Daar moet je ook weer mee opletten.. is hier laatst een topic geweest... van een vrouw die "verse"zalm ging halen bij een visboer.... waarbij bij stond VERSE ZALM, maar waarop een medewerker zag dat de vrouw zwanger was en toen waarschuwde... het is verpakte zalm geweest die we op een schaal gelegd hebben Joyce Ja gezag moeten we ook nog regelen na de geboorte, maar dat is een kwestie van een formuliertje invullen beiden ondertekenen... en geboorteuittreksel en onze gba-uittreksels met kopie legitimatie opsturen naar de rechtbank... hoef je nog niet eens voor langs te gaan! Erkennen wil alleen maar zeggen: "ik ben de schuldige".. Ben hier ook benieuwd hoever de weegschaal morgen uitslaat..... Vannacht was wel lachen trouwens.... ons zoontje lag bij ons in bed (bij uitzondering.. last van tandjes) met zijn voetjes tegen mijn buik aan en aan de binnenkant was broer, zus aan t trappen tegen dezelfde kant..... mama dus nu al met zn tweeen 'vervelen".... dat belooft wat! Derona Fijn dat je 20 weken echo goed was.....!
Hallo, Zo hey weer 10 pagina's bij moeten lezen jullie kletsten er wat Hier gaat het prima ook met de verkoudheid gelukkig. Las iets over de stand van de bm heb ff gecheckt bij mezelf en hij is nu 2+ (2 vingers boven de navel) Heb het even na gekeken bij mijn andere kinderen (heb de kaartjes bewaard van de vk) en daar klopt het wel mee ben nu wel iets sneller met groeien qua weken dan nu ben ik 22 weken en met de oudste was ik 25 weken en had ik 2+ dus dat kan wel kloppen. Verder met de rug dat is vandag niets hoor wat een last van zenuwpijn die stomme knoop drukt er constant op maar goed gewoon rustig aan doen. Harde buiken heb ik geregeld last van maar ja ik til de jongste ook nog wel is en dat kun je vernemen dan maar goed heel rustig aan doen en dan gaat het wel weer over. Menstruatiepijn heb ik af en toe ook nog wel ik noem het nu maar groei scheuten wat dat is het immers dat je bm gaat groeien En groeien doen we nu goed hahahaha ben inmiddels 9 kilo aan gekomen bijna bij de 10 hahahaha en dat is zekers ook niet goed voor de rug maar goed nog 18 weken en dan ben ik hopelijk weer wat mobieler. Ben niet zo vaak hier deze week want we zijn druk aan de klus de kamers moeten echt af nu vind ik..... dus daar zijn we nu echt druk mee bezig eerder kan ik niet met de babykamer beginnen en dat wil ik nu wel een keer. Nou ik ga mijn jongens naar bed brengen morgen is het weer vroeg dag voor hun. Doeiiiii liefs Sjansie
We waren samen boodschappen aan het doen en ik zei toen we langs de pannenkoeken kwamen.. Iedereen koopt de hele week al pannenkoeken bij mij aan de kassa.. Mogen wij ook pannenkoeken eten? Daar had ik zo zin in.. Ja dat dacht ik eerst ook, maar ik denk het wel
@ female......Bedankt meid erg lief van je. Ik ga meteen even spieken naar jullie aanwinst @ Joyce........Gewoon lekker rustig aan doen meid,zolang je voelt dat je bent uitgeblust gewoon blijven rusten. Nou hij is iets ouder als 12 jaar in mei word hij 13,maar de mijne komt ook niet buiten omdat ik juist altijd bang ben dat er iets gebeurt dus hij mocht alleen op de plaats als wij erzelf bij waren. Bedankt voor je lieve woorden meid.... Dat klopt toen Noël werd geboren,had Mart hem al erkent,maar nadat Noël geboren was kregen we offieciele papieren die we moesten invullen en opsturen,en toen kregen we daarna weer papieren dat Mart ook 50% rechten heeft. Volgens mij is het beter om de rauwe vissen te laten staan,ik eet het nu vor de zekerheid gewoon niet. Ik hoop dat je voet beter word meid. Het klinkt lekker meid het eten @ Jessica...wat leuk dat je man het ook gevoeld heeft Fijn dat het kaartje zo goed als af is @ Derona.....Fijn dat alles god is meid met de kleine en met jou ,ben je zoveel aangekomen dan,volgens mij zag ik het ergens staan 5 kilo in 5 weken of heb ik dat verkeerd gelezen? hahahah ja je zegt dan toch geen nee maar goed dan zit je daar nog langer in de zenuwen ,fijn dat de 20 weken echo goed was meid,en dat het nog steeds een verassing is Waarom sorry zeggen,ik hou wel van lange verhalen @ tacha......Neet hier niet zo ,vanavond maar vroeg naar bed denk ik. Bedankt voor je lieve woorden.
