Haha, ik kan me ook niet altijd inhouden hoor... heb heus wel wat gekocht maar het gros van wat we nu aan babykleertjes hebben dat is al wel gekregen.
Hey meiden, zow, het bed staat... Andres bracht ook gelijk m'n kussens naar beneden. HIHIHI. Zo zei die, nu heb ik hem opgezet, dus dan ga je daar zitten/liggen ook... @ Birthe: echt supermooie jurk meid! @ Patrieske: dankjewel meid! @ Goofychick: je hebt gelijk hoor, daarom wil ik ook nog wat kleertjes erbij hebben. Vind het jammer dat de babydump hier verweg is, want daar hebben ze vaak setjes van nog geen 10 euro... Maar Wibra heeft ook vaak leuk spul.. Beestjes zijn wel erg nieuwsgierig nu, nu het bed in de kamer staat. Nala is al op bed geweest... Andres heeft een matrasbeschermer boven op het matras gelegd, voor het geval Nala wel op het bed gaat plassen... We hebben het idee dat het niet zo goed gaat met Nala, Andres heeft vanavond de bakken een beetje provosorisch verschoont (we hebben geen kattebakvulling meer) en voordat hij daarmee bezig ging, heeft hij bloed gevonden met urine op de grond... Aangezien Nala nogal eens daar plast en Charlie altijd gewoon op de bak gaat, gaan we er vanuit dat het van Nala is. Angel is niet boven geweest, dus zij kan het sowieso niet geweest zijn... Ook was Nala steeds heen en weer aan het lopen van beneden naar boven, 2 seconden in de bak en weer naar beneden en steeds maar mauwen... We gaan het even aankijken, anders is het toch naar de dierenarts toe ben ik bang.... Liefs en dikke knuffel, Patricia
@birthe, nou geen jodokus hoor, manlief is nu met zn broer bezig en eigenlijk al de hele dag..... dus ik na mn werk de boodschappen gedaan, gekookt en opgeruimd zodat de jongens verder konden...vandaag heeft ie de radiator gekocht voor de bdkamer en de regendouche hihi... en nu zijn ze het bad aan het plaatsen... jodokus zei nog.. geen zorgen... grrrrrrrr ik ben het spuug zat, voor mij hoeft ie niet meer te komen..... hij beloofd telkens wat en dan doet ie het toch niet..... zal strax effe met manlief overleggen wat te doen.... nou lekker gebakken prei met ham en kaas gegeten en kip uit de oven en krieltjes... als toetje een witte magnum... hmmmmmmmmm
@ LIbra: *kwijl* *kwijl*... laat je ook en stukje voor mij over? HAHAHAHAHA. Liefs en dikke knuffel, Patricia
@ Journey Voel je je al wat beter? Hoe komt het dan dat je de baby minder voelt? Ligt de placenta voor? PS Over dat piekeren 's nachts. Dat heb ik ook vaak, dingen die niet af zijn, financien etc. Alles lijkt 's nachts een stuk erger als overdag, vind ik. Ik ga dan een boek lezen, beetje afleiding en ik val dan wel weer in slaap. @ Goofychick Ja het is idd wel wat drukker als je al een kleine hebt en je bent niet lekker... Alles gaat gewoon door he Voel je niet schuldig hoor, dat je niet kunt werken nu. Denk maar aan jezelf en baby @ ChantalK Ja het gaat echt super met slapen! Is er nog iemand langs geweest vandaag? Nog overlegd over het grote bed? Is Luca zo aan het spoken dan 's nachts? @ Patrieske Succes morgen met therapie, Nog een druk dagje en dan het weekend lekker relaxen. Balen he, alles gaat altijd tegelijk kapot en het komt natuurlijk ook nooit uit . Mij lukt het inmiddels ook steeds beter om me er maar bij neer te leggen, zulke tegenslagen. Als je over dat soort kosten gaat nadenken wordt je alleen maar boos, en het wordt er niet beter op. Een gezond gezin, en het thuis gewoon goed met elkaar hebben, is toch echt het belangrijkste he . Wat een gedoe trouwens weer bij jou, gelukkig was alles ok! @ Mikmak Je hebt gelijk hoor, iedereen moet eigenlijk rustig aan doen in de laatste zw.weken. @ Joyce Lekker dat je meubels er zijn! Nog bij mam geweest? @ Yvette Thanks voor je lieve berichtje Heerlijk zo tutten in bad, voel je je weer zo fijn relaxed en vrouwelijk he. Ik doe dat ook wel eens, al moet ik zeggen dat het er met een kleine echt vaak bij in sluipt, komt er gewoon niet van... @ Sanne Geniet van je weekend, weer een week voorbij! Oh ja nu denk ik er weer aan, ik moest ook daarop plassen in het zh toen de ruggenprik was gezet, moest mijn man gewoon de deur steeds uitsturen, kreeg er geen druppel uit Voelt zo onnatuurlijk om op zo' n ding te plassen @ Jessica Gelukkig is alles ok! @ Iloveandres Wat balen meid, dat ze niks kunnen doen! Wat dat betreft zal het toch fijn voor je zijn als de kleine er straks is, en je vd pijn af bent @ Mikki In Belgie kun je kiezen wanneer je stopt, je mag 6 wk van te voren al stoppen, maar moet iig 1 wk van te voren stoppen. Wanneer je stopt bepaald dus ook hoeveel weken je na de bevalling over hebt (totaal = 15) @ Birthe Mooie jurk! Heel netjes!
