Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai allemaal

Ik ben weer thuis van de creche,mijn jongen word veel te snel goort,hij stuurt me gewoon de klas uit :cry: ,maar goed het is beter dan huilen natuurlijk............

Ik ga vanaf nu korter reageren,omdat mijn mailtjes te lang zijn en eigenlijk erg ooverzichtelijk,maar goed ik reageer altijd overal op omdat ik het wel fijn vind om met elkaar mee te leven,maar goed ik zal proberen het kort en overzichtelijk te houden,is het niet goed dat het nog te lang is dan hoor ik het wel ;)

@ Sanne......Wat leuk zeg dat je voor die echo van een uur gevraagd bent meid,en het belangrijkste fijn dat alles goed is natuurlijk,en natuurlijk is het spannend iedere echo.
    Gefeliciteerd met je meid :)
    En geen sorry zeggen als je hier leuke dingen komt delen,die lezen we juist het liefst.
    Ik ga meteen even je leuke foto's bekijken

@ Joyce......Is het nu allemaal wel goed geregeld met je baas?
    Via het net kun je ook leuke babyspulletjes kopen meid,ik snap dat het niet zo leuk is als in de winkel zelf maar misschien toch een optie,ik denk maar met je mee :)
    De uwv mag je niet zomaar afwinpelen,ze moeten je helpen als je er niet uit komt met je baas,heb je geen rechtsbijstand ofzo dat je het uit handen kan geven?
    Ben je nog geslaagd voor een box?
    Hoe is het gegaan met werken,ik hoop dat je weinig last hebt gehad meid?

2. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Mirella: je hebt de verkeerde lijst genomen en de kleuren staan er niet op... Juiste lijst staat op de vorige pagina. :D:D:D

@ Patrieske: dat is inderdaad beter dan huilen. HIHIHI. Lijkt me echt verschrikkelijk om je kind achter te laten als het helemaal overstuur is...

Bij mij zit de boterkoek nu in de oven en de wc is al gedaan... Alleen heb ik nu geen zin meer om te stoffen, dus ik denk dat ik dat morgenochtend maar even ga doen...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

3. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    :baby: januari mama's 2009 :baby:

AFSPRAKENLIJST

01 sept.: Tacha1987 & Lotus 20 wk echo
    02 sept.: Libra 20 wk echo
    03 sept.: Ladybug & Iloveandres & Jessica83 20 weken echo / Cobi 3e afspraak vk
    04 sept.: Chantalk & Cobi & RiMa81 20 wk echo / Sanne vk / SimplyMe extra echo Journey VK
    05 sept.: LadyInRed & RiMa81 vk
    08 sept.: Derona vk / Derona & Goofychick 20 wk echo
    09 sept.: Iloveandres & Ramona0309 & Naomiadaeze & Birthe vk / Taby 20 wk echo
    10 sept.: Taby gyn. / Mamamakka 20 wk echo
    11 sept.: Female 20 wk echo / Yvette VK
    15 sept.: Re81 20 wk echo / Sjansie28 & SimplyMe vk
    16 sept.: Re81 vk
    18 sept.: Jessica83 & Goofychick vk
    29 sept.: Tacha1987 echo
    01 okt.: Iuno gyn. (bloedsuikerprikken)
    06 okt.: Ramona0309 & Tacha1987 pretecho
    09 okt.: SimplyMe & Jessica83 3D/4D echo
    10 okt.: Ladyburg pretecho / Chantalk 3D echo
    16 okt.: Iloveandres 3D/4D echo (met DVD)

Wie afspraken heeft toe te voegen of te wijzigen, dient dit ZELF te doen (of iemand anders te vragen)!

Aan wie deze afsprakenlijst bewerken wil:
    - vergeet niet [ quote="naam gequote"] helemaal vooraan en [ /quote] helemaal achteraan het gequote bericht weg te halen
    - verwijder steeds afspraken van dagen die al voorbij zijn (alleen de dag ervoor mag evt. nog even blijven staan ;) )
    - neem steeds de LAATSTE LIJST die je kunt vinden
    - voeg geen afspraken toe, die verder weg dan 2 maanden zijn
    - zet geen andere opmerkingen/reacties in dit bericht

4. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Heb er even bij gezet dat ik donderdag weer nar de verloskundige moet kunnen we de kleine weer horen :D
    Ga er zo even vandoor met de hond naar de dierenarts hij moet zijn enting moet ook gebeuren he

5. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    :baby: januari mama's 2009 :baby:

AFSPRAKENLIJST

03 sept.: Ladybug & Iloveandres & Jessica83 20 weken echo / Cobi 3e afspraak vk / Joyce1983 pretecho
    04 sept.: Chantalk & Cobi & RiMa81 20 wk echo / Sanne vk / SimplyMe extra echo
    18 sept.: Jessica83 & Goofychick & Joyce1983 vk
    29 sept.: Tacha1987 echo/ iloveandres intakegesprek kraamzorg

Wie afspraken heeft toe te voegen of te wijzigen, dient dit ZELF te doen (of iemand anders te vragen)!