ja precies.. Ik hoorde van m'n broertje dat ze dat formulier hadden opgestuurd gekregen of dat hij hem nou had gekregen bij het aangeven bij geboorte.. Dat weet ik niet, maar hij zei wel dat hij zo'n formulier had gekregen.. M'n moeder maakte zich daar nog zo'n zorgen om bij hun.. maar heb haar dus al even gerust gesteld en hij zelf later ook nog.. En ik ben blij dat ik nu weet dat het vanzelf gaat bijna
Over het gewicht: ik ben al 8kg bijgekomen Schaam me dood Maar ik werk in een bakkerij en sta dus elke dag tussen de koffiekoeken/croissants/broodjes/... En ik kan er niet afblijven! Erg he! Helemaal als ik me verveel dan doe ik niets anders dan eten. En ik heb helemaal geen zin in gezonde dingen zoals fruit.. Heb enkel zin in slechte, zoete of zoute dingen Ik baal er echt van, sommige dagen walg ik echt van mezelf, andere dagen denk ik: ik ben zwanger, ik mag ff 'losgaan' Mn boobs zijn trouwens wel héél groot geworden. Ik pas nog maar in 1 bh! Morgen maar eens nieuwe gaan kopen.. Ik had een 80A voor de zwangerschap en nu pas ik amper in een 85B dus ik denk tegen het einde dat het een C gaat worden! Hubby is daar best blij mee wel
Ik weet nog steeds niet hoeveel ik ben aangekomen.. Moet de 18e naar de vk dus dan ga ik dat maar even vragen.. Vorige keer weer vergeten..
Wij zijn idd oo ka l op het gemeentehuis geweest, verder hebben we wel een samenlevingscontract maar als de kleine geboren is moeten we toch nog de voogdij regelen, eigenlijk hadden we dus beter kunnen trouwen dat was makkelijker geweest.
Zooo,ik ben ook weer boven water. De afgelopen weken nogal wat feestjes gehad en we zijn net terug van een weekendje Thermae 2000 om onze eerste trouwdag te vieren. Het was echt heerlijk! Wat hebben jullie veel gekletst! Ik ga even niet op de hele oude berichtjes reageren (<10pagina's terug), want dan ben ik weer zo laat. @Yvette1983: Wat goed dat je afspraken hebt kunnen maken met je man. En ook dat hij het zelf in de gaten heeft een zich ziek wil melden als het nodig is.. @Muppet1604: Gefeliciteerd met je zoon! Voorliggende placenta: volgens mij bedoel je een placenta die aan de voorkant ligt, dat is niet erg. Een voorliggende placenta ligt aan de onderkant, voor de uitgang als het ware. In dat geval krijg je waarschijnlijk een keizersnede. Bijzonder om te lezen hoe verschillend mensen aankomen. Ik zal morgen ook weer eens wegen, het is ook al weer even geledn. Nog even het ego-stukje: wij hebben onze ouders uitgenodigd om bij de pretecho te zijn met 27 weken. Ze trokken meteen de agenda's en hebben er veel zin in. Het lijkt me dus echt super. Ook hebben we afgelopen weekend wat door souvenir-winkeltjes lopen neuzen en vooral gekeken naar mokken met namen, handdoeken met namen etc. We hebben nu wel al wat naam-ideetjes en we moeten nog aan de namenboekjes beginnen. Bij de verloskundige was alles prima, alleen mijn onderdruk is te laag. Dat kan ook mijn vermoeidheid soms veroorzaken. Owja, en wat heel leuk was: mijn man heeft een babybjorn active (buikdrager) cadeau gekregen voor zijn verjaardag. 's Middags hebben we 'm meteen kunnen uitproberen bij mijn petekindje (nu ruim 4mnd). Ze vond het geweldig! Dus zij gaan er nu ook eentje kopen. Voor een fotootje: http://www.drievisjes.nl/fotoalbum/albums/drievisjes/guppie/normal_nina_bb_lol.jpg
Samenlevingscontract en geregistreerd partnerschap is niet hetzelrde.... heeft eerlijk gezegd helemaal niets met elkaar te maken... Veel mensen halen het door elkaar..... Samenlevingscontract stel je op bij een notaris en daarin is ALLEEN de samenleving geregeld.... en eigenlijk nog meer als deze samenleving "over"gaat.... Geregistreerd partnerschap wordt gesloten bij de burgerlijke stand en is ongeveer gelijk aan een huwlijk.... behalve dus wat betreft het erkennen van kinderen... en de manier van ontbinden is anders...... Ook erfrecht etc... wordt dus niet automatisch geregeld bij een samenlevingscontract...... daarvoor zijn testamenten nodig.... en is zowiezo handig (ook al ben je getrouwd) om deze na de geboorte aan te passen, want daarin kan je eventueel een voogd benoemen voor als je beiden "het loodje legt"..... misschien iets om alvast over na te denken ?.... Tja kun je denken zoiets gebeurd bijna niet.... maar ik ken iemand... (tja tis echt zo) die met zn vieren in de auto zaten en waarbij vader, moeder en zus omkwamen tijdens het ongeluk... en waarbij hij het als enige overleefde.... De twee families hebben aardig zitten touwtrekken over het kind... (nu inmiddels volwassen man)
