vragen waarom ongeboren vrucht te erkenne? of is dat alleen als je niet getrouwd bent?

4. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Ramona: het zou heel goed kunnen hoor, dat het komt van je zoontje te veel optillen.

Heel veel sterkte meid.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

5. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Lotus: dat is alleen als je niet getrouwd bent.

Maar je hebt helemaal gelijk hoor. Het is vroeg. Normaal komen ze pas (en dat weet ik zelf toevallig omdat ik bij de klantenservice werk) in de 7e maand...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

6. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Moet idd als je niet getrouwd bent, maar ook bij een geregistreerd partnerschap... weet niet of iemand dat hier heeft.... maar dit is dus NIET helemaal gelijk aan een huwelijk wat dat betreft......

7. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    pff, wat een hel... heb net aan de voorkant van het huis de ramen gewassen. was net klaar (het zijn 3 redelijk grote ramen, van de woonkamer, de hal en het kantoor) valt die hele emmer over mij heen! Gatver... moest ik weer opnieuw douchen en dat kost me gewoon vreselijk veel tijd, omdat het toch al allemaal bijna niet meer gaat...

maar genoeg geklaagd, morgen de achterkant en hubbie doet morgenmiddag ook de rest, want woensdag krijgen we de gordijnen, jippie :D

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Owwwh yvette dat meen je niet,zulke dingen zouden mij ook echt overkomen

9. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Yvette: sjongejonge, heb jij weer... balen meid. Wel leuk meid dat de gordijnen nu snel geplaatst gaan worden.

Bij ons gaat zaterdag de woonkamer veranderd worden. Mijn moeder komt dan bij ons en ik wil mijn tante ook nog even bellen om te vragen of zij ook mee wil helpen...
    Alles moet dan leeggehaald worden, ivm het tillen en dan gaat het op de plaatsen gezet worden, waar ik het graag wil hebben...
    Ik wil ook (misschien morgen) de lamellen aan de achterkant weg gaan halen en daar de gordijnen weer neerhangen...
    Maar dan moet ik morgen wel meteen de gordijnen van zolder halen...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

10. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @iloveandres dat heb ik ook gehoord pas in de zevende maand.. ik stond ook verbaasd dat hij zei dat ze gebeld hadden.. maar ja dan heb ik het alvast gehad :)

@iedereen.. trouwens laaste waren we toch bezig met de katten hier zo.. wie er nieuwsigerig is naar mijn katten.. kijk maar in mn album :) daar staan ze alle drie :D

Liefs mir

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    FF vraagje,heeft iemand een link van een voedings tabel wat je mag eten tijdens de zwangerschap?

dus zeg maar wat je op een dag mag hebben

12. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @ramona.. dat wist ik dus niet.. maar dan is het niet van sprake bij mij..

@yvette zou ook mij gebeuren hoor.! pff.. hebben we dat met zn allen :)

@loveanders is iedereen bezig met de woonkamer :p ipv babykamer :p

@derona.. maakt toch niet uit hoeveel je eet? als je maar gezond eet?

zitten we tegelijk met zn allen te tikken hier?

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ja hou er altijd van om te weten wat ik dan mag eten,

14. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @derona.. okay.. als je die lijst gevonden heb ben k wel benieuwd :D

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ja ik ook haa :D

16. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai allemaal

Ik heb niet veel te melden,dan alleen dat ik super slecht heb geslapen,lag er al om 20.30 in en heb het 1.30 zien worden,was om het uur wakker en heb nu ook verschrikkelijke hoofdpijn,maar goed dat zal ook wel van het huilen komen,maar vanavond lig ik er weer vroeg in dus hopelijk kan ik dan wat slapen....

Nu even verder met reageren........

@ nettie.......Jeetje meid en als je dan al zo beroerd bent dan voel je je al zo klote en dan nog zo,maar ik las alweer dat je man toch wat liever is gaan doen toch :) .
    Ja meid het kan wel lastig zijn voor hun,maar denk jij aub ana jezelf als je te ziek bent moet je niet gaan werken,ben je nog geweest?
    En geen sorry zeggen dat is nergens voor nodig.

@ patricia....Ja vinden wij ook,Noël bestef het nog niet zo :) .
    Nou dat is een mooie oplossing toch van je moeder,heb je al iemand op het oog voor die andere weken?
    Gefeliciteerd nog met de voetbaloverwinning :)
    Nee hij is helaas nog niet terug,maar toen ik Noël naar de creche heb gebracht heb ik nog buiten gezocht.
    Ja ik heb nu ook wat dagen slecht geslapen :cry:
    Veel plezier met uitzoeken meid :)

@ Chantal......Fijn dat het geregeld is met je loon meid.
    en lekker dat je verkoudheid ook minder aan het worden is :)
    Dat klinkt zeker niet fijn van die spier,kan de fhysio er wel wat aan doen,of komt de pijn snel weer terug?

@ Birthe.....Fijn dat het wat beter gaat met je opa meid.
    En wat lekker nog op vakantie :) ,waar gaan jullie heen?

@ mikki 77.......Dat is inderdaad niet leuk,is het behang er inmiddels van af meid?
    Hoe zit het met je lekkage in de keuken? :cry:

@ Lotus.........Nee ze heeft geen chip en ook geen bandje om omdat ze nooit buitenkomt :cry:
    Als je zo lang moet reizen kan je beter thuis blijven,veel beterschap meid......

17. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Hihi, ja, lekker blond he ;)
    Een site, ff denken hoor… ik heb ergens zo’n hele lijst, als die niet van internet komt, typ ik hem wel over in een PB voor je… moet wel ff zoeken

Oh, maar dat is wel leuk! Veel plezier alvast :) (Ik ga dat zaterdag echt vergeten, dus alvast bij deze ;)

@ Lotus: Oh jij hebt ook mooie katten! Ik zal die van mij er binnenkort eens op zetten! :)

@

18. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Wij hebben laatst ook het ongeboren vrucht erkend.. Maar dat wil nog niet zeggen dat de vader dezelfde rechten heeft als de moeder.. De vader heeft wel de plichten maar niet de rechten, dat moet je allemaal weer regelen bij de rechter ofzo.. Tenzij je geregistreerd partnerschap hebt dan heeft de vader ook meteen ouderlijkgezag over het kind..

Nou ja, na de geboorte dan maar zien hoe het gaat en dan gezamelijk ouderlijk gezag aan vragen.. Vind dat hij net zo veel rechten als plichten heeft..

19. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Derona, het is al niet meer nodig zie ik ;) Succes ermee. Ik vind het vreslijk moeilijk om me er netjes aan te houden... Alle bonbonnetjes en toastjes met salades en kitkats etc. etc. zijn ook zó lekker ;)

Deel Deze Pagina