@derona.. ik ga hem ff kijken @patrieske.. wat erg meid dat hij/zij nog niet terug is.. pff.. hopelijk vinden jullie hem.. misschien zit hij/zij wel opgesloten bij iemand in de schuur? @yvette dank je!
@derona.. ik eet gewoon alles.. alleen.. ik eet geen rauwe vlees.. ik zou ook niet verder weten wat ik niet mag en wat wel.. sorry.. en mn schoonzus zegt altijd.. gewoon jezelf eigen leven leiden.. alleen geen rauw vlees eten..
nee weet wel wat ik mag eten hoor, maar wil niet aan de lijn gaan doen en blijkt dat ik te weinig of juist teveel krijg vandaar
Lotus, je hebt grotendeels gelijk, want als je je aan ALLE regeltjes zou houden, zou je bij wijze van spreke niets meer mogen eten. Maaaaaaaaaaaaaar: Als je teveel snoept en teveel lekkere dingetjes eet (zoals Derona en ik dus ook) dan ben je gewoon niet gezond bezig... Dat is ook niet gezond als je níet zwanger bent... En ik denk dat Derona dat bedoelt... Ik durf niet eens op de weegschaal te gaan staan! Dat is toch erg....
Nou jij bent mooi slank hihihihi, maar ik was echt teveel aan gekomen hah erg schaam me rot,het is echt niet dat ik de hele dag loop te eten,of zakken chips of chocola weg eet,maja ik ga gewoon goed opletten nu,weer aan de light drankjes meer water,en niet meer snoepen
@ Lotus: ja lijkt wel zo he? Maar wij beginnen volgende week met de babykamer, want dan heeft Andres vakantie.... dus eerst de woonkamer omtoveren (alleen meubels verplaatsen) en dan de babykamer... @ Derona: ik ga er vanuit dat er genoeg te vinden is op google... succes meid! Ow zie dat je al wat gevonden hebt. Ik ga ook gelijk even kijken. HAHAHAHAHA. @ Yvette: dankjewel hoor. Ik mag zelf niet zoveel doen uiteraard, maar ga m'n tante ook even bellen om te vragen of die ook wil helpen en dan komt het vast helemaal goed . Hahahaha, ja die lekkere dingen zijn veeeeeeeeeeeel te lekker he? @ Joyce: vind dat je helemaal gelijk hebt hoor, wat betreft de rechten en de plichten van de vader... Komt vast helemaal goed. Andres is rond half 6 thuis zegt hij, dus ga zo vast mijn worteltjes opzetten. . Ik ga lekkere verse worteltjes eten (Andres rauwe), gekookt in suiker en kaneel. Zoooooooooooo lekker. LIefs en dikke knuffel, Patricia
@ Patrieske: wat erg dat hij nog niet terug is. Heb je het al wel aangegeven bij de dierenambulance? @ Yvette: ik heb dat ook hoor... ik moet ook echt gaan minderen... Dus ook ik ga die lijst even bekijken... @ Derona: ik ben benieuwd hoeveel ik morgen weeg bij de verloskundige... Zal ik wel heel erg van schrikken denk ik... Liefs en dikke knuffel, Patricia
niet schrikken maar ik was 5 kilo aan gekomen in 5 weken tijd pff dus een kilo per week,en heb de 3 getallen gezien die ik echt niet wou zien, ik was netjes 20 kilo afgevallen en heb 88 gewogen maja ik ga nu opletten
Derona + Patricia: Ja, ik ben misschien slank, maar wel al teveel aangekomen! Ik heb nu heel vaak zoiets van: ach, het kan er nog wel bij, ik ben zwanger En ik heb er altijd veel op moeten letten, want ik kom ook makkelijk aan en krijg het er heel moeilijk weer af...
ja ik hoef maar naar eten te kijken en kom al aan, en mijn man,die kan vreten wat hij wilt,en komt geen gram aan
@ Derona: voor mijn zwangerschap woog ik 83,5. Afgelopen vrijdag woog ik 92,2... @ Yvette: we moeten allemaal uitkijken helaas... sommigen (zoals ik) hoeven maar te kijken naar bijvoorbeeld een bakje chips en komen al aan, anderen eten zich helemaal vol (zoals mijn man) en komen geen gram aan... Verder heb ik nu natuurlijk ook mijn beweging niet, die ik normaal dus wel heb... Morgen misschien ff naar winkelcentrum met de rolstoel, heb ik ff wat beweging (althans, aan mijn armen...) Liefs en dikke knuffel, Patricia
Bij de vk bij ons hangt een lijst met wta je beter niet kan eten.. Maar nu vroeg ik me af.. Wij verkopen van die broodjes met Zalm, gerookt! mag je dat wel hebben? En euhm, iets van tonijn mag toch ook niet? Maar uit blik weer wel toch? Ik denk dat ik toch maar weer terug kom hier, af en toe wat reageren gaat me wel weer lukken.. ben vandaag lekker rustig aan het doen, heb sinds vrijdag heel last van m'n voetje.. Dacht dat het m'n grote teen was, maar het is dat kussentje en dat is niet echt prettig! Zou vandaag naar dokter maar het waaide en de regen kwam met bakken uit de lucht dus ben niet gegaan.. Kijk het nog maar even aan, 't lijkt wat beter te worden.. maar goed, afwachten maar weer.. Maandag ga ik bij fysio in een groep met meerdere vrouwen in een soort van training.. Ahum! Kijk er al naar uit moet dan fietsen, gelukkig heb ik dan nergens last van en ik ben echt zo'n stijve plank dat ik dat wel kan gebruiken een beetje extra beweging..
Bij mij nu ook En nu vind ik dat minder erg dan toen ik dat voor het eerst hoorde, ik voel nu heel af en toe een paar duwtjes en dat is gewoon mijn prinsesje! Alleen af en toe is niet heel erg vaak, wat ik dan wel weer jammer vind.. Maar goed, heb er alle vertrouwen in dat het goed komt
het rare is,ik voel de trapjes echt super goed,nog beter als toen bij mijn zoon,die voelde ik amper,deze is echte en stuk drukker