Zolang ik niks doe gaat het redelijk, maar als ik ook maar een kwartier iets heb gedaan voel ik me helemaal slap Dus nu al 2 dagen niks gedaan. Pap en mam waren er en hebben zelfs nog wat klussen gedaan, stuk vd deuren afgezaagd, mam heeft plafond en kast babykamer geschilderd en het hele huis stofgezogen. Heel luxe. En vanmiddag heeft mam op Kynan gelet en heb ik een paar uur (!) geslapen. Morgen gaan ze terug naar Nunspeet en dan rijd ik met Kynan mee, een paar dagen weer relaxen op de veluwe. Helemaal nu ik me niet zo lekker voel is dat fijner als zulke dagen in mn uppie thuis zitten... Het gaat trouwens zooo goed met Kynan in het grote bed. Hij komt er ook nooit uit 's nachts ofzo. Ik geniet er elke keer van als ik op zn kamertje kom en in dat reusachtige bed onder groot dekbed zo' n klein propje vind Volgens mij vind hij het zelf ook wel fijn slapen zo. Onze grote prins *trots* Ik ga zo weer even met een dekentje op de bank
@ female: voel je je alweer wat beter meid? Nou het is nog niet eens zo, dat het direct na de bevalling over is, wat me wel een paar keer verteld is... http://www.nvog.nl/files/bekkenpijn_bek ... rschap.pdf Hier staat in dat het soms wel tot een half jaar kan duren en als de klachten en heel erg zijn, dat het zelfs nog langer kan duren... Pffff, nou daar zat ik net op te wachten.... Liefs en dikke knuffel, Patricia
@ Iloveandres Ja dat is niet te hopen. Maar maak je daar nog maar geen zorgen over, mss valt het wel 100 % mee. En als je er na de bevalling nog last van houdt, heb je iig geen dikke buik die in de weg zit, want dat is ook wat het een stuk zwaarder maakt he...
Dat is ook weer zo.... Ik zie het wel. Nu eerst de boel maar uitzingen... Ik hoop echt dat ik met 38 weken ingeleid mag gaan worden...pfffff Ik ga nu m'n bedje opzoeken. Hoop dat ik beetje kan slapen. Moet er morgen vroeg uit, want m'n zusje komt me om 20.00 uur halen om naar de bekkentherapeute te gaan... Liefs en dikke knuffel, Patricia
even een snel berichtje van mij . ben er nu helemaal klaar mee met het auto rijden had al een tijdje dat ik het niet fijn meer vond om te rijden maar het toch nog deed een enkele keer maar na vanavond echt niet meer ! ik wrijd van me ouders terug over de snelweg naar huis en in eens begint me auto raar te doen , stuur trilde heel erg en trok erg naar rechts en een lawaai niet normaal ! ik reed helemaal links dus snel alarmlichten aan ,gas los , zien dat ik tussen de vrachtwagens door naar de berm kwam en daar zag ik het toen ik eenmaal uit de auto was ............. ik had een klapband gehad jeetje wat was ik over de z*ik zeg ! snel me pa gebeld ( niet me mannetje want die kon ik ff niet luchten of zien ) die heeft me reserve band er op gelegd toen wilde ik starten je raad het al accu leeg toen mest me vader me voort trekken naar een pakeerplaats toen van auto gewisselt zodat me pa kon proberen om hem te starten uit eindelijk is dat gelukt en kon ik als nog naar huis ! geloof me ik rij echt niet meer tot na de bevalling ,ik vond het al enger worden maar je legt jezelf zon beperking op door niet meer te rijden maar nu durf ik echt niet meer ! zo ga nu lekker slapen , kan ik wel gebruiken truste
@birthe, als we nu eens eerst appeltaart gaan eten bij libra en nemen een stuk mee voor onderweg, dan gaan we daarna gelijk door naar de jodokus garage..... met bivakmuts, en schilders overall...... hahahahaha grrrrrrrr ergenis nummer 1... mensen die hun afspraken niet nakomen..... oh man, daar kan ik zo slecht tegen.....
Heb niet alles kunnen lezen gisteravond moesten we weer weg, ik hoop voor je Iloveandres dat ze vandaag nog wat voor je kunnen doen bij de bekkentherapeut. Zo ga zo de storm trotseren en aan de laatste dag van de week beginnen en dan volgende week nog 2 daagjes Fijne dag en tot vanavond
Goedenmorgen meiden, @ Derona: ja ik bedoel idd 8.00 's morgens. Kun je nagaan hoe moe ik al was/ben... Hier is mijn zusje er nu net en haar vriend is ook mee. We gaan zo dus naar het ziekenhuis. Ik ben benieuwd wat de therapeute gaat doen, als ze al wat kan doen... Liefs en dikke knuffel, Patricia