- vergeet niet [ quote="naam gequote"] helemaal vooraan en [ /quote] helemaal achteraan het gequote bericht weg te halen
    - verwijder steeds afspraken van dagen die al voorbij zijn (alleen de dag ervoor mag evt. nog even blijven staan ;) )

6. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ik heb nogmaals mijn afspraak voor het intakegesprek erbij gezet. Deze was namelijk niet als laatste gequote...

Nu staat hij er dus weer bij....:D

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

7. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    @ Sisqa.........Je leert ons vanzelf wel kennen.
    Nog gefelciteerd met je jongentje :),en fijn dat de babykamer al af is,wat voor iets hebben jullie?
    En fijn dat je die kleine al zo goed voelt :)

@ Fleurisabelle........Nog gefeliciteerd met je trouwen meid,en welkom terug,en gefelciteerd met je meisje in je buik :)

@ Iuno..Nog bedankt voor het maken van de nieuwe lijsten,ik heb je in een PBTje gestuurd van mijn afspraken,kan jij ze er gewoon bij zetten of moet ik het gewoon zelf doen?

@ Lady in red....Gefeliciteerd met je meisje :)
    Hier heb je de adressen van de sites
    www.babymarton.vlindersite.nl/
    www.lieve-engeltjes.nl/engeltje/ZoeM
    Een bestuurslid ben ik niet,misschien dat je dat voor een ander bedoelde dat stukje ;)

@ Lotus......Misschien dat ik het over het hoofd heb gelezen is je vriendin al bevallen?
    Nog bedankt voor de felicitaties van Mart :)
    Hoe was je vrije dag,nog wat leuke dingen gedaan?
    Ik ben benieuwd naar het geslacht hoor word nu ook erg niwschierig :)
    Wat een rot nieuws wat betreft je werk,ik zal voor je duimen dat je mag blijven.
    Wat betreft de steken die je vroeg,ik herken ze wel maar wel als ik in bed lig.

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    OOh zi enu pas dat het een hele nieuwe topic is sorry erg blond,
    mog dat zomaar leuk :D:D:D:D

9. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    januari mama's 2009

AFSPRAKENLIJST

03 sept.: Ladybug & Iloveandres & Jessica83 20 weken echo / Cobi 3e afspraak vk / Joyce1983 pretecho
    04 sept.: Chantalk & Cobi & RiMa81 20 wk echo / Sanne vk / SimplyMe extra echo
    09 sept.: Iloveandres & Ramona0309 & Naomiadaeze & Birthe vk / Taby&Mirella28 20 wk echo
    18 sept.: Jessica83 & Goofychick & Joyce1983 vk
    29 sept.: Tacha1987 echo/ iloveandres intakegesprek kraamzorg

- verwijder steeds afspraken van dagen die al voorbij zijn (alleen de dag ervoor mag evt. nog even blijven staan )

10. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    @ Zwanger 82.........Dat klopt ik had het ook gelezen van die vrouw,wat verschrikkelijk om je man te verliezen en hun 5 kindjes hun vader,ik vind het wel netjes dat ze een condelance hadden geopend........

@ Simply me......Veel beterschap met zijn allen,hoe is het met jullie?
    Nog bedankt voor de felicitaties :)
    We hebben Noël met rust gelaten met het zindelijk worden toen hij ziek was,dat kon gewoon niet :cry: ,zoveel overgegeven en ook diaree gehad nu alleen nog verkouden maar daar merkt hij zelf niets van :confused:
    En is het gelukt met de babykamer?
    En die foto van dat hondje zo leuk,en knappe kids hoor :)
    Wat betreft wat je zegt over die sterrilisatie,ik had dat dus ook gehoord dat ze dat dan laten doen via een ks snede,maar ze doet het echt niet en dan heb ik zoiets dan moet ik over 1 jaar weer onder het mes :confused: ,ik ben meteen alles gaan lezen,bedankt voor de info en dit zal ik zeker met hun bespreken,ik weet alleen niet of hun het ook doen,maar dan kan ik wel altijd kijken welk zkh het wel doet......

@ Nettie....Nog gefeliciteerd met jullie trouwdag........en met je 20 weken :)

11. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    januari mama's 2009 :baby:

AFSPRAKENLIJST

03 sept.: Ladybug & Iloveandres & Jessica83 20 weken echo / Cobi 3e afspraak vk
    04 sept.: Chantalk & Cobi & RiMa81 20 wk echo / Sanne vk / SimplyMe extra echo Journey VK
    18 sept.: Jessica83 & Goofychick vk
    19 sept.: patrieske16 gyn
    29 sept.: Tacha1987 echo

12. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Ik heb even mijn afspraak erbij gezet van de gyn,het duurde even maar ik snap het nu ;)

13. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Het schijnt dat je - zeker als moeder - uit 'oerinstinct' nooit op je kindje zal gaan liggen, ook niet als je heel diep slaapt... Àls er al ongelukken gebeuren als er een baby'tje/kleinkind bij b.v. papa & mama in bed slaapt, is dat het met het hoofdje ònder de dekens terecht komt en uiteindelijk ongemerkt stikt...

Ons zoontje heeft, als hij eens bij ons in bed sliep, altijd tussen onze hoofdkussen gelegen (dus wel in het midden, was anders veelste bang dat hij uit bed zou vallen - hadden 1.40 bed), met z'n eigen nestje (= soort mini voedingskussentje) om z'n hoofdje en slaapzakje aan + evt. eigen dekentje, als het erg koud was, maar dus nòòit onder onze deken (hebben één grote deken)!
    Ook nu hij groter is, ligt hij nog steeds met z'n hoofd tussen onze kussen en met slaapzak aan, zodat hij altijd hoogstens tot aan z'n middel (maar meestal helemaal niet) onder onze deken ligt. Gaat met nr. 2 zeker ook weer zo. :)

@ Lotus1981
    En..... hoe was je 20 weken echo....?! :D

Hier is het momenteel echt erg. Ben laatst tòch weer aan het verfen geslagen in de slaapkamer (wilde het eigenlijk laten wachten, maar kon het toch niet laten 8) ) en heb de laatste dagen geprobeerd beetje bij beetje nog wat tegellijm van de muren in de w.c. te krijgen... #-o
    Nou, heb nu dus weer bij zo'n àlles wat ik doe (en ook als ik niets doe) pijn in m'n rug (nu afwisselend rechts en links rond m'n stuitje en rechts onderaan m'n rug :( )... :(
    Baal er echt van, want de keuken is een puinzooi (is zo'n gedoe, schoonmaken zonder water direct bij de hand) en de rest van de woning ziet er ook niet uit. Gelukkig komen m'n ouders morgenavond al, mèt werkende stofzuiger. \:D/

Zal wel lekker zijn: vader & manlief die de badkamer en w.c. in orde maken en moeders die ook eens op zoonlief kan oppassen. Kan ik af en toe ook eens lekker uitrusten. :D
    Zal er komende tijd dus wat minder zijn, maar wel proberen evt. wijzigingen zoveel mogelijk door te sturen naar SimplyMe en Dérona (hoewel het natuurlijk makkelijker is hun gelijk te PB-en voor wijzigingen ;) ).

Zo... nu ff snel bedenken wat we vanavond gaan eten... moet iig iets met gehakt zijn (heb ik al uit de vriezer gehaald)... :-k

14. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Ff reageren :)

@ Yvette

Bedankt voor je uitleg over de stamhouder :)
    Alleen krijgt ons jochie mijn achternaam, dus dat gaat voor ons niet op.

@ Patrieske16

Dankje :D .
    We hebben geel/beige meubeltjes van 1 set zeg maar. Behang is ook geel.
    En de voor de rest gekleurde accesoires. (vloerkleedjes, plankje boven de commode, schilderijtjes van ikea) Blauw, groen en oranje. Lekker vrolijk dus, maar niet druk :D.

Sorry, voor de late reacties maar heb me computer na laten kijken. Maar de virussen die ik erop heb gaan er helaas niet af :(. Erg triest dus.

Verder zijn we vandaag naar de verloskundige geweest, buikje voelen, hartje luisteren, bloeddruk meten :), gaat allemaal prima :D

Liefs sisqa

15. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Oke ik geef het op. Heb al 2 keer geprobeerd mijn afspraak voor 20 wk echo ertussen te zetten, maar telkens lukt het niet om in kleur die lijst te kopieeren.

Dan maar niet.

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    zou ik het voor je doen?
    wanneer heb je de 20 weken echo?

17. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Ik kan even verder met reageren en dan ga ik mijn vlees aanzetten.,we eten spek dus dat is zo klaar,lekker makkelijk hahahahah.....en vet :oops: ,maar geen koolhydraten dus goed voor mij hahahah...

@ Derona........Ik heb geen last van die pijn,maar ik loop ook iet zover,omdat ik vaak last heb van harde buiken,dus ik pas me aan me luiheid aan hahahaha.
    Dat klopt we hebben hier helemaal geen meerlingen,maar wie weet wat voor een verrassing er nog komt ;)
    Meid veel beterschap,het heerst echt verschrikkelijk,vandaag waren er ook een paar kindjes minder op de PSZ.

@ Mama makka.......Leuk he meid om je kleintje zo te zien :) ,wat emo dat je zo moest huilen,zit bijna mee te sniffen ;)
    Mij mag je wel een pbtje sturen,ik ben wel niwscheirig hahaha.
    En hoe was het winkelen?

@ Birthe......Niets te danken meid,als we elkaar zo wat kunnen steunen dan proberen we dat toch,maar jeetje dat is niet niks met je opa,hoe gaat het met hem?
    Ja na wat er met Zoë* is gebeurt mag ik niet meer natuurlijk bevallen,mijn bekken zijn te smal..........

18. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    @ Journey...Hoe is je kapsel geworden?

@ Dayenne.....Dat had ik ook,het is gewoon heel spannend die 20 weken echo....

@ Chantal..........Nou dat is een flink foutje geweest :cry:

@ Female.......Wij lopen niet weg ;)

@ Libra..Fijn dat je proeftijd goed is gegaan :)
    Jeetje ook al BI,veel sterkte meid.

@ Taby......Ja dat ligt eraan hoe druk de drukker het heeft,ik ga het van de week doen.......

@ tacha.....Nu ik wat meer kon risten heb ik er niet zo'n last van,ik zou het gewoon toch weer even melden bij je VK.

@ Indira.......Fijn dat alles goed is met jullie kleine,wel jammer dat het minder leuk was voor jullie zelf :cry:
    Veel sterkte met je moeder,mag ik vragen wat er is?

@ patricia.........Nou je hebt lekker veel gekocht als ik het zo lees.
    Vraag het even aan je VK van die uitslag,ik weet het ook niet?
    Ik heb nog niets gehoord van een intake gesprek ik weet zo ook niet meer wanneer dat van Noël was.
    Dat was ook echt zo moeilijk,wilde hem er ook eerst afhalen,gelukkig heeft de juf me tegengehouden :)

19. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    @ yvette........Leuk om te lezen dat je het zo gezellig hebt gehad :) .
    Misschien iets leuks met oma erop(glas,beker,spiegeltje met een gedichtje,misschien je echo in een mooi foto;lijstje met een mooi gedichtje voor oma),bij wwwgedachten-gedichten.nl heb je hele leuke gedichtjes :)

@ Mirella.....Ik zou anders naar een goed kapper gaan,heb je dit ook bij een kapper laten doen?,een goede kapper heeft de spullen dat ze het op kunnen lichten zonder dat het stro word,en anders een rood tint erover hene laten zetten,rood overheerst meestal veel,maar goed mijn tip is echt even bij de kapper laten doen.........of de shampoo proberen wat ze zeggen dat is goedkoper in ieder geval....

@ jessica..........Gefeliciteerd met je 20 weken :)
    Ik zit zelf in de zkw,eerst via mijn baas nu via de UWV zelf,omdat ik ben ontslagen,ik mag niet tillen en sjouwen en vooral geen stress hebben dus meteen ben ik ziek gemeld vanaf de dag dat ik zw was,omdat zegeen aangepast werk voor mij hadden....

@ Chantalk.........Gaat hard he meid de vakantie :cry:
    Wat leuk dat je het al aan de buitenkant kan zien :)

@ Iuno........Ik ken het meid,je wilt dan alles toch af hebben,maar doe rustig aan want je krijgt er wel last van als ik het zo lees,dus rust lekker wat uit als je ouders er zijn........

@ Sisqa........Het klinkt erg mooi hoor,vooral met die kleurtjes erom heen.
    Rot van je pc,kunnen ze niet de schijf helemaal leegmaken?
    Fijn dat alles goed is met de kleine :)

@ Lotus.......Meid hoe is het gegaan?

20. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    @ patrieske16: Ontslagen? Volgens mij mogen ze geen zwangere vrouwen ontslaan.

Deel Deze Pagina