@ Chantalk: ik wil inderdaad een webwinkel beginnen. Ook omdat ik me nu echt doodverveel en dan heb ik in iedergeval even wat te doen. Ben nu dingen aan het uitzoeken... Ik wil graag iets met speelgoed doen en met feest/carnavalartikelen en eventueel dingen die leuk zijn voor verjaardagen, bruiloftenen geboortes enzo... Jeetje, jij hebt echt al een supermooie buik zeg! @ Lotus: hij is inmiddels alweer een beetje ingebonden hoor. Hij heeft inmiddels de babykamer al leeggehaald en is nu naar de voetbaltraining toe, dus lekker rustig avondje nu. Ow dan is dat inderdaad lang genoeg. Anders moet je voor de zekerheid even de kraamzorg bellen en vragen hoelang het duurt, want straks duurt het wel langer en zit jij dat je te laat bent bij de tandarts. Beter het zekere voor het onzekere nemen, zeg ik dan... Ik heb echt geen idee of dat kwaad kan. Waar wil je er 1 laten zetten dan meid? Nog even over mijn thuiszorg: het is opgelost. Mijn vriendin wil het in de andere 2 weken (dus als m'n moeder niet komt) doen in ruil dat ze dan bij ons eet. Vind het echt zo lief van haar! Ben haar echt eeuwig dankbaar... Liefs en dikke knuffel, Patricia
meis niet doen hoor,gats alle mannen zijn ook hetzelfde he, je moet echt aan jezelf en de beeb denken,
@ilovenandres... gelukkig maar. ben jij niet de dupe er van.. gaat hij maar lekker de woede daarop afreageren ik ga wel ff vragen aan manneke of hij ff de kraamzorg belt morgen dan weet ik het zeker ik wil er eentje laten zetten.. maar ik durf eigenlijk niet.. maar ik merk dat ik veel verander door de zwangerschap met gevolg dat ik er nu best wel durf... ipv bang maar ik zit nog wel te twijfelen over het plaatje.. wat ik namelijk voorheen had.. was een plaatje voor op mn rug.. maar dat doe ik niet! me te groot en gevoelig dus ik ga nu kijken oor kleintje maar dan op mn arm en anders boven me broek net maar dan op buik super vriendin heb jij! Liefs mir
@derona.. het is ook moelijk hoor als je manneke niet wilt doen.. gelukkig doet mijn manneke het nu wel.. pff.. anders zag het huis er niet uit!
ja dat is zeker moeilijk,onze kat heeft sinds kort dat hij lekker op de bank gaat scheiten,maar nee stel je voor hij ruimt het echt niet op voor me hoor,kan ik lekker zelf doen
@ Lotus: wel apart he, dat je het dan nu ineens wel durft. Maar ik zou dat gewoon eens navragen als ik jou was... Maar ik zou het dan wel pas echt doen, als je zeker bent van het plaatje... Ik wil ook al heel erg lang een tattoo op mijn enkel, alleen durf ik echt niet... Ik wil dan graag een tattoo met een dolfijn ofzo... @ Derona: jeetje, lekker dan... als mijn man zoiets zou zien, doet hij dat gewoon gelijk opruimen... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Ik had jeuk aan mijn teples,dus ff krabben deed mijn bh uit,zag wat opgedroogte witte spul dus knijp een keer in mijn tepel,komt er al melk uit, nog meer meiden/>
@ Derona: ik heb constant jeuk aan mijn borsten/tepels... heb alleen nog geen melk gezien... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Oooo jaaa dat komt me helemaal bekend voor. Mijn vriend maakt een lijstje en ik maak een lijstje en daarvan kijken we elke keer of we een beetje overeen komen. Nou helemaal niet dus he. Echt zo irritant. Mijn vriend kiest elke keer van die ouderwetse namen en ik vind weer dat er tegenwoordig toch ook hele leuke namen zijn. Echt moeilijk is dat he. Succes met het zoeken naar een leuke naam. Groetjes Tamara.
@ Derona: ja ik word er ook gek van. Is ook heel charmant als je ergens bent je loopt lekker te krabben. HIHIHIHIHI. Liefs en dikke knuffel, Patricia
@ramona: sorry had over je berichtje heen gelezen, wat een rot opmerking zeg van je hubbie, hoop dat het snel toch tot hem doordringt dat hij wel móét want hij wil toch niet dat jullie kindje te vroeg geborne word? Sterkte meid en voor jezelf opkomen nou hoor! anders gewoon weer overleggen met je vk dat zij nog es op hem inpraat oid.....ik noem gewoon maar even iets voor het ergste geval.
@iloveandres.. ik merk dat ik meer verander dan alleen maar lichamelijk tijdens zwangerschap , en ik merk dat ik niet meer zo snel over me heen laat lopen.. en dat ik sneller beslissingen neem.. en dat ik gewoon de schijt heb aan iedereen.. maar ik doe het pas ook als ik zeker ben van het plaatje @derona.. ik heb alleen opgedroogde.. maar niet dat het eruit komt ooh dank je.. dan zal ik het maar niet doen.. en wachten totdat ik bevallen ben tuurlijk gaat jeuken ook al ben je ergens anders.. ik heb namelijk ook op me werk heel vervelend.. maar ja..
Ramona, goed aan jezelf denken hoor. Als je zo doorgaat kan je echt geen stap meer verzetten. Sterkte. MerlQ, dat klinkt toch zo bekent over die positiebroeken. Kan m'n eigen broeken niet meer aan, maar die positiebroeken zakken nog af of lubberen op allerlei plekken. Heb nu maar even de tussen oplossing om een legging met daarop een jurkje te dragen, zit super. Heb vandaag de 20-wekenecho gehad. Wat is dat toch mooi he om je kleintje te zien. Alles was goed en liep goed op schema wat groei enzo betreft. Het ligt nog wel met de billetjes naar beneden, dus hoop dat ie nog draait in de tussentijd. Dus ben weer erg opgelucht. Groetjes Tamara.