Ik bedoelde die site met gewicht.. Hahaha! Maar die site is idd duur, met die leuke dingetjes.. ook dat is leuk om naar te kijken, maar verder niet.. hahahaa!
Ik zit ergens mee.. Ik ben eind deze maand jarig, op een zaterdag. Normaal gesproken vier ik mijn verjaardag appart, 1dag dat mijn vaders familie komt, dan kwam meestal 's morgens die van m'n moeder en dan nog een dag voor vrienden.. Maar nu mijn probleem.. Ik wil het nu dus in 1x houden.. Dus mijn vaders familie gecombineerd met mijn vrienden, met familie van m'n moeder heb ik nog maar met een enkeling contact.. Dus die zie ik dan toch niet verschijnen.. en anders in de middag! Ik ben gewoon beu altijd die verjaardagen zo dubbel te vieren. Als het een beetje mooi weer is kan ik het hier wel kwijt, openslaande deuren open, partytenten buiten (2 stuks) en iedereen kan gezellig met elkaar kletsen.. Ik heb altijd het gevoel gehad dat mijn vrienden verborgen moesten blijven van mijn vader ofzo.. Nu heb ik er niet zo veel, maar de familie van m'n liefje is er dan ook, dus kunnen die ook meteen kennis maken.. En ja, ik heb een kans dat m'n neef (van m'n biologische vader) ook komt.. Ik heb namenlijk contact met hem, zou dat niet raar zijn voor hun? Ik kan toch gewoon nu wel een keer mijn verjaardag op 1dag vieren en iedereen tegelijk? Ik zit er zo mee in m'n maag.. En moet wel onderhand gaan bedenken wat en hoe, vanwege dat ik moet vertellen wanneer ik mijn verjaardag houd..
@ Lotus: Ik weet niet hoe lang het duurt, zon intake Zal toch niet langer zijn dan een uurtje? En ik vind thee ook heel erg lekker hoor, dus het is geen straf voor me En zo denk ik dat ik mijn gewicht voor een groot deel al binnen de perken kan houden! Die blauwe plekken, dat had ik laatst op mijn been, terwijl ik eigenlijk wel zeker was dat ik me niet gestoten had, en een keer op mijn dijbeen raar . Nu niet meer gehad, maar omdat je meer bloed aanmaakt tijdens de zwangerschap, worden de aderen wijder en komen ze ook meer aan de oppervlakte te liggen, misschien dat het daaraan kan liggen? @ SimplyMe: Oh, jij kijkt dus gewoon bij de maanden? En nu dus bij maand 5? Ach, ik weet het ook allemaal niet, ik heb besloten om gewoon goed op te letten, ik wilde zo graag NIET boven de 70kg uitkomen! Ik ben een echte para wat betreft gewicht, al is dat maar een getalletje @ Journey: Is het dan geen vocht, als je zegt dat het overal zit? Dat kan natuurlijk ook, maar dan zou ik het maar goed in de gaten houden als ik jou was @ Joyce: Ja, ik wilde dus ook een muursticker, maar ik kan op de site geen sticker vinden die ik leuk genoeg vindt, of die pas bij het kamertje Hihi, heerlijk he, zon pagina Meiske, het is toch zeker JOU verjaardag? En je kunt nooit iedereen tevreden stellen het zijn allemaal volwassen mensen, dus ze leggen zich er maar mooi bij neer. Doe toch gewoon lekker wat jij wilt
Ik heb net één raam aan de binnenkant gewassen en moet na ieder klein dingetje rust nemen, dus ik dacht, dan reageer ik meteen weer even Nu dus verder met de buitenkant van dat raam
@merleq: heb net even een rokje gepast wat ik voor de zws prima paste en hij past nog steeds perfect, kan alleen de knopen niet dicht krijgen door mn buik.... dus als ik al ben aangekomen zit het echt in mn buik denk ik....ik heb voor ik zwanger was niet op de weegschaal gestaan dus weet niet hoeveel ik aangekomen ben, tijdje terug was toen denk ik een week of 16/17 zwanger woog ik iets van tegen de 60 kilo....ben echt een enorm lichtgewicht....mn schoonzusje was daarna helemaal verontwaardigt, die is een stuk zwaarder en niet zwanger dus vond ze hoogst irritant....ze durfde trouwens niet op de weegschaal te gaan staan dus hoeveel zwaarder ze was weet ik niet.... Ik kan het echt niet helpen, ben na mn zws erg afgevallen door de bv en een behoorlijke rottijd maar ben het eigenlijk nooit meer aangekomen, en moet zeggen dat het bij mij bijna doorslaan is naar de andere kant, ik zou eigenlijk wel een paar kilootjes erbij mogen hebben om er iets gezonder uit te zien. Maar nu in de zwangerschap komt dat wel goed en daarna zien we wel weer.