@ Sanne: ja hoor, hij is er al. We hebben het eten zelfs al op. Hahahahahaha. @ erkennen: dat komt allemaal helemaal goed hoor.... @ Tascha: ik ken dat hoor van die groter geworden boobies... Die van mij zijn ook flink gegroeid... Verschrikkelijk... Heb een tijd terug geleden zwangerschapsbh's gekocht... maat 85E! Ik heb normaal C....Alleen zitten die BH's niet altijd even lekker. 1 ervan heb ik nooit meer aan en die andere heb ik aan als ik de andere in de was heb.... @ Journey: trouwen was zeker makkelijker geweest. Toen mijn zusje in 2006 zwanger was, was dat ook een van de redenen voor haar man om toch te trouwen. Hij wilde namelijk nooit trouwen... Hier heeeeeeeeeeeeeerlijk gegeten trouwens. Hahahahaha. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Ik weet het maar we wachten nu maar even tot de kleine er is en dan kijken we wel verder we moeten zowieso wat regelen ook voor de voogdij enz... Je denkt er eigenlijk niet over na maar dat is toch wel verstandig.
Aaaaaaaaaaaah nee he! Mijn moeder kookt gewoon te lekker heb me helemaal overeten! Hihi . Morgen ga ik lekker pepernoten bakken Daar heb de hele dag al zin in, dus ik ga straks met mijn moeder even de ingrediënten halen en morgen dan lekker bakken (Ik vind pepernoten eigenlijk helemaal niet zo lekker, maar die zelfgebakken wel ) Daar gaan we weer . Ik kan ook niet echt goed quoten, zag ik, ik wilde wat tekst weghalen, maar dat heb ik een beetje fout gedaan @ Derona: Was het lekker meid? Dat is wel gezond en weinig calorierijk @ Patrieske: Meid, hoop blijven houden! Ik heb dat kaarsje echt aangehad voor je, ik hoop dat het helpt! Het kamertje is dat kamertje geworden waar ik het een paar maanden geleden al over had: Wit gebeitst met een uitgefreesd babyhoofdje en dat hoofdje is dan camel geverfd! Ik vind het zó mooi! Ik zal van de week eens fotos erop zetten. En ja, ramen wassen is nu eigenlijk veel te zwaar, maar het ging en ik ben dan zó blij dat het weer netjes schoon is, daar krijg ik een kick van! Ik wil nu eigenlijk alle ramen wel wassen Het is maar goed dat ik nu bij mijn ouders verplicht moet rusten Relax ze meid, ik hoop dat het een beetje lukt! @ Sanne: Haha, wat worden wij toch een stel vreetzakken als we zwanger zijn! En dat is zeker een geruststelling! Ik zal morgen eens wegen,denk dat ik me rot schrik! Heb je lekker gegeten? Geniet er maar lekker van dat je mannetje deze week thuis is s avonds! @ Ramona: Oh, wat erg, dat verhaal van die visboer! Schandalig toch! Haha, dat moet toch wel een mooi gevoel zijn geweest, dat je je twee kindjes zo dicht bij je had! @ Sjansie: Oh meid, wat fijn, je berichtje over de bm! Dan zal het bij mij wel goed zitten Wat vervelend van je rugpijn meid heb je je man al lekker aan het masseren gezet? Succes met klussen! @ Tacha: Oh gelukkig! Nog iemand die al goed is aangekomen, haha! Maar jij bent toch nog steeds slank? (Je buik reken ik niet tot dik/dun) En dat van die borsten, ja dat heb ik dus ook! Ik had al nieuwe gehaald, maar ik heb een lastige maat, had altijd 70D, is al bijna niet te krijgen en nu moest ik eigenlijk een 70 E, maar die is al helemaal niet te krijgen! Dus had ik 75 D, maar die is nu echt te klein, heb steeds van die striemen, dus ik mag ook nieuwe gaan kopen (oh en mijn mannetje vindt het ook niet erg, want het klinkt wel groot, maar het valt reuze mee, omdat mijn omtrek zo klein is ) @ Journey: Wauw, wat een leuke foto! Geweldig he, stel je eens voor dat het straks jullie kleine spruit is die daar in zit! En wat goed dat alles op zich goed was bij de VK, wel balen van je bloeddruk. Heeft ze je nog tips meegegeven? En ehm, trouwen is inderdaad makkelijker, dan is alles in één keer geregeld!
@derona.. ooh ik niet hoor.. maar ik kom nooit aan 200 gram groente.. pff.. niet iedere dag althans.. maar wel aan het 100 gram vlees.. dat is gewoon me favo eten heeft niks te maken met slank.. ik ben ook slank.. nu schrok ik me wel van mn foto die vanavond gemaakt is van me.. zet ik later vanavond wel op forum me buikfoto maar ja ik ben ook meer dan 5 kg aangekomen.. light drinken schijnt ook niet goed te zijn voor je he tijdens zwangerschap.. hoor ik ook weer via via.. @yvette daarom.. doe ik het ook niet.. maar snoepen doe ik ook met mate.. maar iedere dag zeker wel een chocotje zo een milky walky of ijsje of popcorn jaja.. ken jij dat ook al.. slank zijn... ik wou soms dat ik wat dikker was.. wehoahha... jammer dat we niet dicht bij elkaar wonen.. ik wil al weken cake / appeltaart bakken.. maar ja ik kan het niet.. en ik heb alleen maar combi magnetron @iloveandres.. zozo lekker joh! dan is hij wel een weekje thuis ga jij ook meehelpen als het lukt of begin je er niet aan? wortels in suiker en kaneel koken? ik ken wel wortels in suiker.. mara niet met kaneel stond hij in de file.. dat hij te laat kwam? @tascha.. heel normaal hoor.. ik had 75a en nu heb ik 80C pff.. gaat te hard ben ik bang.. waardoor ik wel last kreeg van mn rug.. maar mijn lieverd kocht van die zwangerschapsbeha's heel lief van hem.. en sindsdien geen last meer van me rug daardoor.. @patrieske.. geniet lekker van je bad! @dames.. wat hebben jullie veel geklept afgelopen uren.. dat ik er niet was.. manneke was bezig met de laptop.. en nu zitten we maar boven met zn tweeen.. achter onze eigen pc.. (twee) maar we voelen wel wat beterder dan vanmidag.. maar we blijven voor de zekerheid morgen thuis.. Liefs mir
@ Lotus: De jongen die hem naar Genemuiden zou brengen was nog niet klaar. Daarom moest hij wachten en dus was hij later thuis... maar maakt niet uit, de suiker en de kaneel waren goed in de worteltjes getrokken, hihihihihi. Moet je echt eens proberen hoor meid, dat is zoooooooooooooooo lekker he... Met de babykamer meehelpen, ik ben bang van niet. Niet als er gesausd en behangen gaat worden. Ik mag van Andres dan toch de trap niet op... Maar met de aankleding ga ik zeker wel helpen! Liefs en dikke knuffel, Patricia
@iloveandres..vandaar.. gelukkig was het eten lekker ik zal het een keer gaan proberen.. moet het gewoon tegelijk met de water en wortels in ? wel jammer.. maar aankleden is het leukste he @derona.. ik drink overdags 1 bakje koffie.. en de rest van de dag thee! en limonade.. en dan uur of zes.. colatje of icetea.. of champangjecola (zit geen champagne in hoor) of dubbeldrank Liefs mir
Hoi hoi, Hoe is het met jullie allemaal? Kan het gewoon niet bijbenen om op jullie te reageren. Tegen de tijd dat ik alles heb gelezen ben ik alweer kwijt waar ik op wilde reageren. Morgen de 20-wekenecho, spannnend. Groetjes Tamara.