Hihi 3 nullen? Dat hoop ik niet Ik heb trouwens ook heel regelmatig last van bandenpijn. Is echt vervelend af en toe. Soms heb ik dagen waarbij het veel erger is, vooral als ik veel beweeg. @ Yvette1983: ik ben benieuwd wat je VK zegt over je baarmoeder. Ik kan die van mij heel moeilijk voelen, maar gezien de vorm van mijn buik denk ik dat ie wel boven mijn navel zit inmiddels. Ik voel de baby soms ook vrij hoog. Maar ik ben ook wel benieuwd wat mijn vk zegt donderdag.
Whahaha jah, ze doet het prima! Maar goed, nu ga ik dat natuurlijk niet meer eten.. Mag die broodjes met tonijn wel dan? Of zal ik die ook mar laten staan?
Nou op de echo bewoog ze echt heel veel, en schopte ze ook regelmatig maar voelde niets Misschien niet krachtig genoeg.. Maar goed, heb nog 4 maanden, maar neem aan dat er ook een tijd komt dat het niet meer schopt vanwege dat het is ingedaald, of is dat niet zo?
Ik zal even met het eten bezig.. We eten vandaag aardappeltjes met brocoli (kerriesausje) en slavinken Lekker lekker! Er komen weer 3 makkelijke dagen aan, tenzij liefje kookt, en dat kan hij super! Gister heeft hij pannenkoeken voor me gebakken, heerlijk.. Duurd wel wat langer dan dat ik het zelf doe maar hij doet het echt op z'n gemak en neemt alle tijd.. Heerlijk! Wou dat ik dat kon..
Heyhey, @ Merleq: ik mag toch ook inderdaad niet hopen dat ik naar de 3 nullen ga... Ik hoop ook de 2 nullen niet de halen, maar dat is denk ik onmogelijk...Helemaal nu mijn maagbandje open staat... Maarja, direct na mijn bevalling (althans als ik me beter voel) ga ik een afspraak maken met de chirurg in België en gaat hij gauw weer strakker gezet worden. Ik moet natuurlijk ook niet vergeten, dat ik veel vruchtwater heb, de kleine zit er bij in, ik heb heeeeeeeeeele grote boobies nu... Dat weegt ook allemaal mee natuurlijk... @ Joyce: leuk dat je weer terugkomt... Ik heb nu m'n aardappels en mijn worteltjes op staan. Ow heb er echt zo'n zin in. HIHIHIHIHIHI. Liefs en dikke knuffel, Patricia
hahahha, ja dat is inderdaad jumjum, en helemaal als het gekookt is met suiker en kaneel... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Ik probeer ook ech goed op te letten omdat het er bij mij al super moeilijk af gaat ben best trots dat ik nu pas 4 kg ben aangekomen. Mijn baarmoeder ligt ook nog onder mijn navel en ik voel de baby ook heel erg laag, mar er was niks mis mee zei de vk vorige week, neem aan dat ze el gelijk heeftt Bandenpijn heb ik ook best vaak het doet dan ook even super zeer maar daarna gaat het vaak wel weer als ik weer een beetje beweeg. Verder eigenlijk weinig te melden weer gewerkt vandaag drukke dag gehad morgen lekker vrij heerlijk even bijkomen.
[quote="iloveandres @ Yvette: we moeten allemaal uitkijken helaas... sommigen (zoals ik) hoeven maar te kijken naar bijvoorbeeld een bakje chips en komen al aan, anderen eten zich helemaal vol (zoals mijn man) en komen geen gram aan... Verder heb ik nu natuurlijk ook mijn beweging niet, die ik normaal dus wel heb...[/quote] Mijn man dus ook, eerlijkheid is ver te zoeken Haha! En die beweging, Patricia, die krijg ik dus ook niet ik weet wat je bedoelt . Vóór de zwangerschap woog ik 62, voor mijn doen al wat aan de hoge kant Laatst (2 weken geleden) woog ik 67, dat vond ik al erg veel aangekomen en ik VOEL nu gewoon dat er nog wat kilos bij zijn gekomen Ik zal me morgen eens wegen (Dat doe ik namelijk altijd s morgens, zonder kleren aan, dan heb je altijd dezelfde omstandigheden waarin je weegt) Derona: Misschien krijg je dan nu wel een meisje, wie weet! Die van mij is wel heel erg druk, ik ZIE mijn buik gewoon bewegen, creepy @ MerleQ: Tjah, ik zie mijn buik dus niet echt omhoog komen en het getrappel is ook altijd heel erg laag. Hij is wel nog heel erg druk, dus ik hoef me denk ik geen zorgen te maken @ Journey: Bedankt voor je berichtje! Nu ben ik helemaal gerustgesteld! Fjew En petje af, dat jij pas 4 kg bijgekomen bent! Dat is echt weinig! Zo, nu ga ik gauw afsluiten, mijn vader komt me zo halen en dan eet ik bij mijn ouders. Marco is weer tennissen en die komt pas tegen een uurtje of negen thuis! Dan zit ik liever bij mijn ouders, gezellig (en met al de gepraat over eten, krijg ik weer honger . Aargh, heb een uur geleden nog een dubbele boterham gegeten! Hoe wil ik nou ooit mijn eetpatroon in bedwang houden als ik steeds zon trek heb . :S) Tot vanavond of morgen avond meiden!
ik ga lekker zuurkool maken hihihi,genoeg vitamientjes ja wie weet een meid,ik heb altijd gezegd een jongen,maar begin na vandaag erg te twijfelen haha
Even verder met reageren,ik zit te wachten tot het vlees in ontdooit en als ik heb gegeten ga ik even lekker een uurtje in bad kaarsjes aan tv erbij even relaxen,en hopelijk even mijn verstand op 0 zetten..... @ Yvette.......wat fijn dat je de babykamer hebt meid,wat voor iets hebben jullie als ik dat mag vragen? Ja veel mensen hebben dat ook tegen mij gezegd,maar goed het idee dat hij buiten alleen ligt dood te gaan doet mij veel verdriet ,dat zei die vrouw ook vand e internet ook,ik zei al maar ze weet de weg toch niet terig en toen zei zij dat ze dat altijd weten,heb net ook zitten lezen naar reacties en lees dat sommige katten na 4 weken terug zijn gekomen,dus ik moet maar even hoop blijven houden........Ik hoop hetw el datz e terug komt ze is al meer dan 12 jaar mijn poesje........ Ik heb je pbtje gehad meid. Fijn om te lezen dat het beter met je man gaat ,en dat hij het zelf ook inziet...... Ik denk dat het er ook aan ligt hoe je placenta valt,als je je zo'n zorgen maakt meid bel even naar je VK niet wachten tot donderdag met je zorgen gewoon even bellen. Jeetje meid je ramen lappen dat moet je niet doen nu,ik snap dat he het schoon wilt hebben,maar dat is toch veel te zwaar meid.. @ Merel Q....Dat is echt wat je de mensen hoort vertellen,maar goed ik heb zo geen afscheid kunnen nemen als hij wel dood zou gaan,en dat vind ik wel heel moeilijk Dat klopt mied,maar ik zie onze beestjes ook echt als een deel van ons gezin. Nee dat gevoel heb ik niet dat ik bang ben dat ik daalijk spullen vergeet omdat ik nog veel heb staan van Noël,maar bij Zoë* had ik dat wel hoor . Wat een rot droom heb je gehad meid....
@ Patrieske: relax ze he? Veel plezier in bad. Ik ben nog steeds aan het wachten tot mijn mannetje thuis is... hij is al dik een half uur te laat... pfffff
@ Derona: heb ik al gedaan toen hij belde dat hij onderweg naar huis was. Hahahahahaha. Heb gezegd dat hij door moest rijden, omdat het eten bijna aan het verpieteren was... LOL...
Hoi Meiden, Heb alvast even 3 pagina's teruggelezen anders gaat het mij niet lukken dus hier alvast wat reacties: @IloveAndres: is hij er nu al? zit je maar te wachten met je worteltjes, niet koud laten worden hoor! @Patrieske: Genietse in bad! En wat een triest nieuw over je poes, zit ze niet ergens opgesloten bij andere mensen? Dat had ik namelijk laatst zelf met Juultje... @Derona: OHw lekker zuurkool, lekker! jaloers! @Yvette: veel plezier bij je ouders vanavond! misschien een beetje geruststelling: ik ben ook al iets van 7 kg aangekomen...normaal hield ik helemaal niet van zoetigheid, maar nu...heb zelfs alweer chocolade kruidnoten gekocht..kon ze niet laten liggen.. @Journey: 4 kg erbij is heel netjes! Geniet van je vrije dag morgen! @Joyce: grappig, mijn vriend heeft gisteren ook pannenkoeken gebakken, vind het eten ook altijd heerlijk als ik het niet zelf hoef te doen! Ik voel mijn kleine meid ook af en toe, en dan denk ik nog: is ze dat? maar dat kan niet anders, mijn placenta ligt ook voor, maar echte trappen heb ik nog niet kunnen ontdekken, maar onze tijd komt nog wel! @Merleq: Ik ben 3 dagen na jou uitgerekend en mijn baarmoeder ligt ook boven mijn navel (ik kan zelfs het randje voelen, dat liet de vk mij voelen) dus denk die van jullie ook zeker wel! @Goofychick: jij zei inderdaad nog over die multivitamine, die heb ik ook al gehad, maar de vk heeft nu speciaal Supradyn gezegd omdat mij dat even tijdelijk een extra boost moet geven, kom anders de (werk)dag haast niet door, het proberen waard, heb ze inmiddels gekocht..ben benieuwd.. Ik ga zo lekker aan de lasagne, hebben dit keer samen gekookt, want mijn vriend is deze week eindelijk eens 's avonds thuis!