@simplyme.. daarom ook al zouden ze idd geen dezelfde ouders hebben lijken ze nog op elkaar.. maar deze zijn wel broer en zus katers zijn altijd lief! bij ons komen de kraamzorg langs.. @joyce dat doe ik zeker .. als ik weg moet dan moet ik weg.. kan er ook niks aan doen.. tandarts is bij mij heel belangrijk! gewoon je verjaardag vieren.. en als e ze niet tegelijk komen.. is het gewoon goed.. anders hebben ze pech.. ik deed vroeger ook altijd apart.. maar sinds twee jaar dat we in dit huis wonen niet meer.. meer ruimte gekregen! en ook omdat mijn schoonfamilie en mijn eigen familie elkaar moeten kenne.. en me vrienden de familie ook.. en gelukkig kennen aantal vrienden van me de familie ook
pff heb ik net gereageerd kan ik weer beginnen het lijkt wel dat we met zn allen tegelijk aan het tikken zijn @yvette.. we merken het wel anders schoppen we der uit heerlijk hoor thee.. ik ga vanmiddag wel aan de bak met de kruidenthee.. zelf maken met kruiden en dan in een theebakje doe..en dan water doorheen he.. dat heb ik ook.. dan zal dat het wel zijn.. gewoon in de gaten houden anders ga ik ff langs huisarts.. laat je het water niet vallen?
@mezelf.. trouwens.. ik heb nieuwe buikfotos in mn album staan vinden jullie dat ik dikkere buik heb gekregen volgens de meeste mensen wel hier.. maar ik merk er niet zoveel van
Lotus, Je buik is echt wel dikker geworden! Mooi toch Nee, ik laat de emmer niet weer vallen, één keer was genoeg Zo, de buitenkant weer gewassen en de acherdeur ook aan de binnen en buitenkant. Nu ga ik het kantoor nog van de binnenkant doen en dan moeten de 4 slaapkamers boven nog van binnen en buiten... pffff Nadeel aan zo'n groot huis is ook het vele poetswerk Daarna lekker pepernoten bakken Mijn mannetje komt vanmiddag thuis, het is weer dinsdag, dus dat is wel fijn... We moeten nog even naar de nieuwe huisarts om in te tekenen, dus dat doen we dan ook meteen even!
Ik heb trouwens iets achterlijks gedroomd: Dat ons manneke geboren werd en dat ik hem helemaal niet zo mooi vond! Dat ik zelfs een beetje teleurgesteld was.... Is dat nou niet debiel? Ik vind mezelf zo stom! Alsof het uitmaakt hoe hij eruit ziet!
zucht wat is het zoeken van een naam toch moeilijk. Ik had al hele mooie namen bedacht voordat ik zwanger raakte, mijn man vind ze ook erg mooi maar nu komt hij met andere namen aanzetten waarvan ik echt zoiets van "echt niet" zo noem ik mijn kind niet. We komen er dus niet echt uit. Nog meer meiden met dat probleem?
haha geweldig zulke dromen ik weet nog wel toen Délano geboren werd, ik zeg aaaah hij lijkt op zijn vader haha, ik vond Délano absoluut geen knappe baby,maar dat hoeft ook niet
ooh meis hier net zo,dan heb ik namen,gaat hij er mee ackoord later begin ik er weer over,vind hij het niks,komt hij met namen aan zetten dat ik denk nou ze gaat mijn kind echt n iet heten haha
De naam zijn wij wel erg unaniem over en al een tijdje uit, gelukkig is het een meisje want de jongensnaam vond ik nog erg moeilijk. @Yvette Ik weet niet maar ik voel me net een tonnetje zit zelfs op mijn heupen en bovenbenen die zijn super breed geworden
@yvette dank je wel! krijg ik toch nog leuke nieuws te horen vandaag net ff mijn collega gebeld.. om te zeggen dat ik waarschijnlijk morgen weer kom.. vertelt ze dat ze misschien weg gaat bij ons.. omdat er andere functie aangeboden is.. maar of het doorgaat weet ze nog niet.. maar ja een ding weet ik wel.. ik werk nog een maand zeker 32 uur bij ze.. de rest is nog onbekend.. hopelijk kom ik er morgen meer uit.. wil wel meer weten wat er gaat gebeuren met mij.. je moet ramen lappen ook door je manneke laten doen je gaat volgens mij weer teveel doen vandaag? misschien gaat mijn liefje vandaag dweilen.. de vloer moet nodig gedaan worden.. maar dat hangt af hoe hij zich voelt.. hij verveelt nogal zich.. ik ga tenminste koken vandaag groente? met gebakke aardappels met gehaktbal met uitjes Liefs mir
Heel even ego berichtje, reageer vandaag nog wel (heb even vrij af genomen zeg maar van hetgeen wat ik dinsdag normaal doe) Net 20 wkn echo gehad.....oh ik wil de kleine wel elke dag zien.....ben zoooo verliefd! Alles was goed, bloedvaten goed, wervels goed, goed goed goed en nog eens goed, en zit nog boven gemiddeld met de groei. Lag lekker met het koppie naar boven tegen mijn baarmoederwand aan. Zwijmel....... @Merleq ik zet foto's van de kamer er niet op daar iedereen er in kan kijken, mochten mensen interesse hebben hoe het aan het worden is stuur ff een pb dan geef ik mijn email adres ff.
Owh had je vandaag je 20 weken echo Goofychick nou fijn dat alles goed was meis ja ik wil mijn kleine ook wel elke dag zien hihi ben ook zo verliefd
Januari Mama's 2009 AFSPRAKENLIJST 09 sept.: Iloveandres & Ramona0309 & Naomiadaeze & Birthe vk / Taby & Mirella28 20 wk echo 10 sept.: Taby gyn. / Mamamakka 20 wk echo 11 sept.: Female 20 wk echo / Yvette VK / MerleQ VK 15 sept.: Re81 20 wk echo / SimplyMe vk/ iloveandres 20 wk echo in de herhaling 16 sept.: Re81 vk 17 sept.: Lotus1981 & Sjansie28 vk 18 sept.: Jessica83 & Goofychick vk 19 sept.: patrieske16 gyn 27 sept.: Lotus1981 3d/4d-pretecho ! 29 sept.: Tacha1987 echo / Iloveandres intakegesprek kraamzorg 01 okt.: Iuno gyn. (bloedsuikerprikken) / Yvette Pretecho 06 okt.: Ramona0309 & Tacha1987 pretecho / Journey Bloedsuiker prikken en VK 09 okt.: SimplyMe & Jessica83 3D/4D echo 08 okt.: Derona vk 10 okt.: Ladyburg pretecho / Chantalk 3D echo 16 okt.: Iloveandres 3D/4D echo (met DVD) Wie afspraken heeft toe te voegen of heeft te wijzigen, kan dit ZELF doen of anders SimplyMe via een PB vragen de wijziging(en) door te voeren! Aan wie deze afsprakenlijst bewerken wil: Vergeet niet [ quote="naam gequote"] helemaal vooraan en [/quote] helemaal achteraan het gequote bericht weg te halen.[/*:m:1mzs9zkj] Verwijder steeds afspraken van dagen die al voorbij zijn (alleen de dag ervoor mag evt. nog even blijven staan ).[/*:m:1mzs9zkj] Neem steeds de LAATSTE LIJST die je kunt vinden.[/*:m:1mzs9zkj] Voeg geen afspraken toe, die verder weg dan 2 maanden zijn.[/*:m:1mzs9zkj] Zet geen andere opmerkingen/reacties in dit bericht. [/*:m:1mzs9zkj]
Geen zin.. Ik reageer nu even niet meer.. Moet zo werken.. Ik wilde iedereen nog een zonnige middag wensen.. En zal de klanten in onze winkel blij maken met mijn